*** Oktoberstoppers #10 ***

@Kim3e wrote:

Nou, ik laat jullie weer met rust!

Sorry dat ik even kwam inbreken! :mrgreen:

Nee joh gek, het is toch juist gezellig als je even inbreekt!! Ik vind het in elk geval super lief dat je zo meeleeft!! :-*
Fijn dat jullie dochter een mooi feestje heeft gehad, en jij lekker slapen dan! :)

Jane... nee he... :cry: :cry:
He verdorie, ik gun het je zo... zo je best gedaan en dan toch duivels... :hug:

KC, voor jou blijf ik hopen hoor!!
En voor jou ook tijger!

Enne, kan nog niet helemaal kiezen uit 2 banen hoor... van die 2e ging het gesprek wel goed volgens mij, maar zij hebben volgende week pas de uitslag... ;)

Hee dames!!

Zo, de laatste die gisteren wat schreef en de eerste die vandaag wat schrijft… :roll:

Moet weer naar mijn werk zo, poeh, wel vroeg hoor…

En ik baal gigantisch, want hier nog steeds geen temperatuurstijging…

En in combinatie met dat beetje bloed wat ik zaterdag verloor… ga ik er vanuit dat er tot op heden inderdaad geen eisprong is geweest… en ik zit al op dag 25 inmiddels… jakkes, na een half jaar gestoptte zijnn mag mijn cyclus toch wel weer op orde zijn? Waarom wil het nou niet? Waarom werkt mijn lichaam nou niet mee? Ben alleen bang dat de huisarts me nog niet wil helpen… :frowning: :cry:

Verder iedereen een fijne dag gewenst!! :-*

@Kim3e wrote:

Pssst, heeft Miekje zich nog niet gemeld? Ze had vandaag een afspraak bij de gyn en ik ben benieuwd hoe het met haar is… :pray:

Dat was dinsdag :wink: Beeb doet het goed :thumbup:
De hematoom was hetzelfde gebleven maar dat was goed nieuws gezien de ontsteking

Meiden, drama weer bij Miekje :cry:

Ze is nu met Wouter naar het ziekenhuis, het ziet ernaar uit dat hij opgenomen gaat worden.

Eergisteren had hij enorme buikgriep dus ik denk dat hij aan het uitdrogen is…

Miekje, het zit je allemaal niet mee meissie, een hele dikke knuffel en geef Wouter er ook maar eentje!! :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :-*

Post van Miekje bij de 9maanden mama’s van vanochtend vroeg. Inmiddels is ze dus naar het ziekenhuis…

@Miekje wrote:

Nou Wout is nog hartstikke ziek. Ook koorts nu…dat is raar want volgens de ha hoorde er bij dit virus geen koorts. Hij blijft ook overgeven. Eten doet hij niet en al het drinken gooit hij eruit. Dit wordt dag 3.

Ik vind dat wel lang duren hoor, er zijn gewoon adertjes in zijn ogen gesprongen en hij heeft kleine bloedinkjes op zijn onderlip van het spugen :frowning: zo sneu…

Om 12 uur heb ik even contact met de Ha. (hadden we al afgesproken, na 2 dagen) toch even mijn ongerustheid uiten…

He bahhhhh! :frowning:

Beterschap voor Woutertje!!! Ik ga duimen dat het hopelijk een beetje meevalt… :pray: :pray: :pray:

Ach jeetje zeg… het zit miekje ook écht niet mee he?

Wat sneu voor dat lieve jonkje… :cry:

Weet iemand hoe het nu met hem gaat?

Verder met iedereen alles goed?

Wouter is weer thuis!

Hij mocht voor nu toch mee naar huis maar als het ook maar iets slechter gaat meteen terug :frowning:

Miekje :

Heel veel beterschap voo Wouter !!!

Dikke knuffel voor jou en je zoontje :hug:

Hopen dat ie snel iets gaat drinken, dan hoeft ie toch niet terug

naar het ziekenhuis ??

Ik kom ook gelijk melden dat toen ik vanochtend opstond de duivels er weer waren en niet zo zuinig ook. Had gelijk hevige buikpijn…

Dus op naar de volgende ronde :cry:

Ik heb op het werk met mijn collega gesproken ( is een goede vriend van mijn vriend) en die leeft dus met ons mee ( we hebben per ongeluk ons mond voorbij gepraat tegen hem, maar wel heel nadrukkelijk gezegd dat niemand het verder mag weten). Hij vroeg vanmorgen aan mij hoe het nu met ons ging en of we al zwanger waren. Ik dus verteld dat het nog niet raak was. Nou toen ik kreeg dus een heel verhaal te horen :

• Je moet er niet teveel over nadenken en te graag willen, want dan kan het ook tegen je gaan werken.
  • als je gaat klussen moet je het tussen 6.00 en 8.00 uur 's morgens doen, want dan schijnt het zaad van de man het beste te zijn.
  • de man moet veel eieren eten, want dan geeft hem ook goed zaad.
  • 3 dagen voor je eisprong , kan je het het beste 2 a 3 keer per dag doen en de rest van de maand gewoon wanneer je er beide zin in hebt.

Wat vinden jullie van dat verhaaltje ??

Ik geloof dat het niet gaat werken zoals hij het vertelde…

@Tijger: er gaan zoveel verhalen de ronde…

Dat van die eieren zegt men wel vaker, net als dat de man niet al te strakke onderkleding aan moet hebben.

En tja als je er enorm mee bezig bent geloof ik ook wel dat het tegen je kan keren :hug:

Hoewel ik heel goed begrijp dat je het enorm graag wilt hoor :hug: :hug:

Miekje, hoe is het nu met je mannetje?

Fijn dat je hem in ieder geval mee naar huis mocht nemen, lekker bij mama met haar lieve knuffeltjes. Voeg je er een knuffeltje van mij aan toe? :-* :-*

Balen Tijgertje :(, ben je te laat begonnen met de ovulatietesten misschien dat je geen positieve gehad hebt?

Overigens geloof ik zelf niet in de theorieen.

Ik zit me zelf al heel de avond in te houden om te testen. Maar zaterdag is pas mijn NOD. Zou toch een beetje overdreven zijn om 3 testen erdoorheen te jagen tot op mijn NOD :eh:.

Maar ik moet morgen naar de tandarts en onder het mom ā€˜voorkomen is beter dan genezen’ denk ik dat ik morgenochtend toch maar even test.

Moet we bekennen dat ik er nu helemaal geen gevoel meer over heb.

Soms denk ik dat ik best zwanger kan zijn, een moment later weer absoluut niet. Over een paar dagen weet ik het :think:

:wall: ik haal Tierr en Tijgertje nu door elkaar, sorry :wall:

Jane, hoe is het met jou meis?

Oja, was ik nog vergeten en wil ik toch even kwijt.

Vandaag mijn net bevallen collega aan de lijn gehad. Ze is zo dol gelukkig met haar dochtertje. De kleine handjes, de voetjes, de spleetoogjes en het neusje…Vertelde dat ze bijna niet anders doet dan kusjes geven aan haar meisje en naar haar kijken.

Slik, waar is de smilie met een gebroken hart :(. Was even lastig om opgewekt aan de telefoon te blijven hangen vol bewondering voor haar nieuwe leven :shifty:.

Nog even en ik ben Kiddo.

Waarom kom ik hier altijd als er niemand is :think: :cry:

Meiden, jullie gaan veel te vroeg naar bed :evil:

Hey KC, ik speel virtual villagers :wink:

Lastig telefoontje heb je gehad vanmiddag :hug: dat drukt je even extra hard met je neus op de feiten :frowning: :hug: :hug: :hug: :hug:

Was een beetje dubbel, blij voor haar, maar tegelijk…

Maar hoe is het nu met jou Mascha?

Bijna 30 :shock: :wink:

Ik heb de afgelopen week goed last gehad van bijwerkingen van de antibiotica :frowning:

Vandaag geen antibiotica hoeven nemen en morgen ga ik lekker even naar de kapper. Moet wel kunnen vind ik :think: (volgens het ziekteprotocol mag je niet weg maar ach… :silenced: tis echt nodig

@Jane_S wrote:

Hoe zou het bij Muppet zijn… :think:

MUPPPEETTTTT KOM JE JE BINNENKORT NOG EVEN LATEN ZIEN?? :mrgreen:

Huh, hoorde ik roepen…?! :shifty:

Helaas wat vage krampjes en gekleurd slijm, de duivels zullen zich morgen wel melden… :frowning: Nu maar hopen op een normale volgende cyclus en niet weer zo’n lange! :pray: