Oktoberstoppers '07 #14: Hoera Charlie is 1 jaar!!!

Idd, veel activiteit bij de oktoberstoppers :mrgreen: Ik vind het hier ook wel gezellig. Het is een poosje rustig geweest, maar wordt nu toch weer wat drukker :thumbup:

Lekker al zo vroeg fietsen… Ik wilde gisteren een stukje fietsen maar Damian had er geen zin in. Die wilde steeds staan in zijn fietsstoeltje :shock: dus maar rechtsomkeert naar huis gegaan en toen maar de wagen gepakt :think: …

En hij wil dan wel in de wagen? Daar heb ik vaak grote moeite mee. (laatste tijd gaat het redelijk goed trouwens) Maar Tygo wil liever zelf lopen!

Het lukt me niet de foto’s te verkleinen op de laptop en het lukt me ook niet van fotoverkleinen.nl helaas. Heb net een paar op mijn hyves gezet. De meeste foto’s waren ook mislukt helaas, allemaal overbelicht… :frowning:

Heb je via photobucket geprobeerd?

In de wagen bijna nooit een probleem… Hij vermaakt zich prima en kan alle kanten op kijken.

Het was me nog niet opgevallen dat de oktoberstoppers zo actief zijn, maar wel toevallig.

Hier geen problemen met de wandelwagen en fietsstoeltje.

Yinthe vindt het geweldig op de fiets.

Ze zit sinds kort achterop.

Niet omdat ze te groot werd om voorop te zitten, maar ik kon zelf niet meer op de fiets komen met mijn dikke buik :oops:

Ik vind er eigenlijk niks aan dat ze achterop zit, voorop is veel gezelliger, maar het is niet anders.

Binnenkort mijn citybike maar eens laten maken. Mijn handrem is er vanaf gesloopt. Dan kan Damian weer lekker in de fietskar :mrgreen:

Net mijn berichtje geplaatst, ga ik kijken… idd… 3 oktoberstoppers op een rijtje :mrgreen: …

Helleu! Aan de ene kant wil ik nog helemaal niet fietsen met Fiene, want dan is ze al zo groot… Maar het lijkt me zo ontzettend leuk!!! Nog een paar maandjes wachten.

Ik heb een programma gedownloaded om foto’s te verkleinen en dat werkt prima! Is gratis en je kunt er één foto of wel 1000 tegelijk mee verkleinen. Het heet fast stone photo resizer.

Patty nog misselijk geweest? Hopelijk is het bij weeïg gebleven.

Hier is Fiene een beetje ziekjes. Heeft verhoging 38c en is erg huilerig. Hoewel ze net nog even flink hardop gelachten heeft… smelt :inlove:

Fijne zondagavond nog!!!

Zal binnenkort eens kijken naar dat programma om foto’s te verkleinen.

Yinthe al achterop, dat lijkt me ook ontzettend saai! Maar ik denk er steeds meer over na om toch voor een achterzitje te gaan, want ik krijg Tygo er soms met moeite in. (zeker als hij nog niet mee wil, zoals vandeweek in de speeltuin… ) Hij is ook zo lang, dan moet ik hem zo ontzettend hoog tillen en zijn benen willen er amper in. Tja, binnenkort toch eens kijken… (helaas! :-()

We gaan ons morgen trouwens laten informeren m.b.t een hypotheek, brrrr wel eng allemaal hoor! Als het goed is kunnen we ons volgende maand inschrijven voor een nieuw huis, t is dus maar de grote vraag of alles doorgaat, maar toch komt het allemaal zo dichtbij en ik vind het rete spannend!!! haha

Spannend

Hoi meiden, omdat het de laatste tijd helemaal niet zo goed gaat met mij ben ik niet veel meer op KOK, en beetje afstand nemen zeg maar maar wilde toch…

Patty even feliciteren!!! Wow wat snel! :shock: Leuk hoor, hoe voel je je verder?

Hanneke: Heb je pb’tje terug gelezen hoor. Ik hoop dat Femke snel wat rustiger wordt. Hoe is het met Mats? En met jou nu?

Lotte: hoe gaat het nu met je, helpt het rustiger aandoen een beetje?

Linda, ik hoop dat je een beetje verstand hebt van cijfertjes, want ik snapte er helemaal niks van toen wij ons lieten informeren over een hypotheek :shifty:

Wij hebben morgen een afspraak met een hypotheekadviseur omdat een deel van onze hypotheek afloopt.

Jippo, verlend dat het niet zo lekker gaat.

:hug: neem je tijd.

Als ik me rustig hou gaat het goed met me.

Maar ja, als ik me goed voel ga ik weer dingen oppakken en dan is het weer mis.

Even een boodschapje doen is al en hele opgaaf.

Maar we kunnen al aftellen dus we houden het wel vol.

Jippo :hug:

Lotte: boodschappen via internet doen!! Deed ik ook toen ik niets meer mocht! Gaat op zich best goed. Af en toe krijg je net even iets anders dan je eigenlijk bedoeld had, maar ach, daar wordt je weer creatief van!

Hier Fiene nog steeds ziek :frowning: Huilerig, snotterig, koorst… arm klein meisje :frowning:

Hanneke, hoe gaat het nou? Had laatst al even bij de maartmama’s gelezen, was ff benieuwd :oops:

De “gewone” boodschappen doet mijn vriend, maar ik wil er zelf ook wel eens uit.

Ff langs de drogist bv, of een andere winkel waar ik nog iets voor de baby moet kkopen.

Meestal voel ik me prima als we besluiten weg te gaan, maar eenmaal weer thuis dan moet ik echt een tijdje gaan zitten.

Het liefst zou ik een dagje flink gaan shoppen, maar dat zit er niet in op dit moment.

In dat geval wel LEVE HET INTERNET SHOPPEN :mrgreen:

Jippo: balen meid dat het niet zo lekker gaat. Probeer je rust te vinden, ik hoop dat er snel betere tijden komen.

Sjaantje: beterschap met je meisje. Zielig is het als ze zo klein zijn en ze zijn ziek.

Lotte: dat is inderdaad lastig. Doe je rustig aan dan voel je je goed om vervolgens weer iets teveel te doen. Dan moet je het weer bezuren. Probeer naar je lijf te luisteren dan komt het goed. En inderdaad het eind is in zicht. Het schiet al lekker op.

Patty: ben je al misselijk 's ochtends of gaat het nog wel?

Wij gaan de goede kant op hier. Nathan laat 's nachts wat meer tijd tussen de voedingen zitten dus ik ben minder vermoeid. Het slapen tussen de middag lukt toch niet meer als je ook een kleuter hebt die van en naar school gebracht moet worden. Dan maar 's avonds wat eerder naar bed toe. Niet echt gezellig voor hub, maar wel beter voor mijn humeur. Merk het als ik niet genoeg slaap ik een erg kort lontje heb.

Vanochtend wat in huis gepoetst, nu even tijd voor mezelf (en dus voor KOK). Vanmiddag nog even wat stofzuigen en dan lekker naar buiten. Erg warm is het niet, maar het zonnetje schijnt in ieder geval.

Morgen voor het eerst naar het CB, ben benieuwd wat Nathan nu is gegroeid. Jullie horen het wel.

Sjaantje, veel beterschap met je meisje :hug:

Lotte, er is idd heel veel leuke dingetjes te koop op internet…

Francisca, nog niet echt misselijk. Wel wat weeig, maar dat verdwijnt als ik iets in mijn mond stop. Dus heb aardig zitten kanen vandaag :oops: Niet alleen slechte dingen hoor, maar ook appeltje en soms een kauwgommetje, dan ging het ook wel weer…

Ik heb vandaag een trui met een zak aan de voorkant aan, daar had ik vanmiddag een hand in (rust dan een beetje op mijn buik :wink: ) vraagt mijn collega of ik soms zwanger ben :shock: Uhm… Nee :naughty: :silenced: :wink:

Vanavond moest ik mijn knoopje van mijn broek al open doen, zat veel lekkerder…

Ook een erg hevige buikkramp gehad. Schrok ik wel van, maar gelukkig moest ik alleen maar naar de wc :wink: … Ben bang dat de tijd met obstipatie er ook aan zit te komen :cry: Maar ja is voor een goed doel…

Vanmiddag ook gebeld door MvM, maar ik was niet thuis. Ik word nog een keer terug gebeld.

Nou ik ga even verder snuffelen op KOK en dan lekker mijn bedje in…

Hey dames!

Lotte, die cijfertjes zijn zeker niet aan mij besteed, maar ik ben nu wel onwijs enthousiast!! Ik heb mijn zinnen echt op die huizen gezet en hoop dus ook echt dat we ingeloot gaan worden voor die huizen!!!

Sjaantje, heel veel beterschap voor je meisje. Vreselijk als je kind zo ziek is he? Had ik vorige week, mijn hemel wat wil je het dan graag zelf overnemen!!

Patricia; fijn dat je de misselijkheid een beetje kunt onderdrukken en wat knap dat je je in hebt kunnen houden tegenover je collega! Mijn collega;s wisten het gewoon eerder dan onze ouders, kon me met moeite stil houden!

Jippo een :hug: voor jou!

En Hanneke, ik ben ook wel erg benieuwd hoe het gaat!

Morgen helaas weer een hele dag werken en morgenavond weer vergadering (moest vanmiddag ook al, ik werk op twee locaties en dat is dus het grote nadeel… haha) Ach, 2 1/2 dag werken en dan is het gelukkig weer 4 dagen weekend! Wat een heerlijk leven hebben we toch zo! :wink:

Nou hier al aan verschillende mensen verteld hoor… Maar eigenlijk alleen aan familie (althans ik :mrgreen: ) Mijn schoonmoeder was zo enthousiast, die heeft gelijk haar 2 beste vriendinnen gebeld om te vertellen dat ze weer oma werd :mrgreen:

Mijn vriend heeft het aan 1 collega verteld en aan een oud-collega cq goede vriend :mrgreen: Ik met mijn goede gedrag :wink: De enige niet-familie lid aan wie ik het verteld heb is mijn beste vriendin…

En dat terwijl ik ook zooo graag wil vertellen hihi

@Jippo wrote:

Hoi meiden, omdat het de laatste tijd helemaal niet zo goed gaat met mij ben ik niet veel meer op KOK, en beetje afstand nemen zeg maar maar wilde toch…

Patty even feliciteren!!! Wow wat snel! :shock: Leuk hoor, hoe voel je je verder?

Hanneke: Heb je pb’tje terug gelezen hoor. Ik hoop dat Femke snel wat rustiger wordt. Hoe is het met Mats? En met jou nu?

Lotte: hoe gaat het nu met je, helpt het rustiger aandoen een beetje?

Wat vervelend dat het niet lekker loopt :hug: Sterkte!

(en je bedoeld Aukje denk ik?) :wink:

Hier gaat het op en neer. Overdag gaat het nu wel goed maar 's avonds en 's nachts nog niet zo. Aukje houdt ons nog steeds behoorlijk wakker 's nachts.

De bv loopt wel weer goed gelukkig.