:shifty: nog steeds geen Miek?? :shifty:
:lol: :lol: die Tierrr. Veel plezier vanavond
Spannend morgen sollicitatiegesprek!! Alvast heel erg veel succes meis!
Gaat je vast en zeker lukken :thumbup:
Oh Mascha, zo een kastje. Jeetje wat een gedoe weer. Ik vind het wel vreemd dat ze je laten gaan met een hartslag van 150 hoor, zonder meteen te kijken hoe dat komt…
(lees: :snooty: ze moeten goed voor je zorgen daar!)
Hoop dat het niets is en dat het snel afgelopen is met die medische molen :hug:
@Miekje wrote:
Tijger, misschien een stomme vraag maar hoe vaak moest jij die vitamine c 1000 mg tabletten pd nemen?
Ben je klachtenvrij verder?
Hoe staat het met de meubeltjes?
Hoi Miekje,
De arts had gezegd een paar dagen , maar ik heb een tube van 20 tabletten gekocht en die maak ik netjes op. Moet eerlijk zeggen dat het lijkt of ik me iets levendiger voelt nu ik 's morgens die tabletten neem.
De klachten zijn zo goed als weg ja. Heel af en toe nog een iets brandend gevoel maar verder gaat alles weer goed.
De meubeltjes staan netjes op zijn plek, we wachten alleen nog op een nieuw bovenblad, zou een week duren toen we een nieuwe gingen bestellen, maar dit word de derde week al en nog geen blad...
Nou daar mogen ze dan wel eens mee opschieten! Er achteraan bellen hoor! (doe ik altijd hihihi, vinden ze me maar lekker een zeur, het helpt vaak wel)
Leuk dat je meubels allemaal een plaatsje hebben!
Oh dus jij moest 1 keer per dag 1000mg (dus 1 zo een bruistablet)
Hoe voel je je verder? fijn dat de klachten zo goed als weg zijn. En je weet t he, anders je urine nog een keertje wegbrengen! (sorry, mama Annemieke is aan de klets :oops: )
hahah jaja zodra de klachten weer iets erger worden breng ik gelijk mijn urine weg.
Ik wacht tot vrijdag of ik gebeld ben over het blad en anders rijd ik er vrijdagavond gewoon heen en wil ik uitleg hebben waarom het zo lang duurt en dat ze me hebben voor gelogen “met het duurt een week” :naughty:
Ja 1 bruistablet van 1000 mg per dag.
Als je hem oplost in het water, lijkt het daarna een beetje op sinas…
Gelijk heb je! Don’t mess with tijgertje :mrgreen:
zo is dat. het is betaald, dus het moet ook goed zijn, zo niet dan word je opgezocht hahah.
ik ga even snel eten koken, want mijn mannetje ligt nu te slapen, maar om 20 uur komt gtst en dat wil ik graag zien. ik kom straks weer even teug…
:lol:
Eet smakelijk!!
Hmm… ik denk dat ik maar even in bed ga…
Zorgen dat ik heerlijk ruik, en dan een mooi setje aan… :roll:
@Memmie wrote:
Tijgertje, het kan maar zo hoor! Volgens mijn berekening hebben de zwemmertjes bij mij ook 2 dagen moeten overleven.
Ok ik ben benieuwd, dus misschien dat er dan toch een klein kansje inzit...
Eerst even op iedereen reageren.
Miekje, wat een schrik van je moeder. Je wordt de laatste maanden wel getroffen zeg! Hoe gaat het nu met haar? En hoe is het met jou? Nog bloed gezien?
Tijgertje, spannende dagen voor jou! Er zijn gevallen bekend dat zwemmertjes het wel 7 dagen volhielden. Dus nog niet opgeven hoor!
Mascha ze zijn wel aan je aan het sleutelen zeg, wordt tijd dat ze eens duidelijkheid kunnen geven. Bah!
Heske, weet niet zo goed wat ik moet zeggen… Denk aan je en geefje vanaf hier een warme :hug:
Jane, misschien deze maand eindelijk?
Tierrr, gewoon zin maken! Kan ik 5 min. gebeurt zijn :mrgreen:
Verder kan ik niet terug lezen en ben vast meiden vergeten! Die geef ik een hele dikke :-*
@miek1982 wrote:
Jane, misschien deze maand eindelijk?
ik had wel beetje hoop en :pray: :pray: nog steeds dat ik mij nu vergis.
maar voel beetje raar gevoel daar beneden dus ben bang dat het er gewoon aankomt over 3/4 dagen :cry:
hoe was je echooo!!?? :D :inlove: showen!!
En nu over mijn echo! Het was prachtig :inlove:
En helaas moet ik volgende week weer terug komen omdat hij er niet goed voor wilde gaan liggen (heel vervelend natuurlijk :liar: )
Om een goede echo te maken willen ze dat hij horizontaal ligt op zijn zij (wij willen namelijk een nekplooimeting laten doen en dat kunnen ze alleen zo goed meten)
Ons kindje ligt echter vertikaal in mijn buik. Hij was echt naar de camera aan het kijken zeg maar. Moest nog even springen en schudden, maar hij wilde niet draaien, dus nu moet ik volgende week donderdag terug.
Alles zag er verder wel goed uit dus ben heel blij :inlove:
Ze heeft helaas ook geen mooie foto’s kunnen maken dus die houden jullie nog van me tegoed!
En de eerste 12 weken zit erop! :dance: Vanaf nu moet ik me beter gaanvoelen toch? :eh:
@miek1982 wrote:
En nu over mijn echo! Het was prachtig :inlove:
En helaas moet ik volgende week weer terug komen omdat hij er niet goed voor wilde gaan liggen (heel vervelend natuurlijk :liar: )
Om een goede echo te maken willen ze dat hij horizontaal ligt op zijn zij (wij willen namelijk een nekplooimeting laten doen en dat kunnen ze alleen zo goed meten)
Ons kindje ligt echter vertikaal in mijn buik. Hij was echt naar de camera aan het kijken zeg maar. Moest nog even springen en schudden, maar hij wilde niet draaien, dus nu moet ik volgende week donderdag terug.
Alles zag er verder wel goed uit dus ben heel blij :inlove:
Ze heeft helaas ook geen mooie foto’s kunnen maken dus die houden jullie nog van me tegoed!
oh gelukkig is alles goed en hebben jullie kunnen genieten! :inlove:
Jammer dat we langer moeten wachten op die geweldige echofoto maarja jij mag volgende week nog een keer :dance: :inlove: dus dat is super :inlove: .
En nog gefeliciteerd met de 12 weken grens!! :dance:

leuk dat je een prachtige echo hebt gehad, alleen jammer dat ze er nu geen foto van konden maken.
Dank je wel Jane,
Dat is het nare van deze dagen. Een zwangerschap voelt namelijk precies hetzelfde als een ongi. Had ik bij milan heel erg. Moest zondag ongesteld worden en vrijdag voelde ik al dat het eraan ging komen. Dezelfde pijn zeg maar. We hebben toen voor de gein die vridag een test gedaan en die was positief. Het wil dus niets zeggen! Ik blijf echt wel voor je duimen hoor… Kom op zeg, wordt nu wel tijd hoor!!!
zwemmertjes die 7 dagen volhouden??
ik weet niet beter of het is een dag of 2 …
@ Tierrr…
You go girl… zet hem op !!!
Hoi tijgertje,
Ja, heb ik een keer gelezen. wacht ga het even opzoeken…
Meiden ik kom ff showen met mijn manneke, hij loopt sinds vandaag echt los: :inlove: http://www.zie.nl/videos/jesse-loopt/m1bzuebf1wts
Ben een paar dagen niet online geweest, ga zo maar eens teruglezen.
Had alleen gezien dan bij Heske ws de rot duivels weer zijn gekomen :hug:
Dit gevonden:
Het is niet precies bekend hoe lang zaadcellen in het lichaam van een vrouw kunnen blijven leven. In één onderzoek wordt beschreven dat 7 dagen na het vrijen nog levende zaadcellen aan het eind van de eileiders zijn aangetoond. Algemeen wordt echter aangenomen dat vers sperma zo’n 72 uur kan blijven leven.