*** Oktoberstoppers #10 ***

Fijn dat het goed met je gaat meis!

Jee je mannetje 8 dagen weg :shock: wel heel leuk voor hem natuurlijk. zucht wil ook wel een weekje naar de zon

Kom maar gezellig veel hier langs :mrgreen:

Heerlijk voor hem, het is echt lekker weer in Marokko, hij heeft zijn zwembroek ingepakt… Ik hoef echt geen week weg (zonder mijn kinderen), maar als ik hoor: zon, lekker liggen aan het zwembad… danneh… steekt het lichtelijk hoor! :mrgreen:

Oh nee :snooty: hier ook niet weg zonder de kids. ZEKER niet op vakantie, want daar genieten ze zo van :inlove: en dan geniet ik weer :inlove:

Na ons huwelijk zijn we met z’n 4tjes een week naar griekenland geweest, daar hebben we het zo heerlijk gehad, stap zo weer in het vliegtuig, kids hebben het er nog heel vaak over. (de ijsjes, zwembad en de kinderdisco)

Ohhh jaaaa Griekenland, dat blijft mijn favoriet hoor (misschien ook wel omdat ik Olov daar heb leren kennen :inlove: ). We zijn 2 jaar geleden daar nog op Corfu geweest, wat hebben de meiden genoten! :inlove: Hele dagen in het zwembad, aan het strand, ze hebben zo weinig nodig om te genieten! :inlove:

Wij kamperen eigenlijk altijd, vinden de kinderen toch het fijnst merk ik! Altijd iets te beleven ook! :smiley:

Ja kamperen vind ik ook het beste. Ze hebben dan lekker veel bewegingsruimte en vermaken zich super. (nou ja dat doen ze overal wel, inderdaad kids hebben zo weinig nodig, heerlijk is dat) Vliegvakantie is toch altijd anders. Ik heb vroeger niet anders gedaan dan camperen. Mijn man ook en we vonden het beide altijd geweldig.

Wat gaaf dat jullie elkaar daar hebben leren kennen zeg! Super romantisch :inlove:

Hee hoi Allemaal,

Hoe is het met iedereen??

Met mij gaat het prima!! :inlove:

Liefs A-S

Mooi dat het goed met je (jullie :mrgreen: ) gaat A-S!

Wij zijn weer terug van Ballorig, was hartstikke gezellig! Sterre heeft deze keer wél gezellig met Juul gespeeld (vorige keer niet, toen kwam ze een vriendje van het kdv tegen en ging ze daarmee spelen :doh: ), dus Cynthia en ik hebben ook lekker bij kunnen kletsen. Ben ff wat foto’s aan het uploaden, dus als ik Cynthia d’r toestemming heb dan ga ik het sf zo ff vervuilen (en anders alleen de foto’s van Sterre, maar denk niet dat Cynthia er een probleem van maakt als Juul hier ook geshowd wordt :wink: )

Sterre was wel echt doodmoe toen we weer thuis waren, zat op de fiets al half te dutten, dus die ligt nu lekker in bed. Ik zou ook wel een tukkie kunnen doen… vermoeiend hoor, zo’n ballenbak :eh: :lol:

Miekje, gats, die vlekjes zou ik ook eng vinden. Hopelijk worden ze snel minder. Gelukkig maar dat Emma goed op de kuur reageert, maar ik kan me voorstellen dat jullie inmiddels behoorlijk gebroken zijn. Ik hoop zo dat jullie nu onderhand even een wat rustiger periode krijgen, dat alles nu gewoon ff goed gaat… En lieve schat, je mag áltijd klagen, dat weet je he! :naughty: Je kunt je altijd wel bedenken dat het nog véél erger kan, maar wat schiet je daarmee op. Gewoon lekker je zorgen van je afschrijven hoor meis! :-*

xHeske

Schiet mij maar in de kerstboom…ik heb weer een blaasontsteking

Nee Miekje, dat meen je niet :wall: :wall: :wall: (ik heb een week of 2 geleden de laatste kerstboom hier in huis weggegooid :shifty: )

He bah Miekje, het zit niet even mee he! :frowning:

Hup aan de cranberrysap! Al bij de dokter geweest?

Dikke knuffel voor jou! :hug: :hug: :hug:

Foto’s van Ballorig staan trouwens in het sf :mrgreen:

@ Miekje 1982:

Misschien loop ik achter en heb er over heen gelezen, maar hoe was je echo ?? Dat was toch vandaag ?

Met mij gaat het wel een beetje.

Vandaag geen bloedverlies, maar wel …verkouden …

Ik heb straks even op de rest reageren, maar eerst even snel eten…

Miekje, jeetje, wat sneu… kan me voorstellen dat jullie je rot schrokken… het gaat maar door daar bij jou he? Maar gelukkig helpt de kuur goed!! :slight_smile:

Verder voor iedereen die het nodig heeft een knuffel!!

En verder even ego, sorry, maar ben erg moe… rotdag vandaag…

Erg vroeg op, studiedag, erg lange dag en ben nu hartstikke moe… verder kon ik vanavond ineens wel janken… en ik had vanochtend lage temp, vanmiddag 1 keer een druppeltje roze slijm, daarna niks meer.

Vandaag soms wat rare dingen gevoeld in mijn buik, die niet echt een menstruatie aanduiden bij mij, dus maar een test gedaan… zo negatief als wat.

Kortom: moe, jankerig, roze slijm, lage temp en een negatieve test… klinkt niet goed he? :cry: :cry:

Jakkie, en morgen weer een lange dag werken en daarna rijlessen… echt geen zin in!!

Overigens ben ik nu wel zéker aangenomen bij het kdc, dus das wel mooi… weet ik eindelijk precies wat ik straks ga doen wat werk betreft!! :slight_smile:

(Sorry, ik weet dat ik niet mag klagen, maar voel me echt rot…)

Ik ga maar naar bed nu denk ik…

O ja en er waren vanmiddag na de studiedag bij de afscheidsborrel van een collega ook een baby en een zwangere vrouw… :?

Nou, nu ga ik echt maar naar bed, want ik maak mezelf niet vrolijker geloof ik…

Trusten dames!!

Jee Miekje, wat rot toch weer van de kleine Emma. Ik hoop dat ze er niet teveel last meer van heeft hoor. Knuffel voor je meisje.

Tierrr gefeliciteerd met je nieuwe baan! :hug: voor de zware dag.

Heske, moest jij morgen niet afrijden? Of zit ik er nu naast? Heel veel succes!

Miek, ik hoop dat het goed met je gaat, in ieder geval naar omstandigheden dan en dat je lekker hebt kunnen genieten van een goede echo :-*

Zelf ben ik druk bezig mijn theorie te leren, voor mijn theorie-examen morgen, wordt de 2e keer. Ben nu proefexamens aan het doen en whaa, ik haal het gewoon niet en ik ben toch echt niet dom :wall:

Goeiemorgen!

Tierrr, wat balen meis :frowning: Had stiekem best wel goede hoop voor je… Zet het bloeden door? Anders blijf ik toch nog voor je duimen hoor :pray:

Wel super dat je nu zeker bent aangenomen!!!

KC, ik heb vandaag m’n laatste rijles, en maandag moet ik afrijden. :shifty: Ik ben er serieus nu al zenuwachtig voor :?

Oh, en Miek gisteren echo gehad? Ben ook benieuwd hoe het was! Ben sowieso benieuwd hoe het met haar is…

Miekje, hoe is het met jou en je kleine meisje?

xHeske

Moge meiden

Miek, hoe was je echo meis en hoe is het met jou??

Tijger, Bleh verkouden, dikke knuf meis :hug: hoe voel je je verder?

Heske, ik ga eens even kijken naar je mooie dochter in het sf,

spannend laatste les en maandag examen! Ga je van te voren (maandag) nog even rijden? (deed ik altijd, nog een les voor mijn examen)

Tierrr, wat lees ik nu… :frowning: he bah meis…

Ik blijf net als Heske doorduimen… Wat rot dat dan alles op zo een dag fout gaat, of niet fijn is. Ik hoop dat je je vandaag beter voelt… Dikke :hug:

Kim, joh ik slik al vitamine c bommen extra en granberrypillen, maar helpt dus niet. De HA snapt er niets van. Het is iig niet ok, want mijn lijf reageert er heel erg heftig op, heb nu ook weer erg last van de harde buiken. :frowning: Zo even de gyn bellen om het te melden. Heb weer een kuur van een week gehad en meer kunnen ze niet doen. Vanaf week 20 wil de gyn mij medicatie gaan geven. Vervelend, maar ik ben er nu eerder bij dan de vorige keer, verlies geen bloed nu.

Hoe is het met jou??

A-S, fijn dat het zo goed gaat meis :mrgreen:

Emma gaat prima, die is praktisch beter :dance:

Alle andere meiden, goedemorgen, en een fijne dag, ik ga cakejes bakken met de kids. (op een krukje, lekker lullig :stuck_out_tongue: :roll: :lol: )

Miekje, balen dat je weer zo’n harde buiken hebt… gelukkig geen bloedverlies, maar evengoed niet fijn zo.

Gelukkig dat Emma weer (bijna) beter is. Veel plezier op je krukje! :mrgreen:

Oh, meiden, zit te shaken, ben zo dapper geweest (al zeg ik het zelf :eh: ). Heb zojuist een afspraak bij de gyn gemaakt. Dacht ineens ‘en nu doe ik het’. Blijf maar kwakkelen met die buikpijn en dat tussentijdse bloedverlies, dus heb net gewoon de poli ff gebeld. Super lieve assistente, die zelfs niet raar opkeek toen ik zei dat ik het vervelend vond dat ik ‘nog’ niet zwanger was (ik bedoel… wat is nou een half jaar… ik mag daar eigenlijk niet over klagen, maar omdat het de vorige keren zo snel raak was, maak ik me toch zorgen, en dat begreep ze gelukkig :thumbup: ). Ik mag 16 april (duurt nog lang, maar anders kon ik niet bij de gyn die ik persé wil, die ook bij de bevalling is geweest), meteen om 8.30. Betekent dus wel dat ik weer terug moet naar het ziekenhuis waar het allemaal gebeurd is, en dat vind ik doodeng. Vind het sowieso doodeng, want ben ergens toch een beetje bang dat er iets niet goed zit. Ga zo Tjip ff bellen, als ik dat nu meteen doe, dan kan hij misschien mee (of anders zorgen dat hij dan thuis kan zijn bij Sterre, want heb weinig zin om haar mee te nemen).

xHeske

Heske, ik ben heel heel heel erg trots op je…