Oktoberstoppers '07 #14: Hoera Charlie is 1 jaar!!!

Ons showforum

@Lotte wrote:

@Pattycoat wrote:
@Lotte wrote:
Nu we het toch over namen hebben.

Welke (jongens en meisjes) naam vinden jullie bij Yinthe passen?

Wel een lastige hoor… Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik nog nooit van Yinthe had gehoord :think:

Kan je nagaan hoe lastig het voor ons is om er een naam bij te verzinnen :mrgreen:

Waar komt de naam Yinthe eigenlijk vandaan??

@Lindaaa wrote:
Lotte, voor een meisje: Myrthe

voor een jongetje: jeeeeeeee je hebt het jezelf wel moeilijk gemaakt hoor!!! hahaha Ik weet echt niks!

Zo zit ik ook :mrgreen:

@Lindaaa wrote:

Lotte, voor een jongetje is Tygo ook een leuke naam! :mrgreen:

Net als Damian :wink:

Joehoe nieuw deeltje!! Misschien het deeltje waarin ik opnieuw zwanger zal zijn? Of zal dat een deeltje verder zijn? afwachten maar!!

@Lindaaa wrote:

Joehoe nieuw deeltje!! Misschien het deeltje waarin ik opnieuw zwanger zal zijn? Of zal dat een deeltje verder zijn? afwachten maar!!

Gewoon net als mij in dit deel :wink: Moet het natuurlijk niet zo heel snel gaan zoals vanavond, want dan wordt het echt in het volgende deel :mrgreen:

Moet vandeweek met nieuwe pilstrip beginnen, zal k het doen of zal k het niet doen?? hahaha Ene kant wil ik heel graag, maar aan andere kant is het nog niet verstandig, dus ik begin gewoon weer met de pil vandeweek… Nog max. 4 strippen heb ik bedacht, misschien ook wel 3… hihi

Je kan ook zoals ons stoppen met die pil en dan condooms gebruiken…

Haha denk niet dat vriendlief daar op zit te wachten… :wink:

Ik ga zo mijn bedje opzoeken, wekker gaat morgen al op tijd! Truste allemaal en hopelijk gaat Hanneke hard werken… :wink:

Truste, ik duik er ook zo in… Ik zou er vroeg in gaan vandaag :oops:

Hahaha, wat gaan we ineens als een speer :mrgreen:

De naam Yinthe hebben we uit een namenboke gehaald.

Daar stond het als Jinte, maar we wilden er iets “speciaals” mee doen.

Vandaar de Y en de th.

Het is zoals wij het schrijven overigens wel een bestaande naam die je steeds meer hoort.

Bij de juni-2010 mama’s schrijft nog een mama die haar dochter Yinthe heeft genoemd.

Hoezo toevallig :wink:

Ik heb even een berichtje van Hanneke gekopieërd bij de maart mama’s.

Ze is terug van de vk.

Gestript en wel. Jemig wat deed dat zeer!! Ik had 1,5 cm ontsluiting. Hopelijk nu 2. Verder kon ze er goed bij dus de bmm lag niet meer helemaal naar achteren. Nu heb ik wat bloedverlies dus ze heeft iig iets los kunnen maken. Vanaf nu dus afwachten of het iets doet. Ze verwachtte sowieso niet dat het nog heel lang zou duren. Ben benieuwd!

Spannend hoor.

Er is inderdaad iets gebeurd.

Ik :pray: dat er snel echt iets begint.

Bericht van Hanneke geplaatst om +/- 8.45 uur.

Hier is Hanneke hoor. Ik kom vanavond even uitgebreider reageren. Nog steeds bib hier. Wel veeeeeeel meer gerommel dan ik al had en af en toe lijkt het echt op een wee maar het mist regelmaat. Bloedverlies is nog maar minimaal en donkerbruin van kleur. Vooralsnog denk ik dat het strippen geen effect heeft gehad.

Meld! :mrgreen:

Idd, nog geen bia hier hoor. Het strippen was zeer pijnlijk en sindsdien al de hele dag buikpijn. Niet echt fijn dus. Ik heb mij vandaag maar even rustig gehouden. Vanavond op tijd naar bed.

Wat grappig dat jullie namen zijn wezen raden haha! Maar nee… de naam zit er nog niet tussen hoor! Ik denk ook niet dat jullie daar zomaar opkomen :wink:

Jongensnamen die bij Yinthe passen vind ik:

Tom

Tijn

Tijmen

Cas

Luuk

Olaf

Pepijn

Lars

En meisjesnamen:

Eva

Lisa

Saar

Isa

Lise

Jara

Lanna

Julie

Julia

Mila

Hè jammer Hanneke…

Linda, nog twee dan maar, is een goede middenweg toch?

Lotte: Yinthe en Fiene kan ook best hoor, haha? Jitske hoorde ik deze week ook, vindt ik ook best leuk, net als Jikke, maar die vindt ik niet zo goed bij Yinthe passen.Yinthe en Yara klinkt op zich ook wel grappig. Jolie vindt ik ook leuk. Ik vond dat echt het moeilijkste van de hele zwangerschap… Dat wordt bij ons nog wat als er ooit een tweede komt…

Ik ken wel een Yente en haar broertje heet Joppe. Misschien vindt je dat wat? Mees blijft ook een leuke jongensnaam (vind ik dan hè…)

Euhhh patricia stomme vraag misschien, maar hoe kan ik foto’s naar je sturen? Of kijk ik zo scheel uit mijn doppen? Ik zie gewoon niet staan hoe ik een bestand bij de mail kan voegen :oops:

Oja!! Succes Hanneke, vanacht komt ze (hoop ik).

Sjaantje, onder mijn berichten staat een knopje email… Daar staat mijn email adres. Daar kan je een foto naar toe sturen via je eigen emailprogramma…

Hanneke, Komt zusje misschien morgen?? Morgen ben ik lekker thuis en kan ik alles volgen :wink:

Vandaag als verrassing vanaf 11 uur naar de beurs in Utrecht geweest. Mijn werk staat daar op een beurs, dus lekker helemaal niks gedaan vandaag :mrgreen:

Berichtje van Hanneke.

Bib

Na een rotnacht met buikpijn en vreselijk veel gerommel is het nu weer rustig. Mats gaat weer naar mijn so want ik ben kapot. En hoewel ik er vanuit wilde gaan dat het strippen niet zou werken baal ik toch als een stekker nu.

Wat grappig dat lijstje met namen Hanneke.

Bij de jongensnamen staat de naam van mijn vriend en die van zijn neefje :mrgreen:

Sjaantje, Fiene heb ik ook genoemd mdaar dat vond mijn vriend niet wat.

Fenne vind ik ook erg leuk, maar kennissen hebben hun kindje zo genoemd dus dat voel ook af.

Maar om jullie gerust te stellen, we zijn er al uit hoor.

Ik was alleen nieuwsgierig naar jullie ideeën.

Ooohh ok. Nou, dat mag je gerust met ons delen hoor :mrgreen:

Hanneke ik duim nog steeds voor je!

Patty, ik mail je de foto’s een dezer dagen ff.

Ik was nieuwsgierig naar Mats zijn zusje, waar blijft ze??? Tygo zit hier ook al naast me: baby… baby… dus kom maar op!!!