Oktoberstoppers '07 *13*: Francisca Gefeliciteerd met Nathan

Vanmiddag had ik intake bij de vk.

Natuurlijk zitten er bekenden in de wachtkamer :?

Nu maar hopen dat ze hun mond houden, want in onze omgeving weet nog steeds niemand dat we zwanger zijn en dat willen we graag nog even zo houden.

Het gesprek met de vk was erg gezellig.

Ze hadden mijn gegevens nog van de vorige keer, en ik had weinig nieuws te melden.

Mijn bloeddruk is gecheckt (125/70) en ik ben gewogen.

Verder heb ik een papier meegekregen voor het bloedprikken en voor een echo.

Morgen ga ik een afspraak maken.

De volgende afspraak bij de vk is over 6 weken.

Om precies te zijn op 8 december.

Voor mijn gevoel is het nu pas echt begonnen.

hoi hoi,

@ Sjaantje: fijn dat je je weer wat beter voelt. Oeh, ik ben benieuwd naar het resultaat!!!

@ Lotte: Leuk he, dat eerste gesprek met de vk weer… Die volgende afspraak moet een goeie zijn! dat is namelijk op mn verjaardag, hihi

@daffie wrote:

hoi hoi,

@ Lotte: Leuk he, dat eerste gesprek met de vk weer… Die volgende afspraak moet een goeie zijn! dat is namelijk op mn verjaardag, hihi

Dan komt het vast helemaal goed :wink:

Hee Lotte, leuk die eerste afspraak! En hopenlijk is de echo ook op korte termijn! Hier bij ons krijg je die meteen tijdens de eerste afspraak. Zo zie je maar weer dat ze overal weer anders werken.

Ik plaats in het SF even een foto van de gipsbuik. Ben aan het twijfelen of ik hem brons/koper zal verven (onze slaapkamer heeft een brons koperachtige muur) of dat ik van mijn werk gebruik maak en mijn collega die kunstenares is vraag of zij hem wil schilderen…

Oja… BIB.

24 November krijg ik een echo.

's Morgens om 9 uur al :shock:

Op zich wel lekker, want den hebben we het ook maar gehad.

Sjaantje, wat een gaaf bord joh! Kan ik een bestelling plaatsen?? :wink: Echt super leuk gedaan!! :thumbup:

Jippo, ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Het is niet helemaal normaal dat een kind zovaak ziek is natuurlijk. Hopelijk vinden ze een oorzaak en gaat het snel beter! :pray: Dikke :hug: voor jou!

Daffie, ik heb een goede maxicosi dus nee dank je :wink: :-*

Hier alles “goed”. De bi wordt erger en ik kan dus nu al steeds minder. Daar baal ik van maar goed… het is voor een goed doel en ik ben over de helft dus nog even volhouden!

Met de kleine meid gaat het allemaal goed. Ze is lekker druk :inlove:

Straks komt er iemand van kok hier shoppen voor de kleding van Mats. Even een beetje ruimte maken in de kasten boven want dan kan er weer wat nieuws bij! :mrgreen:

Hallo

Sjaantje,zal zo ff spieken naar je gipsbuik. :wink:

Lotte,leuk weer de eerste afspraak bij de vk.

24 november dat is al best vlug en voordat je het weet is het alweer december. :wink:

Hanneke,balen dat de BI klachten erger worden,hoop dat het te erg word aan t eind van je zwangerschap.

Is de kast al leeg?kan er al roze kleertjes en dingetjes bij?? :lol:

Jippo,ben je al bij de kinderarts geweest?

Hier gaat alles zn gangetje.

Heb alleen aan t eind van de middag en in de avond erge last van bandenpijn. :? Lijkt wel of ik dan helemaal opzet. :shock:

Dan zit mn kleding ook strakker.

Kan met niet meer herinneren dat ik dat bij mn dochter ook had. :think:

Ja bandenpijn wel.

Het schiet al op,10 november hebben we de 20 weken echo.

Ben zo benieuwd wat het is he! :shifty:

Na de 20 weken echo gaan we gericht shoppen.

kan ik me eindelijk uitleven! :mrgreen:

Dan zal er hier toch ook wel ruimte gemaakt moeten worden,voor het geval dat we nogsteeds niet verhuisd zijn(hoop tegen die tijd dan wel).Maar ach,hier valt het een en ander wel aan te passen. :wink:

Beeb kan zolang bij ons op de kamer.

Dochterlief is trouwens naar een halloweenfeestje van een schooldinnetje.

Ik moet dr tegen 16 uur weer op halen,dus heb nog even de tijd aan mezelf. :mrgreen:

Fijne dag en weekend allemaal! :-*

Irry-me, wat spannend!! Leuk joh! Ga je het geslacht hier ook bekend maken? Ben wel benieuwd!! :wink:

Lekker even een dagje voor jezelf :thumbup:

Die bandenpijn kan ook zo’n zeer doen!! :thumbdown: Ik heb het nu veel meer dan bij de 1ste zw.schap. Wat ik wel vreemd vind aangezien ik minder kilo’s aangekomen ben! Mijn buik is niet dikker dan bij Mats.

BIB

Spannende maand november met al die 20-weken echo’s.

Hanneke, ik zou het bord best voor je willen maken hoor. Alleen durf ik dat nu niet meer aan, mocht ik vandaag of morgen bevallen dan denk ik niet dat ik daar de komende weken nog zin in heb. Maar je mag me er nog wel eens aan herinneren hoor als je het echt wil.

Pffff ben kei-moe. Vandaag eerst naar winkel geweest om iets terug te brengen, toen naar het postkantoor (daarlangs) om de auto over te schrijven (en om Pattycoats schilderij op te sturen), toen de auto ophalen, naar mijn so die terugkwamen van vakantie, naar mijn ouders de auto showen en naar een kledingwinkel om voor mijn mannetje een paar nieuwe blousen te scoren.

En nu… ga ik mijn pyama aantrekken en ik denk dat ik dan op de bank als een blok in slaap val…

Hola,

Hier weinig te melden, ben vandaag met de kids de hele dag bij mn ouders in Breda geweest. nu lekker alleen thuis, want hubbie is ff stappen met zn voetbalvriendjes.

@ hanneke: Vervelend zeg, dat je bi nu al zo erg wordt. Dat belooft wat voor het einde van de zw.sch. :frowning: Ben je veel kleertjes kwijt?

@ Irry: spannend!! Mogen wij het ook weten? (ik ben niet nieuwgierig, hoor. :shifty: ) Bandenpijn is echt niet fijn :thumbdown: Gelukkig gaat het wel weer over… Misschien toch teveel gedaan? Ik had trouwens bij Fabiënne ook veel meer last van bandenpijn dan bij Colin.

@ Jippo: :hug: hoe gaat het meis? Ik ga komende week ook aan de medicijnen denk ik. :frowning:

@ Sjaantje: Dat klinkt als een drukke dag voor een hoog zwangere! Slaap je al? :smiley:

:-*

Sjaantje doe je rustig aan? Als ik het schilderij binnen heb maandag dan zal ik hem wel even showen. Ben zo benieuwd :mrgreen:

Irry, heeft je dochter het naar haar zin gehad met haar Halloween party? Gaat snel die tijd he?

Matsjo, ik hoop dat je bi niet erger wordt. Een vrouw van de gym heeft er nu nog last van. Erg lastig…

Even mijn taart showen :mrgreen: Ik heb hem al besteld.

BIB

Wauw! Mooie taart!!

Hanneke balen die BI. Mijn zwangere vriendin zit al vanaf halverwege haar zwangerschap met BI. Vooral lastig omdat ze zelf al een kindje heeft, dat zul jij nu toch ook wel ervaren. Haar dochtertje is nu 1,5 en heeft gewoon dondersgoed in de gaten dat haar moeder niet zo snel meer kan en maakt daar handig gebruik van…

Hopenlijk komt haar kleine uk snel (is al twee dagen te laat) zodat ze snel weer “opgelapt” kan worden en weer vooruit kan.

Heb niet geslapen gisteravond. Had ruzie met m’n vriend. Hebben we bijna nooit. Maar als we het hebben… Ben om 10.30 uur boos naar bed gegaan en heb heel slecht geslapen vannacht… Hij ligt nu nog te pitten en maar goed ook, kan z’n bloed nog steeds drinken (hij moet dus dalijk wel heeeeeeeel lief zijn).

Hallo

Mooie taart Pattycoat!

Sjaantje,sommige mannen zou je zo achter het behang willen plakken(en lekker een tijdje laten zitten!).

Pattycoat,ze heeft het super naar dr zin gehad,ze wou zelfs niet mee naar huis! :shock: :mrgreen:

Ik weet niet of ik het geslacht van onze beeb wel bekend wil maken. :think:

Ook de familie krijgt het niet te horen,de te groter zal de verrassing zijn. :wink:

Ik zit er te twijfelen,de ene keer denk ik het is een jongen en de andere keer denk ik het is een meisje!

Bij onze dochter wist ik het in het begin al meteen(intuitie denk ik),maar bij deze dus helemaal niet. :eh:

Denk alleen maar als het maar helemaal gezond is. :pray:

Na de 20 weken echo gaan we eindelijk shoppen,moet nog best veel dingen aanschaffen.

Kan bijna niet wachten!

:mrgreen:

Hier ook een drukke maand,veel verjaardagen van kennissen en vrienden.

Sint maarten lopen.

En andere belangrijke afspraken.

December is helemaal druk!

Sinterklaas,verjaardag van dochterlief en dan is het zo kerst!

Hoop dat we ook eindelijk een andere woning krijgen,dan kunnen we misschien in de kerstvakantie verhuizen.

Zal blij zijn als het al januari is. :shifty:

Fijne zondag allemaal!

Hier geen sinte maarten :mrgreen: Mijn nichtje van 4,5 komt wel, maar we weten nog niet of ze wel gaat lopen. Aangezien ze dol is op feestjes.

Ben benieuwd hoe druk het hier gaat worden. We wonen hier bijna 3 jaar en het eerste jaar zaten we in USA en vorig jaar lag ik in het ziekenhuis.

Rond de tijd van SinteMaarten had ik het al helemaal gehad, maar toen duurde het alsnog een paar uur…

Sjaantje, ik hoop dat jullie het weer een beetje bij hebben gelegd.

Hoi meiden,

Heb weer een kl*** dag… Eerst gedoe met de psych en nu belt mn dinnetje ook nog af voor de jonge gezinnen beurs…

Ik ga naar bed :zzz:

:-*

Daffie, :hug:

Sjaantje nog niet geBIBt? Ik had gehoopt om je schilderij te showen, maar was nog niet binnen :cry: Ik hoop morgen, aangezien ik na morgen anderhalve vakantie heb :pray:

Kijken jullie weleens bij de baby van de maand? :wink: :wink:

BIB

Daffie :hug:

Pattycoat wat gek dat het schilderijtje nog niet binnen is!! Dan zou hij er vandaag toch echt moeten zijn!

Ben gisteren peettante geworden van het dochtertje van mijn beste vriendin. Puk heet ze :wink: Was zoooooooooooooo’n lief ukkiepukkie (nouja, ukkie 4050 gram…). Mijn vriendin zat erbij ofdat ze gewoon ff naar de winkel was geweest ofzo… daar teken ik voor. Wel heel emotioneel om haar zo te zien. We zijn toch samen zwanger geweest en nu heeft ze haar baby gewoon al. Gewoon niet voor te stellen dat ik deze maand onze eigen baby in mijn armen heb :inlove:

Voel me nog steeds een beetje blehhh. Beetje snotterig. Weet niet goed of ik pijn aan mijn nek of in mijn oor heb :?

Maar een beetje rustig aan dus…

Sjaantje, gefeliciteerd met de geboorte van je petekind.

Wat leuk dat je vriendin ook een kleintje heeft.

Kunnen de kindjes straks leuk met elkaar spelen.

Even stiekem vanaf mijn werk: Sjaantje ik heb het schilderij binnen, helemaal toppie :thumbup:

Daffie, dikke :hug: voor jou!

Sjaantje, gefeliciteerd met je petekindje! :inlove: :inlove:

Nieuwe buikfoto in het sf!