*** Oktoberstoppers #10 ***

Daar ben je lekker mee tijger :frowning:

Hee dames!

Het is wel rustig hier zeg… niet leuk… :frowning:

Wat een ontzettend leuk mooi lijstje is er toegevoegd, hartstikke handig!! :slight_smile: Ik wil er trouwens ook wel in met mijn rij-examen op vrijdag 6 maart… dan gaan jullie allemaal duimen he? :slight_smile:

Het viel me trouwens ineens op dat de dames in het onderste rijtje van het gewone lijstje op Heske na allemaal voor het eerste kindje gaan… :roll:

Miekje, gefeliciteerd met je half jaar getrouwd, leuk! Gaan jullie nog wat bijzonders doen? Hoe gaat ie nu met je? Gaat alles inmiddels wat beter?? Ik hoop het!! :-*

Sproetje, hoe was de band?

Tijger, jeetje, wat vervelend zeg… zul je net zien, zoiets komt altijd op een verkeerd moment… :frowning:

KC, heb jij al druk geklust? Hoe voel je je erover? De eisprong komt pas ongeveer 24 uur nÔ de positieve test he?

Hoe is het met de rest van de meiden?

Heske, Miek, Mascha, Jane, AS, newbe, Lu, Lieke, sarah, memmie? De rest? Sommigen alweer een poosje niet gezien…

Hier alles ok. Alleen gisteravond een ovutest gedaan en die was net ietsje lichter dan 2 dagen daarvoor… dus óf ik had die dag dat ik niet had getest een positieve gehad… of de positieve moet gewoon nog komen… (sja, of ik test gewoon helemaal niet positief omdat de testen bij mij niet werken of omdat ik geen eisprong heb :eh: )

Nouja, ik heb in elk geval op dag 8, 11 en 14 geklust… en zit nu op dag 15. Dus als ik dat nu volhoud, zou het in principe goed moeten zitten, toch?

Een goede vriendin van ons heeft trouwens een poosje terug voor de 4e keer geloof ik een embryo teruggeplaatst gekregen en mocht vandaag testen… en nu denkt ze dat er een heel licht streepje staat… jeetje, ik hoop zó dat het nu echt gelukt is… ze is al 6,5 jaar bezig… wat zou het ontzettend leuk zijn om straks samen zwanger te zijn!!

Woensdag trouwens op kraamvisite bij mijn beste vriendin… wel confronterend, ben ik bang… :roll:

Jullie nog nieuws? Is het daar ook zulk mooi weer? :slight_smile:

@Tierrr wrote:

Hee dames!

Het is wel rustig hier zeg… niet leuk… :frowning:

Mee eens!! :(

@Tierrr wrote:

Het viel me trouwens ineens op dat de dames in het onderste rijtje van het gewone lijstje op Heske na allemaal voor het eerste kindje gaan... :roll:

Ja dat viel mij ook al op!! :roll:

@Tierrr wrote:
Wat een ontzettend leuk mooi lijstje is er toegevoegd, hartstikke handig!! :) Ik wil er trouwens ook wel in met mijn rij-examen op vrijdag 6 maart... dan gaan jullie allemaal duimen he? :)

ik heb het al aangepast! :inlove:

@Tierrr wrote:

Hoe is het met de rest van de meiden?

Heske, Miek, Mascha, Jane, AS, newbe, Lu, Lieke, sarah, memmie? De rest? Sommigen alweer een poosje niet gezien..

Goed hoor Tierr :)
nou ja :eh: goed... nog steeds ziek :wall:
Alleen is de buikgriep beetje blijven hangen en heb ik er een schorre stem en keel voelt ook niet fijn zo :( + hoesten... :doh:

Hmmzz Tierr dat klinkt indd alsof je je ei weer gehad hebt??
:pray: en nog goed je beste gedaan ook!! :pray:

KC heb jij nog goed je best gedaan?? :-*

Hoe gaat het met de andere meiden?

Hoi meiden,

Ben ik ook weer even, hier gaat het niet zo goed, :frowning: veel slijm en bloedverlies en harde buiken zijn pijnlijk en regelmatig. We zijn nu in Nijkerk de kids ophalen van een logeerpartijtje bij opa en oma. Moet om 7 uur in het ziekenhuis zijn. Ze kunnen helaas niets doen…het slijm en bloedverlies had nu echt over moeten zijn, de vk die we aan de telefoon had vond het niet goed klinken, helaas kunnen ze niets, maar willen ze wel graag de baby controleren…

Ik hou mijn hart vast…

Jeetje, Miekje… wat een onzekerheid… meid, hou vol!!

Ik :pray: voor je dat alles goed mag gaan…

@ Miekje

Hier draaien ook de :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

Hoop dat alles goed blijft gaan.

Gatsie Miekje… ik duim mee hoor! :pray: :pray: :pray:

Sterkte meis! :hug: :hug: :hug:

Miekje :pray: :pray: :hug: :hug:

Lieve Miekje, ik wens jullie heel veel sterkte! :-* :hug:

en mijn duimen draaien hier nog steeds door! :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :hug: :-*

Was nog niet in het nieuwe deel geweest :oops:

Heb het echt druk, kom vanmorgen uit de slaapdienst daarna even op bed en om 14:00 moesten we in een restaurant zijn voor verjaardag van sm. Zijn net terug, nu Demi onder de douche en op bed en dan op de bank een film kijken. Daarna direct op bed want om 7:45 moet ik weer op mijn werk zijn. Na het werk ben ik zoooooo moe! Ik kan helaas niet tussen de middag slapen, want Demi slaapt al sinds ze 2,5 is niet meer overdag. :? Als ik thuis ben hang ik voornamelijk op de bank :oops:

Het spijt me echt dat ik me zo weinig laat zien :oops:

Miekje :hug: :pray: :hug: :pray:

Ik ook ff snel… heb beneden geen internet (Tycho heeft de plug voor draadloos internet gemold)…grrrr!

Miekje, ik hoop :pray: echt zoooo dat het goed blijft gaan meis… Ook mijn duimen draaien over-uren!

Op de rest reageer ik zo snel mogelijk :oops: . Mijn moeder ligt in het ziekenhuis en ben daar ook veel… Was een kleine ingreep, maar is helemaal gaan infecteren/ontsteken :frowning: Morgenochtend afwachten en anders moet ze weer onder 't mes… :pray: dat het niet nodig zal zijn!

Meiden fijne avond en hopelijk tot snel!

xxx

@Lu wrote:

Het spijt me echt dat ik me zo weinig laat zien :oops:

Geeft niet joh, het is jammer, maar het belangrijkste is dat je aan jezelf en je ukkie denkt! En als jij te moe bent om hier te posten, moet dat zeker geen verplichting zijn... ga maar lekker op de bank filmpje kijken! :)

En memmie, wil jij Tycho wel eens snel leren dat ie van de internetpluggen af moet blijven?! ;)
Heel veel sterkte voor je moeder, hoop inderdaad dat een operatie niet nodig zal zijn...

Miekje, wil je snel laten weten wat ze zeiden in het ziekenhuis??

Hier alles ok, straks maar weer even een ovutestje er tegenaan gooien.

Tierrrr, ik ga zeker duimen vrijdag!! :smiley:

Miekje, jeetje wat balen zeg dat het niet gestopt is.

En je kunt er verder zo weinig tegen doen.

Ik duim heel hard voor jou dat alles goed blijft gaan :hug:

Vanmiddag heb ik weer lekker gesport.

Dus net als gisteren duik ik zo even onder de douche!

Het bandje van gister gaan we boeken :dance:

Tijgertje :hug: echt balen! Dat soort dingen komen altijd op het verkeerde moment! Misschien dat die van dinsdag het overleven? :pray:

Miekje, wat een spanning! Laat je nog wel even weten hoe het is gegaan? :hug:

Tierrr, mijn duimen draaien, maar je gaat het vast redden!!!

Lu, balen dat je zo moe bent, ben het ook nog steeds…

Sproetje wat ben jij fanatiek :clap: en wat fijn dat je een band hebt gevonden!

Memmie, sterkte met je moeder :-*

Jane, ik ben 5 maart jarig! Mooi lijstje hoor!

Met mij gaat het allemaal wel aardig. Ga overtwee weken een weekend met mijn familie weg en in mei ga ik lekker een weekendje alleen met Mitch weg! Even helemaal ontspannen. Alleen maar leuke dingen dus.

Verder ben ik nog steeds heel erg moe, maar mag niet klagen! Volgende week de echo van het ziekenhuis en dan mag ik los met kopen :stuck_out_tongue:

Al is het misschien leuker om te weten wat het word… Misschien toch maar even afwachten… 8)

Al denk ik voor 98% dat het een jongetje is, moet wel heel raar lopen als ik het verkeerd heb!

Maargoed genoeg over mezelf, is er nog iemand aanwezig vandaag?

Ik ben er hoor Miek… :hug:

Ik zit met een knoop in mn maag constant op F5 te drukken :frowning: ik kan Miekje ook niet via sms bereiken :frowning:

Ik hoop zo dat het goed blijft gaan met ukkie!!! :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Hoi Mascha!!!

Hoe laat moest ze dan?

Hoe voel jij je?

@miek: je hebt pb :wink:

Je hebt pb terug! :wink:

Maar hoe laat moest Miekje?

JAne ik zie je :dance: :clap: :mrgreen:

Ja even het lijstje voor je aanpassen :wink: :-*

Ben goed ziekjes :?