Dankjewel Kim!! :-*
Ik dacht, ik kom af op het feestelijk gezang, maar je zong volgens mij voor jezelf! :lol: :lol: :lol:
Krijg je nog veel bezoek vandaag??
Vanavond met Jer, mijn mams en mn schoonouders wokken
Verder maar even geen poespas aangezien ik dat nu toch even niet vol hou helaas
Mascha,
Ik hoop dat je een fijne dag hebt…
Hoi meiden, kennen jullie me nog? :oops:
Even een teken van leven. Ik voel me niet goed, ben de hele dag misselijk en moe!
Vrijdag is mijn opa overleden, dus dinsdag een crematie
Met mijn zwangere collega gaat het ook niet goed. Het kindje heeft een te klein hartje…ze weten niet op hij het gaat overleven. Ze is nu 32 wk zwanger en het hartje lopen een paar weken achter. Nu 2 verschillende medicijnen geprobeerd, maar ze slaan niet voldoende aan. Morgen krijgt ze zwaardere medicijnen om het hartje te rijpen. Ze ligt zelf ook op de hartbewaking :o
Ik zit nauwelijks achter de computer!
Ik kom binnenkort even bijlezen! Heb me ziekgemeld op mijn werk. Had slaapdienst vanavond, maar dat trek ik ff niet!
Tot gauw! :-*
Hai Lu, leuk dat je even om de hoek komt kijken
Gecondoleerd met je opa :hug:
Mascha van Harte gefeliciteerd met je verjaardag!! :-* :-* :-*
Maak er een leuke dag van!!
Lu :hug: leuk je weer even te zien :inlove:
Hee hoi!!
Ten eerste: Mascha, gefeliciteerd met je verjaardag!! Hoop dat je je toch een beetje jarig voelt en een leuke dag hebt!!
Lu, leuk dat je weer even komt kijken, tuurlijk kennen we je nog!! :-*
Alleen wel jammer dat je zoveel egatief nieuws hebt… wat erg van je opa… gecondoleerd… heeft ie je kleintje dus net niet kunnen zien…
Wat erg trouwens ook van die zwangere collega… wat ontzettend onzeker… moet er niet aan denken…
Jij heel veel sterkte!! Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt!! :hug:
Hier geen nieuws verder, gisteravond wel geklust, dus we hopen op het beste… Vanochtend slaagde ik er trouwens niet echt in om mijn temperatuur op te nemen… ik was met dat ding in mijn kont weer in slaap gevallen… morgen dus maar weer een poging! :mrgreen:
Mascha gefeliciteerd meid!!! :-*
Ik vier vandaag ook mijn verjaardag, ben de 18de jarig.
We doen er niet veel aan, maar ondertussen toch wel het huis vol gehad net en straks weer volk
veel plezier Lieke en alvast gefeliciteerd!!
Mascha, gefeliciteerd!!! :dance:
Lu, gecondoleerd met je opa
En wat een nare tijd voor je collega zeg!
Sterkte en we zien je wel weer voorbij komen.
Hoor wie het zegt! :mrgreen:
Ook hier even een paar dagen niet achter de pc gezeten. Niet thuis althans.
Gisteren heb ik het goede nieuws aan een vriendin vertelt en het is toch wel erg leuk om van die positieve reacties te krijgen.
Je zou haast gaan denken dat je echt zwanger bent
Miekje, wat een stress weer bij jou in huis meid.
Dikke knuf :hug:
Jane, de duivels inmiddels op bezoek gehad begrijp ik.
Jammer hoor!!! Mijn duimen draaien alvast weer voor de volgende ronde :-*
Hoe is het met de rest?
Lieke, fijne dag!
MASCHA, Hartelijk gefeliciteerd met je 30e verjaardag!
Ik wens je nog vele jaren, hopelijk in goede gezondheid toe!
Een hele gezellige dag toegewenst en lekker eten vanavond! :-
Tierrr: ik was met dat ding in mijn kont weer in slaap gevallen… morgen dus maar weer een poging!
Hahhahahaaa! :mrgreen: :lol:
Lu, jammer dat je je zo ziek voelt… :hug: Sterkte! Ook met het verlies van je opa. :-
Wat een verdrietig nieuws van je collega, ik dat het toch goed komt!
Hier ook niet zo best gegaan de afgelopen 3 dagen, maar dat vertel ik nog wel! Moet nu zo gaan. Mijn beppe is jarig (morgen).
xxx
Mascha, gefeliciteerd meid, met je 30e verjaardag!!! Laat je maar lekker verwennen en ik hoop dat het maar een mooi en gezond jaar mag worden!
Miekje, het houdt ook niet op voor je hè Nu je zusje weer, bah, het zit niet mee.
Ik ben gisteren ongesteld geworden, zoals verwacht. Maar bah, vind het niet gek dat ik niet zwanger ben geraakt, allemaal stukken gisteren :sick: Sorry :silenced:
Op naar ronde 2 dus.
Hmm, bah, KC…
Maargoed, dat ben je dan maar weer kwijt moet je denken… :roll:
ik hoop voor je dat het de volgende ronde raak is!
Memmie, leuk je weer te zien, maar ik ben nu wel heel benieuwd wat jij allemaal mee hebt gemaakt??
Ik voel me trouwens niet helemaal happy… beetje misselijk en hoofdpijn… en dat terwijl ik een drukke week voor de boeg heb… 4 dagen werken en 1 dag meelopen op mijn nieuwe werk… en daar hangt wel wat vanaf, namelijk of ik daar definitief aangenomen word… :roll:
Wat rot Tierrr, net nu je het zo druk hebt.
Spannend hoor, zo’n meeloopdag voor een nieuwe baan, ik dacht dat ze dat alleen in de horeca en bij kappers enzo deden. Heel veel succes!
Hoi meiden
Mascha, nogmaals gefeli lieverd! Was het gaaf gisteren?? :-
KC, balen meis :hug: nu hopen dat alle troep uit je lijfje is en het komende ronde raak is! Ik gun het je heel erg. :-
Heb je er erg veel last van nu? (de duivels)
Lu, gecondoleerd meis… wat naar en wat een vreselijk verhaal van je collega. Ik hoop dat het goed komt met het kindje, en jij heel veel sterkte lieverd.
Ha die memmie, hoe is het met jou en je prachtige buik? Lees dat je het niet makkelijk hebt gehad , vertel!
Tierrr, je gaat toch niet ziek worden meis Dikke knuf voor jou. Ik
dat je de baan krijgt. Spannende en drukke week voor de boeg.
Zie dat je je banner hebt verlengt. Hoelang is je cyclus deze ronde?
Sproet, geniet maar lekker van de leuke reacties! Nog een paar daagjes en dan ben je 12 weken! :dance:
Lieke, ook jij gefeliciteerd! Heb je nog een drukke dag gehad gister?
Kim, wat ben je weer lekker enthousiast :inlove: hoest met jou meis?
Tijger, alles goed?
Heske, hoe is het nu met jou? Heb je nog erg pijn in je buik? :hug:
Jane, hoe gaat het met jou?
Alle andere meiden, alles goed?
Hier een stuk beter, mijn zusje is thuis, blijft zolang bij mijn ouders en Wouter gaat hartstikke goed :dance: :inlove:
Ik heb veel last van mijn bekken en harde buiken, maar ja na deze week is dat ook niet zo gek.
Verder alles prima.
:-*
Hoi meiden, had vanmorgen een heel verhaal getypt, mijn best gedaan om op iedereen te reageren… lag internet er ineens uit
Is het goed als ik het nu gewoon even houd bij een dikke knuffel voor iedereen :hug: :hug: :hug: en felicitaties voor Mascha, en ook alvast voor Lieke :dance: …
De duivels zijn sinds gisteren weer weg, en de buikpijn gelukkig ook al een paar dagen. We hebben een gezellig druk weekend gehad, ik ben lekker aan het afvallen, Sterre zit lekker in haar velletje, dus het gaat eigenlijk zo gek nog niet. :thumbup:
Ik heb gisteren het hele huis schoongemaakt, en wil vandaag éindelijk eens aan het album van Lente* gaan beginnen. Zit er wel een beetje tegenaan te hikken, het is zo confronterend. Maar ik wil het onderhand wel doen. Sterre is naar het kdv, dus ik kan het in alle rust doen en hoef m’n tranen niet tegen te houden. Moet alleen nog even moed verzamelen :?
Nog goed nieuws trouwens: we hebben weer een laptop!!! Sterker nog… we hebben er nu twee :oops: We hadden al een nieuwe besteld, toen mijn zwager de oude tóch nog wist te repareren. Bestelling was al onderweg, dus kon niet meer geannuleerd worden. Tja… In eerste instantie hadden we bedacht om er dan maar eentje te verkopen, maar stiekem vinden we het toch wel handig om er twee te hebben… Die uitgave hadden we nu toch al ingecalculeerd, dus ik denk dat we 'm maar gewoon houden :oops:
Oja, vrijdag dus proefexamen gehad, en ging redelijk. Moet nog iets gedisciplineerder kijken en me aan de snelheid houden :oops: , dan voorzag hij verder geen problemen voor het examen. Heb nu nog twee lessen (vandaag 2 uur lang en vrijdag 3 uur :shock: ) en over een weekje dus examen. Hoop zoooooo dat ik het nu eens haal!
xHeske
KC balen van die :evil: !! :hug:
Miekje gelukkig gaat beter met wouter en is je zusje thuis.
Hier gaat het ook goed, gisteren mijn zusje ontvoerd bij mijn ouders :inlove:
lekker mee naar huis genomen, eten, badderen en slapen.
ze heeft nu lkkr het huis op zijn kop gezet met speelgoed en vlokken :shifty:
maar ze had vanochtend wel lkkr van 7 uur (toen ging mijn vriend ongv. werken) tot 10 uur nog bij mij doorgeslapen :inlove:
Hallo meiden!
Jammer dat er tot nu toe geen positieve testen, dus positief nieuws is geweest :hug:
Fijn dat het weer beter gaat met je zusje en Wouter, Miekje! Nu maar weer ff rustig aan!
KC, jammer…het is zo’n giga teleurstelling als je na je mk/ma toch ongi wordt terwijl je hoopt meteen weer zwanger te zijn…ik weet het nog heeeeel goed (11 nov’07)!
:hug: Ik hoop van harte dat de volgende ronde nieuw geluk brengt!
Heske, mijn duimen draaien ook voor jou. Hopelijk is vanaf nu of aan je cyclus op orde/normaal!
Spannend, volgende week rij-examen
Veel succes, sterkte, maar ook plezier met het inplakken van de foto’s van :: Lente :: Laat de tranen maar lekker de vrije loop!
Ik heb het de afgelopen dagen zwaar gehad! Had donderdag zo’n buikpijn en harde buiken dat ik dacht dat het foute boel was. 's Middags vk gebeld en die is langs geweest. Gelukkig is alles goed met de kleine, maar omdat mijn buik zo snel groeit staat er een giga spanning op de banden en spieren waardoor ik erg veel pijn heb. Vooral boven in de buik en aan de rechter zijkant. Ik kon niet lopen van de pijn. Heb 2 dagen plat gelegen. Nu gaat het weer wat beter. De pijn is geliukkig behoorlijk afgenomen de de frequentie van de harde buiken ook. Heb ze nog wel, maar een stuk minder. Moet nog wel rustig aan doen, mag deze week ook niet werken…
Gelukkig voel ik de kleine goed bewegen :inlove: en dat geeft me veel rust! Zolang de kleine het maar goed doet!!! Maar jah, de kleine groeit in mij, dus moet ook om mezelf denken!
Jeetje, dit is het (ziekenboeg)cluppie wel zeg! :hug:
Meiden, met z’n allen nu op naar 'n goede gezondheid hoor!!!
Gezonde lichamen, gezonde geesten, gezonde cycli, gezonde zwangerschappen en gezonde beebjes :inlove: GO GIRLS!
:-*
Jane, heerlijk lijkt me dat, ff lekker genieten van je kleine zusje :inlove:
Fijn dat het beter met je gaat!