@Lotte wrote:
Je kan altijd een afspraak maken met de osteopaat en je verhaal doen.
Baadt het niet…
Dat is absoluut waar natuurlijk. Misschien moet ik dat maar eens gaan doen.
@Lotte wrote:
Je kan altijd een afspraak maken met de osteopaat en je verhaal doen.
Baadt het niet…
@Jippo wrote:
Bedoel het ook niet betweterig hoor, maar er wordt zo vaak geroepen dat er dan wel niet genoeg voeding zou zijn terwijl dat maar in een enkel geval ook echt zo is. Vaak ligt het dan aan andere dingen, een lactatiedeskundige biedt dan idd. uitkomst.
Dan komt ze mooi aan hoor, denk dat dat wel goed zit. Toch nog een tipje: bakerzakje van Puckababy. Eventueel via Marktplaats, mocht het geen succes zijn dan is het ook geen weggegooid geld.
Ik kan er eentje lenen. Ik krijg deze dit weekend dus dan zullen we het eens proberen.
Jippo, jij als ervaren voeder :mrgreen: Even een vraagje:
Poepte Niels vaak? Aukje poept maar eens in de 2/3 dagen goed. Verder alleen volle plasluiers
@Matsjo wrote:
Jippo, jij als ervaren voeder :mrgreen: Even een vraagje:
Poepte Niels vaak? Aukje poept maar eens in de 2/3 dagen goed. Verder alleen volle plasluiers
Ga nu naar bed… Hopelijk gunt die kleine meid jullie een rustige nacht!
Als je nog vragen hebt hoor ik het wel, anders naar het BV forum!!!
Hoe zou het met Irry en de kleine zijn? :shifty:
Even voordat ik mijn bedje induik…
Hanneke een hele dikke :hug:
En voor Daffie (hoe gaat het eigenlijk met haar??? ) Van harte Gefeliciteerd met de 1e verjaardag van Fabienne
Duik mijn bedje in… Kom morgen weer even kijken…
:-*
Hanneke, hoe was jullie nacht?
Hopelijk heb je nog wat kunnen slapen
Hanneke :hug:
Fiene poepte met bv ook maar eens in de 2/3 dagen. Heb verder aan haar nooit wat gemerkt…
Ben wel met haar naar Osteopaath geweest. Preventief omdat het zo’n zware bevalling is geweest. Had daar een goed gevoel over!!
Lactatiekundige kan nooit kwaad en je krijgt het terug van de zorgverzekering. Ik heb veel goede adviezen gekregen! Osteopaath krijg je ook terug van de verzekering trouwens. In dat geval is het toch echt baat het niet schaadt het niet. Doen dus en er zelf niet te lang mee rond blijven lopen!!!
:hug:
Goedemiddag dames,
Hanneke ik zou het zelf niet weten. Misschien idd zo’n Ostheopaat.
Ik heb totaal geen ervaring met slecht slapen enz. Damian sliep met 1 maand al door en zodra je hem in bed legde (Hij heeft vanaf dat we thuis kwamen vanuit het zkh in zijn eigen bedje en kamertje gelegen) viel hij al in slaap. Nu nog steeds. Vanmorgen om 10 uur in bed gelegd en hij slaapt nu nog…
Ik hoop dat jullie snel kunnen slapen :hug:
Hier een apart dagje. Beetje misselijk, boer veel :think: en ik heb onwijs zin in koffie, maar ik heb niet meer Straks een stukje fietsen naar de supermarkt. Heb ook geen melk meer…
Hanneke, wat een ellende! maar even over die osteopaat. Mijn neefje sliep ook slecht, huilde veel en heeft erg veel baat gehad bij een osteopaat, het is nu namelijk een schat!! Je kan het gauw genoeg aan de houding zien als ze ligt of er iets vast zit. Al kun je er beter een osteopaat naar laten kijken… Ik hoop dat jij snel kan gaan genieten!!
Lotte; goed dat je voor jezelf op bent gekomen!!!
Patricia, jij bent gewoon hartstikke zwanger! haha
och Hanneke wat een moeilijke periode zeg. ik weet precies hoe het is. Joshua heeft de eerst 2 1/2 maanden 9 uur per dag gehuild. met geen mogelijkheid in zijn bed te krijgen. Van alles geprobeerd. en ja dan is je roze wolk echt heel ver te zoeken hoor. daar moet je je niet voor schamen.
Wat bij Joshua aan de hand bleek was dat hij een gebroken schouderbeentje had opgelopen. Ook had hij kiss syndroom. Wij zijn naar een manueel therapeut geweest (ong. hetzelfde als een osteopaat)
Bij Joshua was het na ongeveer 2 1/2 maand werd hij stukje bij beetje rustiger. en wat was ik daar aan toe zeg.
Wij gebruikten voor de krampjes trouwens abc dophilus. te koop bij reform winkels. is wel erg duur, maar super spul. het duurt 2 dagen voordat het werkt, maar dan is het echt super.
Hanneke heel erg veel succes met jullie situatie. Ik hoop dat jullie er achter komen wat er precies met jullie meisje is. zodat jullie weer van haar kunnen genieten en even bij kunnen tanken.
:hug:
Patricia, je maakt het wel spannend zeg.
Spannend he Ik laat jullie toch in spanning zitten voorlopig :lol:
@Pattycoat wrote:
Spannend heIk laat jullie toch in spanning zitten voorlopig :lol:
@Lotte wrote:
@Pattycoat wrote:Spannend heIk laat jullie toch in spanning zitten voorlopig :lol:
Je kan ook niet anders.
Nu testen zou waarschijnlijk nog gee zin hebben.
Ach, een weekje wachten is toch zo voorbij :liar:
Vrij tot de 11de? lekker zeg!! Dus je komt zwanger weer terug op je werk! :mrgreen: Mary zal inmiddels wel terug zijn uit het ziekenhuis, dus… wanneer zullen we een foto te zien krijgen??!
@Pattycoat wrote:
@Lotte wrote:@Pattycoat wrote:Spannend heIk laat jullie toch in spanning zitten voorlopig :lol:
Je kan ook niet anders.
Nu testen zou waarschijnlijk nog gee zin hebben.
Ach, een weekje wachten is toch zo voorbij :liar:
Ja daarom… en nu helemaal deze week, want ik heb alleen vandaag nog gewerkt en ben nu tot 11-04-2010 lekker vrij :mrgreen: (En uit ervaring weet ik dat de tijd sneller gaat als je vrij bent :silenced: )
Dames :shock: Geduld hihihihi
Ik ben ook wel benieuwd naar het meisje van Mary :mrgreen: Ben dol op baby spam :inlove: