*** Oktoberstoppers #10 ***

Oei Memmie, wat naar, zoveel buikpijn :? Gelukkig gaat met pukkie alles goed. Ik moet zeggen dat ik bij Lente* ook veel buikpijn heb gehad omdat mijn buik harder groeide, maar geloof niet dat het zo erg was als bij jou. Hou je rustig hoor meid! :hug:

Jane, heerlijk, lekker tutten met je zusje! :inlove:

Ik heb zojuist maar weer ovulatietesten besteld. Ik wilde er eigenlijk niet meer aan beginnen, maar ik weet nu gewoon echt niet hoe mijn cyclus loopt. Het kan zijn dat ik binnen nu en een paar dagen al m’n eisprong heb, maar het kan ook nog een week duren. Of nog langer, want als vorige week woensdag mijn nieuwe cyclus pas is begonnen, heb ik vorige maand wel een cyclus van 31 dagen gehad, ipv 28 :think:

Album van Lente* wil niet zo lukken. Ben wel begonnen, maar ik vind het zó moeilijk :cry: Vanmiddag of morgen maar weer verder… het heeft ook geen haast natuurlijk… :frowning:

xHeske

Heske :-*

Oh Memmie wat eng allemaal, lkkr rustig aan doen hoor! goed voor jezelf en ukkie zorgen! :-*

Hihi ja ze is trots (en ik ook) want ze heeft net een grote boodschap gedaan op haar potje :inlove: en op de wc geplast :inlove:

zeker lkkr tutten met haar super leuk/lief

Ooooh wat knap van je zusje!!! :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :clap: :inlove:

Ja leuk he :inlove:

Hoi meiden,

Allereerst wil ik iedereen die de duivels op bezoek heeft gekregen een hele dkke knuffel geven. Elke maand weer die teleustelling, ik heb verschrikkelijk met jullie te doen…

Mascha nog gefeliciteerd en Lieke alvast gefeliciteerd!

Miekje heel veel knuffels voor wouter en je zusje… wat een schrik allemaal. Jullie hebben het inderdaad wel gehad voor de rest van het jaar!

Wij zijn hier op het moment in een hele slechte film terecht gekomen (niets met de kleine uk hoor) Kan het helaas niet op internet kwijt. Betekend alleen wel dat ik hier niet zo veel zal zijn. Mijn privé leven gaat nu even voor. We hebben een hoop op te lossen…

Lieve meiden, jullie horen snel van mij! :-* Hoop dat het mee blijkt te vallen. (ik weet het is vaag, sorry daarvoor)

Tot snel :-*

Jeetje Miek dat klinkt nogal heftig.

Hopelijk valt het mee, in ieder geval sterkte gewenst! :-* :hug:

Muppet hoe is het bij jou??

zijn de :evil: toch nog doorgebroken?? :frowning:

Lieve Miek, heel veel sterkte meis. Het is rot (voor jezelf, lijkt mij) dat je er hier niets over kwijt kan, maar we zijn nooit te beroerd om je een dikke knuffel te geven. Bij deze: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Memmie, wat naar zeg. Dat moet even goed eng zijn geweest. :hug: Gelukkig is alles helemaal ok. Je beebje neemt het ervan. Doe idd maar lekker rustig aan meid. Dikke :hug:

Jane, wat kan jij heerlijk keuvelen met je zusje :inlove:

Heske, wat voor album maak je precies? Een fotoalbum? Doe je een beetje scrappen erbij? (sorry lekker nederlandse zin :oops: )

Mooi om een album van jullie meisje te maken. :hug: laat inderdaad maar lekker je tranen gaan, het zal wel heel moeilijk zijn…

Ga je nog naar de gyn voor je buikpijn? Enne duimen draaien hier voor volgende week, je gaat het halen hoor!

Lieve Miek, balen dat je in een rotsituatie zit. Ik sluit me bij Heske aan. Hele dikke knuffels kun je hier krijgen van ons.

Kun je elders wel je ei kwijt?

:-*

Miekje, ik heb bij de begrafenisondernemer een fotoalbum besteld, speciaal voor overleden kindjes. Kun je dus naast de gegevens over de geboorte ook gegevens over het overlijden en de crematie invullen. Echt scrappen doe ik niet, maar wil er wel wat moois van proberen te maken. Ik ga morgen ofzo ff naar de boekhandel om mooi papier te halen, dan kan ik daar tekstjes op printen, over hoe alles is gelopen enzo. En mooie enveloppen om de foto’s in te doen die ik niet persé in wil plakken, maar wel in haar album wil bewaren. Dan plak ik daar de enveloppen met overgebleven foto’s in. Het was vanmorgen echt even heel heftig om al die foto’s weer te zien, maar ik voel me wel weer goed nu, het is ergens ook wel fijn om weer even voor 100% aan haar te denken, gewoon op mijn gemak, niets anders moeten doen, tranen laten rollen… lucht toch wel weer op, ook als ik eigenlijk denk dat ik het niet nodig heb…

Op de laatste blz van het album wil ik een tekstje zetten wat een septembermama een keer in Lente* d’r topic plaatste:

An angel in the book of love, wrote down our baby’s birth, and whispered as she closed the book, “too beautiful for earth”.

Het gedichtje dat mijn vader heeft geschreven voor de crematie komt er ook in. En dingen als haar geboortekaartje, het bandje met haar naam (uit het ziekenhuis), de foto’s van de echo. En we hebben een soort gedenksterretje dat gemaakt is van de stofjes van de bekleding van haar mandje en haar dekentje/lakentje. Dat wil ik met 2 lintjes vastmaken in het album. Oh, en ik heb nog bloemetjes van de boeketten gedroogd, die ga ik er ook in plakken. Dus ben er voorlopig nog wel even mee bezig.

xHeske

Oh wat mooi Heske!

En dat gedichtje wow dat is inderdaad een mooi afsluitend gedichtje :inlove: :**: wat super! :-*

Hee dames,

Heske, jeetje, wat een ongelooflijk mooi album moet dat worden… ik ben helemaal onder de indruk… zucht… dikke knuffel!! Laat da tranen inderdaad maar de vrije loop, dat mag!! :hug: :hug:

Fijn trouwens dat de duivels en de pijn weer weg zijn… en dat jullie nu in ieder geval voldoende laptops hebben, haha! Achja, bekijk het maar zo: nu is er een reserve, voor als er nog eens een melk-aanval komt ofzo… :wink:

Knap trouwens dat dat rijden zo goed gaat, super!! :thumbup:

Succes trouwens met de ovutesten… ik ga ze niet meer gebruiken, ik kan dan wel 20 dagen doortesten en das een beetje teveel van het goede… ik heb echt geen zicht op mijn cyclus… heb wel eens op dag 14 mijn ei gehad en deze keer volgens mij op dag 28, dus ja… :hand:

Jane, o, wat ontzettend leuk toch, zo’n klein zusje… geniet ervan!! :inlove:

Memmie, jeetje, wat balen van die pijn, maar gelukkig dat alles goed is met je kleintje!! Das het belangrijkste inderdaad!! Al moet je ook om jezelf denken natuurlijk!! :-*

Miek, jeetje meid, ik schrik van je bericht… heel veel sterkte ermee!!

Kun je je ei elders wel kwijt inderdaad? Anders mag je me altijd een privebericht sturen ofzo, als je wilt praten hoor… opkroppen is niet goed! Nou, hele dikke knuf!! :hug:

Hier geen nieuws trouwens…

Voor de rest van de dames ook een :hug:

Hoe ist?

Hai meiden!

Ik lees weer veel indrukwekkende verhalen… Heel veel sterkte voor degenen die het kunnen gebruiken! :hug:

Hier zijn de duivels zaterdagochtend doorgebroken… En hoe! Ik werd er om 6 uur ’s ochtends wakker van, lag echt dubbel van de pijn! Ben er de hele dag beroerd van geweest, zo erg heb ik het nog nooit gehad, ben de dag op paracetamol doorgekomen.

Zou het kunnen dat de pijn en de bloeding, want die was de eerste dag ook abnormaal heftig, erger waren doordat m’n cyclus dit keer zo lang was? Ik bedoel, dat het baarmoederslijmvlies dikker is geworden dan gebruikelijk (omdat het daar meer tijd voor heeft gehad) en het dan ook pijnlijker is als het wordt afgestoten?

Muppet balen van de :evil:

Maar ik had ook gedacht meer ongi te zijn, meer krampen te hebben omdat het deze keer zo lang was.

Maar bij mij bleek juist minder lang, vandaag alweer haast niets en weekend was ook niet echt extreem… :eh:

krampen waren ook het gehele weekend niet zo erg als normaal… maar daar was ik ook wel weer blij mee :mrgreen:

Wanneer is je nieuwe NOD muppet?

Ja meiden heb weer met raar gevoel in mijn buik mijn zusje thuis achter gelaten :cry: wat wordt het verlangen dan weer groot :wall:

maarja was wel gezellig :inlove: en ze wilde eigenlijk nog mee en toen ik thuis kwam vond mijn andere zusje dat het nu haar beurt was :lol: :inlove: helaas moet ze naar school…

Heske, wat super mooi. Dat wordt vast en zeker een heel mooi en speciaal boek, over jullie meisje. Dat gedichtje is inderdaad prachtig, ik heb het gelezen in Lente :: haar topic, kreeg toen kippevel en nu weer. Wat past dat gedichtje precies bij jullie Lente :: .

Sterre zal het ook wel een heel mooi en bijzonder boek vinden. Daar kan ze nog vaak met jullie in bladeren.

Een dikke knuffel… wat ben je toch een lieve mama…

Jane, och is je zusje weer terug.

Fijn zeg zo een speciale band. Koester die maar goed.

Muppet, zou het een vroege miskraam kunnen zijn?

kuf voor jou, heel naar als de :twisted: komen en helemaal als het dan ook zo een pijn moet doen…

Moge alle meiden!

Muppet, ik zat ook meteen aan een hele vroege mk te denken :think: Maar het kan ook gewoon een keer dikke pech zijn… Iig balen dat de duivels gekomen zijn… Het zit deze ronde niet echt mee hier he :frowning: Ik vind het wel weer eens tijd voor een positieve test!

Jane, moeilijk hoor, dan weer afscheid nemen van je kleine zusje. Hoop zo dat jullie zelf ook snel zo’n klein apie zullen hebben :pray:

Miekje, hoe is het vandaag?

Sterre heeft gisteren een nieuwe fiets gekregen. Een échte :mrgreen: , 12 inch met zijwieltjes, en een mandje met bloemetjes voorop. De banden moeten nog opgepompt worden (zit een gek ventiel op, dus ff naar de fietsenmaker ermee) en dan ben ik wel heel benieuwd of ze er al wat mee kan. Op haar driewieler is het echt een racemonster, en ze heeft een tijd terug bij mijn schoonouders al eens op een echt fietsje gefietst, maar deze lijkt wel iets groter :think: Ze is er iig erg blij mee :inlove:

xHeske

Meiden nog bedankt voor alle felicitaties :-*

@Ke wrote:

Het zit deze ronde niet echt mee hier he :frowning: Ik vind het wel weer eens tijd voor een positieve test!

Helemaal mee eens!!

@Ke wrote:

Jane, moeilijk hoor, dan weer afscheid nemen van je kleine zusje. Hoop zo dat jullie zelf ook snel zo'n klein apie zullen hebben :pray:

:-* wij hopen dat ook :pray: :-*

Komt vast goed Jane!!! (er is gewoon een tekort aan ooievaren hier in de buurt, geloof ik… die komen nu vast op het mooie weer af :wink: )

Schoonmoeder belde net met de mededeling dat ze Sterre vanmiddag komt halen en met haar gaat fietsen. Op míjn iets nota bene :shock: Ik vind het op zich prima hoor, maar kan ze dat niet gewoon vrágen??? :roll: Nou ja, en eigenlijk heb ik geen zin om vanmiddag Sterre ‘af te staan’, maar goed, ze heeft haar oma al 2 weken niet gezien, en ik weet dat ze het leuk vindt om met oma weg te gaan. Maar ik baal eigenlijk een beetje dat ik weer gezegd heb dat het goed is :oops:

Net de eerste ovulatietest weer gedaan, en die was nog negatief, dus ik denk dat ik nog niet zo verkeerd zit met mijn banner nu, en dat ik dus idd een langere cyclus heb gehad (kan dus ook nog zijn dat mijn nod nóg later is, als ik weer een lange cyclus heb). Ben nu toch wel blij dat ik die testen maar weer besteld heb, ik zou anders echt geen idee hebben wanneer m’n ei op springen stond.

xHeske

hee dames!

ooh, wat leuk heske, een echte fiets voor Sterre, wat een dametje al he? :smiley:

Met de rest alles goed? Wat een heeeeeeeerlijk weer he? Dat doet me echt goed! :slight_smile:

Verder wel weer wat stoms… dag 31 vandaag en vanochtend om 11 uur en om 3 uur een klein druppeltje bruinig bloed bij het afvegen… wat dat nou weer is? Voorbode van menstruatie zou kunnen (laatste 2 keer had ik een cyclus van 33 dagen), maar dat heb ik anders eigenlijk nooit… verwacht ook nog geen menstruatie omdat ik pas laat of niet mijn eisprong had… ook hier en daar wat steekjes, nog geen krampen…

Innestelbloeding? Gewoon een klierend lijf? zucht :?