Laatste reacties van het vorige deeltje:
@Matsjo wrote:
Lieve Jasmijn, gefeliciteerd met je 1ste verjaardag!! Ik wens je samen met papa en mama een fijne dag!
Sjaantje, wat leuk die schilderijtjes! :inlove:
@Sjaantje wrote:
Dankje. Ben zelf ook wel tevreden. Was heel veel werk allemaal die hokjes schilderen, maarja tijd genoeg nu hè!
@Pattycoat wrote:
Leuke schilderijtjes Sjaantje :thumbup:
@irry-me wrote:
Hallo dames daar ben ik weer!! :mrgreen:
Hoera! Jasmijn 1 jaar!!! Gefeliciteerd met jullie mooie dochter!!
Sjaantje,mooie buik meis.
Hoe ist met de rest van de dames hier?
Hier gaat het weer goed,dochterlief is gelukkig opgeknapt door de medicatie(ze kreeg domperidon tegen misselijkheid en overgeven).
Alleen vrijdag bij thuiskomst stond me 2 nare verrassingen te wachten.
De koelkast had het begeven en mn modem ook.
Dus hadden we geen telefoon en geen internet! :evil:
Ik heb meteen een nieuwe koelkast gehaald en gebeld naar de provider voor een nieuw modem.
Dingen komen altijd in drieen,gister begaf mn autootje het ook nogeens!
Midden op een kruispunt,ik vlug uitgestapt en naar de kant geduwd(met behulp van aardige mensen).
Meteen de wegenwacht gebeld,die constateerde dat de brandstofafsluiter kapot was en dat ie daardoor uit viel.
Gelukkig wist ie het te omzeilen zodat ik wel naar huis kom rijden.
Heb gister de garage gebeld,helaas kunnen ze niet eerder dan vanmiddag.
Dus moet nu met t ov dochterlief halen en brengen naar school.
Gelukkig kreeg ik een uur geleden wel mn nieuwe modem binnen,dus nu kan ik ff lekker internetten! :mrgreen:
Ik moet nu dus helaas weg,anders haal ik de bus niet optijd.
Fijne dag allemaal!
@daffie wrote:
HOERA!!! Jasmijn en papa en mama, GEFELICITEERD!!!
@ Irry: gelukkig is het weer wat beter met je meisje.! Dus jij stond ook op het kruispunt! Wat is dat nou toch met al die auto’s :naughty:
@ Sjaantje: Wat een leuke schilderijtjes! :thumbup: Nog maar een maandje!!! Ben je al nerveus? Of vooral nieuwsgierig?
@ Chris: Wat een verschil he… Bijna niet te bevatten dat ze vorig jaar pas uit je buik was!
Hier gaat het weer wat beter. Ik heb van hub een speciale mama-middag gekregen. Geen verantwoordelijkheid voor de kids, dus ik ga lekker de hele middag achter de comp hangen. Daar heb ik nou echt eens even zin in! Hubbie gaat lekker knutselen, dus ik ben benieuwd wat ik straks krijg :mrgreen:
:-*
@Pattycoat wrote:
Irry, wat vervelend zeg, al die kapotte dingen… Maar is je koelkast nou stuk gegaan of je telefoon :think:
Daffie, geniet van je mama-middag :thumbup:
@irry-me wrote:
Daffie, jij ook dan op een kruispunt?
(Ik heb niet alles terug gelezen,sorry). :oops:
lekker genieten van je mamadag!
Pattycoat,de koelkast en de modem,dus hadden we geen internet en geen telefoonverbinding.
Leuk hoor alles in een. :doh:
Als we verhuisd zijn,dan neem ik weer een losse telefoon abbo.
Oja,Sjaantje heel mooi gemaakt die schilderijtjes!
Kan ik niet bij je in de leer?
Op dat gebied heb ik nl 2 linkerhanden.
Ga me nu maar eens met dochterlief bemoeien,die verveelt dr erg.
Fijne dag allemaal!
@Francisca wrote:
Chris: van harte gefeliciteerd met de 1e verjaardag van jullie dochter Jasmijn!
Wat is dat snel gegaan dat jaar of niet?
Maak er nog een leuke dag van, geven jullie vandaag een feestje voor haar of op een andere dag?
Hanneke: jij bent ook veel te druk met al die lijstjes.
Helaas kan ik je niet helpen, ik heb net pas geleerd hoe ik een foto moet verkleinen en plaatsen. Wat een digimuts ben ik toch :doh:
Sjaantje: wat een mooie schilderijtjes. Kan me voorstellen dat het veel werk was, maar het resultaat is prachtig.
En je buik, wat is ie groot :shock: , maar wel mooi hoor!
Gelukkig dat beeb het goed doet, nu nog maar een maandje.
Komt echt dichtbij of niet?
Irry: balen van je auto, hoop dat ie snel weer gemaakt is.
Gelukkig morgen ook nog mooi weer, daarna weer regen dus zou mooi zijn als ie dan weer klaar is.
Hier alles oke.
Ben vanmorgen bij de fysio geweest voor mijn rug.
Had een paar weken geleden erg last van mijn onderrug.
Heb al 2x eerder spit gehad en daar zit ik niet op te wachten omdat ik daar nu niets voor kan innemen.
Dus had ik een afspraak gemaakt.
Wachtlijst van 3 weken.
Eigenlijk zijn de klachten alweer gezakt, maar voor houdingsadvies e.d. toch maar gegaan.
Moet nu een aantal oefeningen doen en over 2 weken nog een keer komen.
Verder gaat het zo zijn gangetje.
Al bijna 20 weken :shock:
Volgende week woensdag de 20 weken echo.
Dat vind ik wel weer even spannend.
Zal hopelijk allemaal goed zijn.
Ga jullie verlaten, moet aan het eten gaan beginnen.
Tot later.
@Lotte wrote:
Jasmijn gefeliciteerd met je eerste verjaardag.
Ben je goed verwend?
Sjaantje, wat een mooie schilderijtjes.
Francisca, alweer bijna 20 weken, wat gaat de tijd toch snel.
Ik ben vandaag begonnen met “potje piesen”.
Het schiet nog niet echt op, want ik heb de hele dag gewerkt.
Maar goed, alle beetjes helpen.
@Sjaantje wrote:
Ongelooflijk wat vliegt de tijd bij jullie Hanneke en Francisca… Bijna 20 weken… Ik heb het gevoel dat ik er nog 20 moet ipv 4… Balen van je rug Francisca!
Aahhh Lotte met het weekend voor de deur heb je die potjes vast zo vol!
Chris, hebben jullie een leuke eerste verjaardag voor Jasmijn gehad??
Irry! Wat een apparaten pech!! Hopenlijk blijft het hierbij… Is vaak zo dat alles tegelijk kapot gaat…
Daffie lekker genoten van je mama-middag? Weer een beetje bijgekomen???
Begin me nu een beetje te vervelen thuis. We gaan zaterdag voor een autootje kijken zodat ik ook als de baby er is wat mobieler ben. Ben helemaal geen thuis zit type!
Present :mrgreen:
Meld!
De lijstjes zien er top uit :thumbup:
Fijn dat jij het over wilde nemen! :-*
jaja, bijna op de helft! Over 1,5 week weten we wat het geslacht is. SPANNUND!!!
Gisteren een verstandkies laten trekken. Ben blij dat ik van dat ding af ben. Had zo’n pijn!!
Vanmiddag naar de bedrijfsarts en naar de fysio. Verder blijf ik thuis vandaag. Ik lig nog in bed. Mijn buik beweegt een beetje :inlove: Zo lief die trapjes!!!
Hier een filmpje van lopende Mats. In zijn pyjamaatje :inlove: Het gaat nog lekker wiebelig allemaal. Ala pinguin!
Slechte kwaliteit, het was een beetje donker, maar het gaat om Mats natuurlijk.
Meld
Meld!
Hanneke wat schattig dat filmpje!!! Goed van je Mats!!!
Mooie lijstjes Pattycoat!! Je schilderijtje wordt leuk!!! (dan heb ik er zelf ook echt lol in, haha).
Hannneke, wat goed van Mats! Is dat filmpje nou versneld of kruipt Mats zo snel :shock:
Ik moet Jasmijn lopend nog op filmpje proberen vast te leggen…
Pattycoat mooie lijstjes weer!
Meld! :mrgreen:
Mooi lijstje weer pattycoat. :thumbup:
Hanneke wat een schattig filmpje van mats! :inlove:
Ik was gister bij de vk in t zh voor intake.
Alles was inprinciepe al bekend,dus hebben we naar het hartje geluisterd.
Het lag alleen niet stil,draaide steeds weg. :lol:
Het klonk iig heel stevig.
We gaan nu eindelijk eten.
Fijne avond allemaal!
Mooi dat alles weer goed was Irry!! En een kloppend hartje is altijd :inlove:
Een kloppend hartje horen is altijd weer een hele opluchting.
Fijn dat het allemaal goed klonk.
Een kloppend hartje daar leefde ik telkens naar toe :mrgreen:
Meld, ik kom vanaaf nog even terug!
Super!!! Een sterk kloppend hartje, het mooiste geluid wat er is voor een as. mama/papa!!
Jippie! Wij hebben net een Twingo gekocht. Wordt mijn "boodschappen"autootje. Ben helemaal blij!! Jammer dat ik nog twee weken moet wachten voor ik hem krijg…
Leuk Sjaantje een nieuwe auto… Je bent alweer 36 weken. Je mag volgende week alweer Bibben :mrgreen: Wat gaat het snel… Zo zie je maar die 2 weekjes wachten lukt vast
Meld! Zat de afgelopen week in Groningen aangezien mijn moeder geopereerd werd. Heb Tygo hier nu naast me staan, die telkens op het toetsenbord probeerd te drukken, dus ik kom snel weer een keer kijken wanneer de kleine man op bed ligt! Is het vandaag niet, dan morgen wel!
Goeiemorge!!! Ga ff proberen wat in het showforum te zetten;)
Fijne zondag allemaal!
Zo daar ben ik weer, Tygo heeft de boel zo ontzettend op zijn kop gezet vanmorgen dat die dus inmiddels lekker ligt te slapen!
Hoe ist hier verder? Lotte, kun je het inmiddels al geloven? Hoe is het met je BI Hanneke? Zalnog even in ons oude topic kijken of ik verder nog iets gemist had…
Lees net het goede nieuws van de MvM flessen, ik doe de volgende keer dus zeker weer mee! (was ik ook wel van plan, maar het was de vorige keer echt een ramp met die stink flessen en als je dan al misselijk bent… haha)
@Lindaaa wrote:
Lees net het goede nieuws van de MvM flessen, ik doe de volgende keer dus zeker weer mee! (was ik ook wel van plan, maar het was de vorige keer echt een ramp met die stink flessen en als je dan al misselijk bent… haha)
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de geur de eerste dagen wel mee vond vallen maar nu :sick:
Maar het is voor het goede doel, dus we gaan nog ruim 9 weken door.
Ik vind het nog steeds moeilijk te geloven dat ik zwanger ben.
Dat echte besef komt denk ik pas als ik een echo heb gehad.