*** Oktoberstoppers #10 ***

Wat een grote stap Heske! Super dat je het gedaan hebt!! :thumbup: :-*

Miekje, fijn dat Emma weer is opgeknapt :dance: maarre… cakejes bakken en ik mag niet meedoen?? :cry:

Gisteren weer een groot bloedonderzoek gehad (uhhhh ja ik moest weer in de kinderkamer :oops: ) en daarna naar de bedrijfsarts. Ik had me blijkbaar veel te druk gemaakt want toen we door de gang liepen richting uitgang was het weer zover; het licht ging weer compleet uit bij me.

Toevallig kwam net ook mijn unitmanger aanlopen en samen met Jer heeft hij me ergens op een stoel gezet en is de bedrijfsarts weer gaan halen :eh:

Toen we eenmaal buiten waren ging het weer wat beter, wat is frisse lucht lekker zeg!!

Heske, goed zo meid :-! Wat dapper van je dat je gebeld hebt.

Neem die touwtjes weer terug in handen!

Niet bang zijn, ze gaan nu vast helemaal uitzoeken wat er aan de hand is en met de antwoorden kun je een nieuw plan maken indien nodig. :-

Mascha, jee, ook voor jou een heftige dag gisteren. Wist je al dat er een therapie is om van prikangst af te komen?

Moet me zelf er ook maar eens aan laten geloven want ik kan er ook niet tegen :silenced:

Ik ga weer even leren, kijken of ik vandaag mijn theorie wel kan halen :roll:. Voel me ellendig, ben harstikke verkouden en mijn hoofd knalt uit elkaar van de pijn :frowning:

Mascha, jeetje meis :o , het gaat ook gewoon niet lekker met jou he :hug: :hug: :hug:

KC, hoe laat heb je examen? Zal voor je duimen!

Ik heb zo rijles… geen zin :silenced: Maar ja, laatste les, dus moet er toch maar aan geloven :shifty:

Mascha, jee meid, dat is schrikken! Even een dikke knuffel voor jou! :hug: :hug: :hug:

Heske, ik ben toch bezig, doe ik jou gelijk erachteraan! :hug: :hug: :hug:

KC, succes met je examen, en beterschap meis! :hug: :hug: :hug:

Miekje, voor jou ook gewoon een knuffel, hoe gaat het bij jullie? :hug: :hug: :hug:

Om 15h. Moet over een uurtje al weg :roll:

@Tierrr wrote:

Het dagje meedraaien op mijn nieuwe werk was leuk! Denk dat ik daar wel kan wennen. De mensen daar waren ook wel enthousiast. Nu maar even een telefoontje afwachten en bekijken wanneer ik daar dan kan beginnen.

Wel bel ik morgen nog even dat kinderdagverblijf dat me uitnodigde voor een gesprek; als dat leuk is, ze willen me hebben en ik krijg een vast contract voor meer dan 20 uren op de plek die ik graag wil, dan is dat ook nog wel een optie…

(Vandaag belde er trouwens weer iemand die me wel wou hebben, maar daar heb ik nee op gezegd… maar wel super dat iedereen me uitnodigt, dat sterkt je wel in je zelfvetrouwen!! :slight_smile: )

Wat goed Tierrr dat je het naar je zin hebt gehad om een dag mee te draaien. Ik vind het ook leuk voor je dat de aanbiedingen nu “binnen stromen” …

@ Mascha :

Ik vind de rode jurk wel mooi om te zien, het straalt iets chiques ( of hoe je het ook mag schrijven ) uit…

@ KC SUCCES met je examen !!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

@tijgertje1982 wrote:

@ Mascha :

Ik vind de rode jurk wel mooi om te zien, het straalt iets chiques ( of hoe je het ook mag schrijven ) uit…

Ik ben er nog steeds niet helemaal uit :wink:

Ze hebben alletwee wel iets eigenwijs en aparts en dat is ook waar mijn mams voor haar collectie naar op zoek is…

“probleem” met de rode is de sleep, wanneer kan je dat aan :roll:

@KC; ik duim voor je hoor om 15:00 :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :pray:

Vandaag gaat het wel redelijk met mij.

Nog steeds verkouden ( neus dicht, keelpijn , hoofdpijn, hoesten)

maar dat gaat vanzelf wel weer over. Ben gister bij de drogist geweest en heb lippenbalsem ( heb hele droge gescheurde lippen) vicks (om beter te gaan ademen) en een hele voorraad zakdoekjes gehaald.

Ik moet ook snel een beetje opknappen, want heb morgenavond de verjaardag van mijn nichtje en daar wil ik toch wel heen…

Verder geen bloedverlies vandaag maar gisteravond wel kleine steekjes in buik en dan voornamelijk aan de rechterkant. En de rest van de dag eigenlijk een beetje een zeurderige pijn ( kan het bijna niet omschrijven wat voor pijn) door mijn hele buik. En nee het was geen honger gevoel want ik eet nu bijna de hele dag door :oops:

Een jurk met een sleep trek je volgens mij alleen aan naar een bruiloft en een galafeest ? Ik ben niet zo thuis in jurken en feestjes hoor, maar dat idee heb ik erbij…

Zou je zoiets verkopen als inderdaad bijvoorbeeld bruidsjurk :think:

Heel duur is ie niet :wink: :dance:

Vervelend dat je je nog steeds niet echt 100% voelt tijger :hug:

Heb je ook vitaminepilletjes? Wil nog wel eens helpen zo’n vitamineboost

Ik vind het een galajurk :inlove:

Kids zijn in de tuin aan het spelen, jaja Emma ook. Eten nu samen in hun huisje een zakje chips. Ik wilde eigenlijk een stukje met ze gaan fietsen, maar voel me zo klote dat ik niets anders wil als stomweg op de bank zitten :? Nou ja dat doe ik dan maar ook…

Mascha, jeetje wat een dag weer gister :hug:

Val je dan ook echt flauw? Moeten ze niet eens kijken hoe dat kan?

En gaat het weer een beetje?

KC :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: je kan het meis!

Tijger jeetje meis, heb je zo een last van je buik, wat vervelend zeg.

Zou het zeker weten niet kunnen dat je zwanger bent?

Lief Kim, dat je knuffels komt strooien :inlove: Ik strooi eentje terug :mrgreen:

Heeee Miekje zwaai

We zijn wel de lamme en de blinde he :wink: Jer roept ook wel eens; heb je nog wat van die andere brokkenpiloot gehoord?? :mrgreen:

Als ik zo iets heb dan gaat alles draaien en wat er dan gebeurd weet ik eigenlijk niet :?

@ Miekje :

Dikke knuffel voor Emma :hug:

Ik hoop dat ze snel weer beter is, dat de oorpijn weg is en dat de paarse puntjes verdwijnen. En voor jezelf ook een hele dikke knuffel, :hug: want een blaasontsteking is ook niet fijn om te hebben…

@ Heske :

Wat leuk dat de meiden het zo naar hun zin hebben gehad en dat jullie weer lekker hebben kunnen bijkletsen…

@M&J wrote:

Vervelend dat je je nog steeds niet echt 100% voelt tijger :hug:

Heb je ook vitaminepilletjes? Wil nog wel eens helpen zo’n vitamineboost

Ik heb vitamine C 1000 mg bruis.

Die moest ik gebruiken toen ik een blaasonsteking had en heb eigenlijk gewoon weer nieuwe gekocht en neem ze nu iedere ochtend.

@Miekje wrote:

Ik vind het een galajurk :inlove:

Kids zijn in de tuin aan het spelen, jaja Emma ook. Eten nu samen in hun huisje een zakje chips. Ik wilde eigenlijk een stukje met ze gaan fietsen, maar voel me zo klote dat ik niets anders wil als stomweg op de bank zitten :? Nou ja dat doe ik dan maar ook…

Mascha, jeetje wat een dag weer gister :hug:

Val je dan ook echt flauw? Moeten ze niet eens kijken hoe dat kan?

En gaat het weer een beetje?

KC :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: je kan het meis!

Tijger jeetje meis, heb je zo een last van je buik, wat vervelend zeg.

Zou het zeker weten niet kunnen dat je zwanger bent?

Lief Kim, dat je knuffels komt strooien :inlove: Ik strooi eentje terug :mrgreen:

Lekker dat het weer goed gaat met Emma en dat ze nu buiten aan het spelen zijn, het is heerlijk weer.

Zeker weten of ik zwanger ben, weet ik niet. Omdat ik donderdag gewoon bloedverlies had, heb ik geen test gedaan. Ik zit er aan te denken om morgenochtend toch maar even voor de zekerheid te testen. Dan is mijn mannetje ook thuis, dus kan het goede of slechte nieuws gelijk met hem delen.

Ik mag ook weer in het rijtje Heske en tijger :frowning:

Dinsdagochtend wat bloedverlies, woensdag middag een beetje, gisteren niet en vandaag weer een heel klein beetje :?