Oktoberstoppers '07 *13*: Francisca Gefeliciteerd met Nathan

Jippo een hele dikke :hug:

Hier ook helemaal Marith vergeten :oops:

Marith alsnog gefeliciteerd met je 1e verjaardag.

Oeps ik ook. :oops:

Marith alsnog gefeliciteerd met je 1e verjaardag.

BIB (maar vannacht dacht ik bia, maar dat vertel ik zo wel).

Marith, ik ben je ook vergeten te feliciteren… :oops: Alsnog van harte gefeliciteerd met je allereerste verjaardag. Hopenlijk heb je samen met papa en mama een hele leuke dag gehad!!!

Daffie, fijn dat het beter gaat met Collin.

Jippo, maar weer een knuffel :hug: konden we maar wat voor je doen :frowning:

Nou vannacht heb ik dus flink voorweeën gehad (denk ik). Kreeg veel pijnlijke harde buiken en ben ze op een gegeven moment gaan bijhouden. Heeft zo’n 2,5 uur geduurd en kwamen om de 3-5 minuten :shock: Ze waren pijnlijk, maar niet zo pijnlijk dat het niet uit te houden was. Na een kop thee besloot ik dan ook terug naar bed te gaan en ik ben uiteindelijk in slaap gevallen. Nu ben ik dus weer wakker en ik geloof dat alles weer weg is :? (jammer, haha).

Jammer Sjaantje, maar wie weet komt het nog terug.

Voorweeen schijnen wel degelijk iets te doen, dus wie weet heb je geluk als je echt gaat beginnen.

Het zou toch heerlijk zijn als je dan al een aantal cm ontsluiting hebt.

Dat zou inderdaad fijn zijn. Mijn buik is nog niet echt rustig. Heb de hele middag op de bank gelegen met een warme kruik in mijn rug.

Nu zo naar de verjaardag van mijn schoonvader.

Spannend Sjaantje.

Ik :thumbdown: :thumbup: voor je dat het snel doorzet.

Goeiemorgen BIB

Mijn buik is weer helemaal rustig :?

Fijne zondag allemaal!

He meiden!

Sjaantje, spannend joh! Elk voorwerk is mooi meegenomen!

Hier was het kl*te. Hele dag kotsmisselijk en buikpijn. Ik kan niks eten en vannacht slecht geslapen :wall: Dus jippie, wat voel ik mij jarig :roll:

Gisteren was het wel gezellig bij mijn ouders. Gelukkig had ik met de visite nog nergens last van. Mijn vader werd gisteren 60. Vanmorgen toch nog even naar mijn nichtje gegaan, die is vandaag 1 geworden. Na een uurtje zijn we weer opgestapt. Voelde mij echt beroerd. Mijn moeder zei: “Je ziet groen Han!”

En toen van Purmerend naar Nijmegen in de auto. Ook niet echt fijn als je zo misselijk bent. Maar we hebben het gehaald. Thuis meteen mijn bed in gegaan en nu lijkt het wel wat beter te gaan al kan ik nog steeds niet echt eten.

Genoeg geklaagd nu, ik ga eens even teruglezen!

:think: gaat toch niet wat beter…

Net vreselijk moeten :sick:

Oh Hanneke wat vervelend… ik hoop dat je je snel wat beter voelt.

Enne… jarig??? GEFELICITEERD!!!

He wat vervelend Hanneke… Beterschap meid!

Enne… GEFELICITEERD! :oops:

Gefeliciteerd Hanneke, wat naar dat je zo beroerd bent :hug: Thanks dat je een avatar voor me wilt maken!

Sjaantje, spannend hoor!!

@chris1981v wrote:

Gefeliciteerd Hanneke, wat naar dat je zo beroerd bent :hug: Thanks dat je een avatar voor me wilt maken!

Maar je hebt al een leuke toch??? Wat voor wensen heb je?

Meiden, bedankt voor de felicitaties :-*

@Matsjo wrote:

@chris1981v wrote:

Maar je hebt al een leuke toch??? Wat voor wensen heb je?

Meiden, bedankt voor de felicitaties :-*

ik vind deze een beetje druk en vol…

Misschien haar naam met een hartje ofzo

oh zie dat jij dat ook al hebt :oops: ach verrras me maar!

Zoiets?

Of wil je haar gezicht meer ingezoomd?

Leuk!! Thanks

:thumbup: