*** Oktoberstoppers #10 ***



Met heel veel dank aan Jane voor het maken van het lijstje! :clap: :-*



Onze eigen ShowHoek


Voor alle dierbaren die wij moeten missen....

Mooi :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :thumbup:



En meld :mrgreen:

:inlove: thnx!



had hem graag zelf up-to-date willen houden…

Dat kan toch nog? Of kan dat alleen als je zelf een nieuw deeltje maakt? (sorry leek hoor :oops: )

Ik kan haar bericht niet aanpassen :-*

Huh maar hoe kan het lijstje dan worden bijgehouden?

Een nieuw deeltje!! Mooi, want die gaan we positief in met zijn allen. Ik in ieder geval wel… :dance:





:dance:



Alleen is de legerleider vanavond uit eten met een vriend :wall: en er lagen geen troepen meer klaar :?.



Ik reageer later even op de andere dingen, moet mijn toetsenbord in de lucht houden om iets te typen :?, want mijn bureau ligt vol kralen, maar wilde dit vast even met jullie delen 8)

JEAAAAAAAAAAHHHHHHHH POEZPEPOESSSSSSSSS MAKE ME PROUD!!!



:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

AAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH KC wat super!! :inlove: ooo ik zie het toch!! :inlove: oh ben zo happy voor je!! :mrgreen: :dance: :dance:

jaa maar je ei komt pas morgen hoor (of zelfs overmorgen) binnen 24/48 uur na je donkerste streep! dus 't gaat goed komen !! :dance: :pray: :mrgreen:

Goeiemorgen Allemaal,



Ook ik meld me weer in het nieuwe deeltje!

Hoe ist met iedereen?



Liefs A-S

Hee dames!!



Ik meld me ook weer!! :slight_smile:



Mooi lijstje hoor Jane, helemaal super! Nu maar hopen dat het bovenste lijstje deze maand zodanig groeit dat het onderste lijstje gewoon helemaal weg kan… :roll:



Hoe is het met iedereen?



Ik las erg aparte verhalen van Miekje… jeetje Miekje, wat een snertziekenhuis zeg… hoe is het nu met je?



En KC, jaaaaaa, positieve ovu!! Gefeliciteerd!! Wat fijn dat je toch nog even doorgetest hebt… geduld wordt dus toch beloond! :slight_smile:



Jane, jij goed je best gedaan? :mrgreen:



Ik heb gister een heel leuke dag gehad, diploma-uitreiking was erg gezellig en daarna nog heerlijk uit eten geweest. :smiley:

Heeft er wel in geresulteerd dat ik veel gedronken heb… maargoed, nog voor een positieve ovutest, dus wat dat betreft kan het niet kwaad, hoogstens wat betreft de vruchtbaarheid, maar ik hoop dan maar dat dat enigzins meevalt… ik vond in elk geval dat ik op mijn eigen diploma-uitreiking wel een paar wijntjes mocht!

Verder was ik gisteravond zo laat thuis en zo brak dat ik geen ovutest meer heb gedaan (heeft toch geen zin na drank op) dus ik hoop dat ik mijn piek niet net heb gemist… vanavond gewoon weer testen!

Ook niet getemperatuurd trouwens vanochtend, dus eigenlijk heel slecht bezig geweest… :roll:



Nouja, vandaag even druk, want ik moet per se vandaag reageren op een vacature, moet het huishouden doen en we willen nog even op visite… weet dus niet wanneer ik hier weer ben.



Maar fijn weekend iedereen!! 8)

Zooo daar ben ik weer. De troep op mijn bureau is opgeruimd.



Maar Miekje, wat las ik nou, een ontsteking?? Waaraan precies, ik heb het gemist of niet goed begrepen vrees ik. Hoe gaat het nu?



Janeeeee, mooi lijstje heb je gemaakt :thumbup: En ik sta er inmiddels weer tussen zag ik, :-*, op dat lege plekje mag 1e (kindje) staan.

Maar een verschil van 1 dag tussen ons ei, wie weet tegelijk bevallen :D?

Al heb ik met Mascha afgesproken samen voor een kerstkindje te gaan, in dat geval moet ik volgende maand zwanger raken :wink:.



Tierrr, lekker joh dat je gisteren zo’n leuke dag hebt gehad!!



En hoe is het met de andere dames? Mascha…en met je moeder? Heske, Miek heb ik ook al even niet gezien, Newbe, Tijgertje, Memmie en en en en …

Even snel voor diegene die het leuk vinden nu en de hele avond op national geographic " in the womb"

GAAF! (tip van mede september mama) kom vanavond/morgen weer



:-*



Goeie tip Miekje!! :thumbup:

Wauw KC, doe je best, en MAKE ME PROUD!!!



En Jane? Jij nog je best gedaan?



Miekje, wat goed dat de echo er zo goed uitzag! Maar wat een verschrikkelijke blunder van het ziekenhuis!!! heb je nu medicijnen en voel je je daardoor al beter?



Macha, hoe gaat het met je? weer een hele verzameling medicijnen mee las ik. Echt balen! :hug:



Tierr, wat fijn dat je het gisteren zo leuk heb gehad!



Hoe is het met de andere meiden?



:-*

Tierrr, leuk dat je het zo gezellig heb gehad met de uitreiking van je diploma en het etentje



ja het internet doet het weer, dus ik kan weer mee lezen en kwebbelen…

Heb nog wel even een paar bladzijdes bij moeten lezen en kwam daarna ook gelijk in een nieuw deel terecht.

Miekje : wat een rotziekenhuis !!

Ik zou gelijk proberen om naar een ander ziekenhuis te gaan.

Meiden, ik meld me ook.

Maar ga er ook gelijk weer van tussen.

We gaan zo naar een andere bruiloft om naar een bandje te luisteren.

Net terug van sporten en nu dus gauw onder de douche.

Mooi lijstje! :thumbup:

Nu even over mezelf klagen :



Hoe gaat het met mij ?



Nou maandagavond en dinsdagavond hebben we dus geklust. Daarna de rest van de week niet meer omdat ik pijn had en last van branderigheid.

Nu moet ik de laatste paar dagen ook veel plassen en last van branderigheid tijdens en net na het plassen, dus ik heb contact opgenomen met mijn huisarts. Wat een makkelijk mens was dat zeg !!

Zegt ze door de telefoon dat ik van het weekend maar heel heel veel moet drinken en vitamine C 1000 mg bruistabletten met nemen. Als ik koorts of verhoging krijg, moet ik gelijk door naar de huisartsenpost. Is er geen verbetering zondagavond, dan mag ik maandagochtend mijn urine komen laten testen, want misschien heb ik dan wel een blaasontsteking.



Nou lekker dan want nu mis ik mijn klusuurtjes, mijn ei en dus ook een positieve test deze maand :cry:

@miek1982 wrote:



En Jane? Jij nog je best gedaan?


Uiteraard!! :mrgreen: :pray:

Maar hoe gaat het met jou Mieks?? :-*

Tijger he balen zeg! :hug: :hug:
Jeetje jij ook al zo'n kneuze arts..

Sproet veel plezier en succes met kiezen !