Oktoberstoppers '07 *13*: Francisca Gefeliciteerd met Nathan

Jaaa euh het bord niet natuurlijk… Maar de beschuitjes en de muisjes wel. Met fimoklei. Nog nooit gedaan trouwens maar het is kei simpel!! Denk dat de eerstkomende 20 kraamcadeau’s die ik ga geven zoiets zal zijn, haha!! Heb alleen pijn in mijn handen van het kneden.

Wat vervelend dat Niels steeds ziek is. Misschien heeft ie op dit moment een slechte weerstand. Maar hopenlijk kan de kinderarts wat meer duidelijkheid geven!! Hoe gaat het met jezelf??

Ja voor mij de laatste loodjes. Ik kan echt niet wachten hoor, voor mij zou het vanavond al mogen gebeuren :oops: Maar zal toch maar proberen wat geduldiger te zijn!

Hihi, ja ik begrijp dat het bord niet zelfgemaakt is. :wink: Leuk zeg, ziet er echt schattig en professioneel uit hoor.

Met mij gaat het goed, niet 100% maar ik mag niet klagen. De afgelopen maand wat weinig nachtrust gehad omdat Niels plotseling een paar keer per nacht huilend wakker wordt, hij is dan heel moeilijk te troosten. Heel raar maar ik heb al gelezen dat het rond het eerste levensjaar vaker voorkomt, nu maar hopen dat het snel over is!

Snap dat je ongeduldig bent, (al had ik dat zelf eigenlijk niet, kon zo nog een paar maanden rondlopen voor mijn gevoel ook al had ik op het laatst een enorme toeter) je bent zo benieuwd naar dat kleine wezentje dat 9 maanden in je buik heeft gezeten!

Hanneke, wat leuk een meisje :inlove:

Dat wordt inderdaad meidenkleertjes shoppen :wink:

Jippo, :hug: voor jou en Niels.

Nou ff een update, de kogel is door de kerk hoor!

We hebben hub omgeturnd. :mrgreen:

Inprincipe hebben we de woning geaccepteerd,nu maar hopen. :pray:

Ondertussen zijn we nr 8! maar de sluiting termijn is pas morgenmiddag om 15.00 uur.

Daarna horen we hoe en wat…spannend dus!!

Jippo,Hoop idd dat de kinderarts duidelijkheid geeft.

Beterschap voor je ventje.

Kopen is helaas geen optie voor ons met maar 1 inkomen.

De huizenprijzen zijn hier nogsteeds hoog(te hoog voor ons helaas).

Anders hadden we veel meer keuze in woningen en waren we waarschijnlijk allang verhuisd. :wink:

Dus dan ben je helaas aangewezen op sociale huurwoningen en die zijn duur en schaars hier.

Hanneke,ook al een draaikont. :mrgreen:

Ben je er al een beetje aan gewend dat jullie een meisje krijgen?

Is wel ff heel anders dan een jongen,maar heel leuk!

Sjaantje,leuk gemaakt zeg!

Denk dat ik bij jou in de leer ga,ben niet zo crea.

Ga zo maar ff dochterlief onder de douche bonjouren,daarna lekker dr bedje in!

Fijne avond allemaal!

Irry: ga voor je duimen dat je morgen de woning mag krijgen.

Kun je er zelf wat moois van maken :wink:

En jammer van de Efteling, is niet leuk meer als je elke keer zo lang moet wachten.

Volgende keer misschien beter.

Sjaantje: wat een geweldig bord, echt een leuk idee voor een kraamkado.

Jij bent echt creatief hoor.

Hanneke: wat een goed nieuws dat jullie meid het goed doet.

En wat een verrassing, een meid :dance:

Kun je lekker shoppen voor nieuwe kleertjes.

Geniet van je roze wolk :inlove:

Jippo: fijn te horen dat het met jou wel aardig goed gaat.

Vervelend dat Niels wat aan het kwakkelen is, hoop dat je meer weet als je

bij de kinderarts bent geweest.

Het beste met jullie :-*

Hier alles zijn gangetje, hebben een rustig weekend gehad.

Op mijn werk wel erg druk, dus heb dan 's avonds geen puf meer om iets te doen.

Merk wel dat het zwaarder word nu mijn buikje begint te groeien.

Kleine vent is wel lekker druk aanwezig :inlove:

Dat doet me wel goed.

Heb niet zoveel tijd, wil iig nog even snel Hanneke feliciteren met de goede echo! En een meisje!! Whoehoe, leuk man!!! :smiley:

wauw een meisje was leuk zeg :inlove: wat fijn dat alles goed is met jullie wondertje.

Irry me toch de woning genomen. wat leuk zeg. nu maar hopen dat jullie het ook toegewezen krijgen zeg.

Sjaantje wat een super leuk bord zeg. nog leuker om de beschuitjes te serveren.

Jippo ik ben ook wel benieuwd wat de kinderarts gaat zeggen.

Hier gaat alles lekker. Joshua is een heerlijke dreumes die erg actief is. hij loopt al langs de bank. staat los. maar los lopen nog niet. maar als ik het zo zie duurt het niet lang. sinds vorige week kan hij ook kusjes geven :inlove: super hoor. Jeremy gaat ook super dat is echt een peuterpuber aan het worden hihi.

Hallo.

Jeremy,knap van Joshua!! :clap:

We zijn voor die woning de 4e kandidaat,maar ws is die aan de eerste kandidaat toegewezen.

Horen we van de week niks meer,dan is het definitief.

Dan moeten we helaas verder zoeken.

Ik ga zo maar eerst dochterlief onder de douche doen,en daarna aan het eten beginnen.

Fijne dag allemaal!

aloha meiden,

Hier ging het afgelopen weken ff niet zo lekker… Zit gewoon weer niet goed in mn vel en daar bovenop hebben we de mex. griep gehad, allemaal. in ieder geval, dat denk ik, want de dokter zegt alleen nog maar dat je binnen moet blijven en moet uitzieken :roll: . Nou ja, we zijn allemaal weer beter ook, gelukkig…

@ Hanneke: jeeeeeej, een meidje!!! :dance: :inlove: Ik doe mijn knalroze maxicosi weg, iets voor jou?

ga lekker naar bed, maar ik kom snel weer kletsen!

:-*

@daffie wrote:

aloha meiden,

Hier ging het afgelopen weken ff niet zo lekker… Zit gewoon weer niet goed in mn vel en daar bovenop hebben we de mex. griep gehad, allemaal. in ieder geval, dat denk ik, want de dokter zegt alleen nog maar dat je binnen moet blijven en moet uitzieken :roll: . Nou ja, we zijn allemaal weer beter ook, gelukkig…

@ Hanneke: jeeeeeej, een meidje!!! :dance: :inlove: Ik doe mijn knalroze maxicosi weg, iets voor jou?

ga lekker naar bed, maar ik kom snel weer kletsen!

tientje? :wink: :mrgreen:

Hanneke, wat ik me ineens af zit te vragen, hoe doen jullie het straks met de kinderwagen.

Koop je zo’n dubbele of gaat Mats op zo’n plankje?

Ja geen idee eigenlijk :oops: Moeten we het nog even over hebben.

Ik vind het zo zonde om de kinderwagen al weg te doen, dus ik denk dat wij voor een plankje gaan.

Yinthe is tegen de tijd dat ik beva bijna 2 dus ik denk dat ze er dan al wel op kan staan.

De meubeltjes voor de meidenkamer wil ik aan mijn zusje vragen.

Moet mijn neefje wel eerst in een groot bed :wink:

Goeiemorgen: BIB

Blehh voel me niet heel erg lekker. Keelpijn en wordt volgens mij verkouden. Controle in Maastricht was gisteren prima. Kindje is geen sterrenkijker meer (waarom vertellen ze me dat in hemelsnaam dan eigenlijk met 35 weken).

Verder begin ik echt enorm op te zwellen. Heb een enorm hoofd, knakworstvingers en varkenspootjes…

Daffie fijn dat jullie weer beter zijn. Mijn vriend heeft gisteren de gyn helemaal uitgehoord over de Mexicaanse griep en wat het risico voor mij en uk is… Maar veel weten de artsen er zelf ook niet over.

Irry, spannend met het huis. Ik :thumbup: :thumbdown: voor jullie!

En Joshua wordt ook al zo’n grote kleine vent!!

Sjaantje, ik hoop dat je je heel snel beter voelt… Des te prettiger het is om te bevallen…

Wel weer een goede controle gehad :thumbup:

@Matsjo wrote:

tientje? :wink: :mrgreen:

whahahaha…

Ik ga ff snel teruglezen

zo, daar gaan we dan:

@ Francisca: Een jongetje!!! super! :inlove:

@ Sjaantje: Cool, je mag al bibben!!! Dat vond ik echt super leuk (maar ik wist natuurlijk vooraf al wanneer de beeb er zou zijn) Dat je eerst 1.5 uur moet rijden… pffff… Ik kan het me niet voorstellen…

Wat een gaaf bord!! ik ben eingelijk ook heel creatief, maar heb de laatste tijd erg weinig inspiratie. Ben ooit wel begonnen met schilderijtjes van lint voor op de babykamer, maar toch weer mee gestopt… (was wel een leuke babyshower voor een vriendin) Heeft te maken met de pnd denk ik.

Komt vast wel goed met je gezondheid, er heerst vanalles nu , niet alle de griep. Maar ik hoop inderdaad voor je dat je weer helemaal fit bent als het zover is.

@ hanneke: echt super dat je een meisje krijgt, allemaal leuke roze dingetjes kopen en jurkjes!!! :inlove: En ze krijgt natuurlijk echt een hele mooie naam! Cosi doe ik echt weg, hoor, dus als je interesse hebt?

@ hannkeke/Lotte: ik ben heel blij dat ik een dubbele kinderwagen heb gekocht, hoor. Colin kon inderdaad met 2 makkelijk op zo’n plankje staan, maar na 10 minuten werd hij al moe en moest ik m tillen (dat werkt dus niet) Je hebt nu ook plankjes met zo’n zitje… Wel duur, maar misschien is dat wat?

@ Jippo: Hey meis, hoe gaat het met je? Al een afspraak gemaakt voor Niels?

zo, dat was een heleboel. Vandaag weer een rotdag gehad. Gelukkig kon ik vanmiddag even naar bed en dat heeft wel geholpen. Verder niet zoveel gedaan.

ik heb ff gespamd in het sf! :inlove:

Daffie, bedankt voor de tip.

Ik ga er eens over nadenken.

Goeiemorgen! BIB.

Voel me alweer een stuk beter. Ben gisteren een uurtje in bad gaan liggen met eucalyptusolie en daarna heb ik nog 20 minuten onder de douche gestaan (meteen door onze hele jaarvoorraad water heen, maar ik voelde me wel beter, haha).

Daffie ga zo ff het showforum bekijken, ben benieuwd!! Balen dat je weer een rotdag hebt gehad…

Vanmiddag komt mijn zus een gipsbuik bij me maken. Hadden we eigenlijk al veel eerder gepland, maar toen voelde ik me niet lekker. Hopenlijk ziet het nog mooi uit. Mijn buik hangt wel wat lager. Het resultaat show ik wel per foto!!