Hier alles goed, wel veel moe. Dus niet te veel wilde plannen en op tijd mijn mandje in :mrgreen:
De vorige keer hebben wij het de ouders verteld met een lijstje met een roze en een blauw sokje en daarbij een kaart met een gedicht erop.
Dit keer viel ik bij mijn schoonouders al door de mand omdat ik geen champagne wilde en hebben we bij mijn ouders een kaartje gedaan aan de bos bloemen die we mee hadden. Maar daar moesten we ze 's avonds bij de koffie wel even op wijzen! :lol:
Ik heb al wel fotolijstjes gehaald, wil daar gedichtje in doen dat we in oktober met z’n 3en zijn.
Maar weet eigenlijk niet of dat zo leuk is!
Doe inderdaad maar lekker rustig aan dan als je zo veel moe bent!!
Het nieuws is sowieso geweldig, dus volgens mij maakt het niet zoveel uit hoe je het doet!
Komen ze bij jullie of gaan jullie naar hun?
Anders kun je misschien ook nog iets doen met versiering in een kamertje ofzo of ze iets aanbieden bij de koffie…
Wij gaan naar hun toe, dus dat is al wat lastiger!!
En maar hopen dat ze thuis zijn, wil eigenlijk niet afspreken, doe ik normaal ook niet! :mrgreen:
Okeee… ha ha!
Nou, leuk hoor. En je bent ook al een eind op weg.
Ik had de was nog steeds niet opgehangen. Dus ga ik nu echt doen!
verdwijnt naar de zolder
Oke succes met je was!!
Ik ga even brood smeren voor morgen en dan lekker in bedje!!
Trusten en tot de volgende keer
Liefs A-S
Hoi meiden… Nou, hier zijn de duivels nu dan écht doorgebroken… en hoe… heb zo’n verschrikkelijke buikpijn en rugpijn… Heb net 2 aleves ingenomen en ging net gewoon over mijn nek van de pijn… kruip dus snel mijn bed weer in… rotlijf
Oh Heske, lieve meid :hug: :-*
Laat je maar lekke verzorgen.
Verdorie…wat balen zeg, is niet de bedoeling dat je zo ziek bent iedere keer… Dikke knuf
Hoi meiden,
Wouter is hartstikke ziek, heeft flink de buikgriep en houdt dus NIETS binnen. Zo sneu. Ik ben er dus weinig…
Dikke kus voor iedereen, die kwam ik even langsbrengen en 1 extra voor Heske
Ohhh lieve Heske… wat ongelooflijk &#@ dat je lichaam zo tegenwerkt! :x
Zo’n pijn, is dat wel goed? :eh:
Mijn vingers zweven een beetje boven het toetsenbord, niet wetend wat ik precies moet zeggen, sterkte, beterschap… Het is gewoon zo rot dat je je zo voelt en alles zo tegenwerkt. Misschien toch maar eens langs de ha lopen? Begrijpelijk dat de gyn een moeilijke(re) stap is… :hug:
Heeeel dikke knuffel lieverd, en ik hoop dat de pijn snel weg is! :hug: :hug: :hug:
Miekje, hoe is het met je moeder? En met jou? :hug:
Oh ik zie dat je net voor mij reageerde… Beterschap voor Wouter! :hug:
Miekje, beterschap voor je kleine ventje! :hug: :hug: :hug:
En bedankt voor de lieve berichtjes meiden. Die pijn is niet normaal meer hoor… Ben er al eerder mee bij de ha geweest, en het schijnt er wel bij te horen na een ks… Maar ja, ik kan de ha niet laten voelen wat ik nu voel… Ik kijk het nog 1 cyclus aan, en dan ga ik er gewoon weer heen, want ik heb het gevoel dat er iets niet klopt. Dat gevoel heb ik eerder gehad, met mijn kleine poppetje, niemand daar die me geloofde, maar ik had verdorie wél gelijk… Ik ben geen aansteller, ik ben niet gek, maar wat moet je nou ingodsnaam doen om dat aan zo iemand duidelijk te maken???
Ohh lieverd…
Natuurlijk weet jij het allerbeste wat je voelt. En dat je moet overgeven van de pijn indiceert volgens mij echt wel dat je behoorlijke pijn hebt. Ze MOETEN je wel serieus nemen, het MOET gewoon! Je bent absoluut geen aansteller! Is een telefonisch consult met de gyn aanvragen misschien een idee? Dan heb je nog geen confrontatie en kun je met hem overleggen hoe of wat. Misschien kan hij nog iets aandragen, geruststellen of anderszins?
Dikke knuffel van mij!!! :hug: Het is zo weinig wat we kunnen doen, ik zou willen dat ik meer voor je kon doen… :-*
Kim, je bent een schat, echt waar! :-*
Op dit moment kan het me niet zoveel meer schelen of ik naar de gyn moet… als die pijn maar weggaat… Maar zou ik ook gewoon rechtstreeks de gyn kunnen bellen, of zou dat persé via de ha moeten… Heb het idee dat ik bij de ha gewoon niet verder kom :wall:
Je bent zelf een schat Heske! :inlove:
Als je het “aankunt” dan zou ik de gyn bellen. Je bent er al bekend en ik neem aan dat je nu niet perse door de ha hoeft doorgestuurd te worden.
Gewoon actie: brutaal mens heeft de halve wereld.
Zorg goed voor jezelf lieverd, niet te flink zijn hoor! Gewoon met je vuist op tafel slaan en zeggen dat het niet gaat! :hug: :hug: :hug:
Heske… :hug:
Jeetje, dat is toch niet normaal? Dat je zo’n pijn hebt?
En sowieso, dat het zo vaag doet, wel bloed, geen bloed, wel bloed…
Gewoon rechtstreeks de gyn bellen, hup! Is misschien moeilijk, maar ik vind echt dat je goed om jezelf moet denken, meid… heel veel sterkte en een hele dikke :hug:
Miekje, jeetje, wat sneu voor Wouter!! Hoop dat ie snel weer opknapt!! :-* Maar hoe is ie met jou nu? En met je moeder?
Kim, hoi!! :mrgreen:
Komen er ook nog even wat anderen gezellig posten vandaag?
Hier alles ok, alleen baal ontzettend dat ik vanochtend dus nog steeds een lage temperatuur had… wat is dit in hemelsnaam nou toch?? Das toch ook niet normaal??
Verder ergerde ik me net een beetje aan mijn vent… die moest voor salarisonderhandelingen naar Groningen… ging ie vlak voordat ie weg zou moeten ineens nog een half uur stampvoetend voor zijn kledingkast staan… rukte er van alles uit, zou het aan doen en smeet het er toen vervolgens weer in… niks was goed… of het was niet netjes genoeg, of er zaten kreukels in, of… nouja, uiteindelijk deed ie aan wat hij als eerste al uit de kast had gerukt en ging hij veel te laat de deur uit, dus geloof nooit dat ie nog op tijd was… zo ontzettend stom!! :x
Doe dan gewoon van tevoren uitzoeken wat je aan wilt? Vraag aan mij of ik spul wil wassen, strijken, whatever… en zorg dat het klaar ligt. En ga anders winkelen zodat je meer spul hebt om aan te trekken… Ok, hij heeft echt een hekel aan winkelen en we hebben het ook niet breed nu… maar dit slaat toch helemaal nergens op?? :roll: :x :oops: :silenced: :doh:
Verder krijg ik vandaag de uitslg van mijn sollicitatiegesprek van gister en heb ik vandaag weer een sollicitatiegesprek… spannend dus!!
Nouja, ik zal even wat nuttigs gaan doen… moet nodig weer eens stofzuigen en de badkamer schoonmaken… en moet ook gesprek nog een beetje voorbereiden…
Hoi Tierrr!!! zwaait
Lastig dat je cyclus zo raar loopt… :?
Succes met het sollicitatiegesprek vandaag, en we hopen snel op goed nieuws!!!
Nog maar even een dikke knuffel voor Heske… Die verdien je wel! :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Tierrr, wat een stomme cyclussen hebben wij ook he :wall: :wall: :wall: Hoop dat jij ook snel duidelijkheid hebt!
Nog even leuk nieuws: heb toch een vriendinnetje die al een jaar probeert zwanger te raken… het is gelukt!!! Er zit gewoon een ieniemini Purkie in haar buik! :dance: :dance: :dance: Moest wel héél ff slikken toen ik het hoorde, maar ik ben er nu gewoon even helemaal vrolijk van, ik gun het haar zó ontzettend! Vind het ook gewoon zo leuk, éindelijk één van mijn vriendinnetjes ook zwanger! :dance: Dat maakt m’n dag gewoon toch weer een beetje goed (en het feit dat ik net weer héérlijk heb ge-online-winkeld :mrgreen: )
@Ke wrote:
Tierrr, wat een stomme cyclussen hebben wij ook he :wall: :wall: :wall: Hoop dat jij ook snel duidelijkheid hebt!
Nog even leuk nieuws: heb toch een vriendinnetje die al een jaar probeert zwanger te raken… het is gelukt!!! Er zit gewoon een ieniemini Purkie in haar buik! :dance: :dance: :dance: Moest wel héél ff slikken toen ik het hoorde, maar ik ben er nu gewoon even helemaal vrolijk van, ik gun het haar zó ontzettend! Vind het ook gewoon zo leuk, éindelijk één van mijn vriendinnetjes ook zwanger! :dance: Dat maakt m’n dag gewoon toch weer een beetje goed (en het feit dat ik net weer héérlijk heb ge-online-winkeld :mrgreen: )
Gefeliciteerd met het goede nieuws van je vriendin!!! :dance:
En online shoppen… :lol: Vraagt natuurlijk weer om fotowwwwwww!
Ik meld me af voor vandaag, dochterlief Lysanna is jarig (9 jaar alweer! :shock: ) en gaan zo met stel meiden naar een indoor speelgedoe in Amsterdam (TunFun)… Gesjelligggggg! :mrgreen:
Zwaai zwaai en dikke zoen! :-*
Gefeliciteerd Kim!!
Jaaa gefeliciteerd Kim! Wat een grote meid alweer!