*** Oktoberstoppers #10 ***

Miekje moest 7 uur zover ik weet van het berichtje dat ze geplaatst had…

Ja klopt, en helaas nog steeds geen berichtje van haar gehad :frowning:

Hoi lieve meiden



De harde buiken zijn nu niet regelmatig meer en doen ook geen pijn meer. De vk was erg lief. Beebje doet het goed, ze konden idd zien dat er regelmatige harde buiken waren, maar konden daar niets aan doen. Ik moest een tijd blijven liggen en ze namen uitgebreid de tijd om naar het kindje te kijken. De vk zei hetzelfde als de gyn, er is niets aan te doen alleen maar hopen dat het niet doorzet. De antibiotica willen ze nog even tijd geven. Het bloedverlies is waarschijnlijk de combinatie van het hematoom en de blaasontsteking.



Ik weet dus niets meer dan dat ik al wist, en hoop heel erg dat het niet doorzet. Gelukkig is de regelmaat en de pijn eruit, het was echt doodeng en ik heb vreselijk moeten huilen, want dit ging helemaal de goede kant niet op…

Ga plat nu en hoop en duim dat het helemaal over gaat…



Ik ga zo nog wel even bijlezen en reageren hoor, maar wilde jullie meteen even laten weten dat ik weer thuis ben



Telefoon viel uit omdat hij leeg was, dus geen smsjes gelezen verder maar bedankt voor het duimen en sms…

:-* :-* :-*

Miekje, wat een onzekerheid! Zou helemaal gek worden! Weet niet zo goed wat ik moet zeggen behalve dat ik voor je duim en :pray: dat alles goed komt! :hug:



Jane, ziekjes? Hoe kan dat nou? Je was toch weer aan de betere hand?

Jemig meis dat schiet niet op zo :cry:

:hug: :-* Hopelijk komt het met veel rust toch allemaal goed! en kan beebje lekker door blijven groeien! :-*



Mieks: nee indd ik was beter (beetje dan) maar uhm nu heb ik weer iets anders erbij… want heb ook nog veel last van dat buikgriepje van 1,5 week geleden, kan niet zoveel eten of ik krijg alweer pijn in mijn buik :?

Nou lekker dan Jane, dan moeten ze je wel hebben deze maand zeg! Heb je tijd om lekker uit te zieken of ben je erg druk?

@Miekje: heb je net een pbtje gestuurd

Hopelijk kan je een beetje slapen en is alles morgen weer wat rustiger :hug:

@miek1982 wrote:

Nou lekker dan Jane, dan moeten ze je wel hebben deze maand zeg! Heb je tijd om lekker uit te zieken of ben je erg druk?




mja indd! :?

Nee druk :?

maarja misschien is het morgen alweer minder… :pray:

Goed zo! Positief blijven denken Jane!



Meiden ik ga mijn bedje opzoeken!



Weltrusten en tot morgen :-*

Slaap lekker miek :zzz:

Hee miekje,



Ik duim voor je dat alles goed mag gaan!



Liefs A-S

Hoi meiden, nog steeds geen laptop hier (wel besteld, maar kan tot 2 weken duren voordat we 'm in huis hebben :roll: ), dus ben er nog steeds niet zo veel…



Maar nu dus wel :angel:



Miekje, wat een onzekerheid toch meis :hug: :hug: :hug: Wat moet je gisteren enorm bang geweest zijn. Hoe is het nu? Lieve schat, de duimen blijven hier continu draaien, ook als ik ff niet hier ben zal ik aan je denken! :-* Pukkie moet blijven zitten hoor :pray: :hug:



Jane, balen dat je weer ziek bent. Gaat het vandaag al wat beter?



Memmie, hoe is het nu met je moeder? Hoop dat ze niet weer onder het mes moet :pray:



Miek, bijna echo dus, spannend!!! En wat grappig dat je er zo zeker van bent dat het weer een knul is. Ik wist bij Sterre en vooral bij Lente* ook zoooooo zeker dat het een meisje zou zijn. Bij Lente* had ik zelfs al meidenkleertjes gekocht terwijl we nog niet 100% zeker wisten dat het een meid was, konden ze toen bij de 20wekenecho niet goed zien :eh:



Tijger, wat balen als je nu blaasontsteking hebt. Ben je nog urine in gaan leveren, of gaat het alweer beter?



Sproet, bandje gevonden!!! :dance: Ja, dan kan het feest eigenlijk wel beginnen he :lol:



Aan de andere meiden gewoon ff een knuffel :hug: Weet niet meer zo goed wat er nou allemaal geschreven was… liep een béétje achter :oops:



Nou, hier een paar erg drukke dagen gehad. Donderdag dus jarig en 1 jaar getrouwd (bedankt voor de felicitaties :-* ). We zijn naar Madurodam geweest, daarna ff naar Scheveningen en 's avonds naar pannekoekenhuis. Was op zich allemaal erg leuk, alleen werd Sterre in de loop van de dag ziek, en dat werd ineens nogal erg toen we pannekoeken zaten te eten, dus toen zijn we heel snel naar huis gegaan. Ze had echt mega diarree en heeft 's nachts tot een paar keer toe heel haar bedje onder gespuugd. Ben op een gegeven moment maar beneden gaan zitten omdat we geen schoon beddengoed meer voor haar hadden. Alles gewassen en gedroogd en daarna heeft ze gelukkig niet meer gespuugd, maar wel een brakke nacht gehad en de diarree heeft nog 2 dagen aangehouden. Zondag was ze gelukkig weer beter en hebben we de familie (en schoonfamilie) op bezoek gehad voor mijn verjaardag. Had het campingbedje opgemaakt voor Line (mijn nichtje dat 2 dagen na Lente* geboren werd), was toch wel weer ff slikken hoor. Ze wordt ook al zo groot en het is zo gek idee dat Lente* nu ook al zo groot zou zijn (nou ja, iets kleiner waarschijnlijk, veel smaller vooral, want Line is nu 1,5 kilo zwaarder dan Sterre op die leeftijd. Wel even lang trouwens :lol: ). Maar verder wel een leuke dag gehad, en Line is ook wel echt een poepie hoor :inlove: Echt een vriendelijk meisje, steeds maar lachen en babbelen :inlove:



Tja, en nu is het afwachten weer begonnen… nog 5 dagen tot m’n nod :eh: Had er eigenlijk weinig vertrouwen in, maar nu heb ik vrijdag (innesteldag) 1 keer een klein beetje bloedverlies gehad :shifty: Lijkt wel op een innestelingsbloeding eigenlijk, maar ja… Heb de afgelopen maanden zo vaak raar bloedverlies gehad en weet dat we deze maand niet zo’n heel grote kans hebben… dus een beetje een dubbel gevoel, aan de ene kant kan ik me niet voorstellen dat het raak is, maar aan de andere kant geeft dat beetje bloed me wel hoop (vooral omdat het op de innestelingsdag was en echt maar 1 keer een beetje en daarna niets meer… toch weer anders dan de andere keren… maar ja, kan ook allemaal toeval zijn :roll: ). Ik heb geen testen meer in huis, en ga proberen om me in te houden en er ook geen te halen tot ik echt overtijd ben… Nod is zaterdag of zondag, dus áls de duivels wegblijven ga ik maandag pas een test halen en dan maandagavond of dinsdagochtend testen… Maar goed, zover is het nog niet :angel:



Verder niet zoveel te melden (maar ja, heb al een heel verhaal getypt he, dus niet zo gek :wink: )…



xHeske

Oh enne… evt voor in het lijstje: mijn rij-examen is 23 maart :mrgreen: :shifty:

Oh, en nog wat voor in het lijstje: ik ben inmiddels dus 30 :mrgreen:

Moge meiden.



Wouw mooi zeg het lijstje zo :thumbup: Leuk met die extra dingen!!



Hier zijn de harde buiken/weeen gestopt. Wel nog steken en een pijnlijke buik (af en toe een harde buik) en druk van onder, zit op de bank en doe niets. Blijven jullie mee doorduimen dat het niet doorzet??

Bedankt voor alle lieve woorden. :-*



Heske, spannend hoor! Duim heel erg met je mee dat het raak is :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Kan me voorstellen dat het even slikken is. Line zien zal confronterend zijn. Ik vind dat je het heel goed doet. :hug: Fijn dat het zo een lekker meisje is.

Is Sterre weer helemaal opgeknapt nu?



A-S hoe is het met jou meis?



Jane nog ziekjes?



Mascha ben je nog erg moe van de medicatie?



Miek, spannend bijna de echo!!! :dance: en alweer 11 weken. Gaat snel zeg. Helemaal top :thumbup:



Sproet alles goed met je meis?

GAAF bandje binnen!! :dance: :dance:



Tierrr hoe is het met jou meis? Lekker druk weekend gehad :mrgreen: Fijn dat het zo leuk was.



Poezepoes, ja kraamvisite zal confronterend zijn. Dikke :hug: en gooi t er hier maar uit meis.

Hoe is het verder met je? Ei voorbij, dus in de wachtbank nu…



Lu, doe maar lekker rustig aan meis. Dikke :hug:



Alle andere meiden alles goed?

Hoe zou het met muppet zijn? Iemand wat vernomen van haar??

Miekje, fijn dat de harde buiken enzo weg zijn nu! Meis, hou je rustig hoor (overbodig om te zeggen waarschijnlijk, maar ben gewoon een beetje zuinig op je nu hoor!)! Ik heb weinig te doen vandaag, dus tijd zat om te duimen! Heb alleen vanmiddag ff rijles, moet ik toch eens uitproberen of ik kan sturen en duimen tegelijk :eh: :wink: Nou ja, ik hoop in ieder geval écht heel erg dat het allemaal goed blijft gaan meis! :pray: :pray: :pray:



Sterre is weer helemaal opgeknapt gelukkig. Ze had gisteren weer volop praatjes met haar neven (3 grote knullen en wie is er de baas… juist, hun kleine nichtje :o :inlove: ), en heeft 's avonds zelfs een chocolade-eitje gepikt (ooooh, wat was ik boos op haar :evil: Ze zat echt sneeky te snoepen, ik vond het echt niet leuk :eh: Maar goed, uiteindelijk dus wél een teken dat ze haar eetlust terug heeft :? )



En ja, om Line te zien is altijd een beetje dubbel. Het is echt zo’n poepie, ben helemaal gek van haar, maar het is confronterend, en dat wordt eigenlijk alleen maar erger, omdat ze nu zo anders is dan hoe we Lente* gezien hebben, het zet me steeds aan het denken, hoe Lente* nu zou zijn… Moeilijk is dat hoor. :frowning: Ik zou zo graag willen dat ik gewoon onbezorgd kon genieten van mijn kleine nichtje, zonder dat dubbele gevoel erbij… Zal altijd wel een beetje zo blijven, denk ik. :?



xHeske

@Ke wrote:

Miekje, fijn dat de harde buiken enzo weg zijn nu! Meis, hou je rustig hoor (overbodig om te zeggen waarschijnlijk, maar ben gewoon een beetje zuinig op je nu hoor!)! Ik heb weinig te doen vandaag, dus tijd zat om te duimen! Heb alleen vanmiddag ff rijles, moet ik toch eens uitproberen of ik kan sturen en duimen tegelijk :eh: :wink: Nou ja, ik hoop in ieder geval écht heel erg dat het allemaal goed blijft gaan meis! :pray: :pray: :pray:




:lol: :lol: :lol: :lol: Nou heb weer voor het eerst gelachen na gisteren, wat ben je toch een lekkere muts. Hou je handen maar veilig op het stuur meis!
Spannend jouw examen ook al eind deze maand.
Je gaat het vast halen. Is zo heerlijk een rijbewijs (zorg er alleen wel voor dat je je auto niet om een paaltje vouwt, das zo zonde :shifty: :roll: )

Ja....aan de ene kant blijft Lente :**: altijd klein, want zo ken je haar, als babytje, dus in je herinneringen is ze dat ook. En aan de andere kant groeit ze met Line mee.
:cry:
Wat vreselijk dubbel en gemeen is het toch....
En moeilijk, net wat je schrijft, je wil grag zorgeloos genieten van je nichtje, en dan is het zo beladen....
Dikke :hug:

Hihihi die Sterre, een eitje pikken :naughty:
Gelukkig voelt ze zich weer helemaal lekker.
Enne GO STERRE GO! laat maar zien wie de baas is! (ik zie het al voor me, die kleine uk tussen die 3 grote knullen :lol: )

Oei, niet te hard lachen hoor Miekje, buikie stilhouden iig! :wink:



Ja, prachtig gezicht is dat hoor, Sterre tussen die 3 grote knullen :inlove: . Hoor je haar roepen ‘Kom op Mik, kom op Tom, kom op Sam! Kom nou!!!’ :lol: En die jongens maar braaf achter haar aan. Huis was één grote vuilnisbelt aan het eind van de middag en Line wist niet wat haar overkwam, al die herrie :o Maar ze hebben zich zo leuk vermaakt met z’n allen. Heerlijk om te zien!

Toen de jongens weggingen kreeg Sterre ook weer oog voor haar kleine nichtje. Ze is echt zo lief voor Line :inlove: Ze zou echt een onwijs lieve grote zus zijn geweest… :cry: :inlove:

:cry:

Oh Heske…

Gelukkig gaat ze heel snel die kans krijgen!!

Ook al zou ze nu die grote zus moeten zijn natuurlijk… (dat is ze ook, maar ik bedoel lijfelijk) Het is zo bikkel hart. Je moest eens weten hoe vaak ik aan jullie denk…

Ik heb al zo vaak gezegd tegen mijn ouders, laat het dan in godsnaam NU mis gaan…niet later in de zwangerschap.

Nu heb ik die grote mond niet meer, het is al een heel kindje.

Maar oh god, als ik dan aan jullie denk…je allergrootste nachtmerrie. Al helemaal af, klaar om papa, mama en zusje te ontmoeten… E dan gebeurd er iets waardoor dit onmogelijk wordt…

Ik vind het zo vreselijk voor je Heske. :cry:

(je hebt er natuurlijk niets aan, maar ik schrijf het toch)

Ik lees altijd bij Lente* haar topic.

Zo een lieve papa, mama en zusje, waar ze nu bij had moeten zijn…

Als ik dan zo kijk naar die zonnestraal op die foto, dan weet ik zeker dat haar zieltje terugkomt bij jullie.

Sorry, het klinkt misschien een beetje zweverig…

Nee hoor, klinkt niet zweverig, vind het juist hartstikke lief :-*

En meis, het mag niet mis gaan met jullie pukkie hoor, net wat je zegt, hij/zij (zij, denk ik :inlove: ) is al een compleet mensje, daar wil je helemaal geen afscheid van nemen :cry: :hug: :pray: :pray: :pray: