*** Oktoberstoppers #10 ***

Is zij ook snel jarig?

Oh vergeet te vertellen dat de uitslag van de echo vandaag was van mijn moeder, ze heeft idd galstenen (dus die pijn kwam daarvan) maandag gaan ze de operatie bespreken, wel heel sneu, ze heeft miniere, een evenwichtstoornis komt daar bij kijken, dus ze kan niet tegen narcose. Daar krijgt ze aanvallen van. Maar nu moet het. Hoop dat het niet zo erg is als 15 jaar geleden, toen kreeg ze een operatie aan haar oren (voor miniere) en heeft ze 6 weken plat gelegen :?

Galstenen kan behoorlijk pijnlijk zijn! :shock:

Miniere is lastig :?

Mijn moeder werkt in een bejaardenhuis dus ken er wel iets van (heb ik zelf ook nog een blauwe maandag gedaan)

Mams is over twee weken jarig

ja is heel naar.

Oh das leuk om het samen met je moeder te vieren dan!

Miekje, heb je al iets gehoord vanuit het ziekenhuis ?

Ik kwam bij de kapper een collega tegen… die was verbaasd dat ik hen (mijn collega’s dus) geen kaartje had gestuurd terwijl zij mij een kaartje hebben gestuurd :shock: He wat!!! Die sporen, niet of denken jullie daar anders over?

Mijn vriend en ik willen een lang weekend weg, even weg uit de drukte van het werk en alles hier in de omgeving. Gewoon even lekker met zijn tweetjes zijn ( nou ja en de hond dan).

Weten jullie nog leuke plekken voor een weekendje, waar je ook nog dingen kan bezichtigen en kan doen ?? Het liefst in Nederland.

@tijgertje1982 wrote:

Miekje, heb je al iets gehoord vanuit het ziekenhuis ?

Nee… duurt laaaaaaaaaang :frowning: het zal wel weer druk zijn…

He? Zijn ze nou helemaal van de pot gerukt Mascha?

Dan ben je niet lekker nee :evil:

Heb je een foto van je nieuwe haar?

@tijgertje1982 wrote:

Mijn vriend en ik willen een lang weekend weg, even weg uit de drukte van het werk en alles hier in de omgeving. Gewoon even lekker met zijn tweetjes zijn ( nou ja en de hond dan).

Weten jullie nog leuke plekken voor een weekendje, waar je ook nog dingen kan bezichtigen en kan doen ?? Het liefst in Nederland.

:think:

Even nadenken hoor

Tsja ik vind Antwerpen heel erg leuk en echt de moeite waard, maar wel ver weg…

Drenthe of de Brabantse bossen

@M&J wrote:

Ik kwam bij de kapper een collega tegen… die was verbaasd dat ik hen (mijn collega’s dus) geen kaartje had gestuurd terwijl zij mij een kaartje hebben gestuurd :shock: He wat!!! Die sporen, niet of denken jullie daar anders over?

Sorry maar ik denk dat ik het even niet begrijp :

Het is ook al laat op de avond en ben ook niet helemaal wakker meer.

Zij hebben jou wel een kaartje gestuurd, maar jij hun niet ??

Ja Drenthe is ook heel :thumbup:

@tijgertje1982 wrote:

@M&J wrote:

Ze hebben mij een beterschapskaartje gestuurd en ik heb hun in die bijkans 6 maanden dat ik nu thuis ben geen kaartje gestuurd :roll:

@M&J wrote:

@tijgertje1982 wrote:
@M&J wrote:

Ze hebben mij een beterschapskaartje gestuurd en ik heb hun in die bijkans 6 maanden dat ik nu thuis ben geen kaartje gestuurd :roll:

:lol: :lol:

Die zijn maf heej

@Miekje wrote:

@tijgertje1982 wrote:

:think:

Even nadenken hoor

Tsja ik vind Antwerpen heel erg leuk en echt de moeite waard, maar wel ver weg…

Antwerpen lijkt mij ook wel heel leuk, maar dan wel zonder hond. Dan moeten we daar even een logeeradres voor zoeken. ( bij pa en ma hihihi)

Ja das waar dan moet je echt je hond niet meenemen.

Drenthe kan wel goed met hond. Of ommen, is ook leuk

Is Ommen geen Drenthe dan??

@M&J wrote:

@tijgertje1982 wrote:
@M&J wrote:

Nee dan sporen echt niet !!!

Nou Jor belde net, komen naar huis. Pff ik wor hier niet goed van maar goed, hij is gewoon hartstikke ziek, de kinderarts vond het te lang duren het spugen, het is ZEKER geen hersenvliesontsteking, maar als hij morgenochtend nog spuugt dan gaan ze hem opnemen.

Als…als…als…als

Ik ben blij dat hij weer thuis komt, maar voel ook een hoop onmacht. Om de zoveel minuten bieden we wat drinken aan, wat er na een paar minuutjes/soms meteen weer uit komt. Kind is doodziek en ik kan verder niets…bah.

Ik hoop echt dat hij nu snel gaat opknappen hoor…

@M&J wrote:

Is Ommen geen Drenthe dan??

Ja :mrgreen: