*** Oktoberstoppers #10 ***

Lo meiden

Even snel

Tierrr wat super je temp omhoog! Ik gok op een innesteling. :pray:

Denk idd dat je zondag wel een testje kunt doen.

Mijn cyclus was ook zo raar toch, en ik was zwanger, dus duimen draaien overuren hier voor jou!

Heerlijk dat je zo’n keuze hebt in werk :thumbup:

Sproet, wat heerlijk meis :inlove: :inlove: :inlove:

Heske je meidje een nieuwe fiets! FOTOOO!!! :inlove: :wall: die schoonmoeder aarrgghh…

Tijger, geen idee wat het zou kunnen zijn. Het enige wat in mij opkomt is een vroege mk… hoe gaat het nu met je?

Jaaaannnnnnnneeeeeeee hoe is het met je meis?

Memmie, ik zag hele mooie buikfoto’s van jou voorbij komen :inlove:

Miek, gaat het een beetje :hug: :-*

Mascha hoe is het meis?

KC, wat is je gevoel precies meis? En een dikke :hug: voor jou

Alle andere meiden, alles ok?

Sproet, ik had ze al meteen gevonden hoor! :inlove: helemal super

Tijger, is inderdaad een handige site!

@Kittycat wrote:

Hey meiden, wat is er toch weer veel gebeurd. Heb de laatste dagen via mijn mobiel meegelezen, maar kan daar niet mee antwoorden en mijn vriend had de pc in gebruik 's avonds.

En Jane, hoe gaat het met je, zijn de :evil: al weer weg? Dat zou mooi zijn, weer positief de volgende ronde in.

Is dit nu de eerste ronde dat er geen zwangeren bijgekomen zijn? Ja toch. Niet helemaal de bedoeling :naughty:

Ik heb dus een hele vage ongesteldheid dit keer :?

Weet je, op de een of andere manier heb ik er geen goed gevoel over :eh:

Hoop dat het niet de heel grote pessimist in me is die vreest dat het nooit meer goed komt en er hier nooit een beebje geboren zal worden.

KC jammer dat je niet kon reageren.

De :evil: zijn alweer 2 dagen weg :dance: dus dat is weer positief ja :mrgreen: als het goed is begint het volgende week allemaal weer… :pray:

En er is inderdaad volgens mij niemand zwanger geworden deze ronde :eh: :doh: :? dat is inderdaad niet helemaal de bedoeling… geen novembermamma’s onder ons dus… (of misschien Tierr nog…? :pray: )

hoezo vage ongi dan KC?

Hey Miekje :mrgreen:

gaat goed hoor hier! :mrgreen:

geen :evil: meer dus :dance: :mrgreen: lekker door.

Hoe gaat het met jou??

Ik ga maar niet vertellen hoe het hier gaat :silenced:

Fijn dat je ongi lekker helemaal weg is!

Enne ik gok op Jane December Mama :lol: :wink:

Trouwens Lieke, nogmaals van harte meis

Heb je lekker veel cadeautjes gehad?

Ik ga er vandoor meiden, tot morgen,

Voor straks: Goodnight and don’t let the bed bugs bite :mrgreen:

Tierrr odd een november mama erbij, zou ons wel heeeeeeeeeeeel blij maken :inlove: :pray:

@Miekje wrote:

Tierrr odd een november mama erbij, zou ons wel heeeeeeeeeeeel blij maken :inlove: :pray:

Anders mij wel!! :mrgreen:

En weten jullie? Eigenlijk heb ik er best een positief gevoel bij… :roll:

Dat durf ik eigenlijk helemaal niet, want dan is de klap natuurlijk enorm als het niet zo is… maar toch… het zou voor mijn gevoel best wel eens kunnen… en als ik jou dan ook nog eens hoor zeggen dat het inderdaad best wel eens een innesteling zou zijn… :pray:

Ik heb trouwens helemaal geen klachten hoor, ja, misschien een wat rommelende buik, maar dat kan ik mezelf ook aanpraten…

Nouja, morgen is een spannende dag wat dat betreft omdat dat dag 33 is en ik de laatste 2 keer op die dag ongesteld werd… :roll:

KC, wat balen dat je zo’n vage ongesteldheid heb dit keer en wat naar dat je er zo onzeker van word… tuurlijk word er bij jullie een beebje geboren!! je bent al eens zwanger geweest, dus waarom zou je niet weer zwanger kunnen worden? :hug:

Jane, fijn dat de duivels weer weg zijn!! :slight_smile: Verder ook alles ok?

Miekje, voor jou gewoon een :-*

Ik vind jullie lief!! :slight_smile:

Tja, ik ben soms een beetje een doemdenker hoor :roll:

Zit te denken aan verklevingen ed door de curettage, of wat dan ook.

Kan er zo slecht tegen zo weinig controle te hebben over mijn eigen lichaam :snooty:. Je moet maar wachten en wachten en proberen en proberen en kom over een jaar maar eens langs, bah, laat mij maar gewoon lekker wat touwtjes in handen hebben, dan functioneer ik het best 8)

Vroeger was ik altijd heel onregelmatig ongesteld, had toen al zoiets van heee als dat maar geen invloed heeft op een kinderwens :eh:. Na jaren aanmodderen en vaak maanden niet ongesteld worden ben ik toen met de pil begonnen en na 12 jaar dus gestopt. Naja, toen werd ik na een tijdje wel regelmatig en uiteindelijk dus zwanger, maar soms, zoals nu, komt het gevoel weer boven van ā€˜het lukt vast niet’.

Maar Miekje, waarom niet vertellen hoe het met jou gaat?

Tierrr, :thumbup: ik :pray: voor je hoor!

Ja Jane, bijna weer aan de klus jij!

Met vage ongi bedoel ik; eerst bloed, stukken, bloed, geen bloed, nog geen bloed, weer wel bloed :roll:

@Kittycat wrote:

Kan er zo slecht tegen zo weinig controle te hebben over mijn eigen lichaam :snooty:. Je moet maar wachten en wachten en proberen en proberen en kom over een jaar maar eens langs, bah, laat mij maar gewoon lekker wat touwtjes in handen hebben, dan functioneer ik het best 8)

dat herken ik wel hoor, dat heb ik ook... maarja... je hebt wat dit betreft geen touwtjes in handen, dus ja... dan maar proberen zo positief mogelijk te blijven he? Kop op! het komt vast goed!! :hug:

@Tierrr wrote:

@Kittycat wrote:

dat herken ik wel hoor, dat heb ik ook... maarja... je hebt wat dit betreft geen touwtjes in handen, dus ja... dan maar proberen zo positief mogelijk te blijven he? Kop op! het komt vast goed!! :hug:

Dat is eerlijk gezegd best moeilijk.
Als ik iets wil dan wil ik het nu. Er is zelfs al even door me heen geschoten om er helemaal maar mee te kappen :oops: Zoveel gedoe, zoveel onzekerheid, zo lang wachten, zo van 'laat maar'. Dat was gelukkig maar wel een fractie van een seconde hoor :wink:

En ik zit ook nog op een ander (niet baby gerelateerd) forum en daar raakt de ene doos na de andere zwanger, en dat gaat allemaal nog goed ook. Een aantal gun ik het niet heel erg :oops: Kreeg de afgelopen week ook van net bevallen collega's foto's van de babies in mijn mailbox, ook zo leuk.
Ik ben even in een pessimistische klaagbui :mrgreen: :oops:

Wilde net overstappen op een ander onderwerp, hoe die dikke (snoep)buik weg te krijgen, maar realiseerde me dat dat hier niet het doel is :angel:, maar dat het doel hier is juist een buik te krijgen.

Wat anders dan. Hebben jullie al vakantieplannen voor de zomer?
Wij willen gaan boeken, naar de USA! Nu het nog kan kindloos. Van de nood maar een deugd maken noemen ze dat :?

Hey meiden, ik heb even hulp nodig…

deze:

of deze:

1 van deze 2 komt in de collectie maar welke???

Ik ga voor de eerste! Mooi!!

Die 2e doet me aan de kleine zeemeermin denken :mrgreen:

Ik vind ze alletwee wel iets grappigs hebben :lol: :think:

@Kittycat wrote:

Als ik iets wil dan wil ik het nu.

Zooooo herkenbaar.... dat heb ik dus ook, altijd overal mee trouwens en nu nog een tikkeltje meer... Maar helaas was mijn temp vandaag toch weer laag, kortom: een zootje.... dus vast niet zwanger en een cyclus die compleet in de war is... :cry:

@Kittycat wrote:

En ik zit ook nog op een ander (niet baby gerelateerd) forum en daar raakt de ene doos na de andere zwanger, en dat gaat allemaal nog goed ook. Een aantal gun ik het niet heel erg :oops:

Dat heb ik dus ook... en dan voel ik me zo gemeen.... :oops: :silenced:
Over het algemeen gun ik het iedereen wel, maar ik gun het mezelf ook zo... en als sommige mensen dan uit het niets zwanger worden terwijldat soms zelfs ongewenst is.... grrrrr!!

Mascha, ik vind ze allebei heel erg mooi! De bovenste is net iets chiquer en de onderste misschien wat hipper... maar denk dat ik voor de rode zou gaan!

Nouja, ik heb weer een lange dag voor de boeg, studiedag... ben benieuwd... pff, de werkweek is eigenlijk wel weer lang genog geweest voor mij inmiddels.. maar moet morgen ook nog de hele dag werken en daarna rijlessen... :?

Mascha, ik ga ook voor de eerste! :thumbup: :inlove:

Tierrr, wat een gedoe meis, wat een rotcyclus :frowning: Kun je er niet gewoon eens een testje aan wagen, als je vandaag geen duivels spot? :?

KC, wederom veel herkenning. Ik ben ook zooooo bang dat er iets niet goed zit in mijn buik, na de ks, en dat ik nooit meer zwanger zal worden. Ik snap gewoon niet waarom het nu zoveel langer duurt dan de vorige keren. :frowning:

Miekje, hoe is het met je? Wel vertellen hoor, dat willen wij ook weten, óók als het minder gaat :-*

Jane, zullen we dan samen naar de decembermama’s gaan? Ik wil onderhand ook wel… :pray:

Zometeen met een medejuli2006mama en onze meiden naar Balorig, heb er zin in!! :dance:

xHeske

Ha meiden,

Get wat naar dat Heske en KC het idee hebben dat er iets niet helemaal goed zit in hun buikje.

Als jullie het niet vertrouwen dan wel aan de bel trekken hoor. Volg altijd je gevoel hierin. Ook al is er dan niets aan het handje, het haalt wel een hoop onzekerheid weg.

Ik vind het rot dat jullie je zo voelen :cry:

En hoop dat jullie heel erg snel zwanger zijn…

:hug: :-*

Masch, ikke ook de bovenste :inlove: kun je eventueel de roosjes op de borst eraf halen? Ik vind hem prachtig, zou alleen zelf die 3 roosjes eraf willen. :inlove:

Jane, hoe is het met je vanmorgen?

Tierrr, nog geen :twisted: ? :pray: hier :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

KC, ik ken dat als ik iets wil, wil ik het ook meteen…

Nou heb ik nu niet zoveel recht van spreken, maar ik begrijp het wel. Ik ben in ronde 3 (geloof ik) zwanger geraakt, en ik vond het al lang duren :oops: het gaat natuurlijk niet om dagen, maar om weken en maanden en als de wens zo groot is duurt het wachten heel lang.

Meiden, ik hoop echt heel erg dat het snel raak is bij jullie…ik gu het jullie vanuit het diepst van mijn hart

Maarre… Miekje, hoe is het nou met jou??? Dat vergeet je ons steeds te vertellen… :eh: :angel:

:stuck_out_tongue:

Met mij gaat het goed hoor.

Gisteren nacht werden we wakker door Emma die lag te kermen.

Had ineens boven de 40 koorts. Hele nacht met haar bezig geweest, erg oorpijn (dat zei ze die dag ervoor ook, maar ging wel gewoon naar school, s avonds en snachts is het het meest erg)

Kon wel janken. We blijven aan de gang. Jorik en ik zijn zo een beetje uitgeput nu en het is niet erg hoor, ik bedoel we redden het wel, maar er is wel de hele tijd wat aan de hand. Vergeleken bij jou is het niets…dat weet ik… ik mag niet klagen…

Maar Emma had zoveel pijn…zo sneu, zetpillen deden niets. Volgende ochtend (gister) zat ze onder de paarse puntjes, haar hele gezicht zat onder, (nog steeds) en hals en nek.

Schrok me helemaal lam!

Meteen ha gebeld, moesten meteen komen. HA schrok in eerste instantie heel erg, puntjes konden we niet wegdrukken (zijn daar een aardige tijd geweest) Emma helemaal nagekeken. Ze doorstond alle testen (Meningitis) en de koorts zakte van paracetamol, dus waarschijnlijk heeft ze naast oorontsteking (rechter oor is vreselijk ontstoken) een virale infectie die die rare puntjes veroorzaakt.

We mochten (met ab kuur) weer naar huis maar moesten haar de hele dag en nacht goed in de gaten houden.

Gelukkig reageert emma altijd goed en snel op antibiotica en gaat het nu ee stuk beter. De puntjes zitten er nog steeds (net alsof ze een heleboel sproetjes heeft, maar dan paars) maar zijn niet erger geworden.

Maar goed dan slaap je wel weer slecht hoor.

Blegh

Dat was het eigenlijk… :shifty:

Jeeeee Miekje, wat is dat schrikken! :shock:

Beterschap voor je meiske! :hug:

Hoe gaat het met jou en de harde buiken??? Nog bloedverlies gehad? :hug:

Mascha, ik vind de bovenste, rode jurk ook het mooist! :inlove:

Een speciale knuffel voor Heske, maar daarnaast voor de andere meiden die hem kunnen gebruiken ook een knuffel! :hug: :hug: :hug:

Tierrr, ik duim ook voor je meid! :thumbup:

Ha Kim!

Leuk dat je weer even langs komt :inlove:

Hoe is het met JOU?? en met je kids?

Ja was zeker schrikken. Ze gaat nu weer hartstikke goed, niet normaal hoe snel die opknapt nadat ze 1 of 2 keer van haar kuurtje heeft gehad. (jammer genoeg zijn ze nodig, ik vind het vette troep)

Maar die paarse puntjes blijf ik eng en raar vinden hoor…

Maar goed, ze is heel helder en alert, drinkt prima dus hoop dat die dingen en haar oorpijn snel helemaal weg zijn.

Ik heb haar gisteren moeten tillen (van auto naar ha en terug enz) ook een paar keer de trap op (kon niet anders, ze kon gewoon niet lopen) en die meid is 18 kilo dus had s avonds enorme last van mijn buik en bekken. Maar ja ik was alleen, dus het kon echt niet anders.

Heb nu 2 keer therapie in de week ipv 1 keer.

Harde buiken zijn heel onregelmatig gelukkig. Voel me verder :thumbup:

Alleen een beetje moe, maar ja das niet zo gek.

Wat is het rustig vanmorgen zeg!

Ik kan me goed voorstellen dat die paarse puntjes eng blijven! :eh: Maar gelukkig knapt ze verder goed op! :thumbup:

En jij gaat nu lekker even gas terugnemen dus en goed voor jezelf en de kleine zorgen!! :hug:

Met mij gaat het goed hoor! Ik heb net mijn man uitgezwaaid, die gaat een weekje (lees: WEEK, 8 dagen en 8 NACHTEN) op vakantie naar Marokko, met zijn beste vriend (= marokkaan). Doen ze zo’n beetje om de 2 jaar. Dus ik heb het huis voor me alleen! Ik probeerde net de voordelen in te zien, baas over de afstandsbediening, net zoveel kokken als ik wil, en meer van die dingen, maar realiseerde me ineens dat ik helemaal geen moeilijke man heb, want ik mag en kan en doe altijd alles al! :lol: