Ik heb heerlijk vrij. Ik begin 12 april pas weer :dance:
Ik wilde voor volgende week een atv dagje opnemen, want dan ga ik met mijn zus naar de follow-up afspraak voor mijn nichtje (dit doen ze in het AMC omdat mijn nichtje met 27 +1 is geboren.)
Toen zag ik 5 april in het rood op de kalender, dus om nou alleen maar de dinsdag te werken hihi. Ook maar een dagje vrij genomen…
Morgen lekker lunchen met mijn beste vriendin. Dit keer ene keertje zonder mijn kleine mannetje. Mijn vriend is morgen ook vrij (ik had de afspraak al staan) dus kan Damian lekker thuis blijven :mrgreen:
Lotte, ik zou eventueel wel kunnen testen hoor Ik heb extra sensitive testen liggen hier :mrgreen:
@Pattycoat wrote:
Lotte, ik zou eventueel wel kunnen testen hoorIk heb extra sensitive testen liggen hier :mrgreen:
Doe maar niet, daar word je alleen maar onzeker van.
Lekker even weg zonder kind.
Ik doe dat eigenlijk veel te weinig.
Een echte moederkloek :oops:
Maar ben ik een keertje alleen weg, dan voelt dat best goed.
@Lotte wrote:
@Pattycoat wrote:Lotte, ik zou eventueel wel kunnen testen hoorIk heb extra sensitive testen liggen hier :mrgreen:
Doe maar niet, daar word je alleen maar onzeker van.
Lekker even weg zonder kind.
Ik doe dat eigenlijk veel te weinig.
Een echte moederkloek :oops:
Maar ben ik een keertje alleen weg, dan voelt dat best goed.
Ik heb Damian altijd mee :oops: Heerlijk :mrgreen: Hij is ook altijd om zich heen aan het kijken enzo. En dan heeft hij de grootste verhalen. Vind ik heerlijk… Maar een keertje zonder voelt ook wel goed. (vreemd dsat wel)
Spannend Patty :thumbup: :thumbdown:
Het is nog niet zo vaak voorgekomen, maar ik vindt het af en toe heerlijk om zonder Fiene weg te gaan :oops: Effe tijd voor mezelf. Werken vindt ik ook heerlijk :oops:
Maar… ik ben dan dolgelukkig als ik haar weer mag gaan halen en kijk daar aan het einde van de dag ook echt naar uit.
Weg gaan mét haar vindt ik ook super, lekker showen met haar!!
Sjaantje, niet schuldig om voelen hoor… Als je aan het werk bent, ben je even geen mama meer, maar Sjaantje. En je hoort wat andere taal :mrgreen:
Nou… euhhh eigenlijk voel ik me daar ook niet schuldig over :shock: Offe… moet ik me nu schuldig voelen omdat ik me niet schuldig voel (snap je 'm nog?). Als ik beter in mijn vel zit heeft Fiene daar ook wat aan!
Irryyyy ik wil maeghan spaaaaaammmmmm!!!
Oja Patty ik moet je nog steeds een foto mailen… maar je mag er ook een uit het showforum of hyves vissen hoor… anders mail ik er een keer een als ik thuis ben (maar dan komt het er vaak niet van…)
@ Hanneke: hoe gaat het nu met je???
Sjaantje, ik heb nog van niemand foto’s, dus heeft geen haast hoor
En ik snap je helemaal hoor… Bij mij was weer naar mijn werk het begin van mijn herstel. Ik liep tegen randje van pnd aan en even de deur uit alleen om te werken heeft bij mij heel veel goed gedaan… Even weg thuis en even Patricia zelf zijn ipv mama
Oh, ik vind het ook vaak wel even heerlijk om zonder Tygo weg te zijn. Maar toch voel je je dan niet compleet op de een of andere manier. Ben nu gelukkig wel zover dat ik zo de hele dag bijna niet aan hem denk wanneer ik aan het werk ben, ook wel prettig… daar ben ik echt linda.
Mijn kleine schat is trouwens ziek. Begon gistermiddag opeens over te geven en dat ging net zolang door tot er echt niks meer in zat. En ik had hem toch een flesje gegeven en die ging er uiteindelijk toch weer uit. Over mij… Ben gisteren zo’n 3 keer onder gespuugd… Heeeeerlijk! Ach, t is mijn zoon, das niet erg! Hij heeft vandaag nog niet overgegeven, maar heeft wel koorts en ligt alleen maar te slapen. Het is zooo niet-tygo! Tygo opeens rustig op de bank met een dekentje… Heb k nog nooit meegemaakt. Terwijl hij net van bed was, kon ik hem er ook zo weer opleggen… Ik ben echt verbaasd! Hopelijk is hij gauw weer beter, want de hyperactieve Tygo is toch veel gezelliger! (alhoewel, als hij op je buik in slaap valt, is ook wel weer eens lekker!! :inlove: hihi)
Fijne paasdagen allemaal! Ik ben blij dat Tygo nu in het weekend ziek is, kunnen we er beide tenminste voor hem zijn! Zonder een schuldgevoel te hebben dat je aan het werk moet…
:hug: Beterschap voor Tygo.
Ik hoop dat hij snel weer de oude is.
Hier ook weer een “zieke”.
Ik ben de “gelukkige”.
Ben mega verkouden.
Ach, dat konden we er ook nog wel bij hebben na de blaasontsteking van afgelopen week.
Iedereen fijne paasdagen.
Gaan jullie nog wat ondernemen?
Wij gaan morgen naar mijn schoonouders en maandag naar mijn ouders.
Lekker relaxt voor mij, ik laat me beide dagen bedienen
Laat jij je lekker bedienen Lotte, ideaal!!! Geniet ervan! Wij hebben niet zoveel plannen gelukkig, eerst moet tygo maar beter worden!
Lotte lekker laten verwennen hoor :thumbup:
Tygo, snel beter worden…
Wij gaan morgen naar mijn schoonouders. Daar zitten we elk jaar… Maar wel gezellig hoor… Maandag lekker thuis. Ik heb lekkere afbakbroodjes gehaald en voor 's avonds een lenterolade :drool:
Fijne paasdagen dames.
Oh wij hebben vandaag ook rollade gehad, had ik voor het eerst zelf gemaakt en lekker dat ie was joh!!!
Ik heb weer een avondje alleen voor de boeg, vriendlief is naar voetbal (zoals gewoonlijk… haha)
Tygo heeft bijna de hele dag geslapen (erg rustig, maar ook erg saai!) en is gelukkig weer wat opgeknapt. Hetgeen wat ie heeft gehad vandaag (niet veel) is er gelukkig niet uit gekomen!
@Lindaaa wrote:
Oh wij hebben vandaag ook rollade gehad, had ik voor het eerst zelf gemaakt en lekker dat ie was joh!!!
Ik heb weer een avondje alleen voor de boeg, vriendlief is naar voetbal (zoals gewoonlijk… haha)
Hier ook een avondje alleen.
Ook mijn vriend zit voetbal te kijken.
De wedstrijd is net afgelopen en ze hebben GEWONNEN!!!!!!
Weer een stapje dichterbij het kampioenschap.
Zou wel fijn zijn als Ajax en PSV morgen verliezen
O een Twente fan dus :mrgreen: Hier zit een Ajaxfan in huis, net als mijn schoonouders enz. Mij maakt het niks uit. Het liefst (als ik al een keertje kijk) kijk ik zelf naar het buitenlands voetbal en dan vooral de engelse competitie…
Wij hebben net gezellig Ik hou van Holland zitten kijken :mrgreen: Is het enige spelprogramma dat we eigenlijk kijken
en ook het enige eigenlijk dat we samen kijken :oops:
:lol:
Ik ben niet echt een voetballiefhebber, maar nu Twente kans heeft op het kampioenschap vind ik het wel spannend worden.
@Lotte wrote:
:lol:
Ik ben niet echt een voetballiefhebber, maar nu Twente kans heeft op het kampioenschap vind ik het wel spannend worden.
Ik vind dit wel leuker zo’n einde… Kan alle kanten nog op :mrgreen: Beter dan als je 6 wedstrijden van te voren al een kampioen hebt. Houdt het lekker spannend :mrgreen:
Ik volg de tussenstanden nu ook meer dan normaal.
Ik begin zelfs de “puntentelling” te begrijpen.
Wie had dat ooit gedacht
Hier in Heerenveen is het niet zo gek dat vriendlief fan van Heerenveen is, maar we zijn al maanden in de hoop dat twente kampioen word hoor!! Ik hoop het met heel mijn hart, wat zou dat mooi zijn! Mijn broer woont in Enschede en die zegt al: heel twente gaat een maand lang op slot en gaan een maand lang feest vieren wanneer twente kampioen zou worden! haha Het zou toch ook fantastisch zijn?? Heb de tussenstanden nog niet gezien, ben benieuwd hoe vriendlief thuiskomt, het seizoen is nog niet echt spectaculair geweest… Volgend jaar hebben ze de trainer van groningen, dan word het pas echt goed! (ben natuurlijk zelf een groningse, dat combineert erg goed! haha)
Maar genoeg voetbal… ik dacht dat er niks op tv zou zijn, maar ik vond paul de leeuw echt weer eens leuk om te zien. Vanavond met wensen vanuit afghanistan en toen zag ik dat prins zoekt vrouw erop kwam en dat was ik vorige week helemaal vergeten! Echt een leuk programma! Dus heb me gelukkig weten te vermaken! Zal eens op teletekst kijken of vriendlief blij of chaggie thuis gaat komen zo… hahaha
Oh ja, patricia: is het een idee de topicnaam te veranderen voor mary? Wel zo leuk wanneer ze weer online komt of niet?
Niet teveel eieren eten he… alhoewel… mijn mannetje wel! Goed voor de potentie!