Ik ben al sinds eind augustus zo nu en dan thuis en sinds 10 0ktober permanent. Negen van de tien keer weet ik niet eens wat voor dag het is :oops:
@Miekje: ik verwacht natuurlijk wel een mooi verjaardagscadeautje he???
Ooooooh, ik ben echt even heel erg boos! :evil: :evil: :evil: :evil: We zouden 29 maart op vakantie gaan, eindelijk weer ff lekker met z’n drietjes naar de zon, daar zijn we zo hard aan toe. Belt zonet het reisbureau, dat ze van de touroperator een datumwijziging hebben gehad :shock: We moeten nu 3 dagen eerder, maar we zaten dus hartstikke vast aan die datum, ivm medewerkers die weg zijn Hebben uren bij het reisbureau gezeten en heel veel opties laten varen omdat we echt alleen van zondat tot zondag zouden kunnen, komen ze nu hiermee! Wat is dat voor iets achterlijks zeg!!! :evil: :evil: :evil: Tjip is nu op de zaak aan het kijken of hij wat kan regelen, en anders gaat de vakantie misschien wel helemaal niet door
Oh, kan echt wel janken, we hebben die vakantie zo hard nodig (al is het maar omdat we alle 3 lijkbleek zijn, Sterre’s kleurtje doet me serieus aan Lente* denken, en dat vind ik geen leuke associatie ). Hoop zo dat Tjip wat kan regelen of dat we anders nog ergens anders heen kunnen…
Heske, zo dat is goed balen, wat stom zeg!
't zit jullie ook niet echt mee he… :?
Hopelijk kunnen jullie alsnog gaan :-*
Oh fjoeuw… paniek voor niks :eh: Tjip heeft het op de zaak kunnen regelen, dus we gaan nu gewoon toch 3 dagen eerder (en da’s natuurlijk helemaal niet erg! Hoef ik minder lang te wachten! )
Oh, en ook best mooi meegenomen… we krijgen 250 euro teruggestort vanwege het ongemak :eh: :dance: :mrgreen: Ik ben weer blij! Wat gaat dat toch makkelijk soms he :doh: :lol:
Sow Heske dat is nog eens geluk bij een ongeluk!! :mrgreen:
Helemaal super!!! jullie verdienen het ook! :-*
Fijn dat het toch nog allemaal is goedgekomen Heske!!
Lekker er even tussenuit :dance:
Ha mascha, jij bent de 15e pas jarig! (er hangt hier nl een aanplakbiljet, met MASCHA 15 MAART 30!) zodat ik het niet vergeet :mrgreen:
Heske, das echt een geluk bij een ongeluk, kan jij voor die 250 euro lekker shoppen voor Sterre
Blij dat het opgelost is meis. Waar gaan jullie heen??
Jane, wat naar dat je je nog zo brak voelt :hug: :hug:
Blijf je nu thuis of ga je nog naar school?
Mascha, volgens mij ben jij echt uitgeput. Laat je maar lekker verwennen :hug:
Nee heb gisteren met de docent afgesproken dat ik voorlopig goed uit ziek en dat was zeker vandaag nog, ook al was ik vandaag beter geweest had ik thuis moeten uitzieken
maar helaas voel ik me nog steeds niet beter dus maar goed dat ik niet gegaan ben (want voelde me vanochtend nog wel even ietsje… beter)
Hoe gaat het met je Miekje??
Goed zo Jane, want van het doorlopen blijf je kwakkelen, je kan beter even echt goed uitzieken nu legt een washandje op Jane haar hoofdje
Het gaat wel hier. Krijg morgen de uitslag van de kweek al gelukkig. Vanmorgen helemaal geen bloedverlies, maar net wel helaas…
Heb wel het gevoel dat het wat beter gaat… dus hopen dat het alleen maar berg opwaards gaat nu. De ontsteking zit er zeker nog, want het brand nog lekker :? en vanmorgen flinke harde buiken, maar dat kwam omdat ik aan het heen en weer vliegen was.
Ik heb honger…heb broodjes in de oven :drool:
Ja gaat lekker zo…
ik kan ze hier bijna ruiken die broodjes :drool:
@Miekje wrote:
Goed zo Jane, want van het doorlopen blijf je kwakkelen, je kan beter even echt goed uitzieken nu legt een washandje op Jane haar hoofdje
Het gaat wel hier. Krijg morgen de uitslag van de kweek al gelukkig. Vanmorgen helemaal geen bloedverlies, maar net wel helaas…
Heb wel het gevoel dat het wat beter gaat… dus hopen dat het alleen maar berg opwaards gaat nu. De ontsteking zit er zeker nog, want het brand nog lekker :? en vanmorgen flinke harde buiken, maar dat kwam omdat ik aan het heen en weer vliegen was.
Ik heb honger…heb broodjes in de oven :drool:
aah wat lief!! :-
Nee mascha dat is waarschijnlijk indd geen overbodige luxe nu

maar ik denk dat het een griepje is en dokter er toch niets aan doet behalve dat bevestigen

oh spannend Miekje

gelukkig heb je wel het gevoel dat wat beter gaat, hopen dat het inderdaad nu bergopwaarts zal gaan! :-
en rustig aan blijven doen hoor!! :hug:
heb net wat crackertjes naar binnen gewerkt…
moest toch IETS eten… :?
@M&J wrote:
ik kan ze hier bijna ruiken die broodjes :drool:
Zo heb er alweer 2 weggewerkt

Volgens mij blijft er zo niets van je over Jane :?
Hoe voel je je nu Mascha?
jawel, zo dun ben ik niet
:lol:
En toen viel het stil…
Ik ga even liggen, tot later :-*
:thumbup: rustig aan! :thumbup: :-*
Zo, rijles zit er weer op. Ging goed, maar ik vind het wel nog steeds zo vermoeiend :eh:
Verder echt de balen van mijn lijf. Bloedverlies zet dus gewoon weer niet door, is zelfs zo goed als weg. Moet echt mijn best doen om mezelf niet gek te maken en toch weer te hopen dat het een innestelingsbloeding is. Ik wéét dat het dat niet is, maar ik hoop het gewoon zo. Maar goed, alles wijst erop dat de duivels gaan komen, het is gewoon hetzelfde als die andere stomme cyclussen, maar ik zou onderhand gewoon blij zijn als het door zou zetten. Dan maar niet zwanger, maar dan iig niet steeds dit stomme twijfelgedoe :wall: :wall: :wall: