Dat zei ik ook al tegen mijn vriend, dat we even moesten kijken.
Basic dingen in de baby uitzet kan zeker nooit kwaad.
Als je er nog bent Tijger: Slaap lekker straks!
Ik ga mn mandje opzoeken…
Jij ook slaap lekker
Zozo, gisteravond nog gezellig gekletst zeg! Jammer dat ik er niet meer was…
Miekje, hoe gaat het nu met Wouter? He jakkie, wat ontzettend vervelend inderdaad, die onmacht… hoop dat het snel weer goed gaat!!
Hoe is het met de rest?
Vanochtend (dag 28 ) was mijn temperatuur ineens 36,1… zo laag heb ik het nog nooit gehad… lekker vaag weer… :roll:
Ha meiden!
Nou ja worden we net gebeld, ligt mijn zusje in het ziekenhuis! :o :shock: Ze is van haar paard gevallen, ze gaan foto s van haar nek en rug maken en ze is een tijd buiten bewustzijn geweest.
Wat een pech man…ik snap er niets meer van…
Wouter heeft vannacht goed geslapen. Ik niet, mijn vader lag ook wakker, dus we hebben liggen smsen. Hij maakte zich zorgen en kon niet slapen. ’
Wouter heeft 3x moeten spugen vandaag maar heeft net een broodje gegeten voor het eerst en dat zit er nog in :dance:
Ik denk dat we het ergste gehad hebben…
Leuk Mascha, ik he nog steeds niets voor de beeb gekocht :oops: maar ook wel omdat het vaak of blauw of roze is, en we weten natuurlijk nog niet wat het is. (tenminste niet zeker)
Hoe laat is kassa? Ik ga ook kijken :thumbup:
Heske, hoe is het met je? :hug: :-
Tierrr, mijn temp bleef ook de hele tijd raar doen, ik geloof er niet meer in hoor tempen :snooty:
Muppet, de :twisted: bij jou…wat jammer meis… :hug:
Tijger, weet je al meer over dat tafelblad?
Jane, zijn ze bij jou ook helemaal door?
Miek, hoe is het met je?
Alle andere meiden, alles ok?? :-
Ik had het gisteravond met Mascha over de Wibra, dat de babyspullen in de aanbieding waren. Ik vertelde dat ik al wel een paar leuke slofjes had.
Dus hierbij de foto ervan. Ik doe er ook een foto bij van een tutlap die ik al heb.
De tutlap van Winnie the Pooh
De slofjes van Winnie the Pooh
@Miekje wrote:
Ha meiden!
Nou ja worden we net gebeld, ligt mijn zusje in het ziekenhuis! :o :shock: Ze is van haar paard gevallen, ze gaan foto s van haar nek en rug maken en ze is een tijd buiten bewustzijn geweest.
Wat een pech man…ik snap er niets meer van…
Wouter heeft vannacht goed geslapen. Ik niet, mijn vader lag ook wakker, dus we hebben liggen smsen. Hij maakte zich zorgen en kon niet slapen. ’
Wouter heeft 3x moeten spugen vandaag maar heeft net een broodje gegeten voor het eerst en dat zit er nog in :dance:
Ik denk dat we het ergste gehad hebben…
Leuk Mascha, ik he nog steeds niets voor de beeb gekocht :oops: maar ook wel omdat het vaak of blauw of roze is, en we weten natuurlijk nog niet wat het is. (tenminste niet zeker)
Hoe laat is kassa? Ik ga ook kijken :thumbup:
Heske, hoe is het met je? :hug: :-
Tierrr, mijn temp bleef ook de hele tijd raar doen, ik geloof er niet meer in hoor tempen :snooty:
Muppet, de :twisted: bij jou…wat jammer meis… :hug:
Tijger, weet je al meer over dat tafelblad?
Jane, zijn ze bij jou ook helemaal door?
Miek, hoe is het met je?
Alle andere meiden, alles ok?? :-
Sterkte met je zus.
Het zit je ook niet mee he, de een na de ander komt in het ziekenhuis. Hopen dat de val geen ernstige dingen meebrengt en dat ze straks weer naar huis mag.
Wel goed dat Wouter geslapen heeft en dat hij een broodje heeft binnen gehouden.
Nee van het tafelblad weet ik nog niks. Woensdag komt er weer een nieuwe zending binnen en tot dan moet ik afwachten.
Sjonge jonge miekje toch… het is ook allemaal wat bij jou… je hebt niet bepaald een saai leventje op 't moment… :shock:
Ongelooflijk, weet je al meer? Ik hoop maar dat het niks ernstigs is… :hug:
Fijn dat het met Wouter iets beter lijkt te gaan, jakkie, ik maakte me wel zorgen zeg… (kan me dan ook heel goed voorstellen hoe machteloos jij je wel niet gevoeld moet hebben… :shock: )
En sja, ik temp nog maar even door, misschien dat het toch nog ergens op slaat… de welbekende dip vlak voor de eisprong?? Die dan wel giga laat is… en niet benut werd…
Maarja, zelfs al slaat het nergens op, dan heb ik in ieder geval wat om de huisarts te laten zien… ben iig niet hapy…
Tijger, wat een schattige spulletjes!
Ja het is belachelijk, al die rare dingen. Maar goed alles loopt als het goed is met een sisser af en Jorik en ik hebben net besloten dat dit alle ellende voor 2009 is geweest en we ons nu lekker gaan richten op een fijne zwangerschap en 3 heeeeel gezonde kinderen en allemaal gezonde familieleden en vrienden :inlove:
Mijn zusje heb ik net aan de telefoon gehad. Ze heeft wel pijn, foto s zijn ze nu aan het maken, maar is heel goed aanspreekbaar en volgens haar is het niet ernstig, behalve een flinke hersenschudding, dus daar gaan we dan maar vanuit :thumbup:
Wat een super lieve slofjes zeg :inlove: :inlove:
En zo een tutdoek, super die dingen. Hebben Wout en Em ook beide gehad.
Afwachten tot woensdag dus. Hij zit er vast tussen :thumbup:
Mascha en Jane naar wie moeten de wijzigingen voor het lijstje??
@Miekje wrote:
Wat een super lieve slofjes zeg :inlove: :inlove:
En zo een tutdoek, super die dingen. Hebben Wout en Em ook beide gehad.
Afwachten tot woensdag dus. Hij zit er vast tussen :thumbup:
Ik vond de slofjes ook zol ief dus heb ik ze vast mee genomen en opgeborgen in zo’n grote rijden plastic bak onderin de kast.
Ik hoop ook dat woensdag het blad erbij zit, dan is het tenminste helemaal af.
@Miekje wrote:
Mascha en Jane naar wie moeten de wijzigingen voor het lijstje??
Jane paste deze keer de lijst aan en ik plaats de boel

Hier in de stad heeft er een babywinkel opheffingsuitverkoop. Alles voor 40 tot 70% Ook de kinderwagens, complete kamertjes, lodgers, stoeltjes enz
Ik heb net leuke schoenen gekocht :mrgreen:
En hele leuke post gehad van Miekje! :inlove: Dankjewel :-*
Miriam is ruim 10 min weggeweest. Gelukkig hebben 2 meiden die erbij waren heel goed gehandeld. (stabiele zijligging, deken over haar heen, 112 gebeld) Het meisje dat mee is gegaan naar het ziekenhuis heeft mijn vader verteld hoe Mir lag te gorgelen en dat ze dachten dat ze dood zou gaan. Mijn ouders waren net even hier (ik ga vanavond naar mir en anders morgen) en die waren lijkbleek. Mijn vader heeft zitten huilen, hij zei het was net je broertje die daar lag. (Mijn broer is toch verongelukt, heeft een week in coma gelegen en is uiteindelijk overleden aan hersenletsel)
Ze waren zich kapot geschrokken toen ze haar zagen…
De scans waren gelukkig helemaal goed.
Ze moet wel 24 uur blijven vanwege een heftige hersenschudding. Ze kan zich niets meer herinneren. Ze heeft veel pijn aan haar nek en hoofd. (alle kussens zijn te hard) maar is gelukkig haar humor niet verloren en heeft alweer stoere praat :inlove:
He jeetje Miekje, wat een schrik… en zeker als je al eens ziets hebt meegemaakt. Wat erg van je broer… dat wist ik helemaal niet… is dat al lang geleden?
Nouja, gelukkig maar dat de scans helemaal goed waren en ze haar humor nog heeft… valt het allemaal toch wat mee! Pjew! Hoe was het gekomen dat ze viel?
En hoe gaat het met Wouter? En niet te vergeten: met jou?? :-*
Hier alles ok. Omdat mijn temp vanochten ineens een dip had hoop ik dat dat van de eisprong kwam… deze is altijd voor tijdens of na de dip, heb ik me laten vertellen… Jeetje, ik hoop zo dat vanavond klussen nog niet te laat is. Vandaag overdag kwam het er niet van en vanavond komt er eerst nog visite… dus ik hoop dat het ei daarna nog leeft en bevrucht kan worden!! Ik weet ook niet precies wanneer de eisprong nou is… net voor, tijdens of ná de dip… als de eisprong vóór de dip was dan was ie dus al voor vanochtend 6 uur… en dan kan het vanavond al wel eens te laat zijn… Jeetje, wat spannend allemaal!!
Nouja, jullie weten nu allemaal wat mijn lief en ik vanavond gaan doen…
Jullie nog plannen?
Ik ga nu ff Kassa kijken op Ned 1. Dat begint zo , over de zwangerschapstesten testen…
De zwangerschapstest van het Kruidvat huismerk van € 7.49 was het beste en scoort een 8,5.
De gehele test is te bekijken op kassa.vara.nl
Ik heb ook het gehele lijstje geplaatst van alle testen die ze getest hebben.
Zwangerschapstesten
Merknaam/Type Verkrijgbaar bij Prijs Cijfer
1 Huismerk Kruidvat Kruidvat € 7,49 8,5
2 Huismerk Etos Etos € 7,49 7,6
3 Mat Care Ultra http://www.zwangerschapstest.nu € 7,99 7,4
4 Predictor Algemeen verkrijgbaar € 9,99 7,0
5 Samenwerkende Apothekers Kring Apotheek € 7,35 6,9
6 Sensitest Cassette http://www.sensitest.nl € 1,99 6,6
7 Clear Blue Digital Algemeen verkrijgbaar € 12,99 6,6
8 Dip van Romed http://www.geboortewinkel.nl € 0,83 5,3
9 Romed Midstream http://www.geboortewinkel.nl € 1,50 2,1
MASCHA GEFELICITEEEEEEEEERD MET JE 30e VERJAARDAG!!!
Maak er een supergezellige dag van!!!! :dance: :dance: :dance: