Gesprek vandaag ging lekker, word ik volgende week dinsdag over gebeld!
Gesprek van gister werd ik vandaag over gebeld… of ik volgende week woensdag wil komen meelopen!!
Jij een gezellige dag gehad Kim?
@Tierrr wrote:
Gesprek vandaag ging lekker, word ik volgende week dinsdag over gebeld!
Gesprek van gister werd ik vandaag over gebeld… of ik volgende week woensdag wil komen meelopen!!![]()
Hee dat is goed nieuws toch! Want het was al met al een pittig gesprek gisteren, toch?!
Super zeg! Ik ben benieuwd!!!
Nou, ik laat jullie weer met rust!
Sorry dat ik even kwam inbreken! :mrgreen:
Slaap lekker voor later!!
@Tierrr wrote:
Jij een gezellige dag gehad Kim?![]()
Oke oke, alleen deze vraag nog! Hihi!
Lysanna heeft het super naar haar zin gehad. Mijn man en ik vonden het iets minder…

Maar gewoon een grote glimlach opzetten, je niets aantrekken van de draken van kinderen en dan aan het eind van de dag horen van je dochter dat het “het ALLERLEUKSTE feestje van haar leven was”… dat is voor ons voldoende… Dan wil ik nog wel een middag op een houten bankje zitten (al heb ik BI =bekkeninstabiliteit) :mrgreen: !
Maar, nu wel redelijk moe (lees: errug moe), dus ik duik lekker mijn bedje in!
Dus: doehoeiiiiii!!!
zwaai zwaai
en maakt zich uit de voeten!
@Kim3e wrote:
Pssst, heeft Miekje zich nog niet gemeld? Ze had vandaag een afspraak bij de gyn en ik ben benieuwd hoe het met haar is…![]()
Dat was gisteren :shifty:
@Tierrr wrote:
Had je goed geklust Jane?![]()
Ja dat zeker!! :mrgreen:
daar kan het niet aan liggen :mrgreen:
Gefeliciteerd Kim!
En Tierrr met het baanaanbod en de nieuwe baan van je man! Je ei komt er vast snel aan nu hoor
Heske, een hele dikke knuffel meid :hug: :hug: :hug:
Ook ik zou teruggaan naar de HA, totdat hij er gek van wordt. Is het anders geen idee om een keer 's avonds naar de HA-post te gaan, zodat je een andere arts krijgt?
Jane, de :thumbup: :thumbup: draaien nog altijd voor een positieve test hoor over 2 dagen!
Ik heb zelf gisteren getest, 4 dagen vantevoren, veel te vroeg natuurlijk, eigenlijk, negatief dus. Ik vertrouw die 4-dagen-vantevoren testen niet eens eigenlijk :wall: Heb nog steeds de tampons in mijn tas. Was ik vorige week nog overtuigd dat het wel gelukt zou zijn, nu niet bepaald meer :?
ben ik ook weer even …
hier nog geen duivels …
@Ke wrote:
Hoi meiden… Nou, hier zijn de duivels nu dan écht doorgebroken… en hoe… heb zo’n verschrikkelijke buikpijn en rugpijn… Heb net 2 aleves ingenomen en ging net gewoon over mijn nek van de pijn… kruip dus snel mijn bed weer in… rotlijf![]()
wat *** dat de duivels er zijn en dat je er zo veel last van hebt.
hebben de aleves een beetje geholpen of heb je nog veel last ??
ik hoop in ieder geval dat het snel beter zal gaan met je en dat de buikpijn en rugpijn minder word.
Dat is mooi Tijgertje!!
Wanneer ga je testen?
ooo tijger wat spannend! :mrgreen:
Hoe zou het bij Muppet zijn… :think:
MUPPPEETTTTT KOM JE JE BINNENKORT NOG EVEN LATEN ZIEN?? :mrgreen:
@ Tierrr :
Echt goed dat je gesprek goed verlopen is en dat je nu eigenlijk kan kiezen uit twee banen. Ook goed van je man dat ze er uit zijn gekomen met het salaris.
En het gedrag van je man herken ik wel een beetje hoor.
Mijn vriend kan dat soms ook , als we weg moeten, gaat hij nog een keer naar boven om in zijn kast te kijken en misschien iets anders aan te trekken. Uiteindelijk komt ie toch weer beneden met de kleding die hij al aanhad. :?
@Kittycat wrote:
Dat is mooi Tijgertje!!
Wanneer ga je testen?
Als er vannacht nog niks optreed, dan ga ik morgenochtend gelijk testen als ik opsta en voordat ik naar mijn werk ga (dat is niet echt handig als het goed nieuws is, maar ja…)
Spannend !
jaja het gaat een onrustig nachtje worden …
vol spanning en hopen op een goede afloop met leuke testuitslag.
licht roze slijm ondekt dus wordt echt volgende ronde…
aaa Jane, :hug:
misschien heb je nog een kans, je heb nog twee dagen tot ongi
volgens je banner…
:-* ga daar nu niet meer vanuit…
Balen dan Jane … :hug: :-*
Ik hoop met je mee Tijgertje!
Jane, nee toch :hug: :hug: Niet leuk meis :-*
nou meiden,
slaap lekker voor vannacht.
ik duik lekker mijn mandje in
tot snel :-*