*** Oktoberstoppers #10 ***

Eeeeuh… hallo… waar is iedereen?

JOEHOE?!

Hier dus vanochtend nog steeds geen hoge temp… :frowning:

Dus heb mezelf maar weer voorgenomen dat we vanavond weer móeten klussen… :roll: Had namelijk vandaag wel vrij veel rekbaar slijm, dus tja… :think:

Maar verder wel heel goed nieuws: mijn man is op salarisonderhandelinggesprek geweest en dat is nu rond!

En ook ik werd vandaag gebeld dat ze me graag wilden hebben op de plek waar ik gister gesolliciteerd had! :smiley:

(Gesprek van vandaag ging ook lekker trouwens, daar zou ik volgende week dinsdag wat van horen…)

(Alles valt na lang werken nu eindelijk op zijn plek… nu alleen het rijbewijs en kindje nog… :roll: )

He Tierrr…

ik ben er!

Wat lekker dat jullie allebei goed gescoord hebben qua job.

Was hij toch nog op tijd?!

En wacht je nu de andere sollicitatie ook nog even af?

Rekbaar slijm… :smiley: :dance: :silenced:

Halloooo,

Ik ben er ook :mrgreen:

Hoe is het met iedereen!?

Ah Wouter arm schaap, Miekje geef je hem een dikke :hug: en :-* ?

Heske :hug:

Tierr!! :dance: wat super! :mrgreen:

Sproet hoe is het met jou?

Kim *Jane zwaait :mrgreen: *

Nog gefeliciteerd met je dochter! :clap: 9 jaar, ja gaat hard hoor!!

Hier alles goed :smiley:

Heb mezelf een 9 maanden dagboek cadeau gedaan, dus ik moet nog even tien weken bijschrijven :wink:

@Sproetje wrote:

Was hij toch nog op tijd?!

En wacht je nu de andere sollicitatie ook nog even af?

Joehoe, sproet, gezellig!! Hoe is ie met jou? :)

M'n man was wel iets te laat vanochtend, maar gelukkig werd hem dat niet echt aangerekend... ze dachten dat ie was verdwaald in het grote gebouw, haha!!

Ik zou volgende week dinsdag wat horen van de sollicitatie van vandaag... en volgende week woensdag moet ik een dagje meelopen van de sollicitatie van gister... dus ik heb nog even de tijd om te bedenken wat ik zou willen als ik bij die tweede ook mag komen... wel lastig hoor!!

Dat is mooi.

Oh leuk :mrgreen: , veel bijschrijf plezier :wink: :mrgreen:

Ik wilde graag iets waar ik zelf ook in kan schrijven en ook met informatie. Zo heb ik alles mooi bij elkaar.

Vandaag van mijn zus ook wat spulletjes gekregen.

Wel sneu, had ze gekocht toen ze zelf zwanger was maar dat werd een bbz. Uiteindelijk is ze daarna niet meer zwanger geraakt (is nu single en bijna 40)…

@Sproetje wrote:

Heb mezelf een 9 maanden dagboek cadeau gedaan, dus ik moet nog even tien weken bijschrijven :wink:

ooooh, wat super leuk!! :smiley:

Tierr, fijn toch een keuze hebben? liever dat dan in spanning zitten of je uberhaupt ergens wel wordt uitgenodigd :roll: :?

Oh wat leuk dat je dat van haar hebt gekregen en wat een zielig verhaal erachter :cry:

Hier trouwens ook nog in afwachting van mijn (beoordelings)gesprek.

Mijn (nieuwe) baas had het niet als zodanig opgevat en was dus verbaasd dat ik verwachtte ‘opgeschaald’ te worden.

Dus nu ging hij overleggen. Ik zou deze week iets horen… :think:

@Jane_S wrote:

Tierr, fijn toch een keuze hebben? liever dat dan in spanning zitten of je uberhaupt ergens wel wordt uitgenodigd :roll: :?

Dat is zeker waar, dit is gewoon een luxe-probleem... ;)
Echt super fijn dat al dat harde studeren nu echt ergens toe geleid heeft! :D

Sproet, jeetje, wat heftig dan van die cadeaus... inderdaad sneu... hoe is ze eronder??

En spannend van dat gesprek!! Ik duim voor je!!

Jane, hoe is het met jou dan??

Geen klachten nog??

Ja Jane… nog maar twee dagen… :pray: :pray: :pray:

Tja, mijn zus zit daar best wel mee.

Al is ze wel ontzettend blij voor ons nu dus dat is erg lief!

Zeker weten Tierr, ben jaloers hoor!! :oops:

Ja gaat goed, erg moe nog van het ziek zijn, maar verder goed hoor! :smiley:

nop naast die negatieve test van gisteren verder alles ‘nog’ rustig. :shifty:

Oh ja, was even vergeten dat je al getest had.

Hopelijk gewoon nog te vroeg. Op welke cyclusdag zit je nu?

Je had je eisprong dit keer vrij laat he…?

Ja klopt dit is dag 12 vanaf mijn ei over 2 dagen NOD op basis van mijn late ei…

Pssst, heeft Miekje zich nog niet gemeld? Ze had vandaag een afspraak bij de gyn en ik ben benieuwd hoe het met haar is… :pray:

Heske, bij jou nog nieuws, nog gebeld met gyn? Hoe is het met de pijn?

• zwaai zwaai * naar de andere meiden! :-*

Had je goed geklust Jane? :slight_smile:

Tierrr hoe was je sollitatiegesprek vandaag? En de uitslag van het gesprek van gisteren?

Ja, ik wacht ook op Heske en Miekje… :roll: