He Tierrr, wat vervelend toch dat je geen flauw idee hebt hoe het nu zit met je cyclus Ik weet hoe het voelt
Ik hoop voor je dat het een innestelingsbloeding is meid!
En ja, dat weer is zo heerlijk nu he! Ik knap er ook echt van op. Had vanmiddag wel echt de balen van mān schoonmoeder hoor. Ze is 3 uur weg geweest met Sterre, terwijl ze had gezegd dat ze alleen maar even naar de kinderboerderij zou gaan. Had haar ook geen luier ofzo meegegeven, want zij zei dat dat niet nodig was. Krijg ik Sterre dus (veel te laat, naar mijn zin) terug met haar kleren en schoenen vol stoepkrijt en met een aangekoekte poepluier van hier tot Tokyo. Was ze dus naar mijn schoonzusje geweest, prima, Sterre kon lekker met haar neven spelen, maar :evil: :evil: :evil: (&Y&)&UPUY&T*^%T*&(P* :evil: :evil: :evil: , bĆĀ©l dan even, en haal een luier op. Als je van de kinderboerderij naar mijn schoonzusje fiets, dan kom je lĆĀ”ngs ons huis, schoonzusje woont echt vlakbij, dus ik snap niet waarom ze Sterre een eeuwigheid in de stront laat zitten. :evil:
Maar goed, apie is nu lekker gebadderd en loopt in haar pyjama nog wat te tutten totdat Tjip thuis is. Ga deze middag maar weer snel vergeten⦠:roll:
xHeske
Miek, sterkte meis. Hopelijk kun je zoals de anderen ook al schrijven wel elders je ei kwijt en zien we je snel weer terug :-*
Heske, wat zal dat album van Lente mooi worden zeg.
Ik krijg gewoon natte ogen als ik je stukje lees⦠zo mooi⦠:hug:
Maar wel heel knap dat je nu de rust hebt om ermee aan de slag te gaan.
Enneh⦠twee laptops⦠ik wou dat wij er eentje hadden :roll:
Tierrr⦠je zou haast aan een innesteling gaan denken idd.
Maak jezelf niet gek he meid. Kan het straks alleen maar meevallen als je die twee strepen ziet staan
Want het wordt hier inderdaad tijd voor een mooie positieve test.
Muppet, balen van de duivels meid!
KC, jij ook. Ik had het zelf trouwens ook hoor. De eerste (in mijn geval twee keer omdat we 1 ronde veilig deden ivm bruiloft) keer zo heftig. Daarna was het dus wel raak
Jane, leuk zo lekker met je zusje teuten.
Maar ik kan me voorstellen dat je behoefte aan een eigen kleine hummel dan wel wordt versterkt.
Miekje, morgen heb ik de 12 weken echo. Ik vind het heel spannend, maar ga er eerlijk gezegd wel van uit dat het nog steeds goed zal zitten.
Kan mijn buikje nog maar nauwelijks verhullen, dus ik denk dat we daarna snel meer mensen gaan inlichten.
Wel een vervelende situatie op mijn werk nu qua schaalverhoging. Moet natuurlijk los van elkaar staan, maar ik vind het wel vervelend dat ik het binnenkort aan mijn baas moet gaan vertellen
Heske, lekker verhaal weer zeg met die schoonmoeder van je :wall:
Kan me voorstellen dat je daar giga de balen van krijgt.
Nouja zeg Heske⦠die schoonmoeder van je denkt soms niet echt heel erg na he? :?
Sproet, spannend, morgen de echo!! Ik hoop dat alles goed zit (zal vast wel) en dat je er lekker van kunt genieten⦠zo bijzonder, zoān wonder in je buik!
En succes ook op je werk, kan me voorstellen dat het niet makkelijk is⦠wat dat betreft ben ik ook wel blij dat ik nu bijna zeker een baan heb, hoef ik iig niet zwanger te solliciteren, want das ook zo lulligā¦
En inderdaad, ik hoop nergens op, ik ben nu ook vrij negatief, omdat ik van deze hele cyclus niks snap⦠dus voorlopig blijf ik even heel erg balen, en móchten ik dan toch zwanger zijn dan is dat alleen maar des te fantastischer⦠maar ik ga er eerder vanuit dat ik maar eens een bezoekje aan de huisarts moet brengen binnenkortā¦
Ik moet morgen een dag meelopen op de plek waar ik in principe aangenomen ben⦠als het van beide kanten bevalt wordt het contract opgemaakt⦠best spannend dus!! Maar nu zat er vandaag dus een heel enthousiaste uitnodiging bij de post, op een open sollicitatie die ik had gestuurd⦠aargh, dat maakt het weer lekker makkelijk⦠wat moet ik nou⦠:S
Oh, dat is inderdaad wel lastig zeg!!!
Zeker als je over het een nog geen volledige duidelijkheid hebt en dan op voorhand moet kiezen⦠pfffā¦
Mijn temp is vandaag eindelijk echt hoger⦠:roll:
@Heske wrote:
Komt vast goed Jane!!! (er is gewoon een tekort aan ooievaren hier in de buurt, geloof ik⦠die komen nu vast op het mooie weer af)
:lol: ik denk het ook!!!
Heske leuk een fietsje voor Sterre

En die schoonmoeder van je weer⦠ahhh⦠:wall: :wall:
Hmzz Tierrr :think:
Lieke GEFELICITEERD! :-*
Sproet hoe was je echoooo??? :inlove:
Nou daar ben ik ook weer even, het heeft even geduurd maar heb een druk weekend gehad ( verjaardagen) en was een beetje ziek.
Ik wil eerst iedereen die het kan gebruiken een dikke knuffel geven :hug: :hug:
Ik snap van mijn ongi ook niks meer,
donderdag 12 maart veel buikpijn en veel bloedverlies, vrijdag 13 maart bijna niks, zaterdag 14 maart bijna niks, zondag helemaal niks, maandag helemaal niks, dinsdag weer een klein beetje bloedverlies en vanmorgen een klein beetje en nu weer niks ???
Wat zou dat kunnen zijn ??
@ Heske: Wat leuk dat Sterre nu een grotere fiets heeft. Kan ze er al goed op fietsen ??
Wel een domme actie van je schoonmoeder, haal dan even snel een luier op als het toch om de hoek is ā¦
Zoals je opschrijft over het boek over :: Lente :: word het volgens mij wel heel mooi boek.
Wel lekker dat de :evil: weer weg zijn en dat je geen buikpijn meer hebt.
@ Miekje : Wat goed dat je zusje ook weer thuis is en dat Wouter weer opgeknapt isā¦
@ Miek1982 : Heel veel sterkte en succes met het oplossen van de problemen en we snappen ook wel dat het prive-leven voor gaat. Neem de tijd⦠:hug:
@ Muppet :
Balen dat de duivels zijn langs gekomen en dat je er zoveel last van had. Ik hoop dat het nu al een stuk minder is :hug:
Lieke1 :
Het is wel een beetje laat op de dag maar ik wil je alsnog even feliciteren met je verjaardag !!! Ik hoop dat je fijne dag hebt. :dance:
Sproetje :
Ik weet niet hoe laat je de echo hebt, maar is het allemaal goed gegaan ??
Meiden, de echo was goed!!! :dance: :inlove: :dance:
Oh super Sproet!! :dance: :dance: :dance: :inlove: , ga je hem ook showen?? :inlove:
Thanks! :mrgreen:
Zal de camera er zo ff bij pakken
Sproet,
Super dat je een goede echo hebt gehad ā¦!!!
@Sproetje wrote:
Thanks! :mrgreen:
Zal de camera er zo ff bij pakken![]()
:inlove: :inlove: (Jane= tevreden :lol: )
Voor de meiden onder ons die nog niet zwanger zijn, heb ik misschien een handige website gevonden waar je een klein beetje informatie af kan halen. Het meeste wat er op staat zul je misschien al weten.
Voor degene die al zwanger zijn staan er grafieken op over hoe je kleintje groeit, van week tot week , chinese kalender ( om het geslacht te bepalen of te controleren)
Ze staan in het sf :dance:
Tijgertje, handige pagina inderdaad. Was 'm al eens tegengekomen :thumbup:
@tijgertje1982 wrote:
Ik snap van mijn ongi ook niks meer,
donderdag 12 maart veel buikpijn en veel bloedverlies, vrijdag 13 maart bijna niks, zaterdag 14 maart bijna niks, zondag helemaal niks, maandag helemaal niks, dinsdag weer een klein beetje bloedverlies en vanmorgen een klein beetje en nu weer niks ???
Wat zou dat kunnen zijn ??
Is inderdaad vaag tijger⦠ik heb geen idee wat dat zou kunnen zijn⦠sorry⦠stom he als het allemaal zo vaag isā¦
Ik had mijn NOD gebaseerd op 33 dagen omdat mijn vorige cycli allebei 33 dagen duurden. Maar uit het temperaturen en ovutesten kon ik niet goed een eisprong afleiden⦠pas op dag 28 heb ik iets gezien wat eventueel misschien op een eisprong zou kunnen duiden (nog niet duidelijk)⦠in dat geval duurt het dus nog even tot mijn daadwerkelijke NOD⦠die zou dan rond dag 42 zijn. En ik zit nu op dag 32ā¦
Gister trouwens 2 druppeltjes bloed⦠innesteling? Cyclus in de war? Wie zal het zeggen⦠ik hoop natuurlijk het eerste!! In dat geval zou ik zondag (dag 36) toch wel een testje kunnen doen?
Sproet, heb je genoten van de echo?? Hij is echt super!!
Het dagje meedraaien op mijn nieuwe werk was leuk! Denk dat ik daar wel kan wennen. De mensen daar waren ook wel enthousiast. Nu maar even een telefoontje afwachten en bekijken wanneer ik daar dan kan beginnen.
Wel bel ik morgen nog even dat kinderdagverblijf dat me uitnodigde voor een gesprek; als dat leuk is, ze willen me hebben en ik krijg een vast contract voor meer dan 20 uren op de plek die ik graag wil, dan is dat ook nog wel een optieā¦
(Vandaag belde er trouwens weer iemand die me wel wou hebben, maar daar heb ik nee op gezegd⦠maar wel super dat iedereen me uitnodigt, dat sterkt je wel in je zelfvetrouwen!!

Hey meiden, wat is er toch weer veel gebeurd. Heb de laatste dagen via mijn mobiel meegelezen, maar kan daar niet mee antwoorden en mijn vriend had de pc in gebruik 's avonds.
Miek :hug:, die kun je goed gebruiken meis. Zorg goed voor jezelf en je 2 kindjes. Ik hoop het allemaal goed komt :hug: :-* :-
Heske, wat klinkt het album dat je voor Lente aan het maken bent prachtig. Het wordt vast heel erg mooi. Voor jullie allemaal heel waardevol.
Sproet, gefeliciteerd met de goede echo, ik ga zo kijken.
Lieke, gefeliciteerd met je verjaardag.
Miekje, hoe gaat het met je? Misschien heb ik eroverheen gelezen. :-
Tierrr, hoop dat je de baan krijgt die je het liefst wilt, fijn in ieder geval dat je meeloopdag geslaagd was
Tijgertje, welcome to my world, hier ook zoān vage ongesteldheid. Zaterdag en zondag wel, maandag niet en di en wo weer wel :roll:
Niet leuk he, ik leef met je mee :-
En Jane, hoe gaat het met je, zijn de :evil: al weer weg? Dat zou mooi zijn, weer positief de volgende ronde in.
Mascha, en hoe gaat het met jou, al :evil: of zijn ze geheel onverwacht toch uitgebleven misschien en heb jij nog nieuws voor ons?
Is dit nu de eerste ronde dat er geen zwangeren bijgekomen zijn? Ja toch. Niet helemaal de bedoeling :naughty:
Ik heb dus een hele vage ongesteldheid dit keer :?
Weet je, op de een of andere manier heb ik er geen goed gevoel over :eh:
Hoop dat het niet de heel grote pessimist in me is die vreest dat het nooit meer goed komt en er hier nooit een beebje geboren zal worden.