*** Oktoberstoppers #10 ***

Krijg je nu weer hoop tijgertje? :smiley:

Ik ga snel kijken Lieke! Leuk!

Lieke, je link doet het niet!

Bedankt Miek, het zijn nog geen krampjes , dat had ik 2 dagen geleden wel hele lichte ongi gevoel.

net had ik meer weeig gevoel, niet kramp… maarja dan denk je toch weer dat het eraan zit te komen.

Maar had het ergens nog gelezen indd ze die krampjes had paar dagen voordat ze positief teste :pray: hoop dat ik gewoon indd nu eens zwanger ben :inlove: achja…

En uhm tijger ik heb ook van iemand gelezen dat ze zwanger was en alleen zo’n 5/7 dagen voor ei gemeeschap had gehad…

ok dank je miek1982,

ja nu is de hoop toch niet helemaal verdwenen,

alleen worden het dus nog twee spannende dagen … :pray:

Ja tijger blijft spannend!!

Ik geef ook telkens de hoop op en dan praten die meiden hier weer zo dat je hoop krijgt :wink: :mrgreen:

Ja dat is zeker zo…

Iedereen leeft wel met elkaar mee en je kan ook gewoon even lekker zeuren hier zonder dat iemand je iets kwalijk neemt.

Heerlijk is dat…

@miek1982 wrote:

Raar, als ik er op klik zie ik Jesse gewoon… :think: ik ga kijken…

Hoop doet leven meiden :mrgreen:

En lekker blijven zeuren hoor! Kan er zelf ook wat van :roll:

Ik wil gewoon heeeeeel graag weer eens een positieve test zien hier! Is veels te lang geleden!

@tijgertje1982 wrote:

Ja dat is zeker zo…

Iedereen leeft wel met elkaar mee en je kan ook gewoon even lekker zeuren hier zonder dat iemand je iets kwalijk neemt.

Heerlijk is dat…

helemaal mee eens :inlove:

en Lieke ik klikte op de link en hij deed het indd ook niet :frowning:

@lieke1 wrote:

@miek1982 wrote:

Raar, als ik er op klik zie ik Jesse gewoon… :think: ik ga kijken…

Ik krijg: sorry de pagina die je zoekt bestaat niet. Misschien kunnen de andere meiden hem wel openen en ligt het aan mijn computer!

@miek1982 wrote:

Hoop doet leven meiden :mrgreen:

En lekker blijven zeuren hoor! Kan er zelf ook wat van :roll:

Ik wil gewoon heeeeeel graag weer eens een positieve test zien hier! Is veels te lang geleden!

Mee eens!!!

Hub kijkt vanaaf of morgen even.

Wat heb je dan ineens een ander kind hè als ze lopen! Vond het zoo raar. Mooi ook zooo mooi! Jullie zullen wel trots zijn!

Jaaaaaaaa Miek, superrrr!! Zo fijn dat alles goed was en je nu op die magische 12 weken zit!! Gefeliciteerd!! :mrgreen:

Maarja, nu moeten wij weer wachten op een mooie echo-foto… :x :wink:

Ik zie Jesse helaas ook niet… maar super dat ie los loopt!! :smiley:

Tijger en jane, spannend alweer!!

Ik vind de periode waarin ik nu zit ook spannend… zal hij vanavond raak schieten? :mrgreen:

Ik ben lekker in bad geweest en weer helemaal schoon, dus ben er klaar voor… :wink:

Maar eerst nog ff saampies tv kijken!

ik krijg ook “Sorry! De pagina die je zocht bestaat niet.”

jammer, oke wachten we nog een dagje :wink:

ja super is dat he :inlove:

Ik krijg de link ook niet open.

Zegt dat de pagina niet bestaat…

Kijk dit zijn wij :inlove:

Mooie foto !!

Wat een mooie foto Miek van jullie gezinnetje :inlove: :inlove:

Tierrr!!!

MAKE ME PROUD!!!

Heb weleens gehoord dat achterlangs het beste is en daarna natuurlijk omhoog met die benen! :mrgreen: Kan niet missen!