Weer een spannende (en niet-leuke ) dag vandaag dus Mascha⦠Ik zal aan je denken meis! :-*
Enne⦠ik ben niet nog steeds aan de SB hoor, ik ben alwĆĀ©ĆĀ©r aan de SB, nu met een nieuw boek en dat gaat beter :thumbup: In 4 dagen tijd (ondanks mijn verjaardag) ruim een kilo eraf, dus nu maar hopen dat ik dat zo een beetje vol kan houden
:naughty: Heske, je mag niet lijnen als je zwanger bent hoor!!!
Hopen dat het gelukt is deze maand meis, duimen draaien overuren hier.
Spannend, nog maar een paar daagjes!
Mascha, denk aan je vandaag :-* Hoe laat moet je vanmiddag?
KC, Spannend he, wachten.
Wat zou het gaaf zijn als het is gelukt. Je hebt er igg alles aan gedaan!
Hier gaat het wel. Gisteravond was het weer even heel spannend, bah. Bloedverlies is er nog steeds en behoorlijk wat steekjes, maar even geen harde buiken.
Tijgertje, idd veel drinken! Hopen dat het vanzelf over gaat. Ik zou zeker als je zwanger blijkt te zijn over een tijdje wel opnieuw even je urine laten controleren, ook al zijn de klachten er niet meer.
Alle andere meiden, hoe gaat het met jullie?
Welk boek ben je in bezig Heske?
Ik heb ze hier allemaal liggen geloof ik Ook het magazine met menuās erin waarmee het nog wat sneller schijnt te gaan
Miekje, ik moet er om tien voor 2 zijnā¦
Ik had het tweede boek, maar daar viel ik weinig tot niets mee af (bereik en behoud je ideale gewicht), terwijl ik daarvoor met het allereerste boek wel 12 kilo kwijt was :think: . Heb nu het nieuwste boek (gezond genieten), en dat gaat goed. Merk dat ik minder mag eten dan bij het tweede boek, maar val nu dus wĆĀ©l vlot af (tot nu toe ). Maar voel mān maag nu wel knorren hoor :eh:
:shock: nog minder!!!???!!
Ook altijd zoān goeie SB grap: dan mag je 3 toastjes :eh: 3! Uuhhh ja dan kan ik maar beter niet doen want dan kijken de andere toastjes me aan
Dicipline heet dat toch??
Ohnee die heb ik dus niet :lol:
Ja of 1 handje van die nootjes achtige dingen. 1?! :shock:
Nou ja ben toen wel goed afgevallen, en Jorik ook, maar ik had wel echt trek tussendoor hoor
zucht
Ik verveel me zooooooooooooooooooooo
Ja, die 3 toastjes⦠Ik kijk Tjip altijd maar lief aan voor die andere toastjes, en die zijn dan meestal wonderbaarlijk snel in zijn maag verdwenen :lol:
En ja, ik heb echt het idee dat ik nu nog minder mag eten dan met dat 2e boek. Gisteren heb ik een krentenbol, een glas melk, een kiwi, 2 cracottes met light pindakaas (geen combi, maar okĆĀ© :roll: ), een glas optimel (dacht ik⦠weet het niet zeker meer) en een appel op, en dan als avondeten 125 gram aardappels, 200 gram vis en 200 gram broccoli (nou ja, iets minder, ik kreeg het niet op). En verder vooral erg veel water. Het avondeten vind ik best veel, maar voordat het 18 uur is⦠pfff, had echt honger :o Maar goed, het heeft wel geholpen :thumbup:
Ik leef nu al vanaf 6 uur vanmorgen op 2 cracottes met sandwichspread (de komkommervariant) en een peer⦠Onee, een appel, want de peren waren nog keihard :lol: Maar goed, fruit vult altijd maar half, vind ik⦠Om 12 uur mag ik een schaaltje yoghurt met muesli (eigenlijk Kellogs, maar dat hebben we niet in huis). En dan vanmiddag een speculaasje en vanavond andijviestamppot met magere rookworst en daarna nog een sinaasappel⦠Woensdag ook nog vrij weinig geloof ik, maar dan voor mijn gevoel donderdag weer wat meerā¦
Misschien zit het ook wel tussen mijn oren hoor. Ik ben gewoon vooral een broodeter, en dat mag ik nu dus juist al 2 dagen niet⦠Ga wel heerlijk genieten van mijn speculaasje vanmiddag :lol:
Ja daar gaan we weer, 1 speculaasje :eh:
Voor ons trouwen heb ik het ook gedaan, vond het loodzwaar maar inderdaad wel resultaat :dance:
Eigenlijk zou ik weer moeten :roll:
Ja het avondeten kon ik ook vaak niet op. (bah gekookte aardappels)
Maar idd voordat we gingen eten ging ik half van mijn stokkie :?
En als het 12 uur was was ik ook weer super blij.
Leuk ontbijtje ook ā1 plak ontbijtkoekā
Ik ben zelf ook een broodeter, maar de crackers met kaas of kipfilet deed ik dan met schijfjes komkommer erop en cherry tomaatjes en dat vond ik dan wel lekker.
Ik vind crackers ook wel lekker hoor, maar heb het idee dat het minder vult :eh: En yoghurt vind ik een toetje, geen maaltijd :oops: Ik weet dat de eerste 2 weken heavy zijn, maar daarna ging het me goed af, dus ik wil nu wel ff volhouden⦠Nou ja, behalve als ik zwanger ben natuurlijk :shifty:
Enne⦠1 speculaasje vind ik vĆĀ©ĆĀ©l moeilijker dan 3 toastjes :oops:
Ja das waar die dingen vullen voor geen meter.
Maar het is idd ook wel gewenning wat het makkelijker maakt.
Ik eet alleen liever een heel goede lunch en verder niets tussen door dan om 10 uur een appel en om 3 uur een liga. (om de andere weer in de kast te leggen, want het is een 2 pak en je mag er maar 1) (overigens at ik ze gewoon beide op :shifty: )
Herkenbaar van die liga :shifty: ook met die lu granenkoekjes :eh:
Hahahaha, ja, dat deed ik ook vaak hoor. Nu heb ik Sterre vaak bij me die meteen āik ook ik ookā begint te roepen, dus dat scheelt :lol:
Maar goed, ik ga even op de hometrainer en dan straks ĆĀ©indelijk mān bakkie yoghurtā¦
Hier staat me een stepapparaat aan te staren :shifty:
Maar wel goed bezig vandaag tot nu toe :mrgreen:
2 rijstwafels waarvan eentje met zalm en een kop thee
Nou ik vind het reuze knap van je Heske!! :thumbup: :thumbup:
Goed van je Mascha, ik heb een bak Yoghurt met cruslie op (4 noten en ja de vette) en een stokbroodje met rookvlees (een uur geleden) en nu heb ik weer honger, dus zo maar een tostie ofzoā¦
Maar ja komt allemaal door de baby hoor! :liar:
Oh ja en van die sultana hartig vieze dingetjes bah die hoef ik nooit te kopen (was reclame dus gratis)
Goed van je Mascha
Ik kon het altijd wel redelijk volhouden, tot een uur of 8 en dan ging ik vaak de mist in