Oktoberstoppers '07 #14: Hoera Charlie is 1 jaar!!!

Update van Hanneke…

Goedemorgen!

Bib

Denk ik? Harde buiken zijn nog steeds aanwezig maar nog niet zo snel achter elkaar en ik ben een slijmprop armer. Bij Mats beviel ik 8 uurtjes later

Maar ik vind het echt nog geen bia aangezien ik toch echt weeën mis.

Zou je dan toch echt aan het bevallen zijn :pray:

Hanneke…

Hier nog gewoon bib hoor. Het is alweer wat rustiger in mijn buik. Dus nee, vandaag verwacht ik Zusje nog niet.

Jammer, maar ja de dag is nog niet om he :wink: Die duurt nog tot 23.59uur :mrgreen:

Zou het dan toch eindelijk bijna zover zijn :pray:

Dit berichtje van Hanneke vond ik bij de maart mama’s.

He meiden!

Nog steeds bib hier maar ik denk niet meer voor lang. Ik heb de hele dag al af en toe een wee maar het mist nog regelmaat. Maar als ik er een heb dan is het meteen een erg felle en moet ik absoluut zuchten. Ik vraag me af of er nog een keer regelmaat in komt. Zodra dat zo is wil ik best de vk eens bellen. Nu vind ik het echt nog te vroeg.

Verder veloor ik de hele dag door delen van de slijmprop en zojuist een flink stuk (sorry). Het zegt niet veel maar mijn gevoel zegt dat het uiterlijk dit weekend wel eens door zou kunnen zetten. Ik ben al in bad geweest en heb een douche genomen maar dat heeft niks gedaan aan de regelmaat.

We zullen zien. Ik probeer er niet steeds mee bezig te zijn.

Vandaag vooral lekker gespeeld met Mats en hub was ook gezellig thuis. Morgen heeft hij ook vrij.

Go go go Zusje, iedereen is erg nieuwsgierig naar je.

Helaas, als ze nu nog regelmatig waren… :roll: :thumbdown:

Was jullie even kwijt…

Wil Hanneke even succes wensen, hopelijk duurt het niet lang meer! :-*

Spannend Hanneke… Ik heb vanaf nu weekend, dus ik ga je even stalken :mrgreen: Zusje van Mats, kom maar gauw :mrgreen:

Stalk maar een eind weg, als het helpt! :mrgreen:

@Matsjo wrote:

BIA!!

Heb nu 5 cm en vliezen zijn gebroken. Weeën zijn behoorlijk heftig.

Zie je nou dat ik je stalk :wink:

BUB!

Na een heftige bevalling van 2 uurtjes is om 1.00 onze dochter en zusje AUKJE geboren. Ze is 4060 gram en 51 cm. Na een half uurtje heeft ze al bij me gedronken, een natuurtalentje!

En hier lig ik dan. Aukje ligt op mijn buik te slapen, hub ligt naast me te slapen en ik lig vreselijk pijnlijke naweeën weg te puffen maar het is het allemaal waard. Ze is er :inlove:

Het is allemaal ontzettend snel gegaan en ik kan het nog niet helemaal bevatten maar mijn verhaal vertel ik nog wel. Nu lig ik lekker te genieten. Ze is prachtig. Mijn kleine spekkie :inlove:

Slaap lekker iedereen!

JAAAA!!! Ze is er! Wat is het ontzettend snel gegaan! :shock:

Hanneke en hub gefeliciteerd met jullie dochter Aukje!
:inlove:

Kleine Mats is grote broer geworden

Hanneke, hub en Mats, Gefeliciteerd met jullie dochter en zusje

De bevalling is snel gegaan zeg.

Geniet van jullie kraamtijd.

Wauw Hanneke ik ben even aan het werk vannacht en jij bevalt gewoon even snel… :shock: :wink:

Gefeliciteerd met jullie dochtertje en zusje, Aukje :inlove: Geniet lekker van je kraamtijd en van elkaar! :-*

:dance: :dance: Daar is ze dan eindelijk!!!

Hanneke, hub en Mats gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje AUKJE

Wat een super snelle bevalling.

Geniet maar lekker van je gezinnetje en van je kraamtijd.

En wacht niet te lang met spammen :wink: :mrgreen:

JOEHOE!!! Hanneke, Mats en hub, van harte gefeliciteerd met de geboorte van julllie dochter en zusje!!!

Eindelijk is ze daar!! Geniet ervan!! Hoe reageerde Mats vanmorgen??

Enne… we willen gauw foto’s zien hoor!!! Ohh ik krijg gewoon echt helemaal de kriebels nu, ikke wil ook weer!!! hihi

Ik ben wel benieuwd of Aukje een kleine versie van Mats is of juiste een donker meisje… :inlove:

@chris1981v wrote:

Ik ben wel benieuwd of Aukje een kleine versie van Mats is of juiste een donker meisje… :inlove:

Anders ik wel :mrgreen:

@Pattycoat wrote:

@chris1981v wrote:

En ik :mrgreen:

Irry, nu is het jou beurt om te bevallen.

Jij laat ons toch niet zo lang in spannig zitten??

@Lotte wrote:

@Pattycoat wrote:
@chris1981v wrote:

En ik :mrgreen:

Irry, nu is het jou beurt om te bevallen.

Jij laat ons toch niet zo lang in spannig zitten??

Irry krijgt een geplande ks toch???

Joehoe ze is er :inlove:

Hanneke van harte gefeliciteerd met Aukje.

wat een superleuke naam. echt leuk zo naast Mats.

Ook ik ben natuurlijk benieuwd hoe ze eruit ziet.

En Francisca hoe is het bij jou?