*** Oktoberstoppers #10 ***

wrom is er nou niets op de tv?

In ieder geval een gerust stelling dat het geen hersenvliesonsteking is.

Maar verder weet je dus niet wat het wel is.

En als het niet over gaat, moet je morgen weer terug? Dat schiet dan ook niet echt op…

Ik hoop dat je mannetje snel een beetje gaat drinken en dat ie het ook binnen houd. Dat ie snel op mag knappen. Dikke knuffel voor hem. :hug:

Wat een frustrerend gedoe in dat ziekenhuis!!! :evil: :evil: :evil:

:hug: :hug: :hug: :hug:

@Miekje wrote:

@M&J wrote:
Is Ommen geen Drenthe dan??

Ja :mrgreen:

Ik dacht al ik ben nu choco bruin en niet blond meer :wink:

@Miekje wrote:

Ik heb shownieuws aanstaan

@Miekje wrote:

Ik weet niet of je het leuk vind , maar de Pfaffs beginnen net op RTL (4)

Ja de arts zei wel dat hij meer gehydrateerd was dan van de week, dus dat was een goed teken.

Maar ik had vandaag de ha gesproken en die zei dat het spugen wel een dag of 5 kon blijven doorgaan. (dat is morgen) en dat we hem gewoon drinken moesten blijven geven.

Lekker tegenstrijdig.

Ik hoop dat hij snel opknapt, zo sneu, hij roept ook steeds “Oh nee ik moet weer spugen, mama ik wil niet meer ziek zijn, dat doet pijn”

Zielig… :frowning:

Oh dat vind ik wel leuk de pfaffs!

Zo sneu dat kleine kereltje :hug:

Hopelijk kan hij (en daarbij jullie) lekker slapen :zzz:

Ja…dat is echt de mindere kant van het moederschap. De verantwoordelijkheid die je voelt, de onmacht, zorgen maken, verdriet en pijn bij je kindje zien…

(is ook wel de enige mindere kant en het is het MEER dan waard, maar alles behalve leuk)

Ik zit hier al te stuiteren dus ik kan me er een heeeeeel klein beetje een voorstelling van maken wat een onmacht en stress je moet ervaren :hug:

@M&J wrote:

Ik zit hier al te stuiteren dus ik kan me er een heeeeeel klein beetje een voorstelling van maken wat een onmacht en stress je moet ervaren :hug:
:-*

Ik ga naar mijn ventje toe, ze zijn net aangekomen.

Kom morgen kletsen.

Fijne avond nog meiden!

Mascha, hoop dat je je heel snel weer beter voelt, en weer energie voor tien hebt!

Doeg Tijger! ik zal nog even nadenken over leuke plekjes in NL!

Heel veel beterschap voor de kleine … :hug:

Truste voor strakkies en thanx voor de afleiding, tot morgen!

Geef hem maar een hele dikke knuf (en neem er zelf ook eentje :wink: )

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Aankomende week bij Wibra leuke babyspullen voor weinig

Das wel leuk om vast in kopen te doen.

Ik vind het alleen een beetje zonde, nu kan je wel iets kopen, maar tegen de tijd dat de kleine er daadwerkelijk is, vind het je het misschien niet meer zo leuk als toen je het aanschafte.

Ik heb al wel ene paar leuke slofjes liggen in de kast, zal er morgen een foto van maken.

Van die basic dingen zijn nooit weg toch tijger? :wink:

Morgen die test op kassa lijkt me ook wel interessant