sultana bites, jakkes :sick: daar was ik een week of 2 terug al ingetrapt
ik heb geen idee of ik nu misselijk ben door de honger of van de zenuwen :think:
@Miekje wrote:
Oh ja en van die sultana hartig vieze dingetjes bah die hoef ik nooit te kopen (was reclame dus gratis)
helemaal mee eens!!!
Heske gaat dus aan de andijvie vanavond en Miekje en Jane??
Ik heb echt nog geen idee
Hier ook nog geen idee, omdat ik ziek ben eet ik heel weinig en vind alles vies, zelfs thee smaakt me niet meer :? en net peertje op maar ook dat valt niet goed… :?
Daarnaast was mijn mannetje ook al misselijk gisteren dus ben benieuwd hoe die zich vanavond voelt.
maar we zullen iets makkelijks eten ivm mijn griepje… :?
Oeh Jane, en de buikgriep en de griep heerst zo nu :hug: :hug: Dikke knuffel hoor…
Geen idee wat we gaan eten vanavond.
Ik heb zin in iets totaal niet Sonja verantwoord :roll:
Vlaamse friet met satesaus…
Lekkerrrrrr maar dan speciaal met ketchup :drool:
Heb het helaas zaterdag al gehad…
Met viandel :drool:
Hé, wat doen jullie nou??? Da’s gemeen!! :evil: :naughty:
Hometrainer was geen succes, was echt flauw van de honger, dus eerst dat overheerlijke ( :liar: ) bakje yoghurt maar naar binnen gewerkt :roll: En dan straks maar weer op die rotfiets :roll: Of ik ga gewoon buiten fietsen. Met 13 kilo Sterre achterop, dus extra hindernis :lol:
Is het droog dan bij jullie Heske? (of maakt je dat niet uit?)
Hier is het beestenweer!!
Het miezert een beetje, maar ik ben een rasoptimist en ga er vanuit dat het vanmiddag droog is En anders ga ik wel een stuk wandelen met Sterre, ze is dol op haar parapluutje :inlove:
Ik moet me nu echt gaan aankleden anders kom ik nog te laat ook, tot vanmiddag
Mascha succes! :-* :hug:
meiden ik ga er ook vandoor!
fijne middag! :-*
Sterkte Mascha! Denk aan je!
Heerlijk zo een optimist in ons midden Heske! Hier is het echt bagger weer hoor. Em en Wout vinden het ook zo leuk met hun kabouter plop pluutjes en laarsjes naar buiten plassen stampen.
:inlove:
Jane, doe rustig aan en laat je maar lekker verwennen! :-
Ik ga even liggen met Wout. Hij is niet zo lekker en ik kan het wel gebruiken.
Tot later meiden! :-
Trusten Miekje!
Beterschap Jane!
Heel veel sterkte Mascha!
En toen was ik alleen…
Hier was ik ook even. Zit net jullie gezonde verhalen te lezen onder het genot van een croissantje :oops: Heb gezwommen met Demi en had op de terugweg zin om langs de bakker te gaan. Heb dus lekkere coissantjes mee genomen.
Ik heb me laatst nog voorgenomen om het mannenmenu van Sb te gaan volgen nu ik zwanger ben. Komt nog niks van terecht :shifty:
Jane, besterschap!
Hoeft toch ook niet Lu, als je zwanger bent… Komt daarna wel weer joh (enne… dat croissantje heb je er natuurlijk van tevoren al afgezwommen, dus moet kunnen
).
Voor Jane, en andere geïnteresseerden: Sterrespam in ons sf! :mrgreen:
He, en toch zit ik stiekem best wel (eventjes iig) vol van dat bakje yoghurt :o :thumbup:
Spook is wakker, dus ik ben er vandoor…