Oktoberstoppers '07 #14: Hoera Charlie is 1 jaar!!!

Leuk he :silenced:

Ik wilde eerst even mee wachten, maar dat gaat niet meer hihi… Ben veel te hyper

O ja dames… Mondje dicht op hyves hoor :pray:

Ik zeg niks hoor :silenced:

WAUW!!! Patty :shock:

Je bent gewoon al zwanger… wat snel!! :dance:

Ben heel blij voor je, mooie test ! :inlove:

Ik hou mn mondje dicht…

Nou zie je wel!!! En ons een beetje voor de gek houden he… Was ik gisteravond net te snel offline, maar heb de hele dag gedacht: ik moet op KOK, want patricia is zwanger en zie!! GEFELICITEERD!!! Nog best snel raak dus! Je hebt niet eens even op me gewacht… :wink: hahaha Maar nu hebben we als Lotte bevallen is, toch nog iemand om bij mee te leven!!!

Joehoe!!! Weer een babietje!!! :smiley:

@Lindaaa wrote:

Nou zie je wel!!! En ons een beetje voor de gek houden he… Was ik gisteravond net te snel offline, maar heb de hele dag gedacht: ik moet op KOK, want patricia is zwanger en zie!! GEFELICITEERD!!! Nog best snel raak dus! Je hebt niet eens even op me gewacht… :wink: hahaha Maar nu hebben we als Lotte bevallen is, toch nog iemand om bij mee te leven!!!

Misschien kunnen wij samen :wink:

@Lindaaa wrote:

Sorry Linda :wink: Inderdaad best snel gegaan. Januari de laatste pil geslikt en nu al weer zwanger… Ben maar 2 keer ongi geweest en dit keer geen ovulatietesten gebruikt :mrgreen: Wel heel veel zwangerschapstesten hihi.

Ik heb er nu nog 1tje liggen, die wil ik morgen of vrijdag doen :mrgreen:

Moet weer nieuwe lijstejs maken geloof ik :mrgreen:

Wie weet Chris! Wil eerst onze nieuwbouw-plannen even afwachten! Maarrrrr ohhh wat kriebelt het!!! hahahaha

En Ja patricia, het wordt idd tijd voor nieuwe lijstjes!! En nieuwe foto’s, maar ja… das beetje onze schuld geloof ik… hihi

Ohja dat is ook zo Linda eerst jullie nieuwbouwplan! Hoe gaat het daarmee?

Patty ik zal je straks eens even een nieuwe foto pb-en, mag idd wel ververst worden :wink:

Het wordt allemaal een klein beetje duidelijker, vriendlief is vandeweek bij de makelaar geweest en daar lagen de eerste tekeningen, maar ik ben nog niet super enthousiast. Omdat ik het allemaal wel erg eng vind en ik wil natuurlijk ook graag een kindje. En zwanger zijn en verhuizen… nee als ik net zo’n zwangerschap heb als met tygo, gaat dat niet lukken… Voor mij moet het allemaal gewoon een beetje duidelijker worden, ook op het financiele vlak en wie weet ga ik dan overstag!

Zal ook snel een nieuwe foto sturen van Tygo, wat voor iets wil je hebben Patricia? MIsschien is het leuk alle foto’s in 1 thema te doen?

Maakt niet zoveel uit wat voor foto. Ik kan ze altijd een beetje aanpassen in 1 stijl…

Ik moet van Damian ook nog een leuke maken weer :think:

Linda, is spannend nieuwbouw… Zelf woon ik ook in een nieuwbouw. Wat ik daar prettig van vond was dat je zelf alles kan indelen zeg maar… Je krijgt wat opties en dan kan je zo’n optie nemen of niet…

Zo hebben wij gekozen voor een 2e toilet ipv een washok. Aansluiting staat nu in de badkamer bijv. Ook was er een optie tot trapkast ipv een open trap. NOu daar kan je me een partij troep in kwijt :oops:

Linda, ik kan me voorstellen dat je niet op een verhuizing zit te wachten als je zwanger bent.

Ik vond het al zo erg dat we een aantal weken geleden aan het schilderen waren, en dan was het nog maar 1 kamer. :oops:

Ik zal ook eens kijken naar een nieuwe foto van Yinthe.

Moet eerlijk bekennen dat ik niet meer zoveel foto’s maak :oops:

JAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

Patty gefeliciteerd meid.

Wat een leuk nieuws, en inderdaad we vallen niet in een gat na de bevalling van Lotte. Hebben we toch nog weer iets om naar uit te kijken.

Wat fijn dat het zo snel gelukt is. Ik duim voor je voor een voorspoedige zwangerschap.

Wij hebben genoten van het mooie weer vandaag. Fabian lekker buiten spelen en mama op het bankje met Nathan in de kinderwagen.

Hub vandaag jarig, maar moest gewoon werken. Ook geen visite vanavond, we vieren het zaterdag. Wel lekker hoor, ik vind het nu wel een opgave om 's avonds wakker te blijven. Vaak ga ik op tijd naar bed dan kan ik nog wat uurtjes slaap pakken. Moet er nog steeds 2x uit 's nachts, meneer wil nog steeds elke 3-4 uur drinken.

Hier zal Damian waarschijnlijk verhuizen naar de computerkamer… Eerst even de eerste echo afwachten. Mijn vriend is namelijk bang voor een tweeling :mrgreen:

Patty, voel je je al echt zwanger?

Ik vond die eerste weken weer zo onwerkelijk.

En inderdaad die eerste echo is super spannend.

Ik voel me nog niet echt zwanger, maar ben ook maar pas 4 weekjes. Wel af en toe een vlaag misselijk en een opgeblazen gevoel 's avonds… Nog even en ik kan weer buikfoto’s maken :dance:

Net even voor MvM opgegeven. Heb ik bij Damian niet gedaan, maar wil ik nu wel doen…

:thumbup: Dat je mee gaat doen aan MvM.

Ik heb het beide keren gedaan.

Af en toe baalde ik er wel van dat ik niet “gewoon” kon plassen, maar het is voor het goede doel.

En het is maar een paar weken.

Ik zie het wel… mijn sm heeft het vroeger ook altijd gedaan…

Maar je hoeft toch niet als je op je werk bent? Of is dat weer een domme vraag van mij??