:wall: Daar heeft dan weer niemand naar gekeken :mrgreen:
@Lotte wrote:
:wall: Daar heeft dan weer niemand naar gekeken :mrgreen:
Jawel ikke :think: Maar heb met een scheef oog zitten kijken geloof ik :mrgreen:
2 juli: de test zegt ZWANGER!
26 oktober: 20 weken echo
23 november: vk
ik las dus net andersom :oops:
:lol: geeft niet hoor. Was het maar waar, ik kan niet wachten!!!
Het is zo stom maar omdat ik al een gezond kind heb denk ik steeds: “Met dit kindje zal wel iets mis zijn”
:oops:
Dat kan ik me voorstellen.
Ik kan niet wachten tot ik de termijnecho krijg.
Maar ik zal toch echt nog een paar weken geduld moeten hebben.
Met 12 weken?
@Matsjo wrote:
Het is zo stom maar omdat ik al een gezond kind heb denk ik steeds: “Met dit kindje zal wel iets mis zijn”
Ik weet niet of het stom is.
Zoiets heb ik ook.
Niet dat ik me echt zorgen maak dat er iets niet goed is met dit kindje, maar omdat ik nu weet wat het eindresultaat van een zwangerschap is, vind ik het wel veel spannender.
@Lotte wrote:
@Matsjo wrote:Ja je weet wat je er voor terugkrijgt!Het is zo stom maar omdat ik al een gezond kind heb denk ik steeds: “Met dit kindje zal wel iets mis zijn”
Ik weet niet of het stom is.
Zoiets heb ik ook.
Niet dat ik me echt zorgen maak dat er iets niet goed is met dit kindje, maar omdat ik nu weet wat het eindresultaat van een zwangerschap is, vind ik het wel veel spannender.
Ben zo benieuwd! Ik denk echt een broertje voor Mats. Gelukkig zijn we al uit de namen :mrgreen:
@Matsjo wrote:
Met 12 weken?
De vorige keer vertelde de mw van het echocentrum me dat ze de termijnecho rond de 11e week maken omdat je het kindje dan het mooist in beeld krijgt.
Ik mocht toen alleen iets eerder omdat we in de week dat ik 11 weken was in Oostenrijk zaten.
@Lotte wrote:
@Matsjo wrote:Met 12 weken?
De vorige keer vertelde de mw van het echocentrum me dat ze de termijnecho rond de 11e week maken omdat je het kindje dan het mooist in beeld krijgt.
Ik mocht toen alleen iets eerder omdat we in de week dat ik 11 weken was in Oostenrijk zaten.
Dan zeg je dat je nu weer weg bent :mrgreen:
Goed plan, daar was ik nog niet opgekomen?
Ik ga eens even rekenen, want ik heb in november nog een weekje vrij en het zou me wel heel goed uitkomen als ik in die week een echo kan krijgen.
@Lotte wrote:
Goed plan, daar was ik nog niet opgekomen?
Ik ga eens even rekenen, want ik heb in november nog een weekje vrij en het zou me wel heel goed uitkomen als ik in die week een echo kan krijgen.
Spannend hoor! Voor je het weet is het zover.
Ik vond deze 20 weken voorbij vliegen!
De 11e week begint in mijn vakantie :dance:
Maar ja, wat nu als ik al wel in de 10e week mag :think:
Ik wacht wel even af.
@Matsjo wrote:
dat herken ik heel goed. Dit is ook omdat je nu veel bewuster naar de 20 weken echo gaat. tenminste dat hadden wij. We waren bij Joshua 10 keer meer zenuwachtig dan bij Jeremy
en Francisca wat leuk zeg een jongetje
Hee Hanneke is toch lief van iedereen dat ze je vandaag die echo toewensen, haha! Ach het is zo maandag en dan krijg ook jij een prachtige beeb te zien!
Dit is natuurlijk pas mijn eerste maar ik hoor van iedereen die voor de tweede of derde (of vierde) keer moeder wordt dat het nog spannender is of het kindje wel gezond is. (hoewel ik daar ook heel zenuwachtig voor was voor die 20-weken echo).
Morgen mag ik BIBen of niet?? Heb afgelopen dinsdagavond heel veel harde buiken gehad en nu heb ik ze nog af en toe (ongeveer 1 per uur). Zal wel het voorwerk zijn… dinsdag maar eens even navragen.
Begin het nu wel spannend te vinden en ik kan eigenlijk niet wachten…
Konden jullie je toen voorstellen dat er binnenkort een kindje in dat mooie kamertje zou liggen??!!! Ik vindt het zo gek!!
Morgen komen mijn opa en oma en oma nog een laatste keer mijn buik bewonderen, zo lief!!! Opa is er van overtuigd dat het op zijn verjaardag (1 november) gaat gebeuren.
Jippie Sjaantje, dat schoet al op… Morgen mag je idd al bibben…
Leuk je opa en oma op bezoek…En zou wel heel bijzonder zijn iom te bevallen op je opa zijn verjaardag :mrgreen:
Dat herrinnert me dat ik nog steeds bij mijn oma langs moet :oops: De laatste keer was met haar verjaardag op 1 augustus, vorig jaar :oops:
Dat mensje is mega dement en weet niks. Ze wordt ook al plat gespoten door het personeel, want ze werd agressief
Ik vind het ook gewoon moeilijk om naar haar te gaan. Vorig jaar was ik nog zwanger en toen was ze wel al ver heen, maar nog niet zover. Ze had zelfs na een half uurtje ineens een helder moment, toen ik bij haar op mijn hurken zat. Toen zei ze ineens dat ik een stoel moest pakken, want zo moest je niet zitten als je zwanger was :shock:
Sjaantje, raar hè, het idee dat er binnenkort een baby in huis is.
Ik had dat ook hoor.
En toch is het meteen heel normaal.
En het idee dat de bevalling ieder moment kan beginnen, ik krijg er nu alweer helemaal de kriebels van :mrgreen:
Het is zo bijzonder, de laatste weken/dagen zwangerschap, de bevalling en de kennismaking met het mensje dat al die maanden in je buik heeft gezeten.
Ik kan niet anders zeggen dat je er vooral heel erg van moet genieten.
Ik kijk er ook echt naar uit! Heb er echt zin in. Zie ook niet op tegen de bevalling (maar ik weet ook nog niet wat ik kan verwachten hè, haha).
Pattycoat, wat vervelend van je oma. Lijkt me helemaal niet fijn om iemand zo achteruit te zien gaan…
Sjaantje, in het begin vond ik het wel eng…Ik had geen idee wat er zou gebeuren. Maar toen het eenmaal de weeen waren begonnen, vond ik het helemaal niet eng meer. Heel vreemd, maar denk dat het toch dat oergevoel was dat naar boven kwam. Ik bleef ook heel rustig op zich…
Had ik helemaal niet van mezelf verwacht :think:
Hanneke: sorry dat we je voor vandaag veel succes wensten.
Ik heb eerlijk gezegd ook niet naar je onderschrift gekeken.
Ik sloot me gewoon aan bij de rest :oops:
Maar niet getreurd, het is zo maandag en dan mag je echt.
Het zal er vast allemaal prima uitzien, ik ga voor je duimen.
Sjaantje: inderdaad, morgen mag je BIB-ben.
Wel een gek idee of niet?
Mag je trouwens thuis bevallen of gaan jullie naar het zkh?
Wel spannend die laatste loodjes, je weet niet wanneer het gaat beginnen
en hoe het voelt.
Heb zelf nu ook soms het gevoel, zou ik het weer herkennen en voelt het
weer hetzelfde.