Euuuuhhhhh… BIB!!!
Francisca wij moeten in Maastricht bevallen vanwege de cyste van het kindje wat aan een darmpje vastzat. Dus als ik weeën heb… 1,5 uur rijden… daar kijk ik wel een beetje tegenop, maar ook dat komt vast wel goed!
Yeah de 1e bib van Sjaantje :dance:
1,5 uur is best lang rijden…Maar ja, alles voor je kindje nietwaar…
Goeiemorgen! weer een BIB vandaag. Na een nacht waarin ik ben opgestaan om te eten en drinken :oops: HONGER!!! (en dat terwijl we gisteravond zijn gaan uiteten…)
Fijne zondag allemaal!
Wat leuk dat jij al mag bib’en Sjaantje!!! :dance:
Ik ben vandaag 20 weken en dus officieel op de helft :dance:
Morgen de 20 weken echo :shifty:
Jaaaa! Hanneke 20 weken! Succes morgen. Hoe laat mag je??
9.30 al!
Lekker op tijd Hanneke.
Ik moet alleen tot het eind van de middag wachten tot ik kan lezen hoe de echo was :?
Maar dat maakt het ook wel weer extra spannend.
En 20 weken alweer, het lijkt wel of de tijd nu nog sneller gaat dan de vorige keer.
Half tien al, fijne tijd!! Vindt je het trouwens goed Hanneke dat ik de BIA of BUB weer via de sms richting jou stuur?
@Sjaantje wrote:
Half tien al, fijne tijd!! Vindt je het trouwens goed Hanneke dat ik de BIA of BUB weer via de sms richting jou stuur?
Ja natuurlijk! Leuk! :inlove:
Hanneke, veel succes morgen.
Thnx!
Wauw, Sjaantje mag Bib-ben! Kom maar op met die BUB, we zijn benieuwd!!! :inlove: Oh , ik krijg alweer helemaal de kriebels! Echt, ik zou een bevalling zo weer over doen, het is zoiets moois! Geniet er van, het is zo allemaal weer voorbij!
En Hanneke, succes voor morgen dan maar! Het is vast allemaal goed met jullie kindje!
Ik kom effe :thumbup: :thumbdown: voor Hanneke! En effe bibben natuurlijk.
Ben nog niet thuis dus even snel vanaf mijn mobiel…
Alles zag er goed uit! Kindje ziet er helemaal compleet uit! Vanmiddag doe ik wel uitgebreider verslag!
Maar even voor de nieuwsgierigen onder ons…
Mats krijgt een…
zusje :shock: :inlove:
Hee Hanneke wat super!!! Een koningskoppel :inlove: :inlove: :inlove:
Fijn dat alles er goed uitzag, zal vanmiddag nog even het uitgebreide verslag lezen en uiteraard ben ik héél benieuwd naar de foto’s!!!
Goede middag!!!
Hanneke,een meisje! :inlove:
Leuk een koningskoppel!!
Fotos!!! :mrgreen:
Sjaantje,alweer aan t BIB-en,t gaat hard he.
We zijn gisteren naar de Efteling geweest,men wat was het druk zeg! :shock:
Voor de droomvlucht stond eerst maar een kleine rij…dachten we…totdat we verder kwamen in de rij,daar stond me toch een mensenmassa! Niet normaal meer zeg! :o
Voordat wij een keer aan de beurt zouden zijn waren we ws 2 uur verder. :eh:
Dus we zijn die rij maar uit gegaan,ook omdat dochterlief en moi een sanitairestop moesten maken.
Zowat bij alle leuke attracties stonden er lange rijen mensen.
Dochterlief vond het niet meer leuk om zo lang te moeten wachten,wat ik me ook wel kan voorstellen.
Dus we hebben afgesproken dat we ergens volgend jaar (voorjaar of zomer)terug naar de Efteling gaan,op een rustige (door de weekse) dag.
Zodat ze dan wel de kans krijgt om (bijna)overal in te kunnen.
Ik heb vanochtend een woning bezichtigd.(was nr 13 van de 15).
Die veel aan de ene kant tegen,maar viel ook wel weer mee.
Zal t even uitleggen:
qua huurprijs is deze woning aan de dure kant(€600,-),maar we hebben wel iets meer oppervlakte(van 48 naar 60 m2).
Alleen hebben ze het wel heel goedkoop gerenoveerd,de cv(hr)ketel hangt dus tussen 2 keukenkastjes in de open keuken. :eh:
Er is dus een open keuken,alleen je mist dus 2kastjes.
Een waar de wasmachine onder moet komen en dat kastje waar nu de cv ketel hangt.
Ze zijn uit gegaan van een tafelmodel koelkast en daar je gasstel op.
Die we dus niet hebben,we hebben een 2-deurs koelkast en een losse vriezer en ook nog een gasfornhuis! Waar gaan we die allemaal plaatsen??? :think:
Er is een soort van voorraadkast onder de trap waar ws net de 2-deurs koelkast zou kunnen staan,maar dan zitten we nog met de vriezer.
Op de site staat dat er een zolder met vlizotrap is,maar die hebben ze dicht gemaakt(vandaar de cv ketel in de keuken).
Je zou dan een plafond weg moeten slopen om op de zolder te kunnen komen.
Verder zijn er 3 slaapkamertjes,waarvan 1 de grootste en 1 iets kleiner dan de grootste.
Dan heb je nog een heel klein kamertje,kan je net een babybed en een commode in kwijt(en een kleine kast).
Dus qua ruimte gaan we er op vooruit,maar qua indeling is het eigenlijk een ramp.
De woonkamer is gelukkig wel veel groter dan wat we nu hebben.
Verder is alles in die woning kaal(alle verf en behang),dus dat wordt dan flink klussen.
Alleen de tuin is een wildernis. Is trouwens iets groter(dieper) dan wat we nu hebben en er staat een houten tuinhuisje in,die verschrikkelijk muf stinkt door t vocht. :sick: Daar moet ook het nodige aan gebeuren vrees ik.
Dochterlief vond het er wel leuk uit zien,vooral om dat ze veel speel ruimte buiten heeft,er is een voortuintje met aangrenzend een brede stoep een een veldje om op te spelen.
Achter deze straat is een klein speeltuintje en de grote speeltuin is een klein stukje verder lopen.
En wat voor haar helemaal mee telt: ze lkan dan lopend of fietsend naar school!
Dus ze ziet het helemaal zitten,ik deels ook wel.
Nu hub nog.
Die had ik vanochtend al gebeld,die was er niet zo happig op.
Denk ook om de huurprijs/oppervlakte verhouding.
Bijna alle genodigden waren er,de meeste zagen er geen heil in.
Te klein en te duur en goedkoop gerenoveerd waren de meeste redenen.
Dus waarschijnlijk maken we een kans als we deze wel accepteren.
Ik heb wat fototjes gemaakt met mn mobiel,kan ze helaas niet uploaden(kabeltje is weg).
Kan hub vanaaf ff op zn gemak kijken.
Misschien vind hij het wel mee vallen.
Zo wat een verhaal zeg! :shock: :shifty:
Ga zo maar eerst ff de was doen en daarna strijken.
Daar heb ik zo,n zin in maar niet heus. :liar:
Fijne dag allemaal!
He meiden!
Ik ben weer thuis. En ga zo onder het genot van een kop thee even alles teruglezen. Dat heb ik nog niet gedaan.
Maar allereerst even over de echo:
Kindje was heeeeeeeeel druk haha :lol: en wilde haar gezichtje niet goed laten zien. Alsof ze kiekeboe speelde mochten we even kijken en toen hop, weer de handjes ervoor :inlove: Maar uiteindelijk is het wel gelukt hoor! Alleen het bovenlipje kon ze niet goed bekijken maar dat zal er vast ook wel goed uit zien.
Hartje, niertjes, darmpjes, blaas, slagaders, ledenmaten, navelstreng, placenta… het zag er allemaal top uit :thumbup:
En toen dus op zoek naar het geslacht. Maar de beentjes lagen steeds over elkaar. Uiteindelijk had ze “goed beeld” en zei ze dat het een meisje was. Ik zie het zelf niet maar ben ook niet zo ervaren haha. Dus ik in :shock: blij maar echt wel even verbaast. Ik had het niet verwacht. Maar vind het natuurlijk prachtig om een meid te krijgen! :dance:
Ik heb de foto’s van ons meisje in het sf gezet! :inlove:
Jaaaaaa!!! Hanneke, ik ga foto’s spotten!!!
Irry, heb je geen website van een makelaar waar foto’s opstaan? Vindt het een beetje lastig om aan de hand van je verhaal te bekijken wat je bedoeld :?
Wat vinden jullie van mijn zelfgemaakt cadeautje voor mijn zwangere vriendinnetje?! Het is een bord om beschuit met muisjes op te serveren. Voor mezelf heb ik er ook een gemaakt!
He meiden!
Sorry, ik was jullie even ‘kwijt’ maar dat kan ook komen omdat er een nieuwd deeltje is geopend.
Allereerst: Hanneke, geweldig een zusje voor Mats! Wat fijn dat alles er goed uitzag. Leuk, leuk, nu kun je meisjeskleertjes gaan shoppen!!! :inlove:
Sjaantje, jee meid voor jou gaat het ook opschieten, spannend hoor. Geniet nog even van de laatste weekjes, je leven zal nooit meer hetzelfde zijn!
Lotte: op naar de 12 weken!
Irry: Als ik je verhaal zo lees over de woning, klinkt het niet erg positief. Willen jullie niet kopen?
Hier gaat alles goed op het moment. Niels is wel erg vaak ziek en dat baart me toch wel wat zorgen, hij heeft vaak verhoging of koorts en als hij zich beroerd voelt moet hij ook vaak overgeven. We hebben een verwijzing voor de kinderarts en ik ga binnenkort een afspraak maken.
Sjaantje, wat een geweldig bord!!! Zelf gemaakt? :shock: