*** Oktoberstoppers #10 ***

:-*

hoe is het met je Miekje?

hoe is het met wout??

:cry: Jorik is naar het ziekenhuis nu met hem

Nee he :cry:

Toch uitdroging?? :hug:

Hij heeft net 2x een hele rare aanval gehad. Was helemaal aan het ijlen, zonder koorts, en hij was echt wakker. We mogen hem niet meer aanraken en hij riep hele rare dingen, alles deed zeer…helemaal niet leuk ik maak me vreselijk ongerust…maar Emma ligt hier te slapen, dus ik kon niet mee…

@ Tierrr :

Met mij gaat het wel een beetje hoor.

Gisterochtend zijn de duivels gekomen en vandaag vloeide er bijna niks meer. Vanmorgen om 6.00 uur een nieuwe tampon ingebracht en vanmiddag om 16.30 uur toch maar er uit gehaald terwijl ie niet vol gezogen was ( sorry dat ik het zo vertel, maar dan leg ik het wel uit zoals het is)

Dus snap niks meer van mijn lichaam en cyclus. Waarom lukt het niet terwijl we toch gezonder zijn gaan leven ( geen sigaretten meer, geen alcohol meer, gezond eten, sporten enz)

Hoe is het verder met jou ?

En met je eisprong ??

He jasses Miek dat klinkt eng :hug:

Hopelijk kan Jorik je straks een geruststellend telefoontje geven!!

Wil je dat ik die kant op kom??

aaa Miek,

Wat *** dat ie weer naar het ziekenhuis moet, hoop dat ie snel weer terug komt. Dikke knuffel voor jou en je zoontje :hug:

Thanx Masch…,maar hoeft niet, ik hoop dat jor zo belt en zegt dat hij gewoon goed ziek is. Ik ben nooit zo ongerust, maar hij is nu wel echt ziek. Gatverdamme ik dacht meteen aan hersenvliesontsteking…

Dank tijgertje

He gadver Miekje :cry:

:hug: :-*

Ik wilde het niet zeggen maar dat kwam ook meteen in me op :frowning:

Als je het echt niet trekt weet je me te vinden he??

Ach meissie wat zal je vreselijk ongerust zijn!! Hele dikke knuf :hug: :hug: :-*

Sorry hoor, maar zocht even afleiding hier…

:hug: :-*

Dank je, je bent een schat!

Geen sorry he, ik denk dat ik namens iedereen spreek als ik zeg; wij zijn er voor je!! :hug:

Thanx…

Iemand, vertel even wat leuks…

Mascha is bijna jarig, nog 2 nachies

Wokken zondag! :drool:

Lekker zalm van de teppanplaat :drool: :drool: :drool:

Oeh lekker hoor en heel gezellig!

:eh: teppanplaat, is zo een hete plaat toch?

Jane, :frowning: duivels doorgezet zie ik aan je banner… :frowning:

Ja klopt…

Verder nog geen idee wat we gaan doen :think:

Ik denk de week erop vieren samen met mn mams