Oktoberstoppers '07 #14: Hoera Charlie is 1 jaar!!!

Lotte, ik voel me wel goed hoor… Wel een opgeblazen gevoel, denk door mijn daarmen… We zien het wel…

Hier een heel relaxt ochtendje… Vanmorgen vroeg hoorde ik Damian een paar keer, maar mijn vriend was er al uit… Die heeft Damian aangekleed

pap gegeten en naar de kdv gebracht. Deze mama heeft even een hele dag voor haar alleen :mrgreen:

En dat is lang geleden :wink: Laatste keer had ik een atv dag opgenomen en Damian ook lekker naar de kdv gebracht. Komt mijn vriend 's middags binnen gewandeld :think:

Net belde ik hem op en hij voelt zich vandaag ook niet zo jovel. Nou hoop ik toch echt dat hij lekker daar blijft :pray: :silenced:

Wel slecht geslapen. Ik sliep in ieder geval heel laat. Ook nog steeds een opgeblazen gevoel.

Damian is ook een paar keer “wakker” geworden. Die zit dan rechtop in zijn bedje en dan slaapt hij nog :roll: Dus even neerleggen en dan slaapt hij weer verder :inlove:

nou ga even kijken wat ik ga doen. Moet echt van alles gebeuren nog, maar geen zin in… Heb gisteren ipv het huishouden heb ik onkruid gewied. En dat voel ik nog wel een beetje zeg… Gisteren wel een appelboompje gekocht. Dus die moet nog even in de tuin :mrgreen:

Hallo daar!!

Allereerst even over Mary, had haar gisteravond ge-smst en kreeg vanmorgen antwoord, maar toen was ik aan het werk… Maar met Meaghan gaat het goed, alleen met Mary niet zo. Heeft veel last van rug en bekken, lopen doet zeer. Ze is erg moe en slaapt veel. Ze kan het nog niet opbrengen online te komen. Uiteraard geniet ze van haar kleine poppetje. Zodra het weer een beetje gaat komt ze foto’s plaatsen. Ze heeft me een foto ge-mmst, alleen heb ik nu een oude telefoon in gebruik, dus zal kijken of ik hem via internet kan zien.

Tygo had gisteravond echt last van zijn buik doordat hij niet kon poepen, heb hem uiteindelijk maar een zetpil gegeven want hij kon er niet van slapen. Die zetpil heeft blijkbaar geholpen, want toen ik om drie uur wakker van hem werd had hij een luier vol met poep! Heeeerlijk! Heb hem vannacht om drie uur dus in bad gezet om te weken… hahahaha Gelukkig viel hij daarna wel weer lekker in slaap. Vandaag gaat het weer een beetje beter met het mannetje, eet nog niet zo heel veel, maar er komt iig weer wat in en dat is het belangrijkste!

Ik denk dat Mary het vast wel goed vind dat ik jullie ook even laat meegenieten van Meaghan die een paar uurtjes oud is… :inlove:

Als je daar toch geen klepperende eierstokken van krijgt… hahaha

Vervelend dat Mary zo’n last heeft… Maar wat een poepie zeg

rammel rammel

zucht ook al zo’n mooi poppetje :inlove:

Fijn dat Tygo weer een beetje gegeten heeft.

Pattycoat, stiekem al getest?

Jaaaaaaa patricia, morgen is het D-day!! Heb je de testen al tevoorschijn gehaald? :slight_smile:

Wat een scheetje!! :inlove:

Ja Patty…liggen ze al klaar?? :wink:

Jemig, wat zijn jullie ongeduldig zeg

@Pattycoat wrote:

Ja erg hé!! Vind het zo spannend voor je!! :pray:

@Pattycoat wrote:

Wij? Ongeduldig?

Helemaal niet :liar:

Maar ik heb geen antwoord gekregen op mijn vraag :wink:

Kom op, testen!! hahaha

We leven gewoon erg met je mee patricia! En stiekem ben ik rete jaloers! LOL

Ik ga mijn bedje lekker opzoeken, morgen weer om 7 uur beginnen… bah!

Patty: wat zie ik, je banner :inlove:

Mag ik je feliciteren? Heb je getest?

Hier alles goed, hebben genoten van het mooie weer vandaag.

Verder weinig nieuws te melden. Morgen is hub jarig, alleen vieren we het niet morgen maar in het weekend. Hij gaat ook gewoon werken, dus weer een rustig dagje denk ik.

Jullie zijn zooooo nieuwsgierig :mrgreen:

Ik wilde eerst aan mijn zus vertellen :dance:

:shock: Patty, en dat vertel je niet eens???

Je hebt dus toch getest.

Weet je mannetje het al?

Die heb ik vanmorgen al gebeld op zijn werk hihi

@Pattycoat wrote:

Jullie zijn zooooo nieuwsgierig :mrgreen:

Ik wilde eerst aan mijn zus vertellen :dance:

Hij is heel licht, maar ik zie hem toch echt hoor, dat streepje.

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA we hebben er weer een zwangere bij :dance: :dance:

Lotte ook al 30 weken :shock:

@Pattycoat wrote:

Die heb ik vanmorgen al gebeld op zijn werk hihi

Vanmorgen?

En ons de hele dag in spanning laten zitten :naughty:

@Pattycoat wrote:

Lotte ook al 30 weken :shock:

Ja, erg hè?

De tijd gaat zo verschrikkelijk snel.

Geniet dus maar van het wondertje in je buik.

Voor je het weet heb je weer een baby in huis.