Oktoberstoppers '07 *13*: Francisca Gefeliciteerd met Nathan

Goeiemorgen allemaal, ik ben er nog BIB dus!

Hanneke, hoe gaat het met je? Hopenlijk is de :sick: weer een beetje gezakt?

Leuke arvator Chris :wink:

Heb verder niks te melden. Ga dadelijk wat nieuwe assecoires halen voor in huis. Ben het oude een beetje moe en ik zag gister een leuke reclamefolder voorbij komen :mrgreen:

Dames, bedankt voor de felicitatie’s voor Marith haar 1e verjaardag.

Ik kom hier veel te weinig langs, beetje druk enzo.

We hebben een leuke dag gehad hoor. Erg druk, maar wel erg leuk.

Marith had meer oog voor het papier; scheuren en in mondje stoppen dan voor de cadeautjes. Maar nu speelt ze er wel wat mee.

Sjaantje: Succes met de laatste loodjes. Ik las dat je nog even je huis gaat vernieuwen met andere accesoires, leuk zeg!

Hanneke: Nog gefeliciteerd met je verjaardag. Beterschap, vervelend dat je zo beroerd bent.

Christa:leuke avater!

Marith nog gefeliciteerd! Ale zieken beterschap en Hanneke ook nog gefeliciteerd! Al had ik dat al op hyves gedaan.

Hier gaat het allemaal wel zo zijn gangetje, alleen er is wel een mijlpaal behaald: Tygo loopt!!! (L)

Tygo :clap:

Hannke, nog gefeliciteerd… Ik hoop dat je je wat beter voelt…

Sjaantje, beetje nesteldrang? Ipv schoonmaken vervang je de assecoirs in huis :mrgreen: Wie weet komt je kleintje toch woensdag :mrgreen:

Gisteren ben ik naar de kinderboerderij geweest met Damian. Daarna heb ik geslapen van 17u tot vanmorgen 10.45 :shock: Ben zo ziek geweest gisteravond. Alles is eruitgekomen, heb gisteravond ook niks meer gegeten. Nu gaat het wel weer. Denk dat ik iets verkeerd heb gegeten ofzo.

Tygo :dance: goedzo!!!

Wat een ziekenboeg hier. Jij ook beterschap Pattycoat. Zou wat zijn als het kindje de 11de van de 11de in Maastricht wordt geboren (inschieten carnaval).

Zooo mijn huis is weer opgefleurd: zilveren etagere op de salontafel, zilveren+glas windlichten op de vensterbank in de keuken en 3 zilveren potten met plant op de eettafel. En sjaantje is kaaaaapppooooottttt. Moest even iemand van het werk uit de brand helpen maar ga nu gauw op de bank liggen…

Nesteldrang ja… Sjaantje, t zalme niks verbazen als jij morgen of overmorgen ligt te bevallen hoor!! Nou ja, ik word ook gewoon erg nieuwsgierig naar een nieuw klein babietje, dus schiet maar op!! haha SUCCES!

De 11e van de 11e is een leuke dag :mrgreen:

Wordt je trouwens ingeleid of moet de natuur gewoon zijn gang gaan? Gezien die cyste enz??

Ik lig nog niet te bevallen dames :wink: BIB!

Moet ff de supermarkt een mailtje sturen dat bambix dierenkoekjes voor kinderen toch echt iets anders is dan hondekoekjes. Heb niet eens een hond…

Laat tegenwoordig de boodschappen bezorgen en het klinkt fijn maar dat is het toch net niet…

Nee ik wordt niet ingeleid. Daar hebben we wel over gesproken aangezien ik een beetje opzie tegen de rit naar Maastricht tijdens weeën. Maar de gynacoloog daar was geen fan van inleiden als het niet nodig is. En door haar argumenten probeer ik het zelf ook liever op de natuurlijke weg. Wel heb ik een heel dossier thuisliggen. Mocht de bevalling nou echt als een speer gaan en ik de rit naar Maastricht niet durf te maken wijk ik uit naar Venlo, dit is op nog geen twee minuten afstand…

Maak me langzaam een beetje zorgen om de mexicaanse griep. Niet voor mezelf. Was er voor mezelf ook eigenlijk al uit dat ik nu geen inenting wil. Er is me te weinig bekend over het risico voor het ongeboren kindje. De gynacoloog kon me ook niet echt overtuigen. Waar ik me wel zorgen om maak ik dat we dalijk stapels met kraamvisite krijgen… Hoe kan ik nou mijn ukkie dalijk zo goed mogelijk beschermen??? Vriend en ik hebben al afgesproken dat we heel duidelijk tegen de mensen zijn en zeggen dat ze gewoon even niet welkom zijn als ze zich niet helemaal lekker voelen. Daarnaast wil ik dat iedereen echt zijn handen wast voordat ze onze uk oppakken…

Zometeen lekker naar de kapper. Had die afspraak al een hele tijd staan en was er van overtuigd dat ik het niet ging redden. Maar ben wel blij dat ik nog ff kan gaan, een mega uitgezakte haardos met uitgroei doet het niet zo goed op de kraamfoto’s…

Als jullie nou ondertussen even het showforum vullen ofzo, dan verveel ik me vanmiddag niet zo!!!

@Sjaantje wrote:

Zometeen lekker naar de kapper. Had die afspraak al een hele tijd staan en was er van overtuigd dat ik het niet ging redden. Maar ben wel blij dat ik nog ff kan gaan, een mega uitgezakte haardos met uitgroei doet het niet zo goed op de kraamfoto’s…

Als jullie nou ondertussen even het showforum vullen ofzo, dan verveel ik me vanmiddag niet zo!!!

:dance: Sjaantje gaat nu echt heel snel bevallen.

Heel veel vrouwen gaan (onbewust) een paar dagen voor de bevalling nog snel even naar de kapper :wink: (ikke ook)

:lol: Hondenkoekjes, eet smakelijk :mrgreen:

Goede morgen!

Was even een paar dagen afwezig,maar ben er nu weer helemaal. :wink:

Marith en Hanneke alsnog van harte gefeliciteerd!!

Volgens mij komt er deze week nog een jarige. :wink:

Jippo,is Niels al iets opgeknapt?

Het zit jullie ook niet echt mee he,dikke :hug: voor jullie.

Sjaantje,hondenkoekjes???volgens mij zijn ze daar in die supermarkt een beetje de weg kwijt. :think:

Nog even he,denk ook dat je deze week gaat bevallen.

Sterkte met de laatste loodjes. :-

Hanneke,al iets opgeknapt? :hug:

Tygo, goed zo jongen!! :clap:

Het begint hier steeds spannender te worden.

Vanmiddag om half 4 hebben we de 20 weken echo.

Dochterlief hoopt op een zusje,hubbie op een jongen. :shifty:

Mij maakt het niet veel uit,als het maar gezond is. :mrgreen:

Heb verder de afgelopen week flink last gehad van mn rug.

Wss zw isschias,het steekt en straalt uit naar beide billen. :frowning:

Zal morgen een afspraak maken bij de ha.

Ik heb trouwens een oproep voor de mex.griep gekreken.

Weet alleen niet of ik het laat doen. :roll:

Zal vanmiddag met de gyn overleggen,anders bel ik desnoods postbus 51 voor meer info.

Wie laat zich nog meer wel of niet inenten?

Ga me zo maar eens op het huishouden storten,heb ik gister verzaakt. :oops:

Fijne dag allemaal! :-

Irry hééééééééél veel succes vanmiddag!!

En die griepprik… ik heb nog geen oproep. Heb net even naar de extra uitzending gekeken, ik weet het niet… lastig. Maar ik denk dat die oproep voor mij hoe dan ook te laat zal zijn. Denk dat ik het dus maar over laat waaien…

En ja! Morgen nog een jarig jobje!

Euuhh die afspraak bij de kapper staat al 4 maanden ofzo… Maarre, lijkt me wel dat ik een paar dagen na die afspraak beval hè! Kan nooit meer langer duren dan 18 dagen toch!

Goedemorgen…

Irry spannend de 20 weken echo…Laat je het ons nou weten of blijft het een verrassing?

Sjaantje, ik vind het altijd wel makkelijk boodschappen laten bezorgen, maar ik heb ook geen auto. (een rijbewijs zou zo makkelijk zijn :think: )

Wel minder als het dan niet goed gaat. Heb ik de vorige keer ook gehad. Hadden ze iets te weinig gestuurd. Bij de volgende krijg je dan het bedrag terug.

Begint nu wel spannend te worden hoor… Ben gisteren druk bezig geweest met 48 teletubbies uit te knippen om daar een pakje rozijntjes achter te plakker voor op de kdv. Nou zijn er donderdag maar 8 kindjes :think: Dus straks maar eventjes snel naar Action om bellenblaas te kopen en dan 4 teletubbies daaraan te plakken met een doosje rozijntjes… Als ze klaar zijn, zal ik wel even spammen…

En Sjaantje voor het sf vol te spammen, moet je toch eventjes geduld hebben… Dat wordt van mijn kant donderdag pas :mrgreen:

Ik heb zelf geen oproep gehad. Maar ik behoor ook niet tot de risicogroepen. We zullen er binnenkort wel eentje voor Damian krijgen. Ik denk wel dat ik hem laat inenten.

Sjaantje hoe gaat het ermee?

Irry, hoe is het gegaan met de echo? Ben wel benieuwd hoor…

Zo net klaar met knutselen voor de kdv. Vind het wel leuk om uit te delen en er zijn maar 8 kindjes donderdag. Foto’s komen later.

Damian had vanavond ineens 39.9°C koorts :shock: Na een zetpil en aantal uurtjes slapen was het gezakt naar 38°C. Hoop dat het morgen over is…

Ik duik lekker mijn bedje in… Trusten…

Damian, gefeliciteerd met je eerste verjaardag.

Ik hoop dat je niet ziek geworden bent.

Irry, hoe was je echo?

Sjaantje, al BIA :pray: ?

Hier gaat alles z’n gangetje.

Ben vooral erg moe en heb af en toe :sick: neigingen, maar verder is het goed te doen.

Over 13 dagen kunnen we (eindelijk) naar ons kleintje gluren.

Ik ben zo benieuwd.

Goeiemorgen! Damian van harte gefeliciteerd met je allereerste verjaardag!! Mama heeft er volgens mij al voor gezorgd dat je een leuke dag gaat krijgen, als jij nu nog zorgt dat je niet ziek bent…

Irry, ben benieuwd naar je echo. Hopenlijk is alles goed gegaan.

Lotte lekker aftellen, die twee weekjes zijn zo voorbij!!

En ik… lig nog niet te bevallen. BIB.

Vanmiddag wel weer controle in Maastricht.

@Sjaantje wrote:

En ik… lig nog niet te bevallen. BIB.

Best jammer trouwens, mijn haar zit nu zo goed :mrgreen:

Goede morgen!!

Damian gefeliciteerd met je eerste verjaardag!!! :dance:

Hoop dat je niet ziek gaat worden.

De echo,s staan in ons sf! :wink:

Alles was goed,alles erop en eraan. :mrgreen:

En we krijgen een…Meisje!! :inlove: :inlove:

Dochterlief was helemaal door het dolle,hub was verbaasd maar wel blij. :mrgreen:

Sjaantje,zit je haar nu eindelijk wel goed??

Kan je met een gerust hart gaan bevallen straks. :lol:

Ga nu maar eens wat in huis doen,mnoet zo weer dochterlief van school halen.

Fijne dag allemaal!

Irry, wat leuk weer een meid.

Kan je weer lekekr tutten.

Ik ga meteen even naar de foto’s kijken.