Die eerste zijn inderdaad wel errug cute heske :inlove:
Hier eigenlijk alweer erg moe en zelfs een beetje misselijk.
Heb ik nu al sinds een paar dagen. Hopelijk is het tijdelijk :shifty:
Mijn vriend is net weg, die heeft een avondje met de mannen.
Ik ga zo vanuit bed lekker the x factor kijken.
Nu alleen hopen dat die vriendin niet langs komt die ik half half heb uitgenodigd :silenced:
@Jane_S wrote:
Hier gaat het wel goed, behalve veel stress over school en projectgroepen pfff ze maken het me moeilijk omdat ik ziek ben…wordt je ook niet veel beter van…
maar gaat al iets beter en daar ben ik al blij mee
He jakkie, daar is niks aan... dat heb ik ook wel eens gehad... werd mijn naam niet op een opdracht gezet en moest ik een vervangende opdracht gaan doen... alsof het niet al vervelend genoeg is dat je ziek bent... Ik hoop voor je dat ze toch nog een beetje rekening met je houden!!
Heske, wat een enorm leuke schoentjes!! Sterre heeft niet te klagen over het aantal schoenen ook, hahaha! :D
Sproet, gaaf zeg, jurk shoppen, veel plezier!! Mogen wij weten wat het ongeveer geworden is? :)
Er is trouwens direct alweer een nieuw examen aangevraagd: zaterdag 4 april! Nouja... 3 maal is scheepsrecht, toch? :pray:
Volgende week dinsdag en woensdag sollicitatiegesprek... spannend!
En mijn man woensdag salarisonderhandelingen... steeds maar spannende dingen dus!
Hoi meiden
Mijn mama is vannacht met de ambulance naar het ziekenhuis gegaan. ze ligt aan de hartbewaking en ze zijn nog bezig met allemaal echo’s en onderzoeken…
Mijn vader was nogal vaag…
Ik mag met mijn zusje om half 4 even naar haar toe
Sorry voor dit ego berichtje…
p.s. wat jammer Tierrr, volgende keer beter lieverd :-*
Oh Miekje, wat naar! Veel sterkte meis, ik hoop dat het allemaal snel goed komt met je moeder!
:hug: :hug: :hug:
Jeetje Miekje! :hug: veel sterkte, hopelijk gaat het snel allemaal weer goed met je moeder! :-*
Miekje…
Hoe gaat het nu met haar? Jeetje, wat schrikken, zeg!
Het zit ook allemaal even niet mee he? :hug:
Hoi hoi allemaal,
Tis alweer een tijdje geleden dat ik me hier gemeld heb!
Hoe is het verder met iedereen?
Miekje wat spannend van je moeder, we hopen dat alles goed gaat zeg!!
Voor alle andere dikke knuffel van mij!
Hier gaat het verder allemaal rustig en prima! We zijn van plan volgend weekend de familie op de hoogte te stellen.
Zit alleen nog een originele manier te bedenken, iemand nog suggesties??
Heb al wel fotolijstjes gekocht voor de ouders, maar zoek daarin nog iets van leuk gedichtje ofzo. Nog maar ff verder zoeken.
Kga snel weer ff aan de slag want moet vanavond al vroeg weg!!
Dikke kus van A-S
Miekje, ben je al bij je moeder geweest? Hoe gaat het met haar? Meis, ik denk aan jullie! :-* :hug:
Hier zijn de duivels nu echt gearriveerd… Ze komen eigenlijk altijd precies op tijd (na 26 tot 28 dagen zeg maar…), maar doen gewoon altijd alsóf ze eerder willen komen :evil:
Nou ja, lekker wijntje vanavond dan maar
Haha, goedzo Heske, dingen van de positieve kant bekijken!
Maargoed, ik snap heel erg goeddat je baalt… duivels zijn niet leuk… die moeten gewoon 9 maanden wegblijven… :?
Maarja, je weet nu in ieder geval wel weer even waar je aan toe bent en kunt straks weer vol goede moed gaan klussen! :hug:
Ik voel me op het moment zéér onzeker…
Ben inmiddels op dag 22 en heb met ovutesten nog geen ei gespot en geen temperatuurstijging… en nu… nu had ik net een beetje bloed.
Innesteling kan het niet zijn, want wat moet er innestelen zonder ei?
Dus waarschijnlijk een menstruatie en een cyclus zonder ei gehad…
Ik vind dit dus heel erg…
Zou het kunnen zijn dat dat kleine beetje bloed van mijn eisprong is?
Ik heb even gegoogled en het schijnt dat sommige vrouwen een beetje bloed verliezen tijdens de eisprong… en ik verwacht hem wel nu ongeveer, gezien het feit dat mijn temp net vanochtend een beetje steeg…
Verdorie, ik wil NU klussen, voor het geval dat, maar we moeten zo op verjaardagsvisite… zou het ook nog op tijd zijn als we daarna klussen? :think:
He jakkie, niks aan allemaal dat onzekere gedoe…
Ik wil zo graaaaaaag!!
He tierr bah die onzekerheid!
Ik heb al beetje ongikrampjes dus baal ook als een stekker.
en indd tierr, Ik wil zo graaaaag!!! :roll: :shifty:
Miekje hoe is het nu met jou?
en hoe is het met je moeder nu?? :-
Heske balen dat het toch nog heeft doorgezet :hug: :-
Nieuws van Miekje:
Met haar moeder gaat het naar omstandigheden wel redelijk. Morgen gaan ze verder onderzoek doen maar voor vandaag mocht ze naar huis! :think:
Uiteraard is Miekje zich kapot geschrokken :hug:
Lieverd ik hoop dat ze snel erachter komen wat er aan de hand is/was met je mams! Niet weten wat er mis (kan zijn) is is echt niet leuk :hug: :hug: :hug:
Wens je moeder maar heel veel sterkte :hug:
Wij zijn vandaag een half jaar getrouwd :dance: :inlove:
We gaan zo even naar ons nieuwe huis, wat spullen nog wegbrengen en als ik me goed voel misschien wel even uitwaaien op het strand Ik heb er zin in!!! 8)
@Jane_S wrote:
Ik heb al beetje ongikrampjes dus baal ook als een stekker.
Hoe is het nu met die krampjes?
Ik zei al: die kunnen ook wat positiefs betekenen natuurlijk... :thumbup:
Mascha, van harte gefeliciteerd en heel veel plezier vandaag!! Geniet ervan, dat heb je wel verdiend!! :mrgreen:
Miekje, jeetje, wat een schrik inderdaad... ik hoop dat het goed blijft gaan met je moeder en dat ze er snel achter komen wat het was.. :-*
Hier dus gisteravond om half 8 een heeeeel klein beetje bloed en toen ik daarna rond 10 uur weer naar de wc ging weer een beetje.... maar sindsdien helemaal niet meer... :roll: Ik hoop dan dus ook maar dat dit geen menstruatie, maar juist iets positiefs betekent... zoals een eisprong of een innestelbloeding... Al durf ik daar eigenlijk niet in te geloven omdat mijn temperatuur nog steeds erg laag is en ik met de ovutestjes ook niks gespot heb..
Jeetje zeg, wat duurt dat wachten lang op deze manier! :?
Maarja, geen bloed meer is goed nieuws... zullen we dan maar denken. :pray:
Hoe is het trouwens met de andere meiden?
Miek, hoe gaat ie nu met jou??
Vind het wel rustig op het moment hier.. :(
Jaaaaaaa, net een ovutestje gedaan (wel vroeger dan normaal maar ik kon niet langer wachten en misschien zijn we er vanmiddag/avond ook wel niet) en zo’n donker als het streepje nu is heb ik hem nog nooit gezien! Zal het dan toch een kleine bloeding voor de eisprong zijn geweest?? Ik hoop het zo!!
Ben heel benieuwd of dan morgen en overmorgen mijn temperatuur ook omhoog gaat… :roll:
We hebben vannacht in ieder geval geklust dus als het eitje inderdaad komt staat er een legertje klaar om het op te wachten! :mrgreen:
Ben wel benieuwd hoe lang mijn cyclus dan is en of mijn luteale fase dan wel lang genoeg is, maargoed, daarvoor moeten we nog een poosje afwachten…
Maarre… ik zit hier tegen mezelf te ouwehoeren… Waar is iedereen?
Tierrr… hopelijk nu dan inderdaad je ei en een goed benut ei!!
Miekje, sterkte met je moeder!
Hopelijk knapt ze gauw weer op.
Mascha, gefeliciteerd! :dance:
Heske, die gekke duivels van jou. :hug:
Hopelijk blijven ze volgende ronde gewoon helemaal weg
Van het heerlijke weer aan thet genieten?!
Tierrr, joepieieiee!!! Je ei gespot! Hopelijk is 'ie deze keer goed benut :thumbup: Spannend weer!
Miekje, da’s schrikken! Ik hoop dat ze snel weten wat er met je moeder was en dat ze snel weer de oude is!
Hoe gaat het met jou?
Jane, ik hoop dat de ongikrampjes stiekem toch iets anders betekenen
Sproetje, heb je leuk jurk-geshopt? ben je je droomjurk tegen gekomen?
Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad!
A-S, Wat leuk! Het grote nieuws vertellen! Op deze site staat geloof ik ook een lijst met originele ideeen pom het te vertellen. Veel plezier!
Mascha, gefeliciteerd met jullie half-jarig huwelijk Een gezellige dag toegewenst! Het weer zit iig wel mee (als het bij jullie ook zo mooi en zonnig is als hier?). Hoe gaat het verder met je? Wanneer krijg je de uitslag(en)?
Miek, aankomende week je echo :inlove: Leukkkkk! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: dat alles maar goed mag zijn met het kleine wondertje in je buik!
Heske, wat een leuke inkopen weer! En wat fijn dat jullie vakantie gewoon door kan gaan! En zo’n bonus (E250,-) is natuuurlijk altijd welkom . Netjes geregeld!
Hoe is 't met de andere meiden?
Hier alles prima op de pijn in mijn schaambeen en nu en dan een harde buik na… :?
Gelukkig moet ik dinsdag weer naar de vk…ben benieuwd! Vind het idd ook al vroeg hoor! Bij Tycho had ik het pas rond de 30wkn.
Meiden, geniet lekker van deze mooie zondag! :-*
Oh, vergeet ik dat helemaal te vertellen.
:inlove: :inlove: :inlove: ik heb DE jurk gevonden!! :dance:
:inlove: :inlove: :inlove:
Oh Sproetje, wat fijn! Heerlijk gevoel heb je dan he? Als je daar in je droomjurk staat… :inlove: je voelt je dan echt een prinses! (althans dat had ik). Gefeliciteerd meis!
Ja, ik geloofde die verhalen nooit zo. Dat je het meteen weet als je DE jurk aan hebt. Maar in deze scheen ik toch echt te stralen en ik wist ook gelijk dat ik geen andere meer hoefde te passen.
Ze hebben hem twee maten groter besteld en gaan hem pas twee weken van te voren aanpassen ivm mijn (hopelijk dan 29 wk) buik.