Heeee Muppet, leuk dat je ook weer even om de hoek komt kijken zwaai
Balen van die lange cyclussen steeds :hug:
@M&J wrote:
Bijna 30 :shock:
Ik heb de afgelopen week goed last gehad van bijwerkingen van de antibiotica
Vandaag geen antibiotica hoeven nemen en morgen ga ik lekker even naar de kapper. Moet wel kunnen vind ik :think: (volgens het ziekteprotocol mag je niet weg maar ach⦠:silenced: tis echt nodig
Tja, 30, vertel me wat

Heb je iets leuks gepland op de grote dag? Een leuk feestje bijvoorbeeld?
Lekker hoor, naar de kapper. Ach, als ze aan de deur komen was je gewoon even naar de apotheek hoor

De kapper is ook iets waardoor je je iets beter gaat voelen!
Rot dat de AB zoveel bijwerkingen heeft waar je last van hebt. Merkte je het meteen dat je het vandaag niet hoefde te nemen?
Dat is jammer Muppet :? Ik hoop nog voor je dat het niet door zet.
Ja, ik zat niet meer de hele dag op de wc :silenced:
Hmm, wilde ik dat weten :mrgreen: ??
Maar dat scheelt wel behoorlijk tenminste
Lastig, die ongemakken :roll:
Ik duik mijn bedje in, morgenochtend vroeg alweer rijles.
Welterusten :-*
Succes morgen en slaap lekker voor nu!
Goeiemorgen dames!
Zo, de laatste dag vroeg opstaan van de week⦠morgen lekker weer weekend! Wel aan to!
Mijn temp was vanochtend 36,5 (normaal 36,3 of 36,4) dus het zou kunnen dat dit nu eindelijk de lang verwachte verhoging is⦠had gister ook aardig wat slijm en soms een enkel steekje, dus misschien eindelijk eisprong gehad? Indien dat zo is, is de kans klein dat ik zwanger ben⦠hij is er wel, want ik heb maandag geklust, maar echt groot is ie nietā¦
En dan die verrotte weken wachten⦠ik vind het eigenlijk echt niet leuk meer allemaal, dat verplichte klussen, zoān stomme cyclus, al dat wachten⦠jekkie!
Muppet, balen zeg⦠hoe lang was deze cyclus van je dan?? :hug:
KC, getest???
Mascha, veel plezier bij de kapper!!
Nou, ik ga aant werk!! Tot later!!
Hoi meiden, ik kom me maar weer ff meldenā¦
Gisteren nog flinke buikpijn gehad, maar nu lijkt het over te zijn. Zal nog niet te vroeg juichen, want gisteren begon ik de dag ook pijnloos, maar voel nu iig (nog) niets. Ben niet meer naar de ha of de gyn geweest⦠Eigenwijs misschien, maar wil toch even afwachten of het over is als de duivels weer weg zijn, en dan eens kijken hoe het de volgende ronde gaat lopen. Als de pijn dan weer zo erg is, dan trek ik wel meteen aan de belā¦
Miekje, hoe is het nu met Wouter? Wat naar dat het kleine ventje weer zo ziek is. Heel veel beterschap!!!
Verder ook niet echt positieve berichten hier he meiden KC, hoop dat jij over een paar dagen wel goed nieuws hebt!
Ik heb zometeen proefexamen voor mān rijbewijs. Baal alleen een beetje dat ik daarvoor niet opgehaald word, maar zelf naar het ANWB-kantoor in Den Haag moet :wall: Ben ik de halve dag kwijt, want ben 45 minuten tot een uur onderweg daarheen (enkele reis :roll: ). En dan 2 uur rijdenā¦
Hierna nog 2 lessen (1 keer 2 uur en 1 keer 3 uur :shock: ), en daarna al afrijden⦠Pffff, ik vind het zó spannend. Heb echt het gevoel dat ik het wel moet kunnen halen nu, maar het blijft voor een groot deel een kwestie van mazzel, en dat is niet mijn sterkste punt de laatste tijd :wall: Nou ja, zometeen iig maar ff goed mijn best doen, als ik dan āslaagā dan heb ik iig misschien wat minder stress voor het echte examenā¦
xHeske
Heske, je zal wel al bezig zijn maar toch; heel veel succes!! :thumbup:
Net terug van de kapper. Echt lekker! Alle aandacht even helemaal voor jezelf en dit keer positieve aandacht
Minpuntje⦠nu wel weer aardig kapot :?
Heske, veel succes! Doe je best, ondanks dat het vrijdag de 13e is.
Mascha, ben blij voor je dat je ervan hebt kunnen genieten!
Miekje, hoe is het met Wouter?
En Tierrr, zou mooi zijn als er een ei aan kwam
Ik heb vanmorgen toch maar even getest, maar was zo negatief als maar zijn kan:?. Het was ook nog zoān gevoelige test. Nu maar afwachten wanneer ik ongesteld wordt. Heb nog wel een heel klein sprankje hoop omdat de vorige keer ik ook pas 2 dagen na NOD heel vaag positief was met zoān āgevoeligeā test en op NOD nog niet. Maar ik voel voor mijn gevoel zoveel gerommel dat het er haast wel aan móet komen.
Vanmiddag om 17.30 moet ik bij de tandarts zijn, whaaa, ik durf haast niet, is al bijna 2 jaar geleden dat ik er voor het laatst was :oops: en ik vermoed dat ik wel wat gaatjes heb.
Jammer van die test KC :hug:
Wel heel stoer van je dat je naar de tandarts gaat!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Bruin/roze slijm en kramp, kan niet missen
Dat wordt vanmiddag bij de tandarts gewoon fotoās laten maken :?.
@Heske :
Hoe is je middag verlopen met het rijden ??
@ KC :
Balen dat je een negatieve test heb maar wel knap dat je na 2 jaar als nog naar de tandarts durft. Had je gaatjes ??
@Kittycat wrote:
Vanmiddag om 17.30 moet ik bij de tandarts zijn, whaaa, ik durf haast niet, is al bijna 2 jaar geleden dat ik er voor het laatst was :oops: en ik vermoed dat ik wel wat gaatjes heb.
Wat toevallig⦠ik heb ook vandeweek eindelijk weer een afspraak gemaakt na 2 jaar⦠moet 1 april heen, doe het nu al in mijn broekā¦

Hoe is het gegaan?? Balen van de ongi trouwens⦠maargoed, je weet iig dat alles weer goed werkt! En dan vanaf nu maar een cyclus van 9 maanden!

Heske, hoe ging het? Spannend allemaal he? Dat rijden. Ik moet 4 april weer afrijden en ook daarvoor doe ik het nu al haast in mijn broekā¦

En dan ben ik ook nog eens zenuwachtig voor het meelopen bij mijn nieuwe baan komende woensdag (hiernĆĀ” wordt pas contract getekend ls het van beide kanten bevalt) en vind ik het enorm spannend wat mijn cyclus allemaal doet⦠wat een spanning al met al hier⦠:roll:
Miekje, hoe is het met Wouter nu?
Mascha, fijn dat je hebt genoten bij de kapper⦠foto van het resultaat? :mrgreen:
o ja en Heske⦠knap dat je het volhoudt nog even niet naar de huisarts/gyn te gaan⦠ik was er liefst wel heen gegaan om alles te laten checken, maarja, das ook andere situatie natuurlijkā¦
Tijger, hoi! Hoe is het met jou?
Ik ben moe, maar gelukkig ist weer weekend!

Jullie nog plannen dames?
@Tierrr wrote:
Muppet, balen zeg⦠hoe lang was deze cyclus van je dan?? :hug:
Zit nu op dag 42 en de duivels zijn nog niet 100% doorgebroken⦠Vannacht of morgenochtend, denk ik.
Heb normaal gesproken een cyclus van rond de 30 dagen. Geduld wordt erg op de proef gesteldā¦!
Hmm, das wel erg lang jaā¦
Ben trouwens bang dat ik daar deze keer ook wel bijna aan kom, denk dat de 26e dag mijn ei was⦠:?
Nouja, ik ga ff x-factor kijken nu!
Morgenavond in Kassa gaan ze zwangerschapstesten testen (testen testen klinkt ook raar zeg :mrgreen: )
Misschien wel leuk om naar te kijken?!
Heej is er nog iemand?
MIEKKKKKKKKKKKKKKKKKKK :mrgreen: