*** Oktoberstoppers #10 ***

Meiden,



helaas ben ik nog ziek.

ipv beter voel ik me slechter.



ik lees zo even rustig wat jullie geschreven hebben… :-*

Ik zie in ieder geval Heske :mrgreen: leuk je weer even te zien!!

Ze zijn weer terug :frowning:

:frowning: :hug: :hug: :hug: :-*

Oh verdorie Miekje, nee he… En zul je altijd zien, precies tijdens mijn rijles… kon ik dus niet duimen :frowning:

Meis, hoe is het nu? Zakken ze weer weg? :pray: :pray: :pray:



Jane, heel veel beterschap meis :hug: :hug: :hug:

Jorik heeft de HA gebeld. (gelijk met mij, kijken wie er het eerst door kwam op tel. spreekuur)

Volgens hem slaat de kuur nu niet aan en is het van groot belang dat de ontsteking nu z.s.m. overgaat…

Ik heb een nieuw middel voorgeschreven gekregen, is een stuk heftiger en dus minder goed voor de baby, maar ik kan gewoon niet anders, want het gaat anders echt fout. Ze gaan mijn urine op kweek zetten om te kijken of er sprake is van B-streptokokken.

Bedankt Heske! :-



Jemig Miekje :cry: wordt er helemaal verdrietig van!

Hopelijk gaat het snel over. :hug: :hug: :hug: :hug: :-
:-*

en weet niet wat dat is, maar klinkt eng :?

wanneer krijg je daar de uitslag van?? (zeker weer een week ofzo? :?)

Ja duurt een week…

Hoop dat deze medicatie gewoon wel aan slaat en snel ook.

Dat kut ziekenhuis. Ik had ze gezegd dat ik dacht dat dit niet aansloeg, maar ik moest de kuur afmaken. Ja tegen die tijd heb ik weeen van hier tot Tokio, stelletje eikels :evil:



Voel je je al wat beter?

Ik hoop het ook voor je! :pray: :pray: :pray: :thumbup:

pff een week duurt dan lang zeg!! :pray: :pray:



Ja ik vind dat ze er wel heel makkelijk mee om zijn gegaan…

Echt slecht!!



Nee ik lig nu continu plat zodat ik niet te veel hoofdpijn heb.

en neem liever geen finemal… maar zo toch maar even 1 nemen, maar dat helpt net als gisteren waarschijnlijk maar voor 3 uurtjes… :?

Bedankt :slight_smile: :-*

:hug: en :-*

Blijf maar lekker onder de wol

Oh Miekje, wat erg zeg, wat een kloteziekenhuis ook, echt belachelijk! Lieve schat, ik doe vandaag niets meer, ga alleen maar héél hard voor je duimen dat het allemaal snel beter zal gaan! En morgen ook, en overmorgen, en overovermorgen… net zo lang tot alle harde buiken weg zijn en je helemaal zeker weet dat pukkie gewoon blijft zitten. :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

@Ke wrote:

Oh Miekje, wat erg zeg, wat een kloteziekenhuis ook, echt belachelijk! Lieve schat, ik doe vandaag niets meer, ga alleen maar héél hard voor je duimen dat het allemaal snel beter zal gaan! En morgen ook, en overmorgen, en overovermorgen… net zo lang tot alle harde buiken weg zijn en je helemaal zeker weet dat pukkie gewoon blijft zitten. :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:




Je bent een vreselijke lieverd!! :-*

Jij ook! :-*

:inlove:

Jeetje zeg, wat een vervelende berichten lees ik… :frowning:



Miekje, ik ben heel hard voor je aant duimen dat de medicijen werken, het snel over is en dat je ukkie goed blijft zitten waar ie zit… weet verder niet zo goed wat ik moet zeggen, maar ik leef heel erg met je mee!! Wat moet jij je onzeker voelen… :cry: :hug: :-*



Jane, wat vervelend ook dat jij je steeds zo rot blijft voelen… hoe kan dat nou? Dat mag nu ook wel eens afgelopen zijn, vind ik hoor… :hug:



heske, fijn weer wat van je te lezen! Balen dat Sterre zo ziek was, maar gelukkig was het vrij snel weer over! En wat een leuke verhalen weer over je meisje, wat een drol is het toch ook! :mrgreen:

Verder een dikke knuffel voor jou! :hug:



Hier alles wel ok, alleen wat moe en vrij snel geirriteerd/verdrietig…

Gister ook een kluskans gemist omdat ik een beetje boos was op mijn lief… hij had een heel mooi duur trouwcadeau laten vallen en dat was stuk… en ik had nog zo gezegd dat ie voorzichtig moest zijn… dus ik boos, hij boos, niet klussen… :?

Gelukkig hadden we het zaterdag nog gedaan… :roll:

En nu moet het gewoon vanavond weer, haha. 't Is bij ons alleen echt wel een probleem dat ik zoveel slaap nodig heb en hij juist graag laat naar bed gaat… hebben meer van jullie dat? :think:



Overmorgen ga ik op kraambezoek, ben benieuwd…



Hoe is het met de andere meiden??

Bedankt Tierrr, ben ik het HELEMAAL mee eens!! :mrgreen:

heb net even finemalletje genomen, voel me nog brak maar met minder hoofdpijn :? (niet helemaal weg dus :frowning: )

en die buikgriep blijft me ook te lang hangen, this dat ik nu ook nog eens de griep heb, maar anders was ik toch morgen naar de HA gegaan… :?



Heske wanneer komt er weer Sterre-spam?? :inlove:

Nou ik kom iedereen heel veel sterkte wensen, kan even niet meer onthouden wie nu wat heeft en waar geweest is.(ben zo moe !!)



Weet wel dat miekje naar het ziekenhuis is geweest :thumbup: :thumbdown: :thumbup:



Ik heb vanmorgen mijn urine laten testen bij de huisarts en er was inderdaad een hele lichte blaasontsteking te zien. Ik krijg geen antibiotica omdat het niet alleen de ontsteking verhelpt, maar ook andere goede cellen aan kan tasten. Ik moet veel blijven drinken en vitamine c 1000 mg bruis blijven slikken en dan moet het binnen een week helemaal over zijn… Nu maar hopen dat de dagen dat we geklust hebben, ook echt de goede dagen waren …



Ik ga er weer vandoor. Lekker mijn bedje opzoeken. Morgen ga ik alles even terug lezen en beantwoorden.



slaap lekker vast voor vannacht iedereen… :zzz:

Slaap lekker tijger :zzz:

Miekje :-* wat een ellende zeg :cry:

Ik vind het vreselijk voor jullie dat jullie zo in onzekerheid zitten.

Hopelijk gaat het allemaal goed, ik duim heel hard voor jullie :-* :-* :pray: :hug:



Jane en Tijgertje, beterschap!

Tierrr, zaterdag is goed genoeg hoor als je vandaag weer klust, vertrouwen hebben.



Memmie, hoe gaat het met je moeder? En Mascha, hoe gaat het met jouw mams?



Heske…nog maar een paar dagen tot je NOD :pray:



Hier gaat alles zijn gangetje. Druk met werken enzo.

Mijn ovutestjes waren 2 dagen positief, en we hebben goed ons best gedaan hoor. Nu vandaag voor het eerst in tijden geen ovutestje gedaan, wat een gek idee was dat. En dan begint nu het wachten en wachten en wachten…

Spannend KC, ik hoop zo voor jullie dat het weer snel (nu dus :mrgreen: ) raak mag zijn!



Jane en Tijger, hoe is het vandaag met jullie? Al wat opgeknapt?



Enne… Sterrespam? :think: Ik denk dat dat even op zich laat wachten tot de nieuwe laptop er is, want eigenlijk hebben we de afspraak dat we deze pc vrij van foto’s houden :? Al kan ik ze misschien eventjes erop zetten en dan op de losse harde schijf zetten en hier weer wissen… Maar weet niet of ik daar zin in heb :oops:



Miekje, hoe is het nu??? Ik duim nog steeds hoor meis!!! :pray: :pray: :pray:



Mascha, knuf voor jou :hug: :hug: :hug:



En hier dus inmiddels nog maar 4 dagen tot m’n nod. Heb al wat ongikrampjes, dus denk dat het niks gaat worden deze ronde, al hoop ik natuurlijk toch stiekem van wel :wink: . Ben er tot nu toe redelijk rustig onder. Hopen dat het zo blijft, ben dat gestress zo zat :? Verder dus geen kwaaltjes ofzo. Het enige dat me aan het denken zet is dat (heel erg kleine) beetje bloedverlies van vrijdag, en dat ik me nog prima aan het SB dieet kan houden… normaal wil dat de week voor m’n ongi dus écht niet lukken :doh: Maar we zien het wel… de kans is gewoon vrij klein, dus ik ga er maar niet vanuit.



xHeske

@Heske: knap je je nog steeds aan SB houd!! :thumbup:



@KC lief dat je naar mn mams vraagt :smiley: Het gaat eigenlijk heel erg goed! Ze heeft geen pijn en de littekens genezen nu al een beetje



Vanmiddag weer naar de KNO, ik zie er enorm tegenop :frowning: weer met zo’n slang mn neus in om mn keel te bekijken :cry:

Vrijdag krijg ik trouwens een hartecho. Ik kan geloof ik ondertussen een 10-rittenkaart nemen daar :eh: