Oktoberstoppers '07 #14: Hoera Charlie is 1 jaar!!!

Zeker jammer, maar ja niks aan te doen…

Ach Patricia, geen stinkflessen en je hebt toch je best gedaan!En als slagroom op de taart een mooie test met dikke streep, joeeehooeee!!! Altijd fijn toch!

Hier ziekenboeg. Fiene heeft bronchitis en oorontsteking. Sinds vrijdag antibiotica… kreeg ze daar diarree van. Nu overgestapt naar een andere. Gaat tot dusver goed. Hoesten en piepen wordt al minder. Maar ze is vrolijk als altijd.

Ik zit met een ontzettende snotkop op mijn werk en moet ieder uur een keer naar de wc rennen voor joep spetterpoep (sorry voor het onsmakelijke). Gaat lekker dus, haha!

Goede middag!!

Hier ben ik dan weer!! :mrgreen:

Aller eerst bedankt voor jullie felicitaties! heel lief van jullie! :-

Zoals jullie het via Linda al vernomen hadden, ging het niet niet zo goed met mij.

Gelukkig gaat het nu stukken beter met me!

De wond is goed aan het genezen(jeukt wel heel erg) en de rugpijn is ook al minder.

Kan gelukkig weer normaal rondlopen. :wink:

Dat was na de ks wel anders,kon amper een stap verzetten zonder te vergaan van de pijn.

Met Maeghan gaat alles goed,is een lekker poppetje.

Kan ook heel goed een keel opzetten,vooral als ze honger heeft!

Ik gaf eerst bv,maar dat kwam niet goed opgang,en Maeghan bleef honger houden.

Dus in goed overleg hebben we bijvoeding gegeven.

Thuis kwam eindelijk de bv wel opgang,alleen viel Maeghan erg af.

Dus op advies kv erbij gegeven.

Gelukkig kwam ze weer aan door de kv.

Heb nog tel. overleg gehad met een lactatiedeskundige van het consultatiebureau,en hebben toen besloten om bv af te bouwen.

Blijkbaar had ik toch(weer) te weinig voeding.

Nu doet ze het gelukkig heel goed,is al flink aangekomen.

Het is wel nog zoeken naar de juiste ritme overdag,aangezien ze wel eens eerder komt voor een fles.

Blijkbaar vind ze het nodig om te komen als grote zus naar school gebracht moet worden. :roll: :lol:

Maar gelukkig zijn we vindingrijk en krijgt ze onderweg de fles. :wink:

Het was trouwens wel heel erg wennen hoor,na ruim 8 jaar weer een kleintje.

Gelukkig went het snel. :mrgreen:

Zo,tot zo ver mijn update.

Nu jullie dames.

Patty,gefeliciteerd!!

Jammer van mvm,maar super toch die test! :thumbup:

Sjaantje, beterschap voor jullie!

Hoop dat de ab aanslaat en jij ook vlug beter bent.

Linda,die Tygo,probeerde zn mama in te palmen! :lol:

Lotte, leuk he kermis. :mrgreen: Wel fijn dat Yinthe het zo leuk vond.

Hier komt het pas weer in juli geloof ik.(is begin maart geweest). :think:

Ik zit met smart op het warme weer te wachten,ben die kille/koude dagen zat.

Oke,de zon schijnt wel,dan is het heerlijk maar toch mag het van mij warmer. :shifty:

Vandaag is het ook al zo fris vergeleken met gisteren.

Ik ga maar eens aan het eten beginnen,dan kan ik daarna lekker naar de tv kijken(man bijt hond).

Fijne avond allemaal! :-

Patty: wat jammer dat je niet mee mag doen met MvM. Maar goed jij kunt er niets aan doen, de wil was er in ieder geval. En gelukkig dan ook geen stink flessen, en ook nog een mooie test kado.

Sjaantje: zielig voor Fiene, gelukkig is ze wel vrolijk. Hoop dat ze snel opknapt met de ab-kuur. En jij ook veel beterschap, niet fijn als je steeds naar de wc moet.

Mary: wat leuk weer van je te horen, en wat fijn dat het nu beter gaat. En dat de bv niet gelukt is is jammer, maar je hebt het in ieder geval geprobeerd. Je hebt er niets aan als je meisje niet tevreden is, dan maar over op kv. Dat zou ik ook gedaan hebben hoor. En inderdaad, het warme weer mag wel komen :pray:

Met ons gaat het aardig goed. Nathan heeft wel veel last van spugen en krampjes op dit moment, maar volgens de vk is het met 6 weken ook op het hoogte punt. Dan kan het alleen maar minder worden, hoop het wel vind het zo zielig voor hem. Ben gister op nacontrole geweest bij de vk en ben weer helemaal goed gekeurd, ik mag alles weer. Ze vroeg of ze ons nog een keer terug mag zien, maar ik zei dat er wel een super wonder moet gebeuren wil het zo zijn. Ik zeg niet dat ik 2 kinderen genoeg vind, maar ik denk dat het technisch wel erg moeilijk word. En ik ben er wel uit dat mochten we nog een derde kindje willen ik het alleen op de natuurlijke manier ga proberen, dus geen medische molen. Als het dan niet lukt dan heb ik ook vrede met twee mooie wonder knulletjes. Maar voorlopig blijft het even bij twee.

Dag dames!

Mary; leuk weer iets van je te lezen!! Ga maar gauw mooie foto’s voor ons spammen… :stuck_out_tongue:

Patricia; jammer dat je niet mee mag doen aan MvM, je hebt een poging gedaan, helaas mag het niet, niks aan te doen!!

Sjaantje; veel beterschap daar!! :hug:

Francisca; fijn dat jij bent goed gekeurd en hopelijk zijn de krampjes en het spugen gauw minder bij Nathan!

Na drie dagen werken is het gelukkig weer 4 dagen weekend. Tygo heeft erg slecht geslapen vannacht, het word tijd dat ik aan mijn boekje ‘slaap kindje slaap’ begin, maar ik neem daar binnenkort even een weekje vakantie voor op. Ben nog aan het bedenken wat we vandaag allemaal gaan doen, maar gelukkig is Tygo de hele ochtend al erg leuk aan het spelen. (zonder tv, joehoe!) Tygo begint steeds meer te kletsen, leuk is dat joh!

Even onze huizen-update. Dinsdag is mijn vriend naar de makelaar geweest en heeft als eerste onze keuzes aan mogen geven. We hebben onze keuze laten vallen op 4 hoekwoningen en later hebben we er voor de zekerheid nog 2 tussenwoningen bij gedaan. Makelaar had gezegd dat het erg vreemd moest lopen dat wij niet 1 van die woningen zouden gaan krijgen. Morgen gaan we naar de woonadviesdag, daar krijgen we ws nog meer info en vanaf 8 mei begint de officiele verkoop. Spannend!!!

Linda, is er veel belangstelling voor die woningen?

Zou wel super zijn als jullie er 1tje toegewezen krijgen.

Makelaar had het erover dat er eerder 100 belangstellenden waren en dat is al terug gedrongen naar 30 en waarschijnlijk valt daar ook nog wel wat van af. Maar inmiddels is er ook meer info en morgen staan ze dus op woonadviesdag, dus daar komen vast wel weer wat meer belangstellenden op af. Maar we houden het contact met makelaar goed warm! :wink:

Linda: spannend hoor, hoop dat jullie de woning krijgen die jullie graag willen. Wanneer zou je dan eventueel gaan verhuizen?

En succes met het slaapritueel van Tygo.

Verhuizen gebeurd waarschijnlijk pas over een jaar… Dus denk dat brusje dan nog wel even op zich laat wachten…

Allemaal genoten van het mooie weer?

Ik heb heerlijk genoten van het mooie weer.

Heb de hele dag bij mijn ouders gezeten en kon Yinthe lekker laten lopen.

Mijn ouders hebben zich over Yinthe ontfermt :mrgreen:

Wat een domper dat het weer vandaag dan weer zoveel slechter is. :?

Maar als ik het goed heb kunnen we de komende dagen weer gaan genieten.

Hier in Friesland schijnt de zon, hebben vanmorgen ook gewoon buiten kunnen spelen. Vanmiddag gaan we er dus ook weer lekker op uit!

Hier ook genoten van het mooie weer. Zaterdag naar een verjaardag geweest en toen lekker in de tuin gezeten bij mijn schoonouders. Gisteren ook veel buiten geweest en zelfs voor het eerst de bbq aangehad.

Verder was ik erg moe en ben gisteravond op tijd naar bed gegaan. Zowel ik als Nathan zijn verkouden. Erg vermoeiend en Nathan slaapt hierdoor ook slechter. Hij komt eerder voor een voeding en kan niet goed drinken nu zijn neus verstopt zit. Hopelijk zijn we er snel weer van af.

@Lindaaa wrote:

Hier in Friesland schijnt de zon, hebben vanmorgen ook gewoon buiten kunnen spelen. Vanmiddag gaan we er dus ook weer lekker op uit!

Hier vanmiddag onweer en behoorlijke buien :cry:

Maar nu schijnt de zon :dance:

Hey Meiden,

Heb jullie een beetje verwaarloosd :wink:

Ik zal proberen vanaf hier mee te schrijven!

Jasmijn heeft sinds gisteren de waterpokken…

Hoi dames,

Ik las al een verkouden Nathan :hug: Is nooit leuk… Beterschap…Ook beterschap voor jezelf Francisca.

Linda, spannend hoor een andere woning… Kan je niet aan brusje denken voor dat je gata verhuizen :wink: ?

Arme Jasmijn de waterpokken :hug: Ik hoop dat ze er niet zo heel veel last van heeft…

Ik heb van het weekend heerlijk genoten van het mooie weer… Deed me echt goed. Ook mijn humeur, want die was donderdag naar ver beneden vriespunt gezakt en ik heb heel veel zitten huilen.

De kdv waar Damian op zit is donderdag ineens opgedoekt… Bleek dat ze al vanaf 31-03 geen verunningen meer hadden… Maar wel doorgaan met opvang :wall:

Gelukkig zou Damian al vanaf 17 mei naar een andere kdv gaan. Maar ja tot die tijd moeten we nu dus opvang regelen. Mijn vriend is vandaag en morgen vrij. Ik donderdag as en ma en di volgende week. En mijn so hebben vanaf 5 mei vrij en beginnen 17 mei weer met werken… Gelukkig konden we het zo oplossen, anders hadden we een probleem gehad…

Ben bang dat ik het niet kan verbergen tot 12 weken. Heb nu (is dan wel 's avonds) echt een megabuik voor mijn gevoel… Even kijken of ik een foto kan maken :wink:

Dat is lekker dan Patricia.

Waarom had het kdv geen vergunning meer?

Ik had deze zwangerschap ook al hel snel het idee dat ik een dikke buik had.

Dat komt denk ik ook omdat de boel al een keer opgerekt is geweest.

Chris :hug: voor Jasmijn.

Heeft ze veel last van de waterpokken?

Heb je heel toevallig de Metro gelezen vandaag?

Officiele site van Almere

nog een bericht

en nog een bericht

Heb even gespamt :mrgreen:

Goede morgen!!

Hier ben ik weer even. :mrgreen:

Pat,ik snap je spoiler niet…leg eens uit. :think:

Lekkere kdv dan zeg!!

Gelukkig hebben jullie het zo kunnen oplossen. :thumbup:

Zal zo eens kijken wat je gespamd hebt. :wink:

Linda,spannend zeg! hoop voor jullie dat het allemaal door gaat. :pray:

Slaapt Tygo nu beter of gaat het nogsteeds slecht?

Chris,arme Jasmijn,hoop dat ze idd weinig last heeft.

Beterschap ermee.

Lotte,ook lekker van het mooie weer genoten?

Hier was het gister ook mooi,de zon scheen en het was niet koud.

Vandaag schijnt de zon ook,alleen is het nu wel een stuk frisser dan gisteren.

Bij jullie nu dus niet blijkbaar,jammer zeg.

Francisca,hoe is het nu met Nathan zn verkoudheid,al minder hoop ik?

Hier gaat het redelijk,heb soms nog wel last van mn rug,maar dat zal ik voorlopig tovch wel houden.(isschias).

Met Maeghan gaat het goed,groeit lekker en ze slaapt sinds zaterdag de nachten door! :shock: :lol:

Kom ik ook eens eindelijk aan mn nachtrust toe.

Mandag moet ze voor t eerst naar t consultatiebureau,dan word ze gewogen en meten ze dr op,zal mij benieuwen hoe lang ze nu is.

Ze groeit nu langzaam maatje 50 uit en weegt al over de 3 kilo denk ik.

Het is alleen een echte dramaqueen hoor,overdag wilt ze niet slapen.

Met moeite valt ze in slaap,dat is maar voor hooguit een half uurtje.

Dan is het drama,want madam wilt dan opgetild worden en in mn armen in slaap gewiegd worden(deed ik vaak in het begin).

Ik laat dr dan maar even huilen,pak dr bewust niet op,want dan blijft ze bleren.Meestal valt ze daarna alsnog in slaap.

Word er soms niet goed van die hzeslaapjes van dr,je kan dan weinig doen.

Alleen als we boodschappen gaan doen en ze in de wagen ligt,dan slaapt ze rustig een paar uur.(beweging wiegt dr in slaap).

Nu ligt ze dus weer te miepen,word er zelf ook onrustig van. :?

Denk dat ik zo maar ga kijken of ze misschien honger heeft,wie weet is dat het wel.(veel te vroeg,maar dat gebeurt wel vaker).

Daar gaat mn plan om het het huis te doen.

Ik ga maar,fijne dag allemaal!

Irry, het komt er even kort op neer dat de kdv sinds 31-03 illegaal kinderen opving, zonder dat de ouders ervan wisten…

Nu weer verder aan mijn werk :oops: