Heeey Memmie :mrgreen:
Wat is een BI?? zie het nu al voor de 3e keer voorbijkomen vroeg me af wat het is�
Wat een vervelend kwaaltje heb je memmie, bah⦠:hug:
en ik heb ook geen idee hoe dat is geregeld met ww en zw. verlof⦠:wall:
jup het wordt weer een spannende week! :mrgreen:
owwwkayyy, nu snap ik het :mrgreen:
thnx Mascha! :-*
hoe gaat het nu met jou?
hoe was jullie dagje gisteren?
Spannend vandaag echo voor Miek
Heske met ons kan je alles delen hoor, dus ook je onzekerheden! Ik heb zelf ook een onregelmatige cyclus en al een aantal keer gehad dat ik maar 1 dag bloedverlies had Gewoon balen dat je niet precies weet hoe of wat :hug:
Pas je wel goed op jezelf Memmie?? Voldoende rust pakken tussendoor! :hug:
Miekje, doe je je mams de groetjes?
En Sproet heeft DE jurk gevonden :dance: :dance: wil je alvast een klein tipje van de sluier oplichten voor ons??
Tijger, ik :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: voor je dat de :evil: :evil: gewoon weg blijven!!!
@Miekje en Jane: gisteren zijn we het laminaat voor de zolder naar ons nieuwe huisje wezen brengen daar nog even lekker wat gerommeld in de tuin en in ukkieās kamertje. Toen we weer thuis waren was ik aardig kapot maar we hebben nog wel even lekker een stukkie met Buffel gewandeld. Gewoon even lekker een dagje samen gehad :thumbup: :inlove:
Mascha: oh gezellig, leuk dagje gehad dus :inlove:
Hallo!
Kids net opgehaald, zitten een broodje te eten voor de tv :inlove:
Mascha, fijn dat je een leuke dag hebt gehad gister meis :thumbup: zal de groetjes doorgeven :mrgreen:
Hoe laat had Miek dr echo? Leuk hoor :inlove:
Memmie, het klinkt wel echt als BI. Als het zo doorgaat zou ik even naar de ha gaan voor een verwijzing voor mensendieck. (kan nu ook zonder doorverwijzing)
Je kan t even testen. Plat gaan liggen en 1 voor 1 je been optillen. Als dit bijna niet meer kan (door de pijn, of omdat het op slot schiet) echt even aan de bel trekken. Als je 2 jaar (geloof ik) achtereen hebt gewerkt kun je zo de ww in. Met BI is het de ziektewet hoor. (is dat met jouw werk anders??)
Heskeā¦meisje toch, wat een rot situatieā¦
Wil je NOOIT meer schrijven dat we het āwel-nietbloedenverhaalā hier ook wel zat zullen zijn :naughty:
Natuurlijk niet malle meid!!
Ik vind het alleen maar hartstikke naar voor je
Nee hoor schrijf het in godsnaam hier lekker van je af, daar zijn we voor!
Een hele dikke kus voor jou :-*
Jane, ben je weer helemaal opgeknapt?
Het wordt zeker een spannende week!!
Nog niet helemaal opgeknapt, maar gaat stukken beter!
Miekje wanneer krijgen we weer van jou een buikfoto??
en morgen echofoto toch?? :mrgreen:
Mascha, heb je al uitslag va de cardioloog? 150 slagen pm is toch niet normaal, moeten ze dat niet in de gaten houden??
@Jane_S wrote:
Nog niet helemaal opgeknapt, maar gaat stukken beter!
Fijn dat je je wel wat beter voelt Jane, hoop dat je snel weer de oude bent meis!
Ja zal weer ff een foto maken. Hoop dat de gyn morgen een echofoto afdrukt, doet ie niet iedere keer nl. Hij kijkt meer naar het hematoom dan naar het kindje (ja alleen of hij een kloppend hartje ziet natuurlijk)
Dan zeg je maar dat ik er 1tje gevraagd heb :mrgreen:
want de vorige waren niet duidelijk genoeg!! :lol: (hopelijk helpt het :mrgreen: )
:lol: :lol:
Das een goeie :thumbup: ga ik doen :inlove:
:lol: :lol: ik hoop dat helpt
:inlove:
ben benieuwd hoe het met onze Miek gaat, heb haar tijdje niet meer gehoord⦠(toch� of was ik nou zo beroerd dat ik eroverheen heb gelezen :oops: )
@Miekje wrote:
@Jane_S wrote:Nog niet helemaal opgeknapt, maar gaat stukken beter!
Fijn dat je je wel wat beter voelt Jane, hoop dat je snel weer de oude bent meis!
Ja zal weer ff een foto maken. Hoop dat de gyn morgen een echofoto afdrukt, doet ie niet iedere keer nl. Hij kijkt meer naar het hematoom dan naar het kindje (ja alleen of hij een kloppend hartje ziet natuurlijk)
Zeg gyn, Mascha is bijna jarig en die wil een mooie echo als cadeautje :inlove:

Uitslag heb ik nog steeds niet Wel wil de cardioloog nog meer testjes doen.
Waarschijnlijk ook zoān holterkastje :think:
Meiden even snelā¦
Ik verwaarloos jullie, schaam me diep :oops:
Ge nu voor de echo heb om 4 uur een afspraak. Jullie horen het vanavond wel en zal dan meteen op iedereen reageren. Kom een spannende tijd aan voor een aantal!
Tot vanavond :-*
:inlove: Tot vanavond Miek!! :mrgreen: :-*
eh :eh: was een holterkastje :shifty: ??
Ben nu wel heel nieuwsgierig, hoop dat Miek ons niet te lang laat wachten op haar goede nieuws! :inlove:
Jane, wanneer ga je testen?
Ik heb weer honger⦠:roll:
als het nog kan zaterdagā¦
ja ik ben ook benieuwd naar Miek haar geweldig nieuws! :inlove: en mooie fotoooos!!
@Miekje wrote:
eh :eh: was een holterkastje :shifty: ??

Hiermee willen ze dan 48 uur de hartslag controleren
Hee dames!!
Jaaaaa, wat leuk, er is weer eens wat gekletst!!
Alleen helaas wel een verdrietig verhaal van Heske⦠he verdorie meid, waarom zit het je nou nooit eens mee? Vind het allemaal zo vervelend voor je⦠En - zoals de rest ook al zei - natuurlijk worden wij niet gek van je, je moet hier juist schrijven over hoe je je voelt, daar zijn we voor!! :hug:
Miekje, fijn dat het weer beter gaat met je moeder, he wat een schrik verdorie!!
Jeetje mascha, het is ook allemaal wat he? Maargoed, het is natuurlijk positief dat alles goed in de gaten wordt gehouden!!
Miek, hoe was je echo?? Ben benieuwd!!
Hier alles ok. Mijn temp was vanochtend 36,5. En de laatste dagen was dat steeds 36,3. Dus wel ietsje hoger, maar kan er nog niet echt wat over zeggen, want er zit wel eens vaker een uitschieter tussen⦠de komende dagen maar es even zien of ie hoog blijft.
Mijn ovutestje van net was minder donker dan die van gister, dus ik ga er vanuit dat gister mijn LH-piek was en dan vandaag mijn eisprong. Zaterdag geklust, zondag niet⦠dus nu moet en zal ik vanavond, of het nu uitkomt en we zin hebben of niet⦠ooooh, vreselijk ben ik!! :oops: :shock: :silenced:
Morgen trouwens een sollicitatiegesprek⦠spannend!! :roll: