Nee hoor, je vangt alleen urine op als je thuis bent.
Wij zijn in de MvM periode en weekendje weg geweest.
Toen heb ik de flessen en kan ook lekker thuis gelaten.
De ene dag vang je gewoon meer urine op dan de andere dag, maar dat maakt niet uit.
Ze zijn blij met iedere druppel die je inleverd.
Patty: goed van je dat je meedoet aan MvM. En je hoeft alleen thuis te verzamelen. Op het werk is niet te doen. Ik had ook altijd de meeste productie 's nachts . Als ik eraan terug denk vond ik het niet erg om te doen, alleen de lucht van die flessen :sick:
Maar het is voor een goed doel, ik zou er bijna zelf profijt van hebben maar was gelukkig niet nodig.
Ik heb 's nachts altijd gewoon op de wc geplast.
Dat komt ook omdat ik 's nachts altijd in het donker naar de wc ga en het liefst zo snel mogelijk weer in bed wil liggen.
Die paar plasje hebben ze vast niet gemist
Ben bang dat dat hier ook gebeurt 's nachts… sinds ik boven ook een wc heb, doe ik 's nachts ook geen licht aan
Hey Patricia…!!! Geweldig! Gefeliciteerd!!! Je kunt een nieuwe titel boven dit topic zetten: de tweede ronde…!! (ik wacht alleen nog heel ff met nr 2, hoewel ik het geen ramp zou vinden als het per ongeluk gebeurd :oops: ).
Mijn zus heeft dinsdag echo gehad, alles goed!
WAUW Patty!!! SUPER!!! :dance: :dance: :dance: Gefeliciteerd hoor! :inlove:
Haha lees hier iets over de MvM flessen. Mijn vriendin is zwanger en doet ook weer mee met MvM, ik was wel nieuwsgierig of de flessen minder stonken… Nou, ik ging net als toen ik zwanger was weer bijna over mijn nek. Die herkenbare misselijkmakende geur. Hoe graag ik de volgende keer weer mee wil doen, ik moet er echt nog wel even over nadenken, want ik kan die geur erg slecht verdragen!! Maar… t is voor een goed doel! Goed dat je je aangemeld hebt patricia!
Stinken die flessen echt zo erg??? Ben ik lij dat ik ze dan niet op hoef te halen hihi… Ruiken ze zeg maar naar zo’n herentoilet :sick: ???
Ik kan niet precies vertellen hoe die flessen ruiken, maar echt lekker is het niet.
Adem in houden als je de kan leeg giet en zo snel mogelijk de ruimte verlaten waarin je dat gedaan hebt
Het is een apart geurtje, t stinkt echt niet naar urine, dus geen herentoilet. Er zit een middeltje in waardoor de urine goed blijft zeg maar al die tijd. En dat middeltje ruikt erg apart zeg maar… De 1 vind het meer stinken dan de ander. Ik werd overal misselijk van, dus heb nare ervaringen over gehouden aan die flessen.
Tygo is gelukkig weer opgeknapt!
Even weer een bericht van Mary:
Het gaat iets beter, alleen is de wond bij de knopen gaan ontsteken. Moet nu tig x per dag spoelen onder de douchen. Ze hoopt dat ze zich volgende week iets beter voelt en dan komt ze weer online.
Voor nu even weer een foto van grote zus met kleine zus!
Oh en patricia, namens Mary gefeliciteerd met je zwangerschap!
Hier een trotse moeder, Nathan heeft zich vannacht maar 1x gemeld voor een voeding :dance:
Hoop dat hij dit ritme voort kan zetten, op naar de doorslaap nachten
Patty: die flessen ruiken inderdaad een beetje typisch. Kan niet goed vertellen waarnaar het ruikt, maar lekker is het niet. Wat Lotte al schreef, snel je plasje erin gieten en dop er weer op en maken dat je wegkomt. Ik hield ook altijd mijn adem in en ik was niet eens zo misselijk.
Sjaantje: super nieuws van je zus. Kan ze lekker gaan genieten, heeft ze nu de 12 weken grens al bereikt?
Ik zal jullie nog even lekker maken met een nieuwe foto van Nathan. Deze is vorige week gemaakt, hij is hier 1 maand oud.
Nathan! :inlove: Wat een schatje!!!
Wat een lieve foto’s :inlove: :inlove:
Mary: die foto, smelt :inlove:
Je kunt zien dat ze een trotse grote zus is.
Verder balen van je wond, hoop dat het snel beter gaat.
Maar volgens mij is het wel genieten met 2 meiden.
Patty,
Ik vond het wel meevallen met de stank hoor. Het is een beetje een ziekenhuislucht vind ik. Idd gewoon even je adem inhouden. Als de flessen dicht zijn ruik je ook niks en dat vind ik het belangrijkste. Ik dacht van tevoren dat je ze continue zou ruiken. Goed dat je meedoet! :thumbup:
Sjaantje, wat fijn dat je zus een goede echo had! :dance:
Lotte, hoe is het nu met je?
Mary, wat vervelend van de ontsteking. Sterkte! Prachtige foto van een mooie baby met een trotse zus! :inlove:
Francisca, wat goed van Nathan! Wat een lekker mannetje is het zeg! :inlove:
Hier gaat het weer wat beter. Ben wel ziek (grieperig en dikke keel) maar iets meer uitgerust gelukkig. Wel kwam madame vannacht 3x. Daarom ben ik nu weer aardig duf.
Ze heeft wat meer ritme nu en slaapt in haar eigen bedje. Het enige wat nu nog heel vervelend is zijn de darmkrampjes. Die houden haar en ons wakker. Hopelijk is ze er snel vanaf.
Mary, wat mooi de 2 zussen zo bij elkaar :inlove:
Vervelend van je wond.
Inderdaad goed schoon houden.
Nathan, ook al zo’n lieverdje :inlove:
Hanneke, fijn dat Aukje wat meer ritme krijgt.
Hier gaat het eigenlijk best goed.
Als ik me maar rustig hou en dat gaat steeds beter.
Gisteren was mijn vriend boven aan het poetsen en zat ik beneden wat administratie te doen.
Het was eigenlijk de 1e keer dat ik zo relaxt beneden zat terwijl hij aan het werk was.
Morgen dames,
hier staat heel veel op het programma. Nog steeds een zwijnenstal hier, dus moet even flink aan de slag. Helaas voel ik me een beetje weeig. Zo even kop koffie en een boterhammetje naar achteren slaan en dan hopen dat het weeige gevoel niet omslaat naar misseliijkheid…
Mary, vervelend van de ontsteking aan je wond… Uit ervaring weet ik dat je best lang last kan hebben van zo’n wond. Hier is mijn litteken nog af en toe rood en geirriteerd…
Goedemorgen!!
Wij waren vanmorgen al op tijd op de fiets richting het bos om daar lekker te wandelen. Heerlijk is dat zeg!! De volgende keer ga ik er nog vroeger heen! (we zijn toch vroeg wakker ja… haha)
Als Tygo op bed ligt ga ik wel even proberen de foto’s op de laptop te zetten!
Oh ja, is het jullie wel eens opgevallen hoe actief de oktoberstoppers zijn? Ik zie steeds de oktober-stoppers van '06, '07, '08 en '09 bovenaan het lijstje staan. Misschien moet ik dit jaar maar weer in oktober stoppen dan!