Oktoberstoppers '07 #14: Hoera Charlie is 1 jaar!!!

Linda, wat spannend joh! Heb je een plaatje van het huis? Ben wel benieuwd!

Lotte, fijn dat het goed gaat als je je rustig houdt. Nog ff en dan is Yinthe ook alweer grote zus! Ik vond dat zo’n gek idee, mijn kleine Mats alweer een grote broer!

Hij zegt nu ook de hele dag:

“mama?”

“ja Mats?”

“Auke kleine zus!”

“En wat ben jij dan?”

“Matsje is grote broer!”

Zo schattig!

Over kletsen gesproken… Vanmorgen zei hij:

“Mama?” (zo begint elk gesprekje)

“Ja?”

“Hou van jou!”

“Ik ook van jou schatje”

“Ik ook van jouw gatje”

:mrgreen: :lol: :lol:

Aaahhh wat liefff :inlove: :inlove: :inlove:

Dan stroom je toch ook over van liefde als je uk zoiets tegen je zegt?!!

Balen dat de nachten nog niet zo goed gaan. Ik duim voor je dat het snel beter gaat!!

Met Fiene gaat het gelukkig weer een stuk beter! Ze heeft gelukkig geen koorts meer en tot nu toe is ze ook niet echt huilerig. Heeft alleen veel van de fles laten staan vanmorgen. Maarja, ze is wel heel snotterig. Kan me er iets bij voorstellen.

:lol: Toch fijn om te weten dat je een gatje bent Hanneke.

Ik moet ook altijd zo lachen als Yinthe aan het kletsen is.

Er komen soms woorden voorbij waarvan ik denk, hoe komt ze erbij.

Vervelend dat Aukje 's nachts nog niet echt tevreden is.

Probeer overdag een beetje bij te slapen.

Slaapt Mats 's middags nog?

Patricia, ik ben tijdens deze zwangerschap niet echt misselijk geweest maar had wel dat weeige gevoel.

Wat bij mij erg geholpen heeft is het dragen van speciale polsbandjes (seaband)

Je kan ze kopen bij de drogist.

Misschien iets voor jou?

Sjaantje, fijn dat het met Fiene iets beter gaat.

Dat ze de fles niet leeg drinkt is inderdaad niet zo erg.

Dat komt wel weer.

Ik mag straks weer naar de vk.

Ben benieuwd hoe kleintje ligt.

Hoi Dames,

Hanneke, wat lief van Mats :inlove: Zoveel zegt Damian nog niet… Die is meer bezig met zijn motoriek geloof ik. Daarmee gaat hij als een speer… Trap op, lopen, rennen :shock: (echt grappig gezicht, doet hij zijn armen naar achteren alsof hij Superman is :mrgreen: ) Trap af gaat nog niet… Is veel te makkelijk om getild te worden :mrgreen:

Hij zegt wel een paar dingetjes, althans bij een kat hoor je vaak oesjjjj en bij het aquarium van mijn so isjjjj ZIjn wel altijd dezelfde klanken.

Lotte, ik kan wel even kijken. Wie weet helpt het, want de hele dag dooreten valt natuurlijk ook op :mrgreen:

Hoe is het bij de vk geweest?

Sjaantje gelukkig gaat het al weer wat beter met Fiene

Ik heb ff een stuk gekopieerd bij de juni mama’s.

Weten jullie ook meteen hoe het bij de vk was :mrgreen:

Ik sluit me aan bij de dames die een curve hebben moeten prikken.

Ook mijn glucose was iets te hoog. (al vind ik 6.4 zelf erg netjes, bij een zwangere is een bloedsuiker tussen de 6 en de 7 blijkbaar een twijfel geval).

Morgen dus 3 keer naar het lab om te prikken.

Ik hoef geen vieze suikerdrankjes te drinken, gewoon een keer nuchter en 2 keer na het eten prikken.

Nadeel is wel dat het prikken niet bij ons in het dorp kan, dus ik moet er 3 keer voor rijden. (zo’n 60 km alles bij elkaar)

Als mijn glucosewaardes goed zijn hoor ik niks, anders bellen ze me.

Verder ben ik gelukkig wel goed gekeurd.

Bloeddruk was 130/70 en beeb lag nog netjes met het koppie naar beneden.

Over 2 weken weer terug voor controle.

Lotte hoe is het gegaan met al die prikken???

@Pattycoat wrote:

Lotte hoe is het gegaan met al die prikken???

Ik leef nog :mrgreen:

Gelukkig ben ik niet meer zo bang voor bloed prikken, al is 3 keer op een dag een beetje veel van het “goede”.

Ik ben erg benieuwd naar de uitslag.

Over 2 werkdagen is de uitslag als het goed is bij de vk.

Dus als er iets niet goed is dan hoor ik het denk ik vrijdag of in het weekend.

Spannend hoor… en als het niet goed is? Moet je dan opgenomen worden ofzo??

Geen idee.

Wat ik op internet gelezen heb krijg je eerst een dieet en moet je na een aantal weken weer prikken.

Als het dan nog niet goed is wordt je doorverwezen naar de gyn en krijg je medicijnen.

Maar of dat allemaal klopt weet ik niet.

Voorlopig gaan we er nog even van uit dat er niks aan het handje is.

Toen ik 2 weken geleden heb laten prikken had ik blaasontsteking en een antibioticakuur.

Vooral die ontsteking kan ervoor zorgen dat je suikerwaarden wat hoger zijn.

Dus ik denk dat dat de reden geweest is.

Ok dan snap ik het een beetje…

Hanneke, we hebben helaas nog maar erg weinig info. Mijn vriend heeft de tekeningen bij de makelaar gezien en verder wachten we nog op een informatiepakket. Misschien dat ik iets op internet kan vinden. Wat fijn dat het iets beter met Aukje gaat. Hopelijk pik je inmiddels wel iets meer slaap mee!

Lotte; wat vervelend zeg 3 keer op en neer moeten om bloed te prikken! Hopelijk valt de uitslag mee! Balen van twente gisteravond of niet? :-S

Patricia; schreeuw maar gewoon van de daken dat je zwanger bent joh! Doet een ander ook, dus waarom jij niet? :wink:

Ik hou me nu eventjes gedeisd :mrgreen: Pas als ik de 12 weken ben, vertel ik het de rest van de wereld hihi…

:thumbup: Shirtje.

Lotte: fijn dat de contole weer goed was. Nu je suiker nog, maar dat zal ongetwijfeld goed zijn. Zo hoog is ie ook weer niet, toch?

Patty: leuk shirtje. Volgens mij kan je niet wachten om het nieuws te vertellen of niet? Dat zijn ook de leuke momenten van het zwanger zijn.

Bij ons gaat het goed. Nachten zijn nog steeds vermoeiend, maar buiten de vermoeiheid gaat het super. Ritme is er nog niet helemaal, nu ongeveer 4 uur tussen de voedingen, dus gaat de goede kant op. Morgen krijg ik 2 vriendinnen op visite, heb er zin in is erg gezellig. Kan er ook naar uit kijken om ook eens een avondje weg te zijn. Is er nog niet van gekomen, misschien maar eens gaan nadenken om een keer koffie te gaan drinken bij iemand 's avonds of te gaan shoppen.

Ja zou het wel willen vertellen ja… Op mijn werk maken ze weleens toespelingen daarover, maar dat doen ze al een tijdje… Best moeilijk om dan mijn mondje dsicht te houden…

Francisca, lekker een keertje doen, een avondje eruit… Kan echt een beademing zijn… eventjes vrouw alleen en niet mama en vrouw van… Maar even lekker jezelf…

Lekker dat de voedingen nu zo’n 4 uur tussen zitten

Leuk shirtje Patricia!

En Francisca; ga maar gauw even een avondje weg hoor! Of een middagje shoppen met een vriendin?

T is gelukkig weer weekend! Heb morgen geen afspraken, ga een heerlijk dagje met mijn zoon hebben, heb er zin in!

Ik heb het vanmiddag aan mijn bedrijfsleider verteld. Ik was behoorlijk berroerd, dus kon eigenlijk niet anders…

Nu nog steeds niet lekker, al met kramp op de wc gezeten (gewoon mijn darmen hoor :wink: ) en mega koud… Ik duik ook zo mijn bedje in…

Hoe was de reactie Patricia?

Wel leuk… Maandag begon hij er al over doordar ik met mijn hand in mijn zak zat. Toen zei hij al ben je zwanger… Dus toen ik het vertelde feliciteerde hij me en begon gelijk over die maandag :mrgreen:

Kan niet slapen, maar ben wel moe :?

Hoe voel je je nu Patricia?