*** Oktoberstoppers #10 ***

Ja sneu he, was hij echt ziek…

Ik heb het vreselijk benauwd!!

ben ik ook weer heel even…

Voor iedereen waar het even tegen zit qua gezondheid, kwaaltjes etc wil ik even sterkte en beterschap wensen…

:hug: voor Sterre, dat ze maar weer snel op mag knappen…

Ik kom net onder een heerlijk warme douche vandaan…

Ik heb ook gelijk even mijn mail gecheckt en mijn huiswerk was nagekeken en terug gestuurd. Ik heb gewoon een vette 10 !!! ben zo blij :smiley: :dance:

Voor de rest gaat iets beter, branderig gevoel van de blaasontsteking wordt steeds minder, maar ben wel weer misselijk en had dus bijna geen zin in eten…

Tierrr, hoe was je bezoek vandaag verlopen aan de nieuwe wereldburger?? Heb je het er nog moeilijk mee gehad ?

Gefeliciteerd Tijger! Dat heb je mooi in the pocket :thumbup: :dance:

@tijgertje1982 wrote:

Tierrr, hoe was je bezoek vandaag verlopen aan de nieuwe wereldburger?? Heb je het er nog moeilijk mee gehad ?

Was een leuk en gezellig bezoek!! Een heel lief mannetje is het!

Maarja, je gaat inderdaad steeds liever ook zo’n kindje willen als je dat zo ziet… :?

Nouja, gisteravond maar weer even flink geklust… aan de hoeveelheid klussen zal het deze maand in elk geval zeer zeker niet liggen dus… :roll: :mrgreen:

Verder was ik gister zo moe van de treinreis dat ik niet echt de fut had om te reageren… sorry!!

Tijger, gefeliciteerd, goed gedaan!! :slight_smile:

Mascha, balen zeg! :cry:

Wat een zielig droppie miekje, haha!!

Heske, jee, wat sneu voor Sterre, ik hoop dat ze snel weer opknapt, hoe gaat het nu?

Jane, jeetje, ik vind wel dat het haal lang duurt met dat gekwakkel van jou hoor… wel rustig aan doen, he? En als dat niet helpt, maar ff naar de huisarts! :hug:

Ik werd trouwens ook nog gebeld gisteravond over één van mijn sollicitaties, ik mag op gesprek komen!! Komende dinsdagmiddag!! Ben erg benieuwd!! Zou super zijn als het wat wordt, maargoed, er waren meer brieven, dus ja… je weet het niet…

Vandaag weer werken, dus ben er vanavond wel weer!

MIEK GEFELICITEERD MET JE 27E VERJAARDAG!! OP EEN PRACHTIG JAAR MET EEN PRACHTIG NIEUW BEEBJE!

:-* :-* :-* :-*

Miek, gefeliciteerd!!! Fijne dag vandaag!!! :dance: :dance:

Miekje, wat een lieve foto’s van je knappe ventje :inlove: :inlove: :inlove:

Sterre is nog niet echt opgeknapt. Vanmorgen vroeg leek het even wel te gaan, maar na een uurtje beneden op de bank hangen was ze weer gloeiend heet. Dus nu ligt ze weer in bed.

Bloeden lijkt nu misschien toch door te zetten. Het is nog wel bruin bloed, maar wie weet is mijn ongi toch gewoon eerder. Ik hoop het maar, des te eerder kan ik weer door naar de volgende ronde :pray:

@Miek

Morge meiden,

Van Harte Gefeliciteerd Mieks!!! :-

Nog even voor je zingen :clap:

Happy Birthday to you!!

Happy Birthday to you!!

Happy Birthday , Happy Birthday , Happy Birthday to youuuuuuuuuu!!! :-

Hieperdepiep… HOERAAA :clap:

Hieperdepiep… HOERAAA :clap:

Hieperdepiep… HOERAAAAAA :clap:

Ff snel…

Miek: Fan herte lok winske mei dyn jierdei!

:inlove: aaaaa ik heb genoten van de fotootjes van je kids Miekje!! :inlove: echt super! :-*

Hoe gaat het nu met je??

Hier lijkt het beter te gaan (maar dacht ik gisteren ook toen ik net uit bed kwam :stuck_out_tongue: ). heb mezelf wakker gehouden vanacht met al dat gehoest :? en dat blijft kriebelen, en nog wat hoofdpijn en beetje brak gevoel. maaaar wel beter dan gisteren :smiley: :dance:

Dank je Jane, wat scheetig he zo lekker klein. We zijn bezig met onze filpjes op dvd over te zetten. Oh dan zit ik helemaal te zwijmelen bij mijn pasgeboren kindjes :inlove: hun eerste stapjes enz.

Ook heel raar om Wout blind te zien :? Poeh ben blij dat hij helemaal gezond is nu :inlove:

:dance: super dat je je wat beter voelt, maar doe nog maar heel rustig aan en echt even uitzieken. Anders ben je zo weer ziek!

Mascha, bah wat eng die brand! Dat was echt dicht bij jou he?

Heb je nog erg last van je longen?

:-*

Gisteravond was best naar. Hoesten, hoesten, hoesten tot bijna overgeven aan toe en helemaal geen lucht meer krijgen :frowning:

Nu gaat het beter maar ik hoest nog wel erg veel

Lijkt me vreselijk dat gevoel Mascha :hug:

Kwek uitslag is nog niet binnen :frowning: morgen dus…stom zeg

Jeetje wat vreslijk Mascha!! :hug:

nog niet?

misschien vanmiddag?

pff duurt dat altijd lang zeg! :-*

@Miekje: heb je het er nog met de HA over gehad om naar het AMC te gaan?

Nee, eigenlijk nog niet. Ik heb wel contact gehad met het AMC. Ben nog een beetje aan het twijfelen, ook vanwege de afstand. Ik ga Wouter even naar de psz brengen tot strakkies :-*