Ik voel me al wat beter hoor… Ik denk dat ik gisteren gewoon oververmoeid was of zo (de hele dag) Maar nu heb ik aardig geslapen tot half 9. Damian slaapt nog :mrgreen: Dus eventjes voor mezelf…
Kennen jullie dit?
Damian zit op dit moment in een fase dat hij een heel irritant jammertje laat horen, de hele avond bij het eten :shock: We werden er gek van, want hij heeft dus ook maar heel weinig gegeten. Want dat wilde hij absoluut niet…
Af en toe hebben we hoer ook van die dagen.
Ik probeer het zoveel mogelijk te negeren.
En als Yinthe dan wat minder eet, jammer dan.
Dat haalt ze de volgende dag wel weer in.
Eigenlijk ben ik daar heel makkelijk in.
Dat had ik nooit van mezelf gedacht.
Hai dames,
allemaal genoten van het mooie weer? Ik zat vandaag op de rommelmarkt, overdekt helaas… Weet je ook niet van te voren natuurlijk. Verkoop viel dus best een beetje tegen. Met de opbrengst ga ik mooi even voor mezelf shoppen…
Heb gisteren erg leuke foto’s gemaakt van Tygo, zal ze zo eens even op de laptop bekijken. Denk dat er wel een leuke foto bij zit om naar patricia te mailen.
En Lotte, je vriend is vast helemaal hyper. Twente helaas vandaag nog geen kampioen, maar over twee weken vast wel!! Hoop het!!!
Linda, hier enorm zitten genieten van het weer…Jammer dat het overdekt was. Als het open was geweest, had je misschien meer animo. Maar idd. Dat weet je niet van te voren.
Hier een vriend die wel blij was met de ene score, maar niet blij met de andere :mrgreen:
Vorig jaar zomer:
Vanmiddag:
Niet bepaald de kleuren vam Twente he :think:
Linda, zelfs ik ben helemaal hyper.
En ik ben niet eens een voetballiefhebber.
Ik droom er zelfs van :oops:
@Lotte wrote:
Linda, zelfs ik ben helemaal hyper.
En ik ben niet eens een voetballiefhebber.
Ik droom er zelfs van :oops:
Je kan als excuus geven dat je zwanger bent :mrgreen: Dan kan je vaker rare dromen hebben hihi…
Ik ben ook niet zo’n voetbalfan. Mijn vriend wel. Die zit nu nog steeds voetbal te kijken :think: Die hoopt natuurlijk dat Twente een fout maakt en dat Ajax kampioen wordt. Mij maakt het niet zoveel uit… Ja van mij mag Ajax wel kampioen worden, want dat betekend dat ik een vrolijke harry heb rondlopen hier… Maar voor de rest…
Ik ga wel voor het Nederlands Elftal :mrgreen:
Ik zou ook hyper zijn Lotte hoor, was ik vorig jaar ook toen Heerenveen van Twente de beker won… :dance: 2 mei is het groot feest in enschede en omstreken, let maar eens op!! Sorry patricia… hahaha
Vandaag nog een dagje vrij, maar heb nog geen idee wat we gaan doen. Tygo is een beetje oververmoeid. Heeft weer erg veel moeite in te slapen en is elke dag standaard om 5.45u wakker… :? Hij valt nu 's morgens erg makkelijk op de fiets, in de auto of in de wandelwagen in slaap en dat wil ik vandaag eens voorkomen, wil hem gewoon op tijd op bed hebben en dat hij zijn rust even pakt. Hoop dat ik hem vandaag weer in zijn ritme kan gaan krijgen! Vanmiddag maar even shoppen, het gisteren verdiende geld moet toch weer uitgegeven worden natuurlijk…
Wij hebben ook heerlijk genoten van het mooie weer dit weekend. Eigenlijk alleen maar buiten geweest. Het gaat verder heel goed hier, ik geniet echt van mijn knullen. Vandaag eerst even wat in huis doen en dan snel weer naar buiten. Moet nog even op stap voor een kado voor mijn moeder die is jarig vandaag. Als Fabian vanmiddag uit school is gaan we even op visite. Verder van de week elke dag wel een afspraak dus genoeg te doen, wel gezellig hoor.
Francisca, gefelicteerd met de verjaardag van je moeder.
Ik heb besloten dat ik vanmorgen niet zoveel doe zodat ik vanmiddag nog even met Yinthe nar de kermis kan.
Het is vandaag “eurodag” op de kermis, alle attracties voor 1 euro.
Als het niet te druk is mag Yinthe nog even in de draaimolen.
In augustus vond ze het nog maar raar zo’n ding dat rond draait, maar ik denk dat ze het nu wel leuk vindt.
Alleen papa nog even zover krijgen dat hij met haar mee gaat.
Ik zie het nu niet zitten om rondjes te draaien.
Leuk kermis! Hier is binnenkort ook weer kermis, bent benieuwd hoe tygo het nu zal vinden. Vorig jaar vond hij die harde muziek maar niks en poosje terug liepen we langs een kermis en toen was hij ook bang. Ach bespaart ons een hoop geld als hij de kermis nooit leuk gaat vinden… Al is zo’n eurodag niet verkeerd natuurlijk! Geloof dat dat hier ook altijd wel is.
Ik had Tygo om 11.30u op bed, heb het toch nog even weten te rekken en het was ook niet net te laat, want hij sliep gelukkig direct. Hopelijk slaapt hij dan wel even door tot een uur of twee, hopelijk heb ik hem dan weer in zijn ritme. Heb vanmorgen even een boekje besteld, slaap kindje slaap. Dat is van een spaanse neurochirurg die erg veel gezinnen blij heeft gemaakt met een betere nachtrust. Ik ben erg benieuwd, hoop dat het gaat werken en anders bij een eventuele tweede kindje hier. (want die komt nooit bij ons in bed, no way! haha) Ik denk dat ik binnenkort een weekje vakantie ga inplannen en in die week ga ik 's nachts de strijd met tygo aan, vanaf dan slaapt hij maar mooi de hele nacht in zijn eigen bed… Oohhhh wat heb ik hem toch verwend! :?
Zal zo eens aan de schoonmaak!
Ik weet niet of je Tygo verwend hebt.
Je hebt gewoon gedaan wat jou het beste leek.
Ik moet eerlijk bekennen dat Yinthe nooit bij ons in bed heeft gelegen en nog steeds niet.
Als ze bij ons in bed ligt (lees: zit) dan zet ze de boel op stelten, dus dan gaat ze heel snel weer naar haar eigen bed.
Af en toe heeft ze een avond dat ze ineens helemaal overstuur wakker wordt en niet meer in haar eigen bed wil liggen.
Dan speelt ze even bij ons in bed en gaat ze naar ongeveer een kwartier weer naar haar eigen bed.
Daarna slaapt ze altijd weer lekker verder tot de volgende ochtend.
Waarom ze wakker wordt geen idee, misschien een droom :think:
Hoe was het op de kermis Lotte?
@Lindaaa wrote:
Hoe was het op de kermis Lotte?
Super.
Yinthe heeft genoten.
2 Keer in de draaimolen, patatjes eten, ijsje als toetje.
Haar dag kan niet meer stuk.
Het was super om Yinthe trots in de draaimolen te zien zitten.
En nu ligt ze uitgeteld in bed HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERLIJK :oops:
Op naar de volgende kermis in augustus.
Dan met 2 kindjes.
Raar idee zeg.
Lotte, Damian kan ook niet stil liggen bij ons in bed. dat wordt altijd ravotten :mrgreen:
FIjn dat Yinthe het leuk vond op de kermis… Ik moet ook maar even kijken wanneer hier kermis komt :mrgreen:
Net naar een intake avond van de nieuwe kdv voor Damian geweest. Mijn belangrijkste vraag was of broertjes/zusjes voorrang hadden :mrgreen:
En hadden broertjes/zusjes ook voorrang dan?
Leuk dat Yinthe zo genoten heeft! Ik krijg er ook gewoon spontaan zin in om naar de kermis te gaan! Geloof dat hier met pinksteren altijd kermis is, duurt niet meer zo lang!
Tygo sliep vanavond zelf weer in zijn eigen bed in! Laatste dagen was dat even weer anders, dat is echt wanneer hij oververmoeid is, is hij gewoon een beetje hyper dan ofzo… Denk dat ik hem dus gewoon weer in zijn ritme heb.
Vanmiddag hadden we flinke ruzie samen… haha Ik wou even naar het centrum wandelen toen hij wakker was, maar meneer had wat anders in zijn hoofd. Die was weer onafscheidelijk van zijn bal, wilde naar buiten, wilde voetballen. Heb hem uiteindelijk maar achter het huis gezet, maar dat was ook niet wat hij wou en ik wou hem zijn zin niet geven! Hij heeft nu ook ontdekt hoe hij het hek van de schutting open kan krijgen, dus we zijn vanavond maar even langs de bouwmarkt gegaan en mijn vriend heeft al een slot op de deur gezet. Moet er niet aan denken dat het jongetje weg loopt richting de straat!!
Maar ik heb uiteindelijk de strijd gewonnen!! Ik heb hem met veel moeite uiteindelijk in de wandelwagen gekregen en toen was het goed. Ik had gedacht dat hij de hele weg wel vervelend zou zijn, maar het was juist nog wel gezellig. Gelukkig maar!! Strijd hebben is niet leuk! Maar aan dat rare peutergedrag doe ik niet mee!
Oh ja, nog wel even een mooi stukje. Terwijl Tygo zo boos was en mij steeds mijn jas probeerde aan te geven omdat ik met hem voor op het veld moest gaan voetballen kwam hij aan met gedroogde blaadjes: ‘bloem’ ‘bloem’ en terwijl hij weg liep draaide hij zich om en wierp me een handkus… Wat een charmeur toch! Dacht zijn moeder even in te palmen! LOL
Slimme Tygo, al door het hek :naughty: Hier hebben we nog geen hek, dus Damian kan zo de tuin uit lopen. Nou is bij de achtertuin het hofje. Daar rijden wel auto’s maar alleen van mensen die er wonen dmv zendertje… Begin mei gaan we wel een hek plaatsen. Want je kan nu niet meer rustig in de tuin zitten…
Broertjes/zusjes hebben voorrang. Was wel slim om bijtijds in te schrijven, dus heb brusje vanavond al gelijk ingeschreven :mrgreen: :mrgreen: Ik had Damian ingeschreven toen ik iets minder dan 12 weken zwanger was en hij kan nu pas half mei terecht…
@Lindaaa wrote:
Oh ja, nog wel even een mooi stukje. Terwijl Tygo zo boos was en mij steeds mijn jas probeerde aan te geven omdat ik met hem voor op het veld moest gaan voetballen kwam hij aan met gedroogde blaadjes: ‘bloem’ ‘bloem’ en terwijl hij weg liep draaide hij zich om en wierp me een handkus… Wat een charmeur toch! Dacht zijn moeder even in te palmen! LOL
:inlove: En toch heeft hij niet gewonnen :mrgreen:
Nou de dame van MvM is net geweest. Ik had gelijk een hele dikke streep op mijn test :mrgreen:
Maar ik mag niet meedoen… Jammer, maar ja niks aan te doen…
Ik heb vlak na mijn bevalling 2 zakken bloed gekregen en dan mag je niet meer meedoen en ook geen bloed meer geven ooit…
Ik heb het in ieder geval geprobeerd… Maar hier dus geen stinkflessen…
Wat jammer zeg, dat je niet mee mag oen.
Maar je hebt wel nog een mooie test