Hee Pattycoat, super dat je 'm binnenhebt!
Hanneke ik zie je Arvater al maar ga ook ff in het showforum spieken.
Bedankt voor jullie felicitaties. Ze heeft net een uurtje op mijn buik gelegen :inlove: :inlove: :inlove: en mijn ukkie zat onder haar te trappelen, zo apart!!!
Gefeliciteerd Sjaantje met je petekindje…
Ik zal zo even mijn foto uploaden :mrgreen:
Ja!! Ik ben benieuwd naar de foto, haha :lol:
Wat vond je man ervan??
@Sjaantje wrote:
Ja!! Ik ben benieuwd naar de foto, haha :lol:
Wat vond je man ervan??
Mijn vriend wist nergens van af :mrgreen: Verrassing :lol: Hij vond hem wel leuk geworden… Ik had mijn kaartje niet terug verwacht eigenlijk…:mrgreen:
Nieuwe foto’s in sf :mrgreen:
Maar even dit met dank aan Sjaantje :thumbup:
Ohhh euhh, die geef ik eigenlijk altijd terug, denk ik niet zo over na.
Leuk dat je vriend 'm ook leuk vond! Ik ga ff het showforum bekijken.
BIB trouwens;)
hoi hoi,
@ Sjaantje: Super leuk schilderijtje ! :thumbup: enne… .gefeliciteerd!!!
@ hanneke: mooie buik!!
Iedereen bedankt voor de :hug:
Vanmorgen ben ik gaan bloedprikken met mn kleine mannetje. Hij is de laatste tijd zo moe en wil zoveel drinken dat de dokter het toch wel verstandig vond om even op suikerziekte te testen (dat komt in mijn fam. voor) Dat was echt te zielig Hij moest heel erg huilen, maar hij was wel heel stoer! Dus daarna gelijk naar de winkel geweest voor een ballon… En nu zit ik dus hier met een supergrote winnie the pooh ballon langs mn scherm Colin ligt lekker op de bank en van hub heb ik een mama-ochtend gekregen.
Ga even lekker bij mn kleine vent liggen…
:-*
He meiden, ben hier al een poosje niet geweest, sorry! Het gaat momenteel hier niet zo goed: Niels is weer ziek en weigert weer te drinken. Door het vake ziek zijn kom ik ook in de knoop met mijn werk. Verder gaan de nachten de laatste maand slecht, de laatste week is helemaal erg. Dit alles heeft ook zijn weerslag op mij uiteraard, voel me de laatste tijd weer erg slecht.
Daphne: hoe gaat het nu? Ben je er al over uit of je aan de medicijnen gaat? :hug:
Hee daffie wat vervelend zeg dat Collin steeds zo moe is. Wanneer krijg je de uitslag van het bloed?
Jippo :hug: het zit je ook allemaal niet mee. Ik duim echt voor jullie dat het snel beter gaat, zowel met Niels als ook met je zelf… :-*
Net controle gehad in Maastricht. Weer alles prima. Gewicht van de baby wordt geschat op 3700 gram op dit moment. Ligt ietsje voor op groei.
Vanmorgen had ik flink buikpijn, dacht effe dat het zou gaan beginnen, maar helaas pindakaas!!
Arme Colin…
Sjaantje, misschien had je voorweeen?
Ik ben vandaag weer bij de tandarts geweest. Ik heb een abo bij hem geloof ik. Ik moest voor 2 oude vullingen die er uit waren gevallen, maar ik liep nu al sinds vorige week met kiespijn. Ipv die vullingen heb ik een wortelkanaalbehandeling gehad Ik heb achteraf nog tegen de assistente gezegd dat ik liever nog een keer weeen heb…
weet nl niet hoe gewoon bevallen voelt door ks
hoi hoi,
@ Jippo: Tja, ik wil wel beginnen, maar er is erg veel gedoe met de psych. Teveel om zo even te typen, maar ook dat heeft zn effect op mij. Meis, doe het even rustig aan. :hug: Als het op je werk niet lukt, moeten ze daar toch respect voor hebben? Kun je trouwens niet gewoon de ziektewet in? PPD is gewoon een ziekte, toch? Of anders zorgverlof?
Hoet is het verder met Niels? Ben je al bij de kinderarts geweest?
@ Sjaantje: Als het goed is, over 4 werkdagen, dus dat is dan maandag of dinsdag… Balen he, dat het dan toch niet begint. Maar je mag snel genoeg…
@ Patty: :hug: wortelkanalbehandelingen zijn niet leuk… Gaat het al wat beter? Of heb je nog napijn… Ibuprofen werkt wel aardig bij kiespijn!
Hier wordt het steeds gekker… Vanmiddag ben ik met de kids nog even boodschappen gaan doen en toen we thuis kwamen klaagde Colin weer dat hij zooooo moe was. Dus ik heb zn dekbed gehaald en m lekker op de bank geïnstalleerd. Zit ik lekker met m te kroelen, voel ik ineens dat ie loeiheet is! Heeft ie 40 graden koorts!!! :shock: Ik schrok er heel erg van, dus gelijk paracetamol gegeven en de dokter gebeld. Het kan natuurlijk van alles zijn ,maar de assistente zei wel dat ik rekening moet houden met de mex. griep! Maar ik dacht dus dat we dat allemaal al gehad hadden. Ze denkt nu dat dit of iets anders is, of dat die griep van 2 weken geleden een andere griep was… pfff… ik hoop echt dat het de 6e ziekte is ofzo Hopelijk heeft ie morgen al minder koorts…
Gaat weer lekker hier!
ow ja, bijna vergeten te vertellen: Er gaat ook iets nog wel goed, hoor… Fabiënne heeft vandaag voor het eerst zelf zitten spelen in de box! :dance:
Daffie, geen last eignelijk meer erna… Ja hoofdpijn, maar dat had ik in de stoel ook al door het lange open houden van mijn mond… De hele dag last van gehad incl. de spanning om naar de tandarts te moeten helpt ook niet zo. Maar ik heb nog ibuprofen van de kaakchirurg. Als dat niet helpt, helpt alleen een klap op mijn kop denk ik
Oef schrikken zeg… Ik hoop dat het snel beter gaat met Colin.
:dance: voor Fabienne… lekker zitten spelen in de box :mrgreen:
BIB
Hè Daffie wat vervelend zeg dat Collin zo ziek is… En wat wordt Fabiënne snel groot… 7 maanden alweer…
Pattycoat, arme jij een wortelkanaalbehandeling, AUW!!! Sterkte ermee!!!
Hallo
Daffie,beterschap voor je mannetje. :hug:
En knap van je meisje dat ze zittend kan spelen!
Jippo,jij ook beterschap. :hug:
Sjaantje,Gefeliciteerd met je petekindje!
Hanneke,mooie avatar van je buikfoto! zal zo s ff spieken in t sf.
Pattycoat,nog even he dan is je kleine man alweer 1 jaar!!
Hier gaat alles zn gangetje.
Heb wel sinds 2 weken last van knallende hoofdpijn.
Ben bang dat het mn bijholtes zijn.
Heb trouwens ook weer last van hartkloppingen,denk dat de medicatie voor mn hoge bloeddruk bijgesteld moet worden.
Zal zo maar eens naar de ha bellen voor een afspraak.
Het kwam hier net met bakken uit de hemel,zo hard regende het! :shock:
Had zelfs last van aquaplaning op de weg,wat normaal zelden gebeurt.
Hoop dat het vanmiddag wat droger word,dit is echt chipsweer.
Allemaal een hele fijne dag!!
ff ego update :shifty: :
Vannacht met Colin naar de hap geweest, hij werd ineens zo benauwd! :shock: volgens de hap is het waarschijnlijk toch geen mex.griep :dance: , maar een gewoon griepje dat op zn luchtwegen is geslagen. Gewoon nog even aankijken en als hij morgen nog 40 graden heeft, weer naar de eigen ha. Ben wel blij dat ze het toch even hebben nagekeken, want ik maakte me vreselijk zorgen… Nu nog wel, maar toch iets minder. Ze hebben gelijk gekeken naar de uitslag van zn bloedsuikers en die was goed! :dance: dus ook waarschijnlijk geen suikerziekte. Hij ligt nu lekker op de bank te slapen en Fabiënne ligt in bed, dus ik zit ff bij te komen van deze geweldige nacht :liar:
Hè Daffie wat vervelend! Hoe gaat het vandaag met hem??
Hier BIB
He Daffie wat naar…
Wij zijn donderdagnacht dus ook naar de HAP geweest voor Niels… We gaan wel erg gelijk op he?!
Hij heeft een dubbele oorontsteking en dubbele oogontsteking, verder hoest hij verschrikkelijk. AB kuur gehad en druppels voor zijn ogen. Zo blijven we verder aanmodderen… Nachten zijn hier ook dramatisch, stond gisteren te tollen op m’n benen op mijn werk.
hoihoi,
Hier gaat alles weer goed. Colin is weer helemaal koortsvrij en heeft weer praatjes… Een hoop onrust voor helemaal nix dus, gelukkig! Waarschijnlijk is het toch een virusje (geweest?) Dus het kan ook nog zijn dat hij morgen onder de vlekjes zit.
@ Jippo: :hug: Wat er voor je ventje… Hopelijk gaat het met de AB al snel beter. Hoe is het met jou? behalve dat je niet slaapt? Pffff. ik kan me niet voorstellen hoe het moet zijn als je ook nog naar je werk moet! :hug:
ga lekker naar bed, want ik begin nu te rommelen :roll:
Jippo :hug: Wat moet dit een energie kosten allemaal. Voor jou en voor je mannetje! :hug:
Daffie, fijn dat het beter gaat!
En dan moet ik bekennen dat ik helemaal vergeten ben om Marith te feliciteren met haar 1ste verjaardag! :oops:
Maar alsnog gefeliciteerd Marith! :inlove: