*** Oktoberstoppers #10 ***

Kc hoop dat het allemaal goed gaat komen :pray:

Ga nu echt :-*

Slaap lekker Miek

Ik weet zelf ook niet goed wat te zeggen hoor KC, dus het ligt niet aan jou :wink: :hug:

jippie kleuter!!!

Zwaai Zwaai

Heeee Miek; je laatste post maakte je kleuter :dance:

@miek1982 wrote:

@Jane_S wrote:
ohh wat leuk A-S en alleen de ouders kan geen kwaad.

als het mis zou gaan heb je daar in ieder geval steun aan.

tenminste zo kijken wij er tegen aan :mrgreen:

lijkt me zo geweldig tegen onze ouders zeggen, maarja eerst maar eens zwanger zien te raken… :roll:

Jane ik zie dat je een cyclus van 30 dagen aanhoud, heb je je ei zo laat gehad? Of doe je dat uit zelfbescherming?

Nee ik had mijn ei zo laat dat ik 14 dagen na ei op een 30 dagen cyclus uitkom :shock: bizar he?

welterusten A-S!! :-* :zzz:

en miek gefeliciteerd met je nieuwe rang :mrgreen: :dance:

He sjips was even douche en iedereen is ineens weg :cry:

welterusten Miek! :-* :zzz:

Ik ga nog even virtual villagers spelen

Welterusten allemaal voor straks :zzz:

:frowning: daar gaat Mascha, welterusten meid :-* :zzz:

:hug: Jane :hug:

:slight_smile: Mascha :-*

ik ga dan nu lkkr bankhangen met mijn ventje :inlove:

Tot morgen meiden!

Morgen!!

Jeetje, ik baal, want mijn temp is nog steeds zo laag als ie maar zijn kan… waar blijft die tempstijging verdorie?? :cry:

Nouja, ik ga snel, straks eerst een scholing en dan een sollicitatiegesprek! Spannend!! :slight_smile:

Hoi meiden,

Te veel gekletst hoor gisteren, wel heel gezellig, maar ik heb het dit keer niet allemaal gelezen :oops:

Miek, fantastisch een goede echo! :dance: en je mag ook nog eens terug volgende week. Super meis!

Mascha, :hug: ik vind het echt rot dat je je zo rot voelt…

Lieke, wat goed van je mannetje :clap: :inlove:

Jane, hoe staat het ermee vanmorgen?

Tijger nog geen :evil: ?

Alle meiden een dikke kus!

Miek wat een mooie foto :inlove:

Morgen meiden,

gaat wel goed… wordt steeds beter :smiley:

maar :cry: :cry: :cry: negatief getest… :cry:

dus zal wel over 2/3 dagen gewoon bezoek krijgen van de :evil: :evil: :wall:

Miekje, succes bij de gyn vandaag, hopelijk weer een mooi plaatje en positief nieuws! :pray:

Heske, dikke knuffel voor jou lieverd! Ellendig dat het weer zo verloopt met dat bloedverlies! :evil: Ik blijf duimen voor je! :-*

Jane… :frowning: Ik duim nog even voor je door dat je misschien wel te vroeg was met testen? :pray:

Mascha, wat moet het vervelend zijn dat je lichaam je zo in de steek laat. Ik hoop toch dat ze snel een oorzaak vinden! :hug:

Tierrr, jammer van je rij-examen, duimen voor de volgende keer! Dan gaat het vast lukken! :thumbup:

Succes bij je sollicitatie vandaag! :thumbup:

Miek mag nog even genieten van een extra echo :inlove: , mooi meegenomen! Pik in, die echo’s!!!

Rest van de meiden: :hug:

Goeiemorgen meiden!

Kim, ik blijf het zo gezellig vinden als je hier even langs komt fladderen! :smiley: :-*

Verder even vlug een beetje bijgelezen… Eens kijken of ik er nog wat van onthouden heb…

Miek, eigenwijze donder dus, die beeb van jou. Was te verwachten he :mrgreen: Maar gelukkig zag iig alles er goed uit, en een extra echo is (over het algemeen) nooit erg :mrgreen:

Jane, balen dat je negatief getest hebt :frowning: Maar wie weet, over een paar dagen… :pray:

KC, hoop dat je dat pak tampons dicht kan laten meid! :pray:

Mascha… gewoon ff een knuf omdat je je zo rot voelt :hug: :hug: :hug:

Miekje, succes bij de gyn!

Tierrr, succes met solliciteren!

En toen wist ik het niet meer… sorry meiden…

Oja, Lieke, een wandelend mannetje in huis, wat leuk he!!!

En Miek, leuke foto! Ik vind Mitch er sowieso niet verkeerd uitzien :silenced: :wink: , maar eigenlijk zonder haar misschien nog wel leuker juist :thumbup:

En meiden, ik snap er nu echt niets meer van. Het bloeden zet echt niet door, en ik geloof ook niet dat het nog gaat komen eigenlijk. Ben níet zwanger, daar ben ik nog steeds van overtuigd (al ben ik stiekem wel blij dat ik gisteren die test heb gedaan, anders was ik er onderhand toch aan gaan twijfelen), maar snap niet zo goed wat er dan wél aan de hand is. Ik heb al bij al maar 1 keer wat bloed in m’n maandverband gehad, verder was het alleen bij het afvegen, en het was alleen maar roze of bruin, geen helderrood gezien (sorry voor alle details weer hoor :oops: ). Dit kan ik toch niet als ongi tellen? Heb ik dan gewoon een menstruatie overgeslagen ofzo? Maar wat heeft dat (oude) bloedverlies dan te betekenen? En heb ik dan ook geen ei gehad? Wat gaat m’n cyclus nu verder doen? Moet ik naar de ha of de gyn? Ik maak me onderhand gewoon een beetje zorgen. Ik weet dat het heel normaal is om pas na een half jaar of zelfs langer zwanger te worden, maar ik ben het van mezelf niet gewend, en ik maak me toch wat zorgen omdat mijn lijf zo raar doet. Eigenlijk zou ik best eens bij de gyn willen checken of er niets mis is, maar ik zie er zo enorm tegenop om naar het ziekenhuis te gaan :frowning: Maar weet niet wat ik hier nu mee aan moet. Heb ook een gek soort buikpijn (niet echt erge pijn, meer een beetje tintelend gevoel ofzo, niet fijn iig), zat al aan blaasontsteking te denken, maar dat voelt volgens mij toch anders… Nou ja, ik vind het iig allemaal behoorlijk ellendig worden, wil graag gewoon de volgende ronde in, maar het schiet zo gewoon niet op :frowning:

Hee lieve meiden!! :slight_smile:

Kim, wat leuk dat je zo af en toe even om het hoekje kijkt… met jou alles goed? :slight_smile:

Miekje, hoe gaat ie met jou?

Jane, wat balen zeg… :frowning:

Waarom had je al getest? Had je het idee dat je zwanger was? Sja, het zou nog steeds kunnen natuurlijk… ik hoop met je mee!!

En Heske, jeetje, wat jij schrijft is zo herkenbaar… al die vragen… daar zit ik ook mee…

Ik zit nu inmiddels op dag 24 en heb nog steeds een lage temperatuur… en zaterdag (dag 21) had ik een paar druppels bloedverlies. Dus ik dacht dat dat misschien mijn ei aankondigde… zeker in combi met een redelijk donker streepje op de ovutest zondag… maar nu dus nog steeds lage temp…

En hier dus ook al die vragen… Wat was dat bloedverlies? Wat heeft dit allemaal te betekenen? Heb ik dan geen ei? Wat gaat m’n cyclus nu verder doen? Wat moet ik doen?

Jakkes, niks aan… en inderdaad, een half jaar is niet heel lang, maarja, als je lichaam zo raar doet ga je je zorgen maken dat het misschien wel veel langer kan gaan duren… :frowning:

Heske, heel veel sterkte ermee en ik hoop dat wij strakjes allebei snel zwanger zijn!!

Sollicitatiegesprek weet ik trouwens niet precies hoe het ging… had er niet een heel positief gevoel bij, veel pittige vragen en er waren gister al 6 sollicitanten geweest… één van de mensen die erbij zat leek wel enthousiast, maar de ander wat minder… ben dus bang dat het hem niet wordt… maargoed, één voordeel: ik hoor het morgen al!

En heb morgen dus nog een gesprek… spannend allemaal hoor!!

@M&J wrote:

En Sproet heeft DE jurk gevonden :dance: :dance: wil je alvast een klein tipje van de sluier oplichten voor ons?? :angel:

Ha ha... eeh... hij is (gebroken) wit en niet strapless.... :D

Meiden, er naderen weer nod's.
Nog nieuwe ontwikkelingen?

A-S, al enig idee hoe je het wilt gaan vertellen?

Heske, gewoon hier je hart luchten hoor. Hoewel ik het ook vaag vind dat het niet doorzet en je niet echt tips kan geven. Ik zou me ook zorgen maken dat mijn lichaam het op de een of andere manier laat afweten. Als het de volgende ronde weer zo gaat, misschien toch overwegen om het eens met de gyn te bespreken :hug:

Nou, ik ga nog even wat te eten scoren. Heb tegenwoordig de hele dag trek :drool:

Meiden, waar zijn jullie nou?

Straks pas weer als ik al naar bed wil zeker :wall:

Jullie weten toch dat dinsdag de enige avond is dat ik kan kok-en?? :smiley:

Nou, dan ga ik de was maar even ophangen en kom ik straks nog wel even spieken. Nu heb ik geen reden meer om het uit te stellen ha ha!

Laters :-*

Hee sproetje,

Hoe is het met jou??

Ik zit nog beetje in dubio hoe ik het ga vertellen.

Jij nog suggesties??

Liefs A-S