Eieren :sick:
Ik heb zelfs nog geen chocolade-eitje gehad :shock:
Sterker nog, ons huis is ook niet in paassfeer.
Gewoon vergeten :oops:
Misschien gooi ik zo nog even wat nepeitjes is een glazen pot.
Dan hebben wij ook de paassfeer in huis.
Linda, hij is aangepast hoor… Helemaal vergeten :oops:
Lotte, hier voor het eerst echte paastakken, maar dat is het ook wel weer hoor…
Heb wel lekkere afbakbroodjes gehaald :drool:
Hallo daar! Fijne 1ste paadag allemaal? Ik was met Tygo bij mijn schoonmoeder en net toen ik hem een broodje wilde geven (al eet ie nog niks) kwamen mijn zwager en schoonzus eraan met de kinderen. Tygo weer helemaal hyper natuurlijk en slapen… ho maar! Hij was intussen helemaal over zijn slaap heen, paar keer geprobeerd op bed te doen, maar helaas… Toch maar naar huis gegaan. Hier wilde hij ook niet slapen, maar ik lag even met hem op bed met de tv aan en huppa meneer slaapt… Maak hem over een dik uur gewoon weer wakker, kunnen we nog even terug.
Fijn Pasen allemaal,
wij hebben helemaal niks gedaan vandaag.
De deur niet uit geweest, heerlijk.
Eerst met zijn 4-en lekker ontbijt op bed gemaakt.
Super is dat met je gezin samen op bed.
Toen met de oudste in bad geweest en vandaag lekker aangeklungeld.
Nu krijgt Fabian al wat te eten en ga ik Nathan zo voeden, als de jongens dan op bed liggen gaan hub en ik lekker samen eten.
Weer een keer biefstuk, mag weer na de zwangerschap :drool:
Fijne avond en spreek jullie later.
Goedenavond dames,
hier vanavond lekker gegourmet :drool: Damian heeft lekker mee zitten smullen…
Francisca, lekker is zo’n biefstukje he :mrgreen: Dat zijn van die dingen die ik tijdens de zwangerschap ook gemist heb he…
Wat heeft iedereen vandaag toch met biefstuk.
Mijn schoonouders hadden ook biefstuk op het menu staan.
Ik heb stiekem een klein stukje mee gesnoept :oops:
Het was echt heeeeeeeeeeeeeeerlijk :drool:
Maar biefstuk kan toch wel een keertje? Mits het natuurlijk doorgebakken is…
zelf vind ik medium wel lekkerder hoor
Mijn sm heeft tijdens mijn zwangerschap Chinese Biefstuk gemaakt, maar dat is doorgebakken…
Doorbakken vind ik niet zo lekker.
Ik heb een stukje van een medium gebakken biefstukje gehad.
Maar dan alleen van het randje.
Die is meestal iets minder “rood” dan de rest.
Nog een paar weekjes, dan mag ik ook weer een echte biefstuk eten.
Het eerste dat ik at toen ik uit het ziekenhuis kwam, was een broodje Filet Americain :drool: Dat was hetgene wat ik nog het meeste heb gemist :oops: (Maar ik zou het niet erg vinden om het weer 9 maanden te moeten missen hoor )
O ja Lotte, bij Chinese biefstuk is het wel zachter dan dat je biefstuk bakt… Dat gaart door in de saus.
Patty, oh spannend!!! Voel je je anders dan “normaal”??
Biefstuk…blehh niks voor mij, ik heb bij de zwangerschap van Jasmijn ook de filet american erg gemist. Hub heeft dat dan ook gelijk voor me gekocht toen we thuis waren… :inlove:
@chris1981v wrote:
Patty, oh spannend!!! Voel je je anders dan “normaal”??
Biefstuk…blehh niks voor mij, ik heb bij de zwangerschap van Jasmijn ook de filet american erg gemist. Hub heeft dat dan ook gelijk voor me gekocht toen we thuis waren… :inlove:
Voel me niet echt anders, maar merk wel dat ik er erg mee bezig ben :think: Heb wel 's avonds wat meer last van mijn buik. Beetje opgeblazen gevoel… Ook wat meer pukkeltjes…Maar ja gewoon afwachten :mrgreen:
Vriendlief heeft volgens mij nog steeds niet door dat we "geklust"hebben tijdens de vruchtbare periode. Paar uur later had ik namelijk wat ongikrampjes, dus volgens mij mijn eisprong. Ik gebruik nog geen ovulatietesten… Eerst woensdag afwachten en dan ga ik ze aanschaffen…
Vaak wil je er niet zoveel mee bezig zijn, maar dat doe je toch.
Ik herken dat heel goed.
Spannend hoor, de komende dagen.
Ik ga in ieder geval voor je duimen, je weet maar nooit :thumbdown: :thumbup:
Ik duim ook voor mezelf
Maar ook voor de andere dames die straks van plan zijn voor een 2e :thumbup: :thumbdown:
Patricia, stiekemerd! haha Je hub weet niet dat jullie geklust hebben in de vruchtbare periode!? Moet ie ook maar beter opletten! Ik ga voor je duimen, maar ik denk dat je gewoon al zwanger bent!!
Het leek gisteren zo goed te gaan met Tygo, hij wilde alleen niet eten en bij beppe wou hij niet slapen. (uiteindelijk heeft hij alleen een uurtje thuis geslapen, veel te weinig dus…) Vandaag gaat het weer helemaal de verkeerde kant op. Het jongetje slaapt eigenlijk alleen maar. Eet niks (heb met moeite ongeveer 4 hapjes fruithap naar binnen weten te krijgen) heeft vanmorgen alleen een papfles gehad (waar ik al erg blij om ben!) en misschien nog geen 50 cc sap. Al met al misschien ongeveer 200 cc vocht, zal dat genoeg zijn? Gaat nu al sinds vrijdag en vanaf donderdag heeft hij nog niet gepoept. Wat moet ik hier nou mee? Overgeven doet hij gelukkig niet meer. Misschien straks anders toch maar voor de zekerheid de huisartsenpost bellen, ik mag me toch ook wel eens een keer zorgen maken?
Linda, goed opletten op plasluiers wordt mij vaak verteld. Als hij goede plasluiers heeft, hoef je je niet zoveel zorgen te maken. wel sneu dat hij al vanaf donderdag niet meer heeft gepoept. Ik hoop dat hij daar niet zo veel last van heeft…
Ach dat hub hier niet weet wanneer ik vruchtbaar ben etc. ligt niet aan mij hoor… Ok ik vertel hem ook weinig, maar vroeger zat hij er echt op en wist hij precies wanneer ik ongi moest worden. Sinds Damian er is helemaal niet meer… Ach zal wel loslopen allemaal. Zou alleen als een grote verrassing voor hem komen als ik een positieve test in mijn handen heb straks :mrgreen:
Ben telkens bij Mary op haar hyves aan het spieken voor spam… Ik hoop dat alles goed gaat…
Tygo zijn plasluiers zijn echt niet je-van-het… Had hem de afgelopen dagen niet eens hoeven te verschonen, want er zat echt niet veel in. (heb k wel gedaan hoor…) Vanmiddag leek het even goed te gaan en ik wilde eigenlijk toch nog even weg. Tygo in bad gedaan, had zelfs 3 kleine liga koekjes gegeten en hup de auto in. Daar had ik er al spijt van… Ik wou net zeggen: ‘breng ons maar naar huis’ tot hij weer begon over te geven… :? Dus toen gingen we zeker weer naar huis. Tygo op bed gedaan en uurtje later voelde hij zich alweer stukken beter. Miscchien was dat overgeven ook wel een opluchting ofzo. Heb een broodje voor hem geroosterd en die heeft hij bijna helemaal opgegeten. Drinken wou hij niet, maar een beetje fruit en een toetje wel. Net voor het slapen nog een klein beetje melk en dat was het. Oh ja, hij heeft gepoept! Vond ik toch wel fijn, zag het al helemaal voor me dat hij er van de week weer erg veel last van zou hebben!! Het gaat dus gelukkig de goede kant op!!
Zal ik Mary maar even sms-en? Ja, dat doe ik. Zodra ik nieuws heb meld ik het wel even!
Arme Tygo… Goed in de gaten houden dan maar…
Hihi je gaf jezelf al antwoord op je vraag om te smsen… Ik ben wel benieuwd hoor…
Hanneke hoe gaat het nu met het slapen?
Zo ga gtst kijken :mrgreen:
Linda, dat Tygo de afgelopen dagen minder gepoept heeft lijkt me niet zo gek.
Als er weinig in gaat kan er ook niet zoveel uit komen.
Ik hoop dat hij snel weer op knapt.
Pattycoat, hoe voel je je nu?