*** Oktoberstoppers #10 ***

HA belde net, uitslag van de kweek was binnen en die was goed. :thumbup:

Deze kuur moet ik afmaken, omdat hij toch iets doet, ik heb nog wel de pijn, maar geen bloedverlies meer sinds vandaag :dance: slijm (sorry) is nog wel roze, dus er zit wel wat bloed in, maar goed het is heel veel minder. Na de kuur weer urine inleveren om te checken.

Gelukkig was het goed Miekje! :dance: :smiley:

Wat een opluchting zal dat voor je geweest zijn Miekje!! :thumbup:

:-*

Yeah Miekje, mooi zo! Fijn dat de uitslag goed was! Nu niet ineens weer vanalles gaan doen he :slight_smile: We gaan je hier goed in de gaten houden! :-*

Bloed is weer weg. Om gek van te worden. Gelukkig was ik dat al, dat scheelt :roll: :wall:

Sterre is gelukkig weer helemaal opgeknapt. Ze heeft bijna de hele dag geslapen. Ik denk eigenlijk dat ze gewoon oververmoeid was… Kun je daar koorts van krijgen :think:

Jeeeeeeetje, is er zo’n mooie ‘kalender’, kijk ik er niet eens op… zou ik dus wél moeten doen, aangezien ik een geheugen als een zeef heb… :oops:

Miek, gefeliciteerd!! Heb je een gezellige dag gehad? Hebben ze je goed verwend? Op naar je volgende levensjaar mét beeb!! :inlove:

Fijn dat het met Sterre, Jane en Miekje beter lijkt te gaan!! :-*

Hoest met de andere dames?

Ik heb nog steeds geen ei kunnen spotten en ik zit al op dag 19 en het streepje lijkt ook steeds geleidelijk aan lichter te worden… echt heel apart… ik weet het allemaal niet meer…

Oh, en ik ben al heel zenuwachtig voor morgen, ben al tig keer naar de wc geweest… :?

Dag meiden, bedankt voor alle felicitaties. Gewoon gewerkt vandaag du niets bijzonders. Heb ook besloten het dit jaar niet te vieren. Heb er de kracht niet voor :mrgreen:

Ga even nog wat terug lezen ben zo terug :-*

Fijn dat het met Sterre, Jane en Miekje beter lijkt te gaan!!
Ben ik het helemaal mee eens! :thumbup: Hopelijk snel weer helemaal de oude!

Tierrr, wat vervelend dat je nog steeds geen ei hebt kunnen spotten...?
Heb je ook niet dat er een streepje toch net iets donkerder was dan de anderen???
Mijn duimen draaien alvast voor je voor morgen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbup: :thumbup: Kan me voorstellen dat je enorm zenuwachtig bent...zou ik ook zijn! Ik hoop van harte dat je de zenuwen in bedwang kunt houden en een hele goede rij-examen hebt morgen! Go Girl!

Heske...weer zo'n raar gebeuren...kan me voorstellen dat je er onzeker van wordt! Ergens weet je voor jezelf dat het niet raak is en tóch blijf je ook weer hoop houden dat het niet door gaat zetten omdat je zwanger bent... (ik hoop natuurlijk ook het laatste!) :hug:

Miekje, wat fijn dat de kweek uitslag goed was! Ik hoop dat de ontsteking nu snel verdwijnt! Rustig aan meis!

Mascha...het zit jou ook echt niet mee he?! Een hele dikke :hug: en :-*
Ook voor jou hoop ik dat je nu snel eens uit die lappenmand komt en weer heerlijk aan de klus kunt gaan voor een wondertje!

Hier gaat het ok!
Heb wel last van mijn schaambeen...Had ik bij tycho pas op het eind, maar nu al een paar weken. Daarbij schiet het me soms in mijn rug/heup en kan ik mijn ene been bijna niet voor de andere krijgen...AUWIE! Duidt dit misschien ook op BI???

Ook ben en blijf ik nog steeds vermoeid. Soms erg sneu voor Tych... dan kan ik ff alleen maar op de bank hangen.
Je kunt nu eenmaal niet gaan rusten/slapen als je een klein boefje hebt rond lopen! Dat was toch wel lekker bij de zwangerschap van Tycho moe'k zeggen!
Ach, verder heb ik niets te klagen! Vind alleen dat dit kindje wel erg rustig is. Voel het soms hele tijden niet...dan probeer ik 'em echt wakker te maken om maar ff wat te voelen... Arm kind!
Zou echter wel fijn zijn dat dit kindje na de geboorte ook zo rustig is... compenseert het de drukte van zijn broer :lol: :silenced:
:oops:

Hoe is 't met de andere meiden???

:-*

Tierr, succes morgen!! spannend hoor!

Je had toch al een donkerder streepje gehad op de testen?? :doh:

Memmie gelukkig gaat het goed met je.

ook al zo moe :hug: minder!

@Jane_S wrote:

Je had toch al een donkerder streepje gehad op de testen?? :doh:

ja, maar dat was echt maar mini-minimaal... en temp bleef daarna ook nog daaaagenlang laag (nu nog steeds) dus dat was niet mijn ei, denk ik...

Nouja, ik blijf stug doortesten! 8)

Mem, voor jou een :hug: :-*

Tierrr, heel erg veel succes morgen!

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Ik ga mn mandje in… :zzz:

Tierrr, succes vandaag!!!

Ik moet werken vandaag, dus ben er eind van de middag denk ik pas weer…

xHeske

HEEL VEEL SUCCES TIERRRR!!!

Kom later kletsen meiden

Tierrr, Go Girl! Je kunt het! :thumbup:

Thanks!! Wat lief van jullie allemaal! :-*

Ik moet vanmiddag om 3 uur pas, dus ik heb lekker nog even de tijd om me zenuwachtig te maken, haha! :wink:

Vannacht gelukkig wonder boven wonder wel heerlijk geslapen!! En dat lukt me vrijwel nooit als ik zenuwachtig ben, dus daar ben ik wel blij mee! :slight_smile:

Nouja, ik laat het zsm weten, hopelijk positief nieuws! :smiley:

Hoe is het met jullie?

Succes Tierrr!!! :-*

Sms van Mascha,

Onderzoek is voorbij, uitslag krijgt ze niet meteen, maar haar hartslag was 150!! :shock:

@Miekje wrote:

Onderzoek is voorbij, uitslag krijgt ze niet meteen, maar haar hartslag was 150!! :shock:

Wow… :shock:

Weet je ook wanneer ze de uitslag wél krijgt?

Ik baal ook, want ik ben gezakt…

Dus nu heb ik nog steeds geen ei en ook niet eens een rijbewijs… :cry:

Het ging stukken beter dan de vorige keer, was ook veel minder zenuwachtig, maar had een stomme examinator… :?

Waren ook wel kleine dingetjes die niet helemaal goed gingen, maar toch… nouja, mijn instructeur zou direct weer aanvragen en dan ga ik tot die tijd tijdens de lessen wel alleen maar invoegen en kruispunten doen, haha!

Nog bedankt voor het duimen hoor dames!! Al ben ik er inmiddels wel achter dat dat geen zier uitmaakt, hahaha, je moet het toch echt zelf doen, heb ik nu in de gaten… :wink:

Tierrr… wat jammer meis!!! :hug:

Hopelijk ben je snel weer aan de beurt en slaag je dan wel!!!

Heske, wat vaag weer dat welles nietes. Had voor je gehoopt dat het nu gewoon wel of niet zou zijn!

Gelukkig kunnen jullie toch drie dagen eerder op vakantie.

En voor dat geld vind je vast wel een doel :mrgreen:

Miekje, gelukkig geen echt bloedverlies meer :dance:

Miek, nog gefeliciteerd!

Balen dat je je zo lusteloos voelt. Hopelijk voel je je gauw weer beter.

En dat laatste geldt natuurlijk ook voor Jane :smiley:

KC, nog even en we kunnen weer voor jou gaan duimen !! :pray:

Memmie, hopelijk heb je geen BI. Vervelend als je zo vroeg al lichamelijke klachten hebt! :hug:

Mascha, rustig aan meis! :-*

Hier alles z’n gangetje.

Dit weekend komen mijn ouders en dan ga ik morgen met de moeders shoppen voor een jurk :slight_smile:

Ow Tierrr, wat jammer meis :frowning: :hug: :hug: :hug:

Ik moest vandaag met rijles een meisje naar huis brengen dat 13 februari examen had gehad. Had echt verwacht dat zij wel zou slagen, vond haar zo netjes rijden. Maar niet dus… soms is het ook gewoon echt dikke pech… Niet leuk hoor! :frowning:

Mascha, wat een hartslag :o Hoe voel je je verder? :hug:

Sproet, gaaf, morgen jurkenshoppen!!! :dance: :dance: :dance:

Enne, dat geld is alweer uitgegeven (nou ja, een groot deel dan) :silenced: Heb zomerschoentjes voor Sterre besteld, hoop dat ze passen! Zal ze wel ff showen :mrgreen:

Deze…

En deze…

En deze slippertjes…

En eigenlijk wil ik deze slippertjes ook nog, maar vind de verzendkosten zo hoog in verhouding tot de prijs van de slippers, dus ga eerst wel ff kijken of ik ze hier in de stad ergens kan krijgen :pray:

Oja, en deze had ik een tijdje terug al gekocht :oops:, die waren flink afgeprijsd :mrgreen:

Ongi zet nog steeds niet door, maar ja, what else is new :roll: :wink:

Miekje, geen harde buiken enzo meer gehad? :pray:

xHeske

He Tierr balen! :hug:

Ik heb er ook 3 keer over moeten doen.

eerste keer had ik een instructeur die mij niet mocht ofzo, want ik vond dat het gehaald had, maar omdat ik niet een vrachtwagen rechts (via bloklijn) ging inhalen was ik gezakt :shock: :?

tweede keer was ik nervous als hell en zakte uiteraard wegens het niet stoppen voor het stopbord :mrgreen: en derde keer had ik aardig oud mannetje :mrgreen: dus toen wel gehaald :inlove:

Mascha :hug:

Leuke schoentjes Heske! vooral die eerste!! :inlove:

Nee inderdaad niets nieuws jou :evil: die weer eens wat later komen dan aangekondigd :wink: :wall:

Oh leuk sproet eindelijk je jurk shoppen :inlove:

Hier gaat het wel goed, behalve veel stress over school en projectgroepen pfff ze maken het me moeilijk omdat ik ziek ben… :cry: wordt je ook niet veel beter van…

maar gaat al iets beter en daar ben ik al blij mee :smiley:

Miekje hoe is het met jou??