Oh, het is zo schattig :inlove: Ik hoor haar door de telefoon, ligt ze te keten met haar knuffel, helemaal de slappe lach :inlove: :inlove: :inlove: Nou ja, ben nu echt weg dus
@Ke wrote:
Hoeft toch ook niet Lu, als je zwanger bent⦠Komt daarna wel weer joh(enne⦠dat croissantje heb je er natuurlijk van tevoren al afgezwommen, dus moet kunnen
).
Voor Jane, en andere geĆĀÆnteresseerden: Sterrespam in ons sf! :mrgreen:
Jij bent goed in smoesjes :lol: :lol:
Fijne dag allemaal! :-*
Klopt, daarom zitten al die kiloās er ook nog aan :lol: :lol: :lol:
Sterre wil niet uit bed :eh: Raaaaaar kindā¦
Ik zou ook mijn bed niet uitwillen! :silenced:
Heske, ik ga aankomende dagen met je meehopen⦠goed dat je niet loopt te stressen, maar ik denk dat zoiets altijd wel spannend blijft? Dus ik duim gewoon voor jullie! :-*
Miekje, hou vol meid, hier ook heeeel actieve duimen voor jou! :hug:
Mascha veel succes vandaag bij de KNO arts! :thumbup: :hug:
En zwaai zwaai en :hug: voor de rest van de meiden!
Toen ik in he ziekenhuis klaar was zijn we alsnog frietjes gaan eten :oops:
Hiephiephoi nog meer bloed prikken en 3 april hoor ik of ze in ieder geval mijn amandelen eruit gaan halen :eh:
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: Nou meis, dan heb je die frietjes wel verdiend hoor :hug: :hug: :hug:
Kim :-*
Zoo Heske⦠goed bezig!! :mrgreen:
Mascha :hug:
Ja hoor Heske, ik heb weer genoten :inlove: van je mooie meissie
Mascha! :hug: :hug:
Mascha :hug: :hug: :hug: :hug: en een dikke :-
Ik moet zo naar mensendieck, dus kom later vanavond bijlezen en reageren.
:-
:? :? :? Nou, of het nu aan SB ligt weet ik niet, maar ik werd net helemaal naar joh⦠dacht dat ik tegen de vlakte zou gaan, hartstikke dizzy :eh: Als dat idd van het weinig eten komt, dan lijkt me dat toch niet helemaal de bedoeling eigenlijk⦠:?
Hier ben ik weer even, want ben nog steeds moe. Was een drukke dag op het werk en daarna nog oppassen op twee kinderen ( van 1500 to 1745 uur) die ook zo lekker druk waren en niet wilde luisterenā¦
Met mijn blaasontsteking gaat het naar mijn gevoel al beter. Ik drink nu vanaf zaterdag bijna 3 liter vocht op een dag en het branderige gevoel begint nu af te nemen. Ik moet ontiegelijk veel plassen, maar dat schijnt ook weer goed te zijnā¦
Wel ben ik heel erg misselijk, net geworden, heb ook geen trek in avondetenā¦
@Miekje wrote:
Tijgertje, idd veel drinken! Hopen dat het vanzelf over gaat. Ik zou zeker als je zwanger blijkt te zijn over een tijdje wel opnieuw even je urine laten controleren, ook al zijn de klachten er niet meer.
Waarom moet je dan nogmaals je urine laten testen als ik dat vragen mag??
Heske, als je er zoveel (hoeft niet eens veel te zijn) bij sport moet je meer eten hoor!
Anders word je idd flauw van Sonja B.
Nog zoān heerlijk kommetje met yoghurt bv
Oh Sproet, mag ik dan een speculaasje
Heb maar een glas Sisi (zoooooo vies zoet spul is dat zeg :sick: ) gedronken en toen ging het weer⦠Niet Sonja Proof, maar als ik ter plekke neerval, dan houdt het ook snel op met Sonjabakkeren he
:silenced:
Tijger, als je zwanger bent heb je meer kans op blaasontsteking en sommige vrouwen voelen er dan niets van, dus daarom, denk ikā¦
Hier inmiddels een erg sterk devils-are-coming gevoel. Buikpijn, beetje koppijn en volgens mij net heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht roze slijm⦠maar dat kan ik me ook verbeelden. Maar iig denk ik dat het dus niets gaat worden deze ronde
@M&J wrote:
Vanmiddag weer naar de KNO, ik zie er enorm tegenopweer met zoān slang mn neus in om mn keel te bekijken
Vrijdag krijg ik trouwens een hartecho. Ik kan geloof ik ondertussen een 10-rittenkaart nemen daar :eh:
Mascha :hug:
Weet je waar het me aan doet denken :think:? Hoe lang heb je je hondje?
Op een ander forum waar ik kom was iemand met heel veel āvageā klachten, hartkloppingen, vaak ziek en weet ik veel wat, kreeg zelfs op een gegeven moment hartmedicijnen, onderzoeken en nog meer onderzoekenā¦tot er een allergietest gedaan werdā¦allergisch voor katten, en daar heeft ze er 2 van. Maar de katten zijn er nog en ze heeft vanalles in huis aangepast en krijgt geloof ik daar nu medicijnen voor.
Heel veel sterkte in ieder geval :-*
Super fijn dat het met je moeder naar omstandigheden goed gaat. Dat is dan alvast weer een zorg minder voor je.
@Ke wrote:
Tijger, als je zwanger bent heb je meer kans op blaasontsteking en sommige vrouwen voelen er dan niets van, dus daarom, denk ikā¦
Ok dank je ..
een keer extra testen kan natuurlijk ook geen kwaad...
ik ga toch even iets proberen te eten, kom straks weer terug ...
@Ke wrote:
Hier inmiddels een erg sterk devils-are-coming gevoel. Buikpijn, beetje koppijn en volgens mij net heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht roze slijm⦠maar dat kan ik me ook verbeelden. Maar iig denk ik dat het dus niets gaat worden deze ronde![]()
Ooh, ik hoop zó voor je dat er geen duivels komen⦠maargoed, misschien kun je idd maar het beste van duivels uitgaan, dan kan het alleen maar mee vallenā¦
Ik vind de mensen die SB volhouden trouwens ont-zet-tend knap! Respect! Ik ben gelukkig niet te dik, al zouden er wel een aantal kilootjes af mogen, maar SB zou me never nooit niet lukken⦠veel te weinig wat je overdag mag eten, en ik heb er ook een hekel aan dat ik precies dit en dat zou moeten eten⦠en dan ook nog eens bepaalde merken en een heleboel dingen die je over hebt omdat je er maar 1 van mag eten⦠nee, mij niet gezien! Maargoed, het scheelt dan ook dat ik niet echt af hoef te vallen, motivatie is dan natuurlijk ook minder⦠maar ik vind jullie super!!
(Ik heb vanochtend 2 boterhammen met kaas en een stuk abrikola op, vanmiddag 2 boterhammen met chocopasta en een stuk abrikola op en vanavond een bord met vlees, aardappelen en sla. En tussendoor 2 snoepjes en 2 mandarijntjes⦠mag vast niet van SB⦠;))
Verder geen nieuws hier. Vanmiddag dan echt mijn laatste rijles gehad voor het afrijden vrijdag. Morgen de hele dag weg op kraamvisite bij een vriendin.
Ik zit trouwens op dag 17 en mijn ei is nog niet geweest⦠nog geen overduidelijke positieve ovutest gehad (en op 1 dag na alle dagen getest) en mijn temperatuur is ook nog steeds laag⦠op basis van mijn afgelopen 2 cyclussen verwacht ik rond dag 19 mijn ei, dus ik hoop dat ik hem dan spot⦠geeft toch veel meer zekerheid he?

De andere meiden nog nieuws? :-*
Dag dames,
Wat hebben jullie gezellig geklets vanmiddag! Alleen niet over mijn favoriete onderwerp bah lijnen moet er echt niet aan denken :?
Duivels jullie moeten wegwezen bij Heske, hebben jullie niets te zoeken
Miekje, hoe voel je je?
Jane, zo ziekjes bah :hug:
Tierrr, hoop dat je ei snel komt en dan gaan met die banaan!
Tijgertje, beterschap!
Mascha weer een zware dag! Bah :hug:
:-* voor iedereen die ik (natuurlijk niet expres) ben vergeten.
@tijgertje1982 wrote:
@Ke wrote:
Ok dank je ..
een keer extra testen kan natuurlijk ook geen kwaad...
ik ga toch even iets proberen te eten, kom straks weer terug ...
Ook dat ja, maar een blaasontsteking kan sluimeren, dus je denkt dat het weg is, omdat de klachten zijn verdwenen, en dan ineens steekt het de kop weer op.
Nou Mensendieck was ok. Bekken is helemaal verweekt maar dat wist ik al. Dus veel oefeningen, bekkenband en bal, 1x in de week therapie en dat is wat we kunnen doen, zit nu in het begin van de zwangerschap dus geen goed vooruitzicht maar ja...
Mag niet meer stofzuigen en dwijlen enzo maar dat deed ik toch al niet.
Ach dit 1000x liever dan dat klote hematoom (sorry)
Heske, nee flauwheid is niet de bedoeling! Ik hoop dat het ergens anders vandaan komt dan van te weinig eten! :pray:
Mascha, dat is wel een goeie wat KC zegt!
KC hoe gaat het met je?
Miek hoe is het met je meis?? en met t buikje? Bijna de echo!
Tierrr SPANNEND!! laat je het meteen weten? toi toi toi
Lu, fijn je te lezen! Hoe is het met de moeheid?
Sproet hoe is het met jou?
Memmie en Sarah alles goed met jullie?
Heeft iemand wat van muppet gehoord?
A-S hoe voel je je?
Newbe hoe gaat het met je? Begint het buikje al een beetje te groeien?
Jane, ben je nog steeds zo ziek? hoe is het nu met de hoofdpijn?
Sorry als ik nu even iemand vergeet hoor :oops:
Hey meiden,
even berichtje hierā¦
Nee Heske je vergist je, dat is uhm⦠normaal jij MOET gewoon zwanger zijn NU!! :mrgreen: he werkte dat nou maar :inlove:
Hoe is het met jou Miek?? volgende week je echooo :inlove:
Hier gaat niet heel erg best, vanmiddag op school ook al niet :?
heb daar mensen aan het rennen gezet, zonder het door te hebben :?
voor alle andere meiden :-* :hug:
Even ego,
Ik weet namelijk niet bij wie het ik kwijt kan dus doe ik het even bij jullie. Ik voel me zo verschrikkelijk vutloos. Het enige wat ik doe is naar mijn werk gaan en op de bank hangen. Mijn humeur is verschrikkelijk en ik wil niemand om mij heen. Op een vrije dag ga ik op de bank zitten, laat Milan spelen en als hij gaat slapen ga ik weer mee. Na dat slapen eindig ik weer op de bank. DIt terwijl ik een verschrikkelijke achterstand heb met mijn huishouden en Mitch dan ook nog eens sĆĀ”vonds de boodschappen moet doen. Zodra Mitch thuis komt moet hij Milan overnemen en ga ik weer op de bank liggen. Kan ook nergens meer van genieten. Lijkt wel een beetje op een depressie. Kan dit echt door de hormonen komen? Of is er meer aan de hand. Kan me niet voorstellen dat de hormonen zo veel invloed hebben⦠Ik wil zoo graag anders, maar op ĆĀ©ĆĀ©n of andere manier krijg ik het niet voor elkaar! Wat moet ik hiermee?